Hoezoquote:Op zondag 27 februari 2011 04:32 schreef kutkabouter het volgende:
Wat is de opium toch een kankertent.
Idd. Sliep om half 4 en nu al opquote:Op zondag 27 februari 2011 03:55 schreef FedExpress het volgende:
zo, dat was het dan weer voor de zaterdag. nu 5 hele uren slapen en dan weer op om te voetballen. heerlijk zeg, weekend. altijd lekker tot rust komen
Nou, van die 5 uurtjes heb ik er denk toch wel één hele echt geslapen.quote:Op zondag 27 februari 2011 08:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Idd. Sliep om half 4 en nu al op
Ik ga vanmiddag maar ff terug als ik morgen fit wil zijnquote:Op zondag 27 februari 2011 08:56 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Nou, van die 5 uurtjes heb ik er denk toch wel één hele echt geslapen.
Chill man. Klote weer, voel me brak en dan voetballen zo
Lukt niet meer.quote:Op zondag 27 februari 2011 09:09 schreef FedExpress het volgende:
wat the hell doen jullie hier allemaal zo vroeg?ga slapen
e-readers zijn ook heerlijk!quote:Op zondag 27 februari 2011 10:09 schreef Ceased2Be het volgende:
Ja nogal... enige wat hier vandaag open is is een of ander luxe winkelcentrum hier om de hoek en de grootste attractie daar is een groot tropisch aquarium
Bioscoop hoef ik niet aan te beginnen want dat is allemaal Pools nagesynchroniseerd (op tv ook) dus het is waardeloos qua entertainment.
Blij met m'n eReader iig.
Droog en koud... -5 geloof ik ongeveer maar dat voelt als +5 in Nederland.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
e-readers zijn ook heerlijk!
hoe is t weer daar?
Ben pas net een uur mn bed uitquote:Op zondag 27 februari 2011 09:09 schreef FedExpress het volgende:
wat the hell doen jullie hier allemaal zo vroeg?ga slapen
Ik ook.quote:
Batsen telt niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ben pas net een uur mn bed uit
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ben pas net een uur mn bed uit
nice!quote:Op zondag 27 februari 2011 13:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Droog en koud... -5 geloof ik ongeveer maar dat voelt als +5 in Nederland.
afgelopen week was het -10 overdag en dat voelde nog niet koud aan (die Polen hier dachten er anders over)
Hmpf, rest van de dag bezig geweest met uittypen van interviews voor studie.quote:
Dan werk je toch op een laptop in je bed. Twee vliegen in een klap.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hmpf, rest van de dag bezig geweest met uittypen van interviews voor studie.
Liever nog in bed blijven liggen
Jij lag bij hem in bed?quote:
Ik dacht jij?quote:
Dat durft ST niet toe te gevenquote:
Laptop op haar rug en doggie it isquote:Op zondag 27 februari 2011 18:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan werk je toch op een laptop in je bed. Twee vliegen in een klap.
In jouw natte dromen misschien.quote:
Don't go there.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In jouw natte dromen misschien.
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Don't go there.
ST dr fantasie is volgens mij pure darkness.. Dan is het feit dat jij bij mij in bed zou liggen nog het minst erge.
Het blijft een gevaarlijke pinguin
Soort Autisme?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat durft ST niet toe te geven
Normaal liggen we ook bij haar in de kelder. Ze durft namelijk niet zo goed haar huis uit. Angststoornis enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |