Carnavalsmuziek komt er ook weer aan jaquote:
Ik hoop het weer gewoon te kunnen mijden dit jaar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:03 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Carnavalsmuziek komt er ook weer aan ja
Ik weet nog niet of het wat gaat worden, eerst morgenvroeg naar de huisarts met een pijnlijke knie.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik hoop het weer gewoon te kunnen mijden dit jaar.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:10 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of het wat gaat worden, eerst morgenvroeg naar de huisarts met een pijnlijke knie.
Plaatje is kapotquote:
quote:Centraal Bureau voor de Statistiek
Verplaatsingen in Nederland
xxxx
Gebruikersnummer: xxxx - xxx - xxx
Het CBS heeft uw gegevens ontvangen op: 22-2-2011, 23:16.
Wat moest je doen dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:18 schreef remlof het volgende:
Wat een goede gehoorzame burger ben ik toch ook
[..]
Mits bierdispenserquote:
De propeller ligt in de garage.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Handig als je gaat vissen in de everglades.
Alsof jij dat wel doetquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:26 schreef betyar het volgende:
Mensen wel te rusten, handjes boven de lakens en :
![]()
![]()
Mijn verplaatsingen buitenshuis voor dinsdag 22 februari 2011 bijhouden.quote:
Verplaatsingen buitenshuis??? Klinkt als "Big Brother is.."quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn verplaatsingen buitenshuis voor dinsdag 22 februari 2011 bijhouden.
Ik was al lang blij dat het niet een vrije dag was
Secret Storyquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Verplaatsingen buitenshuis??? Klinkt als "Big Brother is.."
I most certainly won'tquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:26 schreef betyar het volgende:
Mensen wel te rusten, handjes boven de lakens en :
![]()
![]()
?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:43 schreef Cerbie het volgende:
erik
Nederland levert wapens aan dictators.
Het warme water is nu eerlijk verdeeld over alle mensen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:30 schreef ethiraseth het volgende:
Word ik wakker, wil ik gaan douchen, is er opeens geen warm water!
Tuig is het!quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:46 schreef Picchia het volgende:
Bankiers spoelen water gewoon door de plee, met hun waterstortbakken.
http://www.depers.nl/opme(...)onder-de-douche.htmlquote:Plassen onder de douche bespaart veel water. Een Braziliaanse milieuorganisatie probeert daarom met een campagne het publiek over te halen tot een golden shower.
Gadverdamme, ben ik gewoon al jaren bezig met mileuvriendelijk handelen. Dat is niet de bedoeling.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:48 schreef Picchia het volgende:
[..]
http://www.depers.nl/opme(...)onder-de-douche.html
Verkleed je als die gozer uit Little Britain en ga in een rolstoelquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:11 schreef Cerbie het volgende:
Net terug van de huisarts, gevalletje springersknie. M'n carnaval, wat doe ik!
een baksteen in de stortbak doet wonderen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:48 schreef Picchia het volgende:
[..]
http://www.depers.nl/opme(...)onder-de-douche.html
Je hebt kennelijk al gesprongen. Dat is dan gene carnavalquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:11 schreef Cerbie het volgende:
gewoon niet springen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:11 schreef Cerbie het volgende:
Nee, slechts beslissingen op bezwaarquote:
Dat is een zware week dan. En dan had je juist wat gebak kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee, slechts beslissingen op bezwaar. En het zijn er moeilijk veel. Lekker 50 uur werken deze week
.
Maandag is er weer eentje jarig. En daarna ben ik jarigquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is een zware week dan. En dan had je juist wat gebak kunnen gebruiken.
Jammer dat je collega's hun verjaardagen dan niet beter kunnen plannen
Ja, het nadeel van trakterende collega's is dat je eens per jaar ook de klos bentquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Maandag is er weer eentje jarig. En daarna ben ik jarig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |