Ah fijn ik ben niet de enigequote:
Daar ben ik het mee eens. Stille pinguins, diepe gronden. Be afraid, be very afraid.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Don't go there.
ST dr fantasie is volgens mij pure darkness.. Dan is het feit dat jij bij mij in bed zou liggen nog het minst erge.
Het blijft een gevaarlijke pinguin
Dat vind ik het mooie van autisme. Degene die het heeft maakt er nooit zo'n probleem van, alleen de mensen die het niet hebben reageren er autistisch (quote:
Brrrr, you're scaring mequote:Op zondag 27 februari 2011 20:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Stille pinguins, diepe gronden. Be afraid, be very afraid.
Ik ontken alles.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Probeer het nou maar niet te ontkennen Tuxxje
Wat heeft je psychiater je nou al een paar maanden geprobeerd duidelijk te maken Tuxxx?quote:
Hoor 'm dan. Net een eckte eckte psychiater.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Wat heeft je psychiater je nou al een paar maanden geprobeerd duidelijk te maken Tuxxx?
Ontkennen werkt niet.. Toegeven van je problemen is de eerste stap op de lange weg van het genezingsproces..
Je moet wel een beetje meewerken, anders maak je het alleen maar moeilijker voor jezelf
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Wat heeft je psychiater je nou al een paar maanden geprobeerd duidelijk te maken Tuxxx?
Ontkennen werkt niet.. Toegeven van je problemen is de eerste stap op de lange weg van het genezingsproces..
Je moet wel een beetje meewerken, anders maak je het alleen maar moeilijker voor jezelf
I scare you, but she scarred mequote:
Op zich best leuk om te bewarenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Omg net mn carnavals tasje gevonden. Wat een meuk zat er nog in.Bierviltje, stickervel, flugels, aansteker en een mayonaisebakje.
Helaas geen geld.
Niet zo aanstellen he.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
I scare you, but she scarred meOveral krassen over m'n lichaam enzo. Nee, van het balkon gegooid worden is niet leuk
Ja dat soort dingen zijn altijd wel leuk om te bewaren.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op zich best leuk om te bewarenVooral als je dan 40 bent en die zooi ziet. Allemaal herinneringen aan de tijd dat je nog jong was
Toch vind ik dat die zweep irl pijner doet dan op fokquote:
Nja, het is vooral leuk als je het kwijtraakt voor 20 jaar en het niet mistquote:Op zondag 27 februari 2011 21:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen zijn altijd wel leuk om te bewaren.Op de mayo en aansteker na ligt de rest alweer bij mn andere zooi.
Kans is dan zeer klein dat je dan nog weet waar het van is.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja, het is vooral leuk als je het kwijtraakt voor 20 jaar en het niet mist
Nee, juist nietquote:Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kans is dan zeer klein dat je dan nog weet waar het van is.
En dan gooi je het alsnog weg.quote:
Ja, foto's zijn ook beter, natuurlijk. Maar iets tastbaars heeft ook wel wat toch?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En dan gooi je het alsnog weg.Daarom ben ik meer van foto's. Kan ik niks vergeten.
Jazeker.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, foto's zijn ook beter, natuurlijk. Maar iets tastbaars heeft ook wel wat toch?
Ja, dan ben je alles kwijt. 'Gelukkig hebben we de herinneringen nog.'quote:Op zondag 27 februari 2011 22:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jazeker.![]()
Stel dat toch je huis afbrand. Omg.
Ja grappige mensen zijn dat die zoiets zeggen.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dan ben je alles kwijt. 'Gelukkig hebben we de herinneringen nog.'
Totdat ze dement wordenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja grappige mensen zijn dat die zoiets zeggen.
Dan weten ze toch niks meer. Zijn ze daar ook weer van af.quote:
Stiekem dat "en lekker" weghalen en hopen dat niemand het ziet.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen zijn altijd wel leuk om te bewaren.Op de mayo en aansteker na ligt de rest alweer bij mn andere zooi.
Jij ziet ook echt alles he. Jezus.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Stiekem dat "en lekker" weghalen en hopen dat niemand het ziet.
That's me.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij ziet ook echt alles he. Jezus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |