Welke andere kerel? Wanneer? In welke hoedanigheid? Iedereen zegt iets over hervormingen en dreigementen in Libië namelijk.quote:
Die gisterenavond die speech hield (achter een katheder in een zaaltje) ipv Saif.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:45 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Welke andere kerel? Wanneer? In welke hoedanigheid? Iedereen zegt iets over hervormingen en dreigementen in Libië namelijk.
Kusje.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:46 schreef anti-vseu het volgende:
Khaddafi moet de agent provocateurs nog harder aanpakken met jets, helicopters en dergelijke. Libie moet geen Islamitische staat worden, dat is alleen maar in het voordeel van de vs/navo en eu.
wtfquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:46 schreef anti-vseu het volgende:
Khaddafi moet de agent provocateurs nog harder aanpakken met jets, helicopters en dergelijke. Libie moet geen Islamitische staat worden, dat is alleen maar in het voordeel van de vs/navo en eu.
Je bedoelt die minister?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die gisterenavond die speech hield (achter een katheder in een zaaltje) ipv Saif.
Of een kusje geven.quote:
Wij hebben in Nederland makkelijk praten. Denk dat de Italianen zich terecht zorgen maken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:53 schreef Klaudias het volgende:
Er zijn nu toch wel ergere dingen aan de hand dan vluchtelingenstromen of ben ik nou erg naief ...
Die afgetreden is bedoel ik iig niet. Maar misschien was het een andere.quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:51 schreef nikk het volgende:
[..]
Wij hebben in Nederland makkelijk praten. Denk dat de Italianen zich terecht zorgen maken.
Moeilijk om te beantwoorden dan, bedoel je die kale knul met een soort van beige jasje aan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die afgetreden is bedoel ik iig niet. Maar misschien was het een andere.
Was een persco van Saif aangekondigd. In plaats daarvan kwam er een speech van een andere kerel in een zaaltje (waar ook nog mensen op een bank en aan tafel zaten). Die kondigde volgens mij iets van hervormingen aan en dreigde nog wat. Maar ik heb het niete helemaal goed gevolgd, dus ik weet zijn naam niet en ken de exacte inhoud van die speech niet![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die afgetreden is bedoel ik iig niet. Maar misschien was het een andere.
Was een persco van Saif aangekondigd. In plaats daarvan kwam er een speech van een andere kerel in een zaaltje (waar ook nog mensen op een bank en aan tafel zaten). Die kondigde volgens mij iets van hervormingen aan en dreigde nog wat. Maar ik heb het niete helemaal goed gevolgd, dus ik weet zijn naam niet en ken de exacte inhoud van die speech niet![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:44 schreef yavanna het volgende:
De man op de staats tv is dat
Mohamed Bel Qasim, the Secretary General of the People's Committee is considered to be the second in command after Gaddafi. #Libya
Mohamed Bel Qasim: We will introduce new reforms, a Civil Society Law, a new Media Law, all spearheaded by Saif Al Islam Gaddafi. #Libya
Volgens mij was hij wel kalig, maar dat jasje weet ik ook niet meer. Hij was iig in burgerkleding (niet in militaire kleding). Ik weet nog dat iemand hier postte: : wie zitten er op die banken dan"?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:57 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Moeilijk om te beantwoorden dan, bedoel je die kale knul met een soort van beige jasje aan?
Ah, grootmacht Peru verbreekt even de banden. Nou komt de climax hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:58 schreef raistlin6 het volgende:
Peru verbreekt diplomatieke banden Libië
Peru heeft alle diplomatieke banden met Libië tot nader order verbroken uit protest tegen het buitensporig geweld door aanhangers van de Libische leider Moammar Gadhafi tegen antiregeringsdemonstranten.
Tevens zal Peru de Veiligheidsraad van de Verenigde Naties vragen om het Libische luchtruim tot verboden terrein te verklaren 'om te voorkomen dat het land oorlogsvliegtuigen inzet tegen de bevolking', aldus een verklaring van president Alan Garcia.
Zuid- en Midden-Amerika is de enige regio waar nog een soort van steun te vinden is voor Gadhafi. Nicaragua heeft aangegeven de Libische leider te steunen in zijn strijd, en Cuba en Venezuela houden zich nog op de vlakte. Zij willen eerst een onderzoek naar alle geruchten.
DAT volgens mij ja, je bent een held!!quote:
Ik denk te weten wat je bedoelt, als het klopt wat ik denk heeft hij eigenlijk alleen de woorden van de twee Gadhafi's herhaald.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens mij was hij wel kalig, maar dat jasje weet ik ook niet meer. Hij was iig in burgerkleding (niet in militaire kleding). Ik weet nog dat iemand hier postte: : wie zitten er op die banken dan"?
Ik zou bijna gaan denken dat ik het gedroomd heb, want ook hier http://www.volkskrant.nl/(...)uut-tot-minuut.dhtml staat NIETS over die speech.
Ik vind het heel erg groot nieuws, ze zijn het eerste land dat dit doet EN sancties komen eindelijk op de agenda.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:02 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ah, grootmacht Peru verbreekt even de banden. Nou komt de climax hoor
Waarom maken ze zich zorgen? Om het feit dat ze aan land komen of om he feit dat economische vluchtelingn toch geen asiel kunnen krijgen?quote:
Inderdaad!quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:02 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik denk te weten wat je bedoelt, als het klopt wat ik denk heeft hij eigenlijk alleen de woorden van de twee Gadhafi's herhaald.
Jullie krijgen alle hervormingen die jullie willen, maar dan moeten jullie wel eerst stoppen met demonstreren, want anders...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |