abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 februari 2011 @ 11:28:53 #201
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93191706
quote:
Ah! Wie gaat er vanmiddag naar Ridderkerk? >:)
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_93191766
quote:
2s.gif Op woensdag 23 februari 2011 11:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Daar wordt over gepraat nu. Verwacht over 3 weken een nietszeggende uitspraak :')
Precies en ondertussen maar vergaderen terwijl er mensen sterven met bij ons gekochte wapens. We zouden echt eens moeten kijken naar de verkoop van wapens aan dictaturen, want zo schiet het niet op.
maar ja, die boter op ons hoofd valt er schijnbaar moeilijk af te wassen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  Moderator woensdag 23 februari 2011 @ 11:52:14 #203
8781 crew  Frutsel
pi_93192523
quote:
Seen anti aircraft shell casings on streets in benghazi #libya. Damage on nearby buildings shows they were widely used.
quote:
Phones and email not working. Can only send and receive text messages.
quote:
Camp site set up at benghazi. Large anti-ghadaffi demo here. Effigies of him hanging from looted govt buildings.
quote:
Amazing scenes in yard of ransacked police hq in benghazi. Massive armoury looted from barracks by defecting troops
quote:
Air force major tells me of witnessing 4k african mercenaries arriving from feb 14 'that's why we turned against them'
quote:
Mass defection of the military here. Beyond a critical mass.
Twitteraar die via The Guardian wordt gevolgd in Libie.
Khadaffi zou 4000 huurlingen hebben? ... en het leger loopt dus over, mede daarom.
Wordt totale oorlog straks :{
  woensdag 23 februari 2011 @ 11:53:24 #204
104871 remlof
Europees federalist
pi_93192571
NSlayton Nicholas Slayton
Saif #Gaddafi just blamed #Canada for chaos. I think that's the first time someone's blamed Canada for war outside of South Park. #libya
21 Feb
  Moderator woensdag 23 februari 2011 @ 11:54:35 #205
8781 crew  Frutsel
pi_93192611
quote:
10s.gif Op woensdag 23 februari 2011 11:53 schreef remlof het volgende:
NSlayton Nicholas Slayton
Saif #Gaddafi just blamed #Canada for chaos. I think that's the first time someone's blamed Canada for war outside of South Park. #libya
21 Feb

_O- Terrence and Philip!
  woensdag 23 februari 2011 @ 11:59:36 #206
132191 -jos-
Money=Power
pi_93192803
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 11:52 schreef Frutsel het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Twitteraar die via The Guardian wordt gevolgd in Libie.
Khadaffi zou 4000 huurlingen hebben? ... en het leger loopt dus over, mede daarom.
Wordt totale oorlog straks :{
Ah mooi, zo te zien een van de eerste betrouwbare journalisten die echt aanwezig is.

http://twitter.com/martinchulov
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_93192883
quote:
Wel boeiend om te lezen, ik wist wel dat hij belangen had in o.a. Fiat en Juventus. Maar het is een stuk erger dan ik had verwacht, een enorm spinnenweb aan belangen overal.
٩๏̯͡๏)۶
pi_93193027
Ik ben er weer. Maar eerst even een puddingbroodje eten. :P
Zoon van Tolmai.
pi_93193254
Castro zinspeelt op NAVO-invasie Libië

HAVANA - Fidel Castro, de voormalige leider van Cuba en een goede vriend van de Libische dictator Muammar Kaddafi, verwacht dat de NAVO op korte termijn een invasie zal uitvoeren in Libië. De regering van de Verenigde Staten zal niet twijfelen om de NAVO opdracht te geven om dat rijke land binnen te vallen, mogelijk in de komende uren of dagen, zo citeerde de Arabische nieuwszender al-Arabiya woensdag uitspraken van Castro in Cubaanse staatsmedia.

De 84-jarige Castro stelt dat nog moet worden afgewacht of berichten in internationale media over slachtingen door het bewind in Libië kloppen of leugens zijn. Het is voor mij absoluut duidelijk dat de regering van de VS niet geïnteresseerd is in vrede in Libië, aldus Castro, die nog altijd leider is van de communistische partij op Cuba.

http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_93193447
Het is een mooi land met veel potentie.

Het zal mooi zijn als de rijkdom eerlijk verdeeld wordt onder de burgers. En niet via een neo-liberaal bestel.

Alle burgers gelijk. Niet alles in het Groene boek is slecht.
pi_93193503
Zoon van Tolmai.
  woensdag 23 februari 2011 @ 12:15:29 #212
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_93193534
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:09 schreef Cobra4 het volgende:
Castro zinspeelt op NAVO-invasie Libië

HAVANA - Fidel Castro, de voormalige leider van Cuba en een goede vriend van de Libische dictator Muammar Kaddafi, verwacht dat de NAVO op korte termijn een invasie zal uitvoeren in Libië. De regering van de Verenigde Staten zal niet twijfelen om de NAVO opdracht te geven om dat rijke land binnen te vallen, mogelijk in de komende uren of dagen, zo citeerde de Arabische nieuwszender al-Arabiya woensdag uitspraken van Castro in Cubaanse staatsmedia.

De 84-jarige Castro stelt dat nog moet worden afgewacht of berichten in internationale media over slachtingen door het bewind in Libië kloppen of leugens zijn. Het is voor mij absoluut duidelijk dat de regering van de VS niet geïnteresseerd is in vrede in Libië, aldus Castro, die nog altijd leider is van de communistische partij op Cuba.

http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
84 jaar, die man zal ook wel een deze dagen de pijp uitgaan...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_93193695
Die Saif-al Islam komt wel redelijk normaal over. :{
pi_93193733
aif al-Islam Gaddafi drinkt zijn espresso met vijf schepjes suiker. De laatste persoon die ik dat heb zien doen is mijn homoseksuele oom Willem. Maar dat vertel ik Gaddafi Jr. niet. Zijn de koffers al gepakt? vraag ik hem. Saif al-Islam kijkt alsof er teer in zijn espresso zit. Dan herstelt hij zich. Ik herhaal, zegt hij. We zullen vechten tot de laatste minuut en de laatste kogel, tot de laatste man en de laatste vrouw, tot de laatste stad en de laatste hut, tot de laatste kameel en de laatste grootoorvleermuis, tot de laatste druppel olie en de laatste schep suiker.

Ik laat de titel vallen van de doctoraalscriptie die hij in 2007 heeft geschreven aan de London School of Economics. Onderwerp: democratische besluitvorming. Maar Gaddafi Jr. gaat niet in op mijn opmerking. Londen, verzucht hij. Ik had nu veel liever in Londen gezeten. Het is Fashion Week, vandaag is het Menswear Day. Eerlijk is eerlijk: Saif al-Islam Gaddafi is onberispelijk gekleed. Zijn jasje zou van Tom Ford kunnen zijn, zijn black tie van Givenchy. Dan bevriest zijn blik weer en zegt Gaddafi Jr.: Dit is geen Tunesië of Egypte. We slaan niet op de vlucht. We vechten tot de laatste baby en de laatste barbiepop. Na een korte stilte zegt hij: Maar wat vind je eigenlijk van mijn schoenen?

_O-
Zoon van Tolmai.
pi_93193834
Hij staat onder grote druk van zijn vader. Ik denk dat hij zelf liever meer democratie wil invoeren. :{
pi_93194372
Heeft iemand een samenvatting wat er gisteravond en vandaag gebeurd is. Ik heb gehoord dat het oosten vrij is ofzo.
  woensdag 23 februari 2011 @ 12:35:35 #217
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_93194448
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:33 schreef Insane- het volgende:
Heeft iemand een samenvatting wat er gisteravond en vandaag gebeurd is. Ik heb gehoord dat het oosten vrij is ofzo.
:?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 23 februari 2011 @ 12:36:45 #218
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_93194485
Sarkozy wil EU-sancties tegen Libië
De Franse president Nicolas Sarkozy wil dat de Europese Unie sancties oplegt aan Libië. Volgens Sarkozy 'kan de internationale gemeenschap niet werkloos blijven toekijken bij deze massale schendingen van de mensenrechten'.

Sarkozy vindt dat sancties moeten worden getroffen. Zo moet degenen die bij het geweld tegen de betogers in Libië betrokken zijn de toegang tot de Europese Unie worden ontzegd en moet hun financiële reilen en zeilen nauwlettend in de gaten worden gehouden.

Ook wil de president dat onderzocht wordt of de EU de economische, commerciële en financiële banden met Libië kan opschorten.
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
  woensdag 23 februari 2011 @ 12:37:00 #219
69315 raistlin6
pi_93194492
Ik heb geen speech van het zwaard gemist toch?
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
  woensdag 23 februari 2011 @ 12:38:47 #220
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_93194579
quote:
11s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:37 schreef raistlin6 het volgende:
Ik heb geen speech van het zwaard gemist toch?
Volgens mij heeft hij alleen zondag gesproken. Gisteren was wel aangekondigd dat Saif zou spreken, maar toen was het die andere kerel toch?
Anders heb ik ook iets gemist.

Wat zei die andere kerel trouwens? Iets met hervormingen en dreigementen?? :@
  woensdag 23 februari 2011 @ 12:38:55 #221
69315 raistlin6
pi_93194587
Breaking-balkje AJE:
Egypt's interior ministry building is on fire as military blocks access to the site. More soon...
pi_93194621
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:36 schreef raistlin6 het volgende:
Sarkozy wil EU-sancties tegen Libië
De Franse president Nicolas Sarkozy wil dat de Europese Unie sancties oplegt aan Libië. Volgens Sarkozy 'kan de internationale gemeenschap niet werkloos blijven toekijken bij deze massale schendingen van de mensenrechten'.

Sarkozy vindt dat sancties moeten worden getroffen. Zo moet degenen die bij het geweld tegen de betogers in Libië betrokken zijn de toegang tot de Europese Unie worden ontzegd en moet hun financiële reilen en zeilen nauwlettend in de gaten worden gehouden.

Ook wil de president dat onderzocht wordt of de EU de economische, commerciële en financiële banden met Libië kan opschorten.

Zoon van Tolmai.
  woensdag 23 februari 2011 @ 12:42:03 #223
69315 raistlin6
pi_93194705
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:40 schreef Bartholomaeus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ook maar even onder bericht geplaatst
pi_93194725
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:42 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

Ook maar even onder bericht geplaatst
Top. ^O^
Zoon van Tolmai.
  woensdag 23 februari 2011 @ 12:44:16 #225
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_93194800
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:38 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij alleen zondag gesproken. Gisteren was wel aangekondigd dat Saif zou spreken, maar toen was het die andere kerel toch?
Anders heb ik ook iets gemist.

Wat zei die andere kerel trouwens (en hoe heet hij)? Iets met hervormingen en dreigementen?? :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')