cencuur, de hand die voed en bijten?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Al Jazeera is niet erg objectief over Qatar.
als je het zo verwoord was het bijna schattig.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:37 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Je snapt best wat ze bedoelde. Ze is wat naïef en ideaistisch maar louter proosten met Gaddafi is ook weer niet goed.
was nog niet gevodenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:38 schreef lucaszio het volgende:
Ik bedoelde het groene boek van kadaffi vertaald in het nederlands
"Verraders die het hebben over pannekoeken in plaats van panneNkoeken zullen ter plekke doodgeschoten worden! Als Jan zegt: 'Henk is groter als mij', zal hij gestenigd worden! Want het is 'dan ik', alleen de laffe Amerikaanse honden kunnen zulke spelfouten maken."quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:35 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ons groene boekje gaat over taalveranderingen
ik gaf er geen mening over.....maar ik ben het met je eens jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:38 schreef Klaudias het volgende:
[..]
"Verraders die het hebben over pannekoeken in plaats van panneNkoeken zullen ter plekke doodgeschoten worden! Als Jan zegt: 'Henk is groter als mij', zal hij gestenigd worden! Want het is 'dan ik', alleen de laffe Amerikaanse honden kunnen zulke spelfouten maken."
De vertaler heeft zich iets na de helft opgehangen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:38 schreef lucaszio het volgende:
Ik bedoelde het groene boek van kadaffi vertaald in het nederlands
Misschien schud het eens wat mensen wakker om eens echt wat te gaan doen, VNquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Oeh, hij gebruikt het woord genocide, op AJE.
Niet over Qatar, maar het wel over de rest van MO.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Al Jazeera is niet erg objectief over Qatar.
ze geven wel alles weer staat en protest ,geschiedenis ,achtergrondinfo,,best uitgebriedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:40 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Niet over Qatar, maar het wel over de rest van MO.
genocide van wat , stam,stammen of gewoon bewoners van grote steden?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:43 schreef yavanna het volgende:
#Breaking #Libya's Deputy Ambassador to UN says Gaddafi's speech was code for his people to start genocide against the people of Libya
Iedereen op de wereldquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:44 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
genocide van wat , stam,stammen of gewoon bewoners van grote steden?
Nee, was NA Nieuwsuurquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:45 schreef remlof het volgende:
Ik heb zomaar een hele persconferentie onder regie van Fi gemist terwijl ik Nieuwsuur keek en Met Het Oog Op Morgen luisterde?
Ach, je moet sowieso niet op 1 bron vertrouwen. En Al Jazeera is verder leuk bezig. Mooie aanvulling op CNN.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:37 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
cencuur, de hand die voed en bijten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |