ja hoe betrouwbaar de naamspelling is zuchtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ach, je moet sowieso niet op 1 bron vertrouwen. En Al Jazeera is verder leuk bezig. Mooie aanvulling op CNN.
Maar hier op Fok! zijn we goed bezig met zo veel mogelijk bronnen en discussie over betrouwbaarheid.
south africa sucessful in preventing security council from condemning gadaffiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:42 schreef yavanna het volgende:
De VN kappen ermee voor vandaag zonder pers uitspraak. De 15 zijn dus schijnbaar niet tot een gezamelijke uitspraak gekomen. En dat etrwijl er al bekend was dat het sowieso bij woorden bleef.
Stelletje druipers.
Alle 'tegenstanders' die ze te pakken kunnen krijgenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:44 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
genocide van wat , stam,stammen of gewoon bewoners van grote steden?
Thanks.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:47 schreef bokaal het volgende:
En de persconferentie van net, voor wie hem gemist heeft.
Rusland en China zullen wel wijzer wezen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:40 schreef yavanna het volgende:
[..]
Misschien schud het eens wat mensen wakker om eens echt wat te gaan doen, VN
das geen genocidequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:47 schreef yavanna het volgende:
[..]
Alle 'tegenstanders' die ze te pakken kunnen krijgen
Yep. Ze zijn goed bezig.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:40 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Niet over Qatar, maar het wel over de rest van MO.
Bron?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:47 schreef Muridae het volgende:
[..]
south africa sucessful in preventing security council from condemning gadaffi
Ik dacht gelezen te hebben dat Rusland zich uitsprak tegen Gadaffi ergens vandaag.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Rusland en China zullen wel wijzer wezen.
Zuid Afrika? Wat is hun probleem dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:47 schreef Muridae het volgende:
[..]
genocidequote:
Op TV zeker. Maar tijdens een besloten VR-vergadering?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik dacht gelezen te hebben dat Rusland zich uitsprak tegen Gadaffi ergens vandaag.
Lijkt me stug, als ze nu ophouden tekenen ze helemaal hun doodsvonnis.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef SoldMayor het volgende:
Ik hoorde met op het nieuws dat de mensen toch wel bang zijn geworden om te gaan demonstreren... oftewel als het zo door gaat dan mislukt deze revolutie alsnog...
Misschien is de invloed van Libie in Afrika groter dan wij vermoeden en breekt daar op veel plekken de pleuris uit wanneer Gadaffi verdwijnt?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:47 schreef Muridae het volgende:
[..]
Kan best idd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Op TV zeker. Maar tijdens een besloten VR-vergadering?
any of the following acts committed with intent to destroy, in whole or in part, a national, ethnic, racial or religious group, as such: 'Killing members of the group; Causing serious bodily or mental harm to members of the group; Deliberately inflicting on the group conditions of life calculated to bring about its physical destruction in whole or in part; Imposing measures intended to prevent births within the group; and forcibly transferring children of the group to another group'.quote:
Het was vandaag anders rustig in tripoli en milities controleren de stad...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:51 schreef yavanna het volgende:
[..]
Lijkt me stug, als ze nu ophouden tekenen ze helemaal hun doodsvonnis.
Wat ontzettend nietszeggend iddquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:52 schreef yavanna het volgende:
Als ik er niet boos om werd zou ik er erg om kunnen lachen.![]()
Al Jazeera: UN Security Council condemns violence in Libya & calls for the holding those responsible accountable #Libya
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |