Dat is het mooie er van.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Met carnaval ziet iedereen er idioot uit, dus het valt ws nieteens op.
Ik wil jouw UI.quote:
Nee, dat is kut.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het is carnaval, het maakt allemaal geen fuck uit.
Wat een wijf ben je ook he?quote:
quote:
Met carnaval mag dat.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het is carnaval, het maakt allemaal geen fuck uit.
Hoezoquote:Op zondag 27 februari 2011 04:32 schreef kutkabouter het volgende:
Wat is de opium toch een kankertent.
Idd. Sliep om half 4 en nu al opquote:Op zondag 27 februari 2011 03:55 schreef FedExpress het volgende:
zo, dat was het dan weer voor de zaterdag. nu 5 hele uren slapen en dan weer op om te voetballen. heerlijk zeg, weekend. altijd lekker tot rust komen
Nou, van die 5 uurtjes heb ik er denk toch wel één hele echt geslapen.quote:Op zondag 27 februari 2011 08:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Idd. Sliep om half 4 en nu al op
Ik ga vanmiddag maar ff terug als ik morgen fit wil zijnquote:Op zondag 27 februari 2011 08:56 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Nou, van die 5 uurtjes heb ik er denk toch wel één hele echt geslapen.
Chill man. Klote weer, voel me brak en dan voetballen zo
Lukt niet meer.quote:Op zondag 27 februari 2011 09:09 schreef FedExpress het volgende:
wat the hell doen jullie hier allemaal zo vroeg?ga slapen
e-readers zijn ook heerlijk!quote:Op zondag 27 februari 2011 10:09 schreef Ceased2Be het volgende:
Ja nogal... enige wat hier vandaag open is is een of ander luxe winkelcentrum hier om de hoek en de grootste attractie daar is een groot tropisch aquarium
Bioscoop hoef ik niet aan te beginnen want dat is allemaal Pools nagesynchroniseerd (op tv ook) dus het is waardeloos qua entertainment.
Blij met m'n eReader iig.
Droog en koud... -5 geloof ik ongeveer maar dat voelt als +5 in Nederland.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
e-readers zijn ook heerlijk!
hoe is t weer daar?
Ben pas net een uur mn bed uitquote:Op zondag 27 februari 2011 09:09 schreef FedExpress het volgende:
wat the hell doen jullie hier allemaal zo vroeg?ga slapen
Ik ook.quote:
Batsen telt niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ben pas net een uur mn bed uit
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ben pas net een uur mn bed uit
nice!quote:Op zondag 27 februari 2011 13:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Droog en koud... -5 geloof ik ongeveer maar dat voelt als +5 in Nederland.
afgelopen week was het -10 overdag en dat voelde nog niet koud aan (die Polen hier dachten er anders over)
Hmpf, rest van de dag bezig geweest met uittypen van interviews voor studie.quote:
Dan werk je toch op een laptop in je bed. Twee vliegen in een klap.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hmpf, rest van de dag bezig geweest met uittypen van interviews voor studie.
Liever nog in bed blijven liggen
Jij lag bij hem in bed?quote:
Ik dacht jij?quote:
Dat durft ST niet toe te gevenquote:
Laptop op haar rug en doggie it isquote:Op zondag 27 februari 2011 18:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan werk je toch op een laptop in je bed. Twee vliegen in een klap.
In jouw natte dromen misschien.quote:
Don't go there.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In jouw natte dromen misschien.
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Don't go there.
ST dr fantasie is volgens mij pure darkness.. Dan is het feit dat jij bij mij in bed zou liggen nog het minst erge.
Het blijft een gevaarlijke pinguin
Soort Autisme?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat durft ST niet toe te geven
Normaal liggen we ook bij haar in de kelder. Ze durft namelijk niet zo goed haar huis uit. Angststoornis enzo
Ah fijn ik ben niet de enigequote:
Daar ben ik het mee eens. Stille pinguins, diepe gronden. Be afraid, be very afraid.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Don't go there.
ST dr fantasie is volgens mij pure darkness.. Dan is het feit dat jij bij mij in bed zou liggen nog het minst erge.
Het blijft een gevaarlijke pinguin
Dat vind ik het mooie van autisme. Degene die het heeft maakt er nooit zo'n probleem van, alleen de mensen die het niet hebben reageren er autistisch (quote:
Brrrr, you're scaring mequote:Op zondag 27 februari 2011 20:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Stille pinguins, diepe gronden. Be afraid, be very afraid.
Ik ontken alles.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Probeer het nou maar niet te ontkennen Tuxxje
Wat heeft je psychiater je nou al een paar maanden geprobeerd duidelijk te maken Tuxxx?quote:
Hoor 'm dan. Net een eckte eckte psychiater.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Wat heeft je psychiater je nou al een paar maanden geprobeerd duidelijk te maken Tuxxx?
Ontkennen werkt niet.. Toegeven van je problemen is de eerste stap op de lange weg van het genezingsproces..
Je moet wel een beetje meewerken, anders maak je het alleen maar moeilijker voor jezelf
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Wat heeft je psychiater je nou al een paar maanden geprobeerd duidelijk te maken Tuxxx?
Ontkennen werkt niet.. Toegeven van je problemen is de eerste stap op de lange weg van het genezingsproces..
Je moet wel een beetje meewerken, anders maak je het alleen maar moeilijker voor jezelf
I scare you, but she scarred mequote:
Op zich best leuk om te bewarenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Omg net mn carnavals tasje gevonden. Wat een meuk zat er nog in.Bierviltje, stickervel, flugels, aansteker en een mayonaisebakje.
Helaas geen geld.
Niet zo aanstellen he.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
I scare you, but she scarred meOveral krassen over m'n lichaam enzo. Nee, van het balkon gegooid worden is niet leuk
Ja dat soort dingen zijn altijd wel leuk om te bewaren.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op zich best leuk om te bewarenVooral als je dan 40 bent en die zooi ziet. Allemaal herinneringen aan de tijd dat je nog jong was
Toch vind ik dat die zweep irl pijner doet dan op fokquote:
Nja, het is vooral leuk als je het kwijtraakt voor 20 jaar en het niet mistquote:Op zondag 27 februari 2011 21:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen zijn altijd wel leuk om te bewaren.Op de mayo en aansteker na ligt de rest alweer bij mn andere zooi.
Kans is dan zeer klein dat je dan nog weet waar het van is.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja, het is vooral leuk als je het kwijtraakt voor 20 jaar en het niet mist
Nee, juist nietquote:Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kans is dan zeer klein dat je dan nog weet waar het van is.
En dan gooi je het alsnog weg.quote:
Ja, foto's zijn ook beter, natuurlijk. Maar iets tastbaars heeft ook wel wat toch?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En dan gooi je het alsnog weg.Daarom ben ik meer van foto's. Kan ik niks vergeten.
Jazeker.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, foto's zijn ook beter, natuurlijk. Maar iets tastbaars heeft ook wel wat toch?
Ja, dan ben je alles kwijt. 'Gelukkig hebben we de herinneringen nog.'quote:Op zondag 27 februari 2011 22:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jazeker.![]()
Stel dat toch je huis afbrand. Omg.
Ja grappige mensen zijn dat die zoiets zeggen.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dan ben je alles kwijt. 'Gelukkig hebben we de herinneringen nog.'
Totdat ze dement wordenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja grappige mensen zijn dat die zoiets zeggen.
Dan weten ze toch niks meer. Zijn ze daar ook weer van af.quote:
Stiekem dat "en lekker" weghalen en hopen dat niemand het ziet.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen zijn altijd wel leuk om te bewaren.Op de mayo en aansteker na ligt de rest alweer bij mn andere zooi.
Jij ziet ook echt alles he. Jezus.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Stiekem dat "en lekker" weghalen en hopen dat niemand het ziet.
That's me.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij ziet ook echt alles he. Jezus.
Waarom? Ga je daar dan niet heen?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:23 schreef BarrieButsers het volgende:
KK, waar ga jij ergens carnavallen?
Gewoon.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:28 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Waarom? Ga je daar dan niet heen?
Precies hetzelfde. Maakt niet uit, ik ken toch niet veel mensen meer die daar nog zijn dus ik vermaak me gewoon met wie ik erheen ga.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gewoon.En nee hoor. Ik ga gewoon ergens heen waar het leuk is en wie er verder binnen staat heb ik schijt aan.
Ik vind het allemaal prima als de mocro's maar opkankeren uit het centrum met carnaval.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:38 schreef BarrieButsers het volgende:
Wel beter dat de drie gezusters weer open is. (dacht dat tie helemaal wegging maargoed) nu blijft het tuig allemaal een beetje bij elkaar en niet door heel de stad.
Inderdaad. Normaal is het al niet leuk om ze tegen te komen. Maar met carnaval.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:40 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima als de mocro's maar opkankeren uit het centrum met carnaval.
Vorig jaar heb ik er een op z'n bek gepunched. Het escaleerde bijna daarna. Politie en alles erbij.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Inderdaad. Normaal is het al niet leuk om ze tegen te komen. Maar met carnaval.9 van de 10 keer zijn ze nog niet eens verkleed ook.
Nu niet liegen he.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik er een op z'n bek gepunched. Het escaleerde bijna daarna. Politie en alles erbij.
Ik lieg niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nu niet liegen he.
Oke goed bezig geweest dan.
Natuurlijk een jattende mocro wat anders. Kreeg je je pet wel terug?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik lieg niet.
Ik was dronken en hij had m'n petje gejat.
Nee. Toen de politie kwam renden ze weg met mijn pet.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Natuurlijk een jattende mocro wat anders. Kreeg je je pet wel terug?
Heb je wel aangifte gedaan van de diefstal van je pet.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:14 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee. Toen de politie kwam renden ze weg met mijn pet.
Nee, het was toch de maandagnacht dus einde van de leuke carnaval.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb je wel aangifte gedaan van de diefstal van je pet.
Nah het was ook meer een grapje hoor, maar mss zijn er mensen die dat serieus doen.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee, het was toch de maandagnacht dus einde van de leuke carnaval.
Het was trouwens een rood petje met zwarte stippen en groene stukjes bovenop en het was de finishing touch van m'n aardbeienpak._!
Met carnaval is die kans toch redelijk kleinquote:Op maandag 28 februari 2011 00:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nah het was ook meer een grapje hoor, maar mss zijn er mensen die dat serieus doen.
hoezo niet? ze hebben verdomme allemaal een voetbalshirt aan ja?!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:42 schreef BarrieButsers het volgende:
Maar met carnaval.9 van de 10 keer zijn ze nog niet eens verkleed ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |