abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93405406
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 19:47 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

Soort Autisme? :P
Ah fijn ik ben niet de enige :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_93406792
quote:
99s.gif Op zondag 27 februari 2011 19:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Don't go there.
ST dr fantasie is volgens mij pure darkness.. Dan is het feit dat jij bij mij in bed zou liggen nog het minst erge.
Het blijft een gevaarlijke pinguin
Daar ben ik het mee eens. Stille pinguins, diepe gronden. Be afraid, be very afraid.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_93406828
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 19:52 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ah fijn ik ben niet de enige :)
Dat vind ik het mooie van autisme. Degene die het heeft maakt er nooit zo'n probleem van, alleen de mensen die het niet hebben reageren er autistisch ( :') ) op.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 27 februari 2011 @ 20:14:49 #244
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_93406861
:')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_93408546
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 20:13 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens. Stille pinguins, diepe gronden. Be afraid, be very afraid.
Brrrr, you're scaring me :@
~Si vis amari, ama~
pi_93408779
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 20:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
:')
Probeer het nou maar niet te ontkennen Tuxxje
..non est vivere sed valere vita est ..
  zondag 27 februari 2011 @ 20:43:24 #247
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_93408914
quote:
99s.gif Op zondag 27 februari 2011 20:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Probeer het nou maar niet te ontkennen Tuxxje
Ik ontken alles. :6
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_93409071
Omg net mn carnavals tasje gevonden. Wat een meuk zat er nog in. :') Bierviltje, stickervel, flugels, aansteker en een mayonaisebakje.
Helaas geen geld. :')
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_93409238
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 20:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik ontken alles. :6
Wat heeft je psychiater je nou al een paar maanden geprobeerd duidelijk te maken Tuxxx?
Ontkennen werkt niet.. Toegeven van je problemen is de eerste stap op de lange weg van het genezingsproces..

Je moet wel een beetje meewerken, anders maak je het alleen maar moeilijker voor jezelf :9
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_93409479
quote:
99s.gif Op zondag 27 februari 2011 20:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Wat heeft je psychiater je nou al een paar maanden geprobeerd duidelijk te maken Tuxxx?
Ontkennen werkt niet.. Toegeven van je problemen is de eerste stap op de lange weg van het genezingsproces..

Je moet wel een beetje meewerken, anders maak je het alleen maar moeilijker voor jezelf :9
Hoor 'm dan. Net een eckte eckte psychiater.
  zondag 27 februari 2011 @ 20:50:52 #251
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_93409502
quote:
99s.gif Op zondag 27 februari 2011 20:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

_O-
pi_93411658
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 20:38 schreef FedExpress het volgende:

[..]

Brrrr, you're scaring me :@
I scare you, but she scarred me ;( Overal krassen over m'n lichaam enzo. Nee, van het balkon gegooid worden is niet leuk :'(
pi_93411705
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 20:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Omg net mn carnavals tasje gevonden. Wat een meuk zat er nog in. :') Bierviltje, stickervel, flugels, aansteker en een mayonaisebakje.
Helaas geen geld. :')
Op zich best leuk om te bewaren :P Vooral als je dan 40 bent en die zooi ziet. Allemaal herinneringen aan de tijd dat je nog jong en lekker was :D
  zondag 27 februari 2011 @ 21:23:31 #254
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_93412050
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 21:18 schreef bijdehand het volgende:

[..]

I scare you, but she scarred me ;( Overal krassen over m'n lichaam enzo. Nee, van het balkon gegooid worden is niet leuk :'(
Niet zo aanstellen he. ~O>
pi_93412343
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 21:19 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Op zich best leuk om te bewaren :P Vooral als je dan 40 bent en die zooi ziet. Allemaal herinneringen aan de tijd dat je nog jong was :D
Ja dat soort dingen zijn altijd wel leuk om te bewaren. :') Op de mayo en aansteker na ligt de rest alweer bij mn andere zooi. :X
pi_93413749
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 21:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Niet zo aanstellen he. ~O>
Toch vind ik dat die zweep irl pijner doet dan op fok ;(
pi_93413770
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 21:27 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ja dat soort dingen zijn altijd wel leuk om te bewaren. :') Op de mayo en aansteker na ligt de rest alweer bij mn andere zooi. :X
Nja, het is vooral leuk als je het kwijtraakt voor 20 jaar en het niet mist :P
pi_93413804
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 21:45 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nja, het is vooral leuk als je het kwijtraakt voor 20 jaar en het niet mist :P
Kans is dan zeer klein dat je dan nog weet waar het van is. :')
pi_93413905
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Kans is dan zeer klein dat je dan nog weet waar het van is. :')
Nee, juist niet :D
pi_93414008
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 21:47 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, juist niet :D
En dan gooi je het alsnog weg. :') Daarom ben ik meer van foto's. Kan ik niks vergeten. :')
pi_93414765
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 21:49 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

En dan gooi je het alsnog weg. :') Daarom ben ik meer van foto's. Kan ik niks vergeten. :')
Ja, foto's zijn ook beter, natuurlijk. Maar iets tastbaars heeft ook wel wat toch?
pi_93414988
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 21:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, foto's zijn ook beter, natuurlijk. Maar iets tastbaars heeft ook wel wat toch?
Jazeker. :Y
Stel dat toch je huis afbrand. Omg. :'(
pi_93415204
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 22:03 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Jazeker. :Y
Stel dat toch je huis afbrand. Omg. :'(
Ja, dan ben je alles kwijt. 'Gelukkig hebben we de herinneringen nog.'
pi_93415547
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 22:05 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, dan ben je alles kwijt. 'Gelukkig hebben we de herinneringen nog.'
Ja grappige mensen zijn dat die zoiets zeggen. :')
pi_93418090
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 22:10 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ja grappige mensen zijn dat die zoiets zeggen. :')
Totdat ze dement worden :')
pi_93418237
quote:
Op zondag 27 februari 2011 22:41 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Totdat ze dement worden :')
Dan weten ze toch niks meer. Zijn ze daar ook weer van af. :')
  zondag 27 februari 2011 @ 23:10:21 #267
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_93419811
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 21:27 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Stiekem dat "en lekker" weghalen en hopen dat niemand het ziet. :')
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_93420216
quote:
Op zondag 27 februari 2011 23:10 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

Stiekem dat "en lekker" weghalen en hopen dat niemand het ziet. :')
Jij ziet ook echt alles he. Jezus.
  zondag 27 februari 2011 @ 23:20:44 #269
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_93420419
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 23:17 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Jij ziet ook echt alles he. Jezus.
That's me. :*
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_93420554
KK, waar ga jij ergens carnavallen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')