Hey, alle ex rls ers komen uit hoeken en gaten gekropen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Klein glimlachje![]()
Ze moeten er wel iets mee doen, nu. Als die gasten gaan klagen en naar huis willen, is het einde zoek. Samen staan ze sterk, hoewel de verleiding van de hoofdprijs voor een stuk of vier altijd zwaarder zal wegen.
(misschien wel een idee. een kakkerlakkenplaag of de boel twee weken onder water zetten of bloedheet/ijskoud maken - en dan kijken wie er over blijven)
toch leuk voor die 25 duizend kijkers die ze dan nog over hebbenbquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:52 schreef taxisjoof het volgende:
er word gewoon een mooie spanningsboog opgebouwd ff aftasten mekaar leren kennen wie vind wie leuk of juist niet
dan wa drank erin en de boel gaat helemaal los na 2 a 3 weken let maar op
jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou je hebt van die jaloerse meisjes....juist op die leeftijd.
Thnx! Welterusten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:53 schreef Toverheks het volgende:
slaap lekker allemaal en hoop voor de nachtbrakers dat de pleuris daar uit breekt en er een vet feest met een leuke dj komt.....gewoon omdat het kan
Ik weet alleen dr voornaam. Daar kom ik niet zover mee..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:53 schreef Praatpoeder het volgende:
Wie gaat de social media opsporen van de vriendin van Guido
Jij?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:53 schreef Praatpoeder het volgende:
Wie gaat de social media opsporen van de vriendin van Guido
Slecht idee.. gezien hoe hoog die eettafel is??? Sadist!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:54 schreef RiftNL het volgende:
Ik zou zeggen laat Huub van DGK eens een weekje overvliegen als gast
Juist daarom zou het een stunt zijn. Omdat onverwacht.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Voor jou speciaal heb ik het volgende filmpje:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:53 schreef Toverheks het volgende:
slaap lekker allemaal en hoop voor de nachtbrakers dat de pleuris daar uit breekt en er een vet feest met een leuke dj komt.....gewoon omdat het kan
Trusten Heksjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:53 schreef Toverheks het volgende:
Ach, een stoelverhoger is gauw besteld toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Slecht idee.. gezien hoe hoog die eettafel is??? Sadist!
Dat weet niemand aangezien het fake is, ze heeft niet voor niets 3-4 totaal verschillende namenquote:
Gabriella volgens mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |