Volgens mij had ik daar gisteren/vannacht al iets over gehoord. Kan dat?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:03 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg groot nieuws, ze zijn het eerste land dat dit doet EN sancties komen eindelijk op de agenda.
Ja, dat kan, afhankelijk van welk deel je bedoelt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens mij had ik daar gisteren/vannacht al iets over gehoord. Kan dat?
Praat me er niet van, heb het ook zo vaak. Kraten en TV open minimaa 24 uur achter. Volgens mij laten ze nog steeds oude beelden uit Bahrein zien.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Inderdaad!
Mohammed Bel Quasim dus(zie post MangoTree).
Gelukkig maar, bewijs dat ik niet gedroomd heb..![]()
Wel raar dat ik er verder nergens iets over lees
Nee, Peru bedoelde ik (V-raad ook natuurlijk)quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:10 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ja, dat kan, afhankelijk van welk deel je bedoelt.
Peru is vrij nieuw, sancties van de V-raad hoopte men gisteren op, maar er kwam alleen een scherpe veroordeling en een eis om te stoppen met geweld. Ze hielden wel de deur open om vandaag met sancties te kunnen komen, maar hebben het onderwerp niet zelf benoemd, wat nu dus wel moet gaan gebeuren, wanneer Peru het aankaart.
Oké Peru is voor zover ik weet deze ochtend pas bekend geworden. Veroordeling van geweld zullen ze denk ik wel al eerder hebben gedaan, banden verbreken niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, Peru bedoelde ik (V-raad ook natuurlijk)
Ja hequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:12 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Praat me er niet van, heb het ook zo vaak. Kraten en TV open minimaa 24 uur achter. Volgens mij laten ze nog steeds oude beelden uit Bahrein zien.
Met wat geluk gaat dat veranderen:quote:
Hoop dat 'ie oppast voor zijn eigen veiligheidquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:15 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Met wat geluk gaat dat veranderen:
HILVERSUM (ANP) - Verslaggever Hans Jaap Melissen van de Wereldomroep (RNW) is woensdag als eerste Nederlandse journalist aangekomen in Libië. Op Radio 1 bij de NOS liet hij weten in de stad Benghazi te zijn aangekomen, na een ,,lange nachtelijke rit''.
Volgens Melissen is het stil in de stad en zijn de meeste rolluiken naar beneden. Veel gebouwen en monumenten zijn afgebrand. ,,Er heerst een gespannen sfeer.'' Of de journalist de hoofdstad Tripoli kan bereiken, is nog onduidelijk. Melissen deed voor de Wereldomroep ook verslag van de volksopstand in Egypte.
Vredige demonstraties in Tobruk op AJE.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:17 schreef Dance99Vv het volgende:
Nog wat gebeurd vanochtend in libie? tune net in
Jij was vannacht toch tot vrij laat op he?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:17 schreef Dance99Vv het volgende:
Nog wat gebeurd vanochtend in libie? tune net in
er werd inderdaad vannacht al over gesproken cq gemeldquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij was vannacht toch tot vrij laat op he?
Heb het idee dat er vannacht al berichten waren over Peru, wat zeg jij?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:20 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
er werd inderdaad vannacht al over gesproken cq gemeld
Nee, ik had het hier over zijn speech op de staatstelevisie gisteren (ipv Saif, althans, ik heb Saif niet gezien). Dat is nergens terug te vinden in de media, en hier wist men eerst ook zo gauw niet waar ik het over had.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:24 schreef Dance99Vv het volgende:
Mohammed Bel Quasim haalt alles van internet retweet of maak er een eigen tweet van niet altijd even betrouwbaar, wat hij meldt wordt meestal ergens anders al vermeld
die kale in grijs colbert, hoopt bla bla maar weinig inhuodelijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik had het hier over zijn speech op de staatstelevisie gisteren (ipv Saif, althans, ik heb Saif niet gezien). Dat is nergens terug te vinden in de media, en hier wist men eerst ook zo gauw niet waar ik het over had.
Ja, die kale achter een katheder in een zaaltje (waar ook nog banken en tafels en stoelen stonden)quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:26 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
die kale in grijs colbert, hoopt bla bla maar weinig inhuodelijk
oke bevestigd dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, die kale achter een katheder in een zaaltje (waar ook nog banken en tafels en stoelen stonden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |