quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:54 schreef quirigua het volgende:
twitter, 2 minutes ago >
Security Council has called on the authorities of #Libya to actrestraint, to respect #HumanRights & international humanitarian law #UN
Demonstreren? Ze moeten vechten. Legeronderdelen lopen over en delen wapens uit aan burgers. Stammen trekken op naar Tripoli.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef SoldMayor het volgende:
Ik hoorde met op het nieuws dat de mensen toch wel bang zijn geworden om te gaan demonstreren... oftewel als het zo door gaat dan mislukt deze revolutie alsnog...
Ja bedankt ik weet wat het woord betekent, ik weet echter nog steeds niet waarom jij het geen genocide vind wanneer Gadaffi een genocide aanricht in Libi.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:53 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
any of the following acts committed with intent to destroy, in whole or in part, a national, ethnic, racial or religious group, as such: 'Killing members of the group; Causing serious bodily or mental harm to members of the group; Deliberately inflicting on the group conditions of life calculated to bring about its physical destruction in whole or in part; Imposing measures intended to prevent births within the group; and forcibly transferring children of the group to another group'.
wikipedia
Triestquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:55 schreef Tokamak het volgende:
Daar hebben ze nou de hele tijd over lopen bakkeleien
Nou dan komen dus burgers met wapens tegen getrainde milities te staan..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Demonstreren? Ze moeten vechten. Legeronderdelen lopen over en delen wapens uit aan burgers. Stammen trekken op naar Tripoli.
Ik vraag me af wat er moet gebeuren wil de VN ooit iets zinnigs gaan zeggen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:55 schreef Tokamak het volgende:
Daar hebben ze nou de hele tijd over lopen bakkeleien
Het is nog niet erg genoeg.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef yavanna het volgende:
Dit dus.
hocinedim Ali
Basically the UN just sent a giant Fuck You to the people being killed in #Libya right now.
hij vermoord alle tegenstanders en niet een bepaalde etnisch of religieuse groepquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:55 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ja bedankt ik weet wat het woord betekent, ik weet echter nog steeds niet waarom jij het geen genocide vind wanneer Gadaffi een genocide aanricht in Libi.
Genocide heeft strenge regels, en politieke genocide is vooralsnog niet erkend.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:55 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ja bedankt ik weet wat het woord betekent, ik weet echter nog steeds niet waarom jij het geen genocide vind wanneer Gadaffi een genocide aanricht in Libi.
Ja Libiers welke geen arabisch spreken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:56 schreef MangoTree het volgende:
Die zwarten zijn Libiers, geen huurlingen zei hij.
[..]
Het is nog niet erg genoeg.
dat heet misdaad tegen humanityquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:56 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Genocide heeft strenge regels, en politieke genocide is vooralsnog niet erkend.
Jezus, zeg dan niks.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:54 schreef quirigua het volgende:
twitter, Sannri, 2 minutes ago >
Security Council has called on the authorities of #Libya to actrestraint, to respect #HumanRights & international humanitarian law #UN
more : http://twitter.com/Sannri
Zullen we het gewoon op massamoord houden?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
En toen hielden we weer op over de betekenis van het woord genocide!
......
*stilte*
iets met boter en hoofd?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jezus, zeg dan niks.![]()
Ghaddafi vecht zich dood en dan zal hij zich inhouden?
misdaden tegen de menselijkheid bedoel je denk ik te zeggen (waarom iedere keer half NL en half engels?)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:57 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
dat heet misdaad tegen humanity
Dat kan, Toearegs zijn aardig donkerbruin en zo zullen er wel meer stammen zijn in het zuiden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:56 schreef MangoTree het volgende:
Die zwarten zijn Libiers, geen huurlingen zei hij.
sorry ik ben internet-oriented- jeugd lolquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
misdaden tegen de menselijkheid bedoel je denk ik te zeggen (waarom iedere keer half NL en half engels?)
Volk idd. Maar laat idd maar voor het weer de verkeerde kant opgaat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:56 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Genocide heeft strenge regels, en politieke genocide is vooralsnog niet erkend.
national, ethnical, racial or religious group
Al spreekt hij de waarheid, er is evengoed een slachting aan de gang.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat kan, Toearegs zijn aardig donkerbruin en zo zullen er wel meer stammen zijn in het zuiden.
Het is een groot land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |