Nicequote:Patch 4.1 - Old Ironforge
This patch finally unlocks the Old Ironforge area of the dwarven capital, you will finally have a chance to walk around the area without having to exploit your way through the door! You will also find Magni in a petrified state following the events of the Cataclysm.
Slimquote:Op maandag 28 februari 2011 20:24 schreef Supersoep het volgende:
Account recovery is ook dikke shit geworden zie ik. Alsof ik weet welke naam ik heb ingevoerd op m'n account, niet m'n echte in ieder geval.
Gewoon een mail sturen naar m'n adres die opgegeven staat kan tegenwoordig niet meer dan? Ik word afgestraft omdat simpele pubers hun hotmail account niet veilig kunnen houden zeker.quote:
laat ik het zo zeggen, het moment dat je hyjal infietst, of vashj'r. dan is je huidige gear extreme poep. Alles word vervangen door greenies en blue'squote:Op maandag 28 februari 2011 20:24 schreef Supersoep het volgende:
Is het nog leuk om terug te keren? Ben gestopt 2 jaar geleden net na Naxx enzo op m'n lvl 80 Deathknight. Ik ben er wat huiverig voor om weer te levellen naar 85 waar al m'n uber equip van vroeger nutteloos is, want ik was eigenlijk best wel pimped out.![]()
Account recovery is ook dikke shit geworden zie ik. Alsof ik weet welke naam ik heb ingevoerd op m'n account, niet m'n echte in ieder geval.
Daar ben ik gisteravond mee begonnen, duurt dat heel erg lang?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 07:57 schreef Karina het volgende:
De Wintersaber mount is binnen, kijken wat ik nu ga doen.
Valt reuze mee, ik ben zaterdag begonnen maar niet de hele dag door gequest, tussendoor nog wat PvP gedaan, als je erg je best doet kun je het volgens mij in 1 dag redden. Maar dan ben je wel gaarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:39 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Daar ben ik gisteravond mee begonnen, duurt dat heel erg lang?
Oh dat valt dan inderdaad mee. Is mooi iets wat je aan t einde van de avond kan doen als je nergens anders meer zin in hebtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Valt reuze mee, ik ben zaterdag begonnen maar niet de hele dag door gequest, tussendoor nog wat PvP gedaan, als je erg je best doet kun je het volgens mij in 1 dag redden. Maar dan ben je wel gaar
Zo blijft er natuurlijk geld binnenkomen ook via tcg ze verzekeren zichzelf wel van inkomstenquote:
Heb het een weekend geprobeerd en dat aoe-looting is megagaaf!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:21 schreef pl4kkie het volgende:
Kben sinds 2dagen beig met Rift. Das die nieuwe mmo. Het is opzich wel leuk maar het draait best wel zwaar en beetje laggie op mijn pc terwijl die wow gewoon soepel draait. Denk datk gewoon maar blijf wowen totdat d3 uitkomt
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:26 schreef Skillstorm het volgende:
Ik stop voorlopig met WoW, ze blijven disc maar nerfen. Dan stop ik maar als het zo moet.
Het is gewoon zo, dus mond houden.quote:
Toch wil ik het niet, en dan er is gewoon geen reden voor.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:39 schreef Isabeau het volgende:
Als dat schild er na 15 seconden nog op zit was het niet hard nodig
Omdat alles ooit generfed of gebuffed wordt. Elke class, niet alleen priests. Als dat een reden is waarom je dit spel niet meer wilt spelen lijkt mij het geen verlies als je stopt. Als het niet werkt dan hotfiexen ze het of veranderen ze het weer in de volgende patch. Dit zal nooit ophouden namelijk, balancen noemen ze dat. Daarom vind ik je reactie redelijk zielig. Zo gaat dat in WoW, get over it. of stop natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:23 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, dus mond houden.
Je kan wel zeggen: het is beta, het gaat niet live.
Maar dit zijn veranderingen waarvan je ZEKER weet dat ze live gaan.
Blizzard devs![]()
Priest dispell word ook generfd en PW:S gaat maar 15 sec duren ipv 30.
Dus ipv eensmiley kan je ook zeggen waarom je mijn post dom vindt.
Sorry,hoor maar het zijn alleen maar nerfs de laatste tijd voor disc priests. Ik kon de mana increase voor shields wel slikken, de dispells oke(wel een KUTnerf). Kortere duration voor pw:s........echt het laatste wat ik pik.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:45 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Omdat alles ooit generfed of gebuffed wordt. Elke class, niet alleen priests. Als dat een reden is waarom je dit spel niet meer wilt spelen lijkt mij het geen verlies als je stopt. Als het niet werkt dan hotfiexen ze het of veranderen ze het weer in de volgende patch. Dit zal nooit ophouden namelijk. Daarom vind ik je reactie redelijk zielig. Zo gaat dat in WoW, get over it. of stop natuurlijk.
Alleen maar nerfs? Vorige patch nog een zware buff voor alle shields. Maar zoals ik zei, als jij hiervoor wilt stoppen prima. Het is niet alsof ze dit al jaren zo doen. Ooit gehoord van pallies? Die krijgen elke patch zo ongeveer een complete class rework. Ik vind deze reden alleen best triest.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:50 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Sorry,hoor maar het zijn alleen maar nerfs de laatste tijd voor disc priests. Ik kon de mana increase voor shields wel slikken, de dispells oke(wel een KUTnerf). Kortere duration voor pw:s........echt het laatste wat ik pik.
Dan nog PW:Barrier nerfen?
Sorry maar dan is het genoeg.
Ik dacht dat ze de PTR hadden om dit soort dingen te testen en niet later met allemaal hotfixes komen.
Ik betaal niet voor een spel dat ik niet leuk vindt om te spelen, als ik daarom door jou als zielig wordt bestempeld... dat is raar.
Dat dus.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:09 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah mijn "" was gewoon omdat het zo stom is te stoppen als je class word generfed. Dat heeft echt totaal geen nut en is een beetje zo'n Calimero-actie. Zo van: "Oh nee ze moeten altijd mijn class hebben, nouja dan stop ik wel".
Als het nu kut is en niet werkt, word het toch weer gehotfixed ofzo.
Ja. dat bedoel ik dus. Buff! Ohnee jongens, jullie zijn veel te leuk om mee te spelen, dit konden wij natuurlijk niet testen in de patchquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:08 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Alleen maar nerfs? Vorige patch nog een zware buff voor alle shields. Maar zoals ik zei, als jij hiervoor wilt stoppen prima. Het is niet alsof ze dit al jaren zo doen. Ooit gehoord van pallies? Die krijgen elke patch zo ongeveer een complete class rework. Ik vind deze reden alleen best triest.
Dan is het tijd dat je stopt met het leuk vinden van dit topic en maar gaat zagen op het wow forumquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:24 schreef Skillstorm het volgende:
Oh en waar de fuck zie jij balans.
Ik heb gewoon geen zin meer in WoW, ik herken het niet meer.
Ik ben al gestopt met klagen. En nu opbokken met jequote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dan is het tijd dat je stopt met het leuk vinden van dit topic en maar gaat zagen op het wow forum
Hier klagen help niets als je echt wil klagen moet je het altijd op wow forums doen dan luisterd er iemand naar je. En tevens de tijd is niet eens zo erg want als je goed bubbled voor aoe dan is het er toch weer meteen afquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:52 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik ben al gestopt met klagen. En nu opbokken met je![]()
![]()
![]()
/wavequote:Op maandag 28 februari 2011 20:47 schreef Sapstengel het volgende:
Wie was ook alweer Poysonivy op Turalyon Alliance? Heb je vandaag vaak gezien tijdens de Tol Barad battles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |