quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:54 schreef quirigua het volgende:
twitter, 2 minutes ago >
Security Council has called on the authorities of #Libya to actrestraint, to respect #HumanRights & international humanitarian law #UN
Demonstreren? Ze moeten vechten. Legeronderdelen lopen over en delen wapens uit aan burgers. Stammen trekken op naar Tripoli.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef SoldMayor het volgende:
Ik hoorde met op het nieuws dat de mensen toch wel bang zijn geworden om te gaan demonstreren... oftewel als het zo door gaat dan mislukt deze revolutie alsnog...
Ja bedankt ik weet wat het woord betekent, ik weet echter nog steeds niet waarom jij het geen genocide vind wanneer Gadaffi een genocide aanricht in Libi.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:53 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
any of the following acts committed with intent to destroy, in whole or in part, a national, ethnic, racial or religious group, as such: 'Killing members of the group; Causing serious bodily or mental harm to members of the group; Deliberately inflicting on the group conditions of life calculated to bring about its physical destruction in whole or in part; Imposing measures intended to prevent births within the group; and forcibly transferring children of the group to another group'.
wikipedia
Triestquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:55 schreef Tokamak het volgende:
Daar hebben ze nou de hele tijd over lopen bakkeleien
Nou dan komen dus burgers met wapens tegen getrainde milities te staan..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Demonstreren? Ze moeten vechten. Legeronderdelen lopen over en delen wapens uit aan burgers. Stammen trekken op naar Tripoli.
Ik vraag me af wat er moet gebeuren wil de VN ooit iets zinnigs gaan zeggen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:55 schreef Tokamak het volgende:
Daar hebben ze nou de hele tijd over lopen bakkeleien
Het is nog niet erg genoeg.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef yavanna het volgende:
Dit dus.
hocinedim Ali
Basically the UN just sent a giant Fuck You to the people being killed in #Libya right now.
hij vermoord alle tegenstanders en niet een bepaalde etnisch of religieuse groepquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:55 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ja bedankt ik weet wat het woord betekent, ik weet echter nog steeds niet waarom jij het geen genocide vind wanneer Gadaffi een genocide aanricht in Libi.
Genocide heeft strenge regels, en politieke genocide is vooralsnog niet erkend.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:55 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ja bedankt ik weet wat het woord betekent, ik weet echter nog steeds niet waarom jij het geen genocide vind wanneer Gadaffi een genocide aanricht in Libi.
Ja Libiers welke geen arabisch spreken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:56 schreef MangoTree het volgende:
Die zwarten zijn Libiers, geen huurlingen zei hij.
[..]
Het is nog niet erg genoeg.
dat heet misdaad tegen humanityquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:56 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Genocide heeft strenge regels, en politieke genocide is vooralsnog niet erkend.
Jezus, zeg dan niks.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:54 schreef quirigua het volgende:
twitter, Sannri, 2 minutes ago >
Security Council has called on the authorities of #Libya to actrestraint, to respect #HumanRights & international humanitarian law #UN
more : http://twitter.com/Sannri
Zullen we het gewoon op massamoord houden?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
En toen hielden we weer op over de betekenis van het woord genocide!
......
*stilte*
iets met boter en hoofd?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jezus, zeg dan niks.![]()
Ghaddafi vecht zich dood en dan zal hij zich inhouden?
misdaden tegen de menselijkheid bedoel je denk ik te zeggen (waarom iedere keer half NL en half engels?)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:57 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
dat heet misdaad tegen humanity
Dat kan, Toearegs zijn aardig donkerbruin en zo zullen er wel meer stammen zijn in het zuiden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:56 schreef MangoTree het volgende:
Die zwarten zijn Libiers, geen huurlingen zei hij.
sorry ik ben internet-oriented- jeugd lolquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
misdaden tegen de menselijkheid bedoel je denk ik te zeggen (waarom iedere keer half NL en half engels?)
Volk idd. Maar laat idd maar voor het weer de verkeerde kant opgaat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:56 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Genocide heeft strenge regels, en politieke genocide is vooralsnog niet erkend.
national, ethnical, racial or religious group
Al spreekt hij de waarheid, er is evengoed een slachting aan de gang.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat kan, Toearegs zijn aardig donkerbruin en zo zullen er wel meer stammen zijn in het zuiden.
Het is een groot land.
Oh boy, de 'scary muslims'-jokerquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:00 schreef yavanna het volgende:
[..]
Volk idd. Maar laat idd maar voor het weer de verkeerde kant opgaat.
Meet OT
Libyan StateTV propaganda machine just pulled the "BroZer Musslemhoud" card pretending 2 libyan cities are now run by them #libya #feb17
Ik moet eerlijk zeggen , Ghaddafi is tenminste de eerste van die dictators die er niet als een laffe hond vandoor gaat n wel keihard alle geweld inzet die je van zo'n gek in zo'n positie zou verwachten ...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
het is alleen de vraag hoeveel tijd Ghaddafi heeft om te moorden.
Ja, prijs hem even de hemel in vanwege zijn 'moed', zegquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen , Ghaddafi is tenminste de eerste van die dictators die er niet als een laffe hond vandoor gaat n wel keihard alle geweld inzet die je van zo'n gek in zo'n positie zou verwachten ...
Ze worden ook digitaal aangevallen volgensmijquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg, klopt het dat AJE een stuk instabieler is dan de afgelopen weken? Heeft de wereld door dat de stream bestaat ofzo?
Maar de man is dan ook compleet gestoordquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen , Ghaddafi is tenminste de eerste van die dictators die er niet als een laffe hond vandoor gaat n wel keihard alle geweld inzet die je van zo'n gek in zo'n positie zou verwachten ...
En het is de makkelijke, laffe optie. Niet de dappere.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:06 schreef Mores het volgende:
[..]
Maar de man is dan ook compleet gestoord
De mannen die je in het filmpje hoort proberen de vrouwen in bedwang te houdenquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:05 schreef yavanna het volgende:
Leaked footage of mercenaries storming Benghazi house prior to freedom
En hij heeft geen vrienden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:06 schreef Mores het volgende:
[..]
Oke, dit is redelijk bizarquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:05 schreef yavanna het volgende:
Leaked footage of mercenaries storming Benghazi house prior to freedom
Van mijn part hangen ze hem op aan de eerste boom die ze vinden , maar wat ik bedoel is dat Musharraf en Ali gewoon hoogbejaarde, erg verzwakte dictators waren die eigenlijk gingen lopen van zodra de protesten even te erg werden. Ghadaffi is dat nog altijd niet. Die gaat even zo hard mogelijk alle protest de kiem in smoren en zich tot de laatste snik verdedigen. En dat met de wapens die hij gewoon de voorbije jaren bij onze regeringen heeft gekocht h ... En met huurlingen die hij betaalt met het geld die hij van onze regeringen heeft gekregen h ...quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:03 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Ja, prijs hem even de hemel in vanwege zijn 'moed', zeg
Vertel? ajb.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:07 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
De mannen die je in het filmpje hoort proberen de vrouwen in bedwang te houden
En dat vind je .... goed?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Van mijn part hangen ze hem op aan de eerste boom die ze vinden , maar wat ik bedoel is dat Musharraf en Ali gewoon hoogbejaarde, erg verzwakte dictators waren die eigenlijk gingen lopen van zodra de protesten even te erg werden. Ghadaffi is dat nog altijd niet. Die gaat even zo hard mogelijk alle protest de kiem in smoren en zich tot de laatste snik verdedigen. En dat met de wapens die hij gewoon de voorbije jaren bij onze regeringen heeft gekocht h ... En met huurlingen die hij betaalt met het geld die hij van onze regeringen heeft gekregen h ...
Ze hebben de wetten zelf geschreven maar negeren ze het hardst.quote:138. Each individual State has the responsibility to protect its populations from genocide, war crimes, ethnic cleansing and crimes against humanity. This responsibility entails the prevention of such crimes, including their incitement, through appropriate and necessary means. We accept that responsibility and will act in accordance with it. The international community should, as appropriate, encourage and help States to exercise this responsibility and should support the United Nations to establish an early warning capability.
139. The international community, through the United Nations, also has the responsibility to use appropriate diplomatic, humanitarian and other peaceful means, in accordance with Chapter VI and VIII of the Charter, to help protect populations from genocide, war crimes, ethnic cleansing and crimes against humanity. In this context, we are prepared to take collective action, in a timely and decisive manner, through the Security Council, in accordance with the UN Charter, including Chapter VII, on a case by case basis and in cooperation with relevant regional organizations as appropriate, should peaceful means be inadequate and national authorities manifestly failing to protect their populations from genocide, war crimes, ethnic cleansing and crimes against humanity. We stress the need for the General Assembly to continue consideration of the responsibility to protect populations from genocide, war crimes, ethnic cleansing, and crimes against humanity and its implications, bearing in mind the principles of the Charter of the United Nations and international law. We also intend to commit ourselves, as necessary and appropriate, to help states build capacity to protect their populations from genocide, war crimes, ethnic cleansing and crimes against humanity and to assist those which are under stress before crises and conflicts break out.
De vrouwen schreeuwen en schelden die geelhelmen uit voor o.a. vieze honden ( en trekken daarmee natuurlijk flink wat aandacht ) de mannen roepen dat ze stil moeten zijn.quote:
Mwah, ze vinden uiteindelijk zichzelf het belangrijkste, niet zo vreemd dat ze dan voor zichzelf kiezen in vrijheid/leven/geld. En bij b.v. Mubarak is het nog maar de vraag of hij op de achtergrond wel echt verdwenen is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Van mijn part hangen ze hem op aan de eerste boom die ze vinden , maar wat ik bedoel is dat Musharraf en Ali gewoon hoogbejaarde, erg verzwakte dictators waren die eigenlijk gingen lopen van zodra de protesten even te erg werden. Ghadaffi is dat nog altijd niet. Die gaat even zo hard mogelijk alle protest de kiem in smoren en zich tot de laatste snik verdedigen. En dat met de wapens die hij gewoon de voorbije jaren bij onze regeringen heeft gekocht h ... En met huurlingen die hij betaalt met het geld die hij van onze regeringen heeft gekregen h ...
Inderdaad ... In tegenstelling tot veel van z'n collega's gelooft Ghaddafi volgens mij ondertussen zelf al dat hij van hogeruit gezonden is , en het z'n heilige plicht is om zijn staatsvorm tot de laatste snik te verdedigen. In feite is Libi al jaren niks anders geweest dan de Noord-Afrikaanse versie van Noord-Korea of de DDR of USSR. Alleen hebben we Ghaddafi 'gedoogd' omdat hij charmanter is en er exotischer uitzag ... In tegenstelling tot Mubarak en Ali lijkt Ghadaffi inderdaad cht gestoord ...quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:06 schreef Mores het volgende:
[..]
Lol wel grappig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:11 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
De vrouwen schreeuwen en schelden die geelhelmen uit voor o.a. vieze honden ( en trekken daarmee natuurlijk flink wat aandacht ) de mannen roepen dat ze stil moeten zijn.
Wordt al een tijdje verteld. Ben benieuwd of 'het westen' dan plots wel tot actie zal overgaan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Een interessant stukje van http://www.time.com/time/world/article/0,8599,2052961,00.html
"Among other things, Gaddafi has ordered security services to start sabotaging oil facilities. They will start by blowing up several oil pipelines, cutting off flow to Mediterranean ports."
Waar zeg ik dat ergens dan ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |