Ik ook niet, maar wel leuk voor de hebquote:
Ik zag net iets soortgelijks in het gammakrantje maar je zal wel at anders bedoelenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:53 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
En deze zijn heel makkelijk
Ik dacht dat het een puzzel was.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:55 schreef Deisyy het volgende:
Dat zijn qr-codes, een soort van streepjescodes. Met bijvoorbeel de app Shopsavy kan je deze code inscannen vanaf je beeldscherm, waardoor je makkelijk dingen, bijvoorbeeld andere apps op je telefoon kan installeren.
zomg, zo verdien je geen smartphone gewoon. Je had tegen jezelf in bescherming genomen moeten wordenquote:
Ik zit hem op internet te bekijken, maar dat is zeker een andere folder, want ik zie niets wat op een qr code lijkt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zag net iets soortgelijks in het gammakrantje maar je zal wel at anders bedoelen
Ja!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
zomg, zo verdien je geen smartphone gewoon. Je had tegen jezelf in bescherming genomen moeten worden!
Ik dacht idd ook dat ik de n00b wasquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
zomg, zo verdien je geen smartphone gewoon. Je had tegen jezelf in bescherming genomen moeten worden!
Tuurlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!
Kent Apple dit principe ook dan?
En wat is het voordeel tov gewoon apps downloaden? Dat doe ik trouwens nog amper met mijn iPhone. Want iPad.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:00 schreef Deisyy het volgende:
Tuurlijk![]()
http://itunes.apple.com/n(...)one/id368494609?mt=8
Ik vind het makkelijke ervan dat als ik op met mijn laptop op internet een leuk appie tegenkom met een qr code erbij, ik alleen maar hoef in te scannen en hoppa, hij staat op mijn foon.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat is het voordeel tov gewoon apps downloaden? Dat doe ik trouwens nog amper met mijn iPhone. Want iPad.
Duidelijk!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het makkelijke ervan dat als ik op met mijn laptop op internet een leuk appie tegenkom met een qr code erbij, ik alleen maar hoef in te scannen en hoppa, hij staat op mijn foon.
Wat is er stoer aan?quote:
Weet je hoe starwars, een puzzel inscannen die Cc niet eens kan oplossenquote:
Ik heb heel weinig ruimtelijk inzicht, dus dat zegt niks.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Weet je hoe starwars, een puzzel inscannen die Cc niet eens kan oplossen.
Ik bedoelde dat je eten al klaar wasquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou...na een kwartier is mijn bord wel leeg hoor...met een gewone avondmaaltijd..
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je eten al klaar was
Wat kostte dat nu?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Ja....is toch zo klaar, erdeppels met speklappies en boontjes
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat kostte dat nu?
Edit: Vraag het voor Pietje
Ik wilde net vragen waar SGS voor staat, maar dat heb ik zelf nog kunnen bedenken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:59 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat Marrije eerst maar eens moet gaan kijken hoe haar SGS werkt en dan komt ze vanzelf achter de leuke en makkeiljke dingen.
Ja daarom, je had toch allemaal van die 1 euro boodschappen of zo?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
geen idee zat bij de weekboodschappen in
Op het dak?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:37 schreef Marrije het volgende:
dus ik fiddel daar vanavond wel mee verder.
Ja maar dat was alleen dit keer de boontjes met de appelmoes...de aardappels en de speklapjes waren geen 1 euro....ik denk dat ik alles bij elkaar hier een maaltijd had voor...3,50 á 4 euroquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja daarom, je had toch allemaal van die 1 euro boodschappen of zo?
Ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!
Kent Apple dit principe ook dan?
Heb je weer iets teveel gesnoept van de morfine?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat kon mijn oude foon ook. Maar hier heb je niet zoveel te scannen.
Ik had ook op mijn oude foon zo'n lezer en dan kreeg je aan de hand van je scan van een streepjescode of zo'n vierkantje een poppetje met allerlei vaardigheden. Nou, mijn uncle ben's magnetron-rijst gaf een beestje en die had mieterse krachten.
* proestquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je weer iets teveel gesnoept van de morfine?
Dat was ooit een heuse trend!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je weer iets teveel gesnoept van de morfine?
Wat doe jij dan precies? De tekst of de lay-out of beide? Waarmee werk je dan? Windows of Apple?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:54 schreef Copycat het volgende:
Ik ga maar eens bedenken wat ik wil eten. Ben bezig met een brochure voor een restaurant en dat werkt op mijn smaakpapillen.
Je anus is wat anders dan een fontanel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:55 schreef Coos het volgende:
Ik ga straks een roti halen.![]()
Morgenochtend een brandend fontanelletje.
De copy. Word!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat doe jij dan precies? De tekst of de lay-out of beide? Waarmee werk je dan? Windows of Apple?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je anus is wat anders dan een fontanel.
Want?quote:
Hoeveel mensen van 58 ken jij met een fontanel??quote:
Kopieer-schrijver? Vrijlancier?quote:
Weinig. En helemaal niemand met een snel aangebrande.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:00 schreef Coos het volgende:
Hoeveel mensen van 58 ken jij met een fontanel??![]()
Maar zal wel weer typisch haags zijn.
Ja, ja en beiden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kopieer-schrijver? Vrijlancier?![]()
Vaste klanten voornamelijk of losse klussen?
Dat had inderdaad beter niet op zo'n vroeg tijdstip gekund.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:19 schreef BobdeStreamer het volgende:
Nogal apart item voor Man Bijt Hond![]()
Ophef om blote webcamgirl op tv
AMSTERDAM - Onder kijkers van het NCRV-programma Man Bijt Hond is ophef ontstaan over een item waarin een webcamgirl halfnaakt te zien is.
Veel kijkers vinden dat het item van maandagavond niet thuishoort in een programma dat op de vroege avond wordt uitgezonden. Op het internetforum van Man Bijt Hond wordt furieus gereageerd.
"Het is gewoon van de gekken, dat de NCRV zulke walgelijke beelden over sex uitzendt op dit tijdstip. Ik keek elke dag naar Man bijt Hond, maar dat is nu gelijk afgelopen," schrijft een kijker. "Schandalige uitzending op een zodanig tijdstip van de dag waarbij veel kinderen meekijken," vindt een ander.
Een andere trouwe kijker is vooral teleurgesteld in de redactie van het programma. "Jammer, jammer... Ik kijk altijd met veel plezier naar man bijt hond maar vanavond ging de lol er wel af.. Inderdaad, wat moet je nu aan je kinderen uitleggen?? Dat het heel normaal is om je uit te kleden voor de camera?? Wisten jullie het even niet meer? Of zijn jullie op zoek naar ander publiek? Graag dan de aanvangstijd verplaatsen naar middernacht. Wat staat ons verder nog te wachten? Een teleurgestelde fan."
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)t_Hond__.html?p=16,2
met filmpje vanaf 1:30
Eerder Star Trek.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Weet je hoe starwars, een puzzel inscannen die Cc niet eens kan oplossen.
Ja, ik hoorde dat hij een martelaarsdood wilde op de radio. Nah, dat moet dan maar snel gebeurenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:25 schreef remlof het volgende:
Nou, dat was een gezellige speech van ome Ghadaffi
Die gozer is echt alle contact met de realiteit kwijt, hij zei dat Jeltsin de zwarten had geholpen toen die in opstand kwamen in Californië
Wat is dat toch voor kleding die Ghadaffi draagt? Ik heb verder nooit iemand met zo'n muts op het hoofd gezien, alleen hij.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:25 schreef remlof het volgende:
Nou, dat was een gezellige speech van ome Ghadaffi
Die gozer is echt alle contact met de realiteit kwijt, hij zei dat Jeltsin de zwarten had geholpen toen die in opstand kwamen in Californië
Achterlijke en banale paringsrituelen, kun je tegenwoordig gewoon overslaanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
"Dan trek ik iets spannends aan, ga ik op de bank boven hem hangen en maak rare,
sexy dansbewegingen op een spannend muziekje."
precies, gewoonquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Achterlijke en banale paringsrituelen, kun je tegenwoordig gewoon overslaan
tis een mongool ...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor kleding die Ghadaffi draagt? Ik heb verder nooit iemand met zo'n muts op het hoofd gezien, alleen hij.
Verder natuurlijk een gevaarlijke gek.
ik moet gelijk aan de kaartsoldaatjes van de rode koning van Alice in Wonderland denkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
tis een mongool ...![]()
[ afbeelding ]
ow.. die ken ik nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik moet gelijk aan de kaartsoldaatjes van de rode koning van Alice in Wonderland denken
Dat kon wel een Frans Molenaartje wezenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
tis een mongool ...![]()
[ afbeelding ]
Exact en die Yolanthe is een aandachtshoerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
precies, gewoon
Neuken?
en dan ken je ja of nee zeggen, dat gedoe allemaal
Zelfde doodskleedjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kon wel een Frans Molenaartje wezen
zeg? Teun?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Exact en die Yolanthe is een aandachtshoer![]()
maar wel een lekkere
Nee, 10% liegt gewoon.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
10 procent denkt helemaal nergens aan (dat kunnen mannen)
Omdat mannen jagers zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zeg? Teun?
nu je d'r toch bent...
ik zit dus effe de kranten door te bladeren heh...
en dan zie ik dit, jajajaja al die oorlogen enzo zijn OOK errug
maar dit is ook wel interessant![]()
is dit zo?
http://www.telegraaf.nl/v(...)elheid__.html?p=17,1
Onder de douche denken mannen aan seks.
In bed denken mannen aan seks.
Tijdens een romantisch etentje denken mannen aan seks.
De helft van de mannen luistert echt als je hem iets vertelt, 10 procent denkt helemaal
nergens aan (dat kunnen mannen) en een kwart denkt aan jawel, seks.
14 procent van de mannen geeft toe aan iemand anders te denken als hij naast je in
bed ligt. Daar staat tegenover dat, van het percentage mannen dat toegeeft dat hij
vreemdgaat, 6% aan zijn eigen partner denkt tijdens het vreemdgaan.
dat laatste snap ik ECHT niet...
Waarom ga je dan vreemd???![]()
Dat is ook zo...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat mannen jagers zijn natuurlijk
Kan je al bellenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:09 schreef Marrije het volgende:
Dees, wat een werk joh! Ben al vanaf 19 uur bezig met allemaal dingen te downloaden op mn pc om daar het filmpje van mn foon op te krijgen en af te spelen![]()
Maar tis gelukt.
Oh is ie er alquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb 'haar naam is Sarah uit', mooi boek. Meteen maar ff de film downloaden.
'avond
ja maar gebeld worden lukt nog niet echtquote:
En ploep weer een foto van je verbaasde gezichtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja maar gebeld worden lukt nog niet echtIk heb nu al 6 keer een telefoontje van mn man gemist omdat ik niet weet hoe ik moet opnemen. Gewoon op de groene cirkel drukken, dacht ik, dus niet. Zag ik dat je het kon slepen, staat OK links van die groene knop, dus ik dacht nou druk ik daarop, maar dat werkte dus ook niet. Maar volgens mij moet ik op de startknop drukken maar dat heb ik nog niet geprobeerd
Heb het niet gezien, maar ben het met je eens. Het is nog altijd de verantwoordelijkheid van de ouders lijkt me.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Je kunt natuurlijk als ouder ook gewoon geen niet-kinder-televee aanzetten als je kind nog wakker is. Maar men vindt blijkbaar dat die verantwoordelijkheid bij de media ligt en niet bij hen, ofzo.
Ach, komop, het journaal met de meest gruwelijke beelden van opstanden en rampen wordt ook de hele dag door uitgezonden en daar hoor je niemand over!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat had inderdaad beter niet op zo'n vroeg tijdstip gekund.
Waar download jij die?? Boek ken ik, was onder de indruk en wil nu ook graag de film zien. Maar wel met ned. ondertiteling.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb 'haar naam is Sarah uit', mooi boek. Meteen maar ff de film downloaden.
'avond
Het Journaal is dan ook om 20.00 uur. Hier gaat het om een programma dat voor die tijd is uitgezonden, en die tijd is gereserveerd voor familieprogramma's.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:36 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ach, komop, het journaal met de meest gruwelijke beelden van opstanden en rampen wordt ook de hele dag door uitgezonden en daar hoor je niemand over!
Nope, ff zoeken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:40 schreef spuitje het volgende:
Trouwens, ken je het boek "de middagvrouw". Die vond ik dus ook echt heel mooi! Aangrijpend..............
nou, het nieuws kijk ik ook vaak niet als mijn kindjes rondlopen, en af en toe erger ik me ook wel aan een reclame dat ik denk 'moet dat nou'. Maar inderdaad, dat is mijn eigen verantwoordelijkheid. Zapperdezap.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:36 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ach, komop, het journaal met de meest gruwelijke beelden van opstanden en rampen wordt ook de hele dag door uitgezonden en daar hoor je niemand over!
dat klinkt als de buitenvrouw van joost zwagermanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:40 schreef spuitje het volgende:
[..]
Trouwens, ken je het boek "de middagvrouw". Die vond ik dus ook echt heel mooi! Aangrijpend..............
He Pietje ga je donderdag naar de liveshow?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben nu een versie van usenet aan 't downloaden, hoop met NL ondertiteling. M'n frans is nooit goed geweest.
[..]
Nope, ff zoeken.
Ja ik heb het met nl sub's via tweakquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben nu een versie van usenet aan 't downloaden, hoop met NL ondertiteling. M'n frans is nooit goed geweest.
[..]
Nope, ff zoeken.
Ik zou mijn kinderen zeker niet de godganse dag tv laten kijkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:36 schreef spuitje het volgende:
[..]
Kijken? Geen idee verder, misschien wat mensen spreken daar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
He Pietje ga je donderdag naar de liveshow?![]()
Gert en Pietje naar de liveuitzending donderdag
wat gaan jullie daar doen?
dan gaat ik donderdag kijkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kijken? Geen idee verder, misschien wat mensen spreken daar.
Pietje lijkt op zn Avatarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dan gaat ik donderdag kijken![]()
gaan jullie wel effe zwaaien![]()
![]()
wat doe je aan? want ik weet niet hoe je eruit ziet en dan herken ik je misschien
quote:
ik heb nog nooit een foto van jou gezien toch? of wel ?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Herken je me nu nog niet fann.
* teleurgesteld
Kopuhquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:40 schreef spuitje het volgende:
[..]
Waar download jij die?? Boek ken ik, was onder de indruk en wil nu ook graag de film zien. Maar wel met ned. ondertiteling.
Zekers maar of ik neem het op of ik kijk het morgen. Dat reclame gezeik omzeilen. Janette is nog steeds mijn heldinquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
kijk jij geen hotel de toekomst?
Snoepen van morfine ook.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat was ooit een heuse trend!
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_barcode_games
Heb je Kies geïnstalleerd om je filmpjes te downloaden? Dat lijkt me het makkelijkst, maar ik heb daar eigenlijk geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
kijk jij geen hotel de toekomst?
Opium spreekt mij geschiedkundig dan weer meer aan.quote:
Allereerst ben ik hier niet de expert, want ik ben nog nooit vreemd gegaan (met de hand op het hart, al scheelde het een paar keer verrekt weinig)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
vreemdgaat, 6% aan zijn eigen partner denkt tijdens het vreemdgaan.
dat laatste snap ik ECHT niet...
Waarom ga je dan vreemd???![]()
klinkt nog best aannemelijk ook !quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Allereerst ben ik hier niet de expert, want ik ben nog nooit vreemd gegaan (met de hand op het hart, al scheelde het een paar keer verrekt weinig)
En als ik het zou doen, dan zou ik vermoedelijk ook aan mijn partner denken, dat kan vier redenen hebben:
1. Vanwege schuldgevoel omdat je haar aan het bedriegen bent
2. Vanwege het feit dat je haar een bitch vind en denkt "Lekker puh trut!!"
3. Vanwege het feit dat de dame waar je mee bezig bent een stuk beter is dan je partner en je zit te vergelijken
4. Vanwege het feit dat de dame waar je mee bezig bent een stuk slechter is dan je partner en je zit te vergelijken.
In China waren ze er dol op.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Opium spreekt mij geschiedkundig dan weer meer aan.![]()
Wat is het hier stil?
Wat zei je? kinderslot!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je Kies geïnstalleerd om je filmpjes te downloaden? Dat lijkt me het makkelijkst, maar ik heb daar eigenlijk geen ervaring mee.
Lukt het al om je telefoon op te nemen?Ik had het de eerste paar keer ook
![]()
Als je wilt opnemen leg je je vinger op de groene button en sleep je hem naar links.
Mijn zus wilde vanmiddag mijn telefoon voor me opnemen, maar kreeg het ook niet voor elkaar
5.Ik ben je zat van wegen punt 1 t/m 4quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Allereerst ben ik hier niet de expert, want ik ben nog nooit vreemd gegaan (met de hand op het hart, al scheelde het een paar keer verrekt weinig)
En als ik het zou doen, dan zou ik vermoedelijk ook aan mijn partner denken, dat kan vier redenen hebben:
1. Vanwege schuldgevoel omdat je haar aan het bedriegen bent
2. Vanwege het feit dat je haar een bitch vind en denkt "Lekker puh trut!!"
3. Vanwege het feit dat de dame waar je mee bezig bent een stuk beter is dan je partner en je zit te vergelijken
4. Vanwege het feit dat de dame waar je mee bezig bent een stuk slechter is dan je partner en je zit te vergelijken.
Maar al die onderzoeken deugen vast niet, men geeft vermoedelijk alleen maar sociaal wenselijke antwoorden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
klinkt nog best aannemelijk ook !![]()
zo had ik het nog niet bekeken
Als ik bij vijf ben slaap ik vermoedelijk alquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
5.Ik ben je zat van wegen punt 1 t/m 4
die hokjes van jou kloppen echt voor geen meterquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Trouwens:
Onder de douche denken vrouwen aan hoe ze zoveel mogelijk aandacht kunnen krijgen
In bed denken vrouwen aan hoe ze zoveel mogelijk aandacht kunnen krijgen.
Tijdens een romantisch etentje denken vrouwen aan hoe ze zoveel mogelijk aandacht kunnen krijgen.
hier moet ik van huilenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Seks is tenminste nog heerlijke arbeid, aandacht geven is daarentegen een uitputtende, deerniswekkende en armoedige bezigheid.
Reken maar dat die hokjes kloppenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
die hokjes van jou kloppen echt voor geen meter![]()
of ik pas er niet in dat ken ook
Zie je wel dat het klopt!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hier moet ik van huilen
Mijn konijn is het met je eensquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zie je wel dat het klopt!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zie je wel dat het klopt!
Is die Griek ook een wijf dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik gaat effe legge
dan ken ik die Griek strakkies weer wat aandacht geven
nee... maar IK welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is die Griek ook een wijf dan?
of aandachtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Godsamme, ik heb al weken slaap, slaap en nog eens slaap. Volgens mij kom ik zonlicht tekort
Wat is dat toch met die 020 liquidaties daar heks? Bezem je de concurrentie van de kaart?quote:
Is dat vette pornoquote:
Nee, dat is de glijdende rechte!quote:
Ja dat op 1 deed me al twijfelenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, dat is de glijdende rechte!
ja die ouwe is mooi te pakken genomen als ik het zo las, ja als je in witte poeder doet, en meisjes verhuurd kan het altijd slecht met je aflopenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die 020 liquidaties daar heks? Bezem je de concurrentie van de kaart?
ze knallen elkaar maar af hoor, echt van zulke dingen lig ik niet wakkerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:46 schreef Soury het volgende:
Ik kende de beste man niet maar die heeft wel wat meer dan een witte neus en vermaak dames. Nou ja weer één minder
Ik ook nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze knallen elkaar maar af hoor, echt van zulke dingen lig ik niet wakker
daarom, ben benieuwd wie de volgende van dat lijstje wordt, en welke er dan weer opstaat om de *macht* over te nemenquote:
Goeiemorgen!quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:52 schreef remlof het volgende:
Goeiemorgen
Wordt het hier steeds minder druk of ligt dat aan mij?
Klopt, het is al een aantal dagen een stuk stiller. Kan zijn omdat sommige mensen wat meer in het SST subforum posten of de streams wat meer zijn gaan volgen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:52 schreef remlof het volgende:
Goeiemorgen
Wordt het hier steeds minder druk of ligt dat aan mij?
gisteren bevroor ik zowat het is echt gruwelijk koud nog, geef er dan maar een beetje sneeuw bijquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:18 schreef Copycat het volgende:
Ik ben klaar voor lente, niet voor sneeuw. Plus, de eerste krokussen staan al in mijn voortuin en voor hun is sneeuw ook niet fijn!
Ja had ik gisteren ook toen ik voor het ziekenhuis op een taxi zat te wachten. IJskoud was het en die gure wind ook nog erbij.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gisteren bevroor ik zowat het is echt gruwelijk koud nog, geef er dan maar een beetje sneeuw bij
moest je doen als ik vragen mag, controle of??quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja had ik gisteren ook toen ik voor het ziekenhuis op een taxi zat te wachten. IJskoud was het en die gure wind ook nog erbij.
Ik heb al sneeuwklokjes Cc, en het schijnt dat we nog heel even geduld moeten hebben maar dan een mooie lente krijgen.
Controle bij de chirurg, gelukkig niets bijzonders, althans niets dat niet kan wachten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moest je doen als ik vragen mag, controle of??
okequote:Op woensdag 23 februari 2011 10:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Controle bij de chirurg, gelukkig niets bijzonders, althans niets dat niet kan wachten.
Maar oei wat was het koud!
ach ze voorspellen zoveel, hier nog geen vlokje te zien ( verlang wel diep in me hart naar de zomer) lekker weer geen jas, balkondeur open alles weer groen buitenquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:32 schreef Copycat het volgende:
Kou is prima, maar sneeuw en het bijkomende ongemak, daar heb ik al genoeg van gehad deze winter.
Terrasje, gezellig kletsen, naar huis slenteren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach ze voorspellen zoveel, hier nog geen vlokje te zien ( verlang wel diep in me hart naar de zomer) lekker weer geen jas, balkondeur open alles weer groen buiten
voor mij geld lekker fietsen, gewoon een stukje verder, ga ook nieuwe fiets kopen zo een opoefiets, nu wel toepasselijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Terrasje, gezellig kletsen, naar huis slenteren.
Nou vaarwel dan maar Teun.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog vijf van deze koude dagen en ik moet de gaskraan opendraaien
Sommigen geven het gratis weg hèquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Doe het niet, Teun. Er zijn zat mensen die het slechter hebben, Alphons Martens van Net5 bijvoorbeeld.
Jep, 't ga je goed Disanaquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou vaarwel dan maar Teun.
(sorry maar hij lag voor het oprapen)
heb je zoveel verstookt deze winter????quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
@ Heks, ik geloof dat mijn houthok toe is aan de lente. Nog vijf van deze koude dagen en ik moet de gaskraan opendraaien en da's niet jofel. Laat maar wegblijven nu en dat het maar warm mag worden in plaats van gaan sneeuwen.
Ze zijn in jouw oude buurtje bezig met een politieonderzoek naar een vermeende schietpartij onder het poortje dat het dichtst bij de Padangstraat zit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Doe het niet, Teun. Er zijn zat mensen die het slechter hebben, Alphons Martens van Net5 bijvoorbeeld.
Gezellig weer daar, dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zijn in jouw oude buurtje bezig met een politieonderzoek naar een vermeende schietpartij onder het poortje dat het dichtst bij de Padangstraat zit.
Wel opvallend dat je van de week zelf vertelde dat de lijken je aankleven...
dat doe je netjesquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vier kuub hout in vijf maanden maanden. Komend jaar toch maar iets meer van dat goedje inslaan. Maar wel goedkoop de winter door, met ¤ 240 euro![]()
Nog één jaar en ik heb de kachel plus aanleg terug verdiend.
Belachelijk dat dat die junkie lukte.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gezellig weer daar, dus
Ik heb daar een keer 's zomers eerste rang gezeten in m'n raam toen het een junkie lukte om een pistool van een politie-agent af te pakken. Toen waren de rapen goed gaar
Met drie agenten op z'n rugquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Belachelijk dat dat die junkie lukte.
Is ook zo. Gaat wel in golfbewegingen.quote:Toch hoor ik over het algemeen dat je er tegenwoordig prima woont.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:22 schreef Marrije het volgende:
Ja heb kies geïnstalleerd. Opnemen lukt nog niet.
Dat zijn van die tijdelijke dingen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:28 schreef Laysa het volgende:
![]()
Ik ben een beetje post moe![]()
heb ik altijd zo'n paar dagen....Maar wees niet bevreest Remmie...wij blijven
Ja daarom...Ik lees wel altijd meequote:Op woensdag 23 februari 2011 12:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn van die tijdelijke dingen.
Komt ook altijd wel weer goed
Wat een enge junk, die was zeker doorgedraaid op coke ofzo.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met drie agenten op z'n rugIk ben toen maar even verplaatst naar buiten het schootsveld.
Geen idee. Het was meer de tijd dat er nog veel spuiters in de portieken zaten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een enge junk, die was zeker doorgedraaid op coke ofzo.
Wat een lachwekkend tafereel moet dat zijn geweest. Is je huidige straat rustiger op een enkele politie-inval na?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen idee. Het was meer de tijd dat er nog veel spuiters in de portieken zaten.
Ik heb daar ook eens een prachtige Surinaamse ruzie daar meegemaakt. De vrouw had haar spullen en de twee kinderen al in de auto gezet toen haar man weer thuiskwam. Hij belette haar om weg te rijden door half op de motorkap gezeten haar te smeken te blijven. Na een kwartiertje had zij genoeg gehoord en begon met haar man op de motorkap te rijden. Hij greep naar de ruitenwissers om zich vast te houden maar zij zette de ruitenwissers aanZo reden ze het plein af. Diezelfde avond was het weer goed tussen hen
Echt heel grappigquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een lachwekkend tafereel moet dat zijn geweest.
Jawel, er is wel eens een wiet-plantage-tje opgerold maar veel meer gebeurt hier niet. Maar rustig is het goede woord niet met een politiebureau en een ziekenhuis in de straat.quote:Is je huidige straat rustiger op een enkele politie-inval na?
Ah ja, dat klinkt best als een drukke straat. Dat zou niets voor mij zijn, je hebt dan ook vast veel verkeer voor de deur.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Echt heel grappigOok wel weer sneu, voor de kindertjes vooral.
[..]
Jawel, er is wel eens een wiet-plantage-tje opgerold maar veel meer gebeurt hier niet. Maar rustig is het goede woord niet met een politiebureau en een ziekenhuis in de straat.
Die inval van gisterochtend is volgens mij bij m'n buren geweest. Het is daar volledig stil terwijl ik daar normaal gesproken het meeste van hoor, contactgeluiden vooral.
Valt wel mee, het is ook weer geen doorgaande weg. Wel een tram door de straat, dat vind ik wel gezellig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah ja, dat klinkt best als een drukke straat. Dat zou niets voor mij zijn, je hebt dan ook vast veel verkeer voor de deur.
Moah, ik vind het wel lekker rustig zonder dat ik hoor wanneer de buren het stopcontact in hun keuken gebruiken.quote:Als je heel nieuwsgierig bent, kun je natuurlijk eens bij dat politiebureau vragen wat er aan de hand is
Ik denk dat door alle voorgenomen bezuinigingen die tram sowieso nog wel even op zich zal laten wachten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:35 schreef Disana het volgende:
Ting ting ting...
Ja een tram klinkt wel aardig. Groningen krijgt heel misschien ook weer een tram, al vraag ik me af waar ze dat ding in vredesnaam moeten laten.
En dat gigantische glazen provinciehuis op de hoek van de Grote Markt hopelijk ook.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat door alle voorgenomen bezuinigingen die tram sowieso nog wel even op zich zal laten wachten.
Dat is volgens mij weinig? Er is hier heel wat meer in de open haard verdwenen, maar die maak ik ook al 's morgens vroeg aan als het echt koud is. En wij hebben het hout gratis, zoveel als we willen. Vrienden hier hebben een bos en veel houtwallen. En met name die wallen moeten uitgedund.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vier kuub hout in vijf maanden. Komend jaar toch maar iets meer van dat goedje inslaan. Maar wel goedkoop de winter door, met ¤ 240 euro![]()
Nog één jaar en ik heb de kachel plus aanleg terug verdiend.
Vroeger had je de trolleybus, weleens met een fietswiel in die rails gezeten, die hebben er nog heel lang gelegen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:35 schreef Disana het volgende:
Ting ting ting...
Ja een tram klinkt wel aardig. Groningen krijgt heel misschien ook weer een tram, al vraag ik me af waar ze dat ding in vredesnaam moeten laten.
Noordkant, zeker? Daar wordt ook al 30 jaar over gesoebat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:42 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat gigantische glazen provinciehuis op de hoek van de Grote Markt hopelijk ook.
Ja klopt, je ziet ze hier en daar nog wel lopen. De trolley was van voor mijn tijd, ik kwam hier in 1974, toen er druk gepraat werd over ringwegenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:46 schreef spuitje het volgende:
[..]
Vroeger had je de trolleybus, weleens met een fietswiel in die rails gezeten, die hebben er nog heel lang gelegen.
De kant van Vindicat. Ik vind het geldverspilling.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Noordkant, zeker? Daar wordt ook al 30 jaar over gesoebat.
Het huidige provinciehuis is wel heel mooi.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:48 schreef Disana het volgende:
[..]
De kant van Vindicat. Ik vind het geldverspilling.
Jazeker. Maar zo'n glazen gigant op de hoek van de Grote Markt zal volgens mij alles uit proportie trekken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het huidige provinciehuis is wel heel mooi.
Of dat ding wel of niet door het Stadspark moestquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja klopt, je ziet ze hier en daar nog wel lopen. De trolley was van voor mijn tijd, ik kwam hier in 1974, toen er druk gepraat werd over ringwegen
Denk ik ook, zéker aan die kant.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Jazeker. Maar zo'n glazen gigant op de hoek van de Grote Markt zal volgens mij alles uit proportie trekken.
Klopt. Mijn eerste adresje was de studentenflat aan de Laan van de Vrijheid, direct aangrenzend aan het park. Ik heb de aanleg van die weg nog helemaal meegemaakt. Maar, alsof het al niet erg genoeg was, jaren later hebben ze ook een deel vol zitten bouwen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:56 schreef spuitje het volgende:
[..]
Of dat ding wel of niet door het Stadspark moest. Hebben ze jammer genoeg dus wel gedaan
Hmm. Dat moet ik gezien hebben, maar ik herinner me er niets meer van.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Denk ik ook, zéker aan die kant.
Het begin van de sloop van het nieuwe oude stadshuis was destijds wel een mooi spektakel.
Thermostaat staat hier altijd op 15 graden. Die houtkachel hoeft dus relatief maar weinig graden op te warmen om het aangenaam te hebben.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:45 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat is volgens mij weinig? Er is hier heel wat meer in de open haard verdwenen, maar die maak ik ook al 's morgens vroeg aan als het echt koud is. En wij hebben het hout gratis, zoveel als we willen. Vrienden hier hebben een bos en veel houtwallen. En met name die wallen moeten uitgedund.
Inderdaad, dat was pas echt erg! Terwijl er op andere plaatsen, ook aan de rondweg, plek zat was!quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt. Mijn eerste adresje was de studentenflat aan de Laan van de Vrijheid, direct aangrenzend aan het park. Ik heb de aanleg van die weg nog helemaal meegemaakt. Maar, alsof het al niet erg genoeg was, jaren later hebben ze ook een deel vol zitten bouwen.
Nou inderdaad. Maar ja, toplocatie hè.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:03 schreef spuitje het volgende:
[..]
Inderdaad, dat was pas echt erg! Terwijl er op andere plaatsen, ook aan de rondweg, plek zat was!
Het was al enigszins ontmanteld. Verschillende muziekgroepen op verschillende verdiepingen die om beurten verlicht werden, een soort onheilsprofeet in de toren die het einde der tijden aankondigde en in de voorgrond een dreigend slingerende sloopkogel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm. Dat moet ik gezien hebben, maar ik herinner me er niets meer van.
Ik ook niet, kan me eigenlijk niet eens goed herinneren hoe het er uit zag? Grijs beton en spuuglelijk volgens mij?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm. Dat moet ik gezien hebben, maar ik herinner me er niets meer van.
En voor de apenrots kreeg Grunn natuurlijk wel een museum van de Gasunie!quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Maar ja, toplocatie hè.
Daar weet ik nou helemaal niets van. Het klinkt wel leuk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was al enigszins ontmanteld. Verschillende muziekgroepen op verschillende verdiepingen die om beurten verlicht werden, een soort onheilsprofeet in de toren die het einde der tijden aankondigde en in de voorgrond een dreigend slingerende sloopkogel.
Lelijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:06 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik ook niet, kan me eigenlijk niet eens goed herinneren hoe het er uit zag? Grijs beton en spuuglelijk volgens mij?
Oh ja, dat museum. Ook zo mooiquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:07 schreef spuitje het volgende:
[..]
En voor de apenrots kreeg Grunn natuurlijk wel een museum van de Gasunie!
Ik vind wat er nu staat wel mooi. Daarom begrijp ik ook niet dat ze aan de noordkant dan een glazen gebouw willen zetten, jammer. Heb even zitten zoeken maar nog geen ontwerp kunnen vinden, maar even verder zoeken, best beetje nieuwsgierig nu.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
LelijkJaren 60 kolommenbouw maar dan wel met marmer.
Je hebt het nu over SST?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:12 schreef Laysa het volgende:
Ik kan me echt niet herinneren dat met DGK de Cossen ook zo tenenkrommend om te lezen waren
Allemaal leuke kleine winkeltjesquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vond de Folkingestraat altijd het leukste straatje van Stad.
Van de week was het ouderwets. Deelnemers die steevast aangeduid werden met hun fysieke voorkomen, eentje die continu vergeleken werd met een aap en Lekker Simpel die zijn eenzame dronken strijd voerde tegen de moderatie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:12 schreef Laysa het volgende:
Ik kan me echt niet herinneren dat met DGK de Cossen ook zo tenenkrommend om te lezen waren
Ik kan geen streams volgen en dan is het een stuk minder leuk! Lees er ook amper meer eerlijk gezegd. Best jammer, had er wel zin in.quote:
Hier staat CV ook laag, maar ik heb het idee dat je met een open haard toch veel meer hout nodig hebt dan met een kachel. Nu hebben wij wel een soort aanjager in de open haard, maar die gebruik ik niet heel graag. Ten eerste maakt het ding een hoop herrie en ten tweede gebruikt hij toch behoorlijk wat electriciteit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Thermostaat staat hier altijd op 15 graden. Die houtkachel hoeft dus relatief maar weinig graden op te warmen om het aangenaam te hebben.
Ik heb het idee dat het nu vnl bevolkt wordt door pubersquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van de week was het ouderwets. Deelnemers die steevast aangeduid werden met hun fysieke voorkomen, eentje die continu vergeleken werd met een aap en Lekker Simpel die zijn eenzame dronken strijd voerde tegen de moderatie.
Nu toevallig het geluid van de stream aan, maar heel vaak lees ik alleen maar mee....Wel vervelend voor jou en hondjesquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:17 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik kan geen streams volgen en dan is het een stuk minder leuk! Lees er ook amper meer eerlijk gezegd. Best jammer, had er wel zin in.
Met zo af en toe een ex-RLS-kandidaat al dan niet als kloon vermomd. Maar ik vind het ook niet erg leuk meelezen daar.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het nu vnl bevolkt wordt door pubers
Sorry, had even kunnen zeggen dat het het Forum genoemd wordt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:10 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik vind wat er nu staat wel mooi. Daarom begrijp ik ook niet dat ze aan de noordkant dan een glazen gebouw willen zetten, jammer. Heb even zitten zoeken maar nog geen ontwerp kunnen vinden, maar even verder zoeken, best beetje nieuwsgierig nu.
Ah ja, de 'dellen' zijn als vanouds af en toe niet van de lucht. Ik lees er maar heel weinig, het kaf is te moeilijk van het koren te scheiden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van de week was het ouderwets. Deelnemers die steevast aangeduid werden met hun fysieke voorkomen, eentje die continu vergeleken werd met een aap en Lekker Simpel die zijn eenzame dronken strijd voerde tegen de moderatie.
Dankquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, had even kunnen zeggen dat het het Forum genoemd wordt.
http://grotemarkt.groningen.nl/archief/het-forum
Oh ja hoor. Het zoveelste projectje van bestuurders die hun stempel op de stad willen drukken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:33 schreef spuitje het volgende:
[..]
DankZe zijn toch niet serieus van plan daar zo'n groot, lelijk gebouw neer te zetten???
Waanzinquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, had even kunnen zeggen dat het het Forum genoemd wordt.
http://grotemarkt.groningen.nl/archief/het-forum
Dat bedoel ik.quote:
Nee dat zeg je idd niet goed, maar iedereen weet wel wat je bedoelt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Foeilelijk is het. Een soort imitatie-Pei zonder ruimtelijk en architectureel (zeg ik dat goed?) inzicht.
Ja stom, even later wist ik dat het 'architectonisch' moest zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee dat zeg je idd niet goed, maar iedereen weet wel wat je bedoelt.
Werkelijk, hoe krijgen ze het bedacht!! Want dat spuuglelijke ding komt dan wel zo ongeveer naast de Martini als ik het goed begrijp, is toch werkelijk geen porum!! Laat ze dat ding maar in het stadspark naast de apenrots zetten!! Stadspark is toch al voor een groot deel verknald!quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Foeilelijk is het. Een soort imitatie-Pei zonder ruimtelijk en architectureel (zeg ik dat goed?) inzicht.
Dat laatste wou ik laatst ook omdat ik het nieuwe model wou, maar het werd me afgeraden omdat ik nog zo lang te gaan had.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga even een nieuw paspoort ophalen en een nieuw rijbewijs aanvragen
Nee het is geen Porum, het is een Forumquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:42 schreef spuitje het volgende:
[..]
Werkelijk, hoe krijgen ze het bedacht!! Want dat spuuglelijke ding komt dan wel zo ongeveer naast de Martini als ik het goed begrijp, is toch werkelijk geen porum!! Laat ze dat ding maar in het stadspark naast de apenrots zetten!! Stadspark is toch al voor een groot deel verknald!
Inderdaad, nu ik weet dat ze het ding Forum noemen kan ik er heel veel over vinden. Maar eerst even hondenvoer halen, voor die twee halve zolen aan mij beginnen te knagen!quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee het is geen Porum, het is een Forum![]()
Als je zoekt, vind je al snel hoe omstreden het idee is.
Pfff, sneeuw! Ik wil gewoon voorjaar, met een lekker zonnetje en een lekkere temperatuur, te beginnen vanaf 20 graden!quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:47 schreef Coos het volgende:
Het sneeuwt. Welliswaar hier en daar een vlokje, maar toch.![]()
Hoef alleen nog vanavond mijn container om te rijden en verder de deur niet meer uit.
Ah bah, sneeuw.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:47 schreef Coos het volgende:
Het sneeuwt. Welliswaar hier en daar een vlokje, maar toch.![]()
Hoef alleen nog vanavond mijn container om te rijden en verder de deur niet meer uit.
Ja allicht is een kachel beter, want stralingswarmte. Een ouderwetse tegelkachel is nog beter, die zit tegen de 100 procent rendement aan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:20 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hier staat CV ook laag, maar ik heb het idee dat je met een open haard toch veel meer hout nodig hebt dan met een kachel. Nu hebben wij wel een soort aanjager in de open haard, maar die gebruik ik niet heel graag. Ten eerste maakt het ding een hoop herrie en ten tweede gebruikt hij toch behoorlijk wat electriciteit.
Ja, weet ik maar hebben eigenlijk geen plek voor een kachel. Misschien toch maar eens informeren naar een inbouwhaard, geeft ook een hoop minder troep!quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja allicht is een kachel beter, want stralingswarmte. Een ouderwetse tegelkachel is nog beter, die zit tegen de 100 procent rendement aan.
Een paar flinke spekstenen onderin leggen en daarop stoken schijnt al flink te helpen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:18 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ja, weet ik maar hebben eigenlijk geen plek voor een kachel. Misschien toch maar eens informeren naar een inbouwhaard, geeft ook een hoop minder troep!
Blech.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:09 schreef Toverheks het volgende:
het sneeuwt in Amsterdam, is wel natte maar toch het is sneeuw
effe checken...quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:15 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie ook een ander lettertype als je nog in je postschermpje aan het tikken bent?
Het kan nog zoeterquote:
ik zit deze te luisteren daarna ga ik die van jou effe checkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het kan nog zoeter
Het glazuur spat hiervan van m'n tanden.
Wel even volhouden tot Philip z'n kopstem gaat gebruiken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik zit deze te luisteren daarna ga ik die van jou effe checken![]()
Ik zal het effe proberen maar ik vin het nu al een jankbalquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel even volhouden tot Philip z'n kopstem gaat gebruiken.
Het lijkt me toch dat hij geen ballen meer heeft.quote:
Met een fleurige gestreepte voeringquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:37 schreef Copycat het volgende:
En uiteraard opgestroopte colbertmouwen, dat was helemaal happenng toen.
Jij droeg ze ook?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Met een fleurige gestreepte voering
En daarna zei hij 'Mijn god wat ben je oud geworden!'.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat een grap. Kom ik bij de balie, kijkt de man naar m'n afhaalformulier en zegt-ie: "wij kennen elkaar." Was het iemand met wie ik bijna 10 jaar geleden gewerkt heb.
Ik had er ook éénquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij droeg ze ook?
Ik ook, leende ze van mijn vriendje, samen met zijn overhemden en stropdassen. Was mjn nieuwe zakelijkheid.
Volgens mij heb ik daar nog een foto van.
Ha, nee. Hij vond me wat langharig gevonden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:44 schreef Disana het volgende:
[..]
En daarna zei hij 'Mijn god wat ben je oud geworden!'.
Dit is al mijn tweede inkoppertje vandaag, normaal vliegen ze in drommen aan mijn raam voorbij zonder dat ik ze opmerk
Oh wat leuk. Maar als jij hem hebt opgeleid, hoe komt hij dan nu achter zo'n loket terecht?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ha, nee. Hij vond me wat langharig gevonden.
Verder werd het een beetje een egotrip voor me. Ik heb die jongen zo'n beetje opgeleid en kon heel goed met hem. Van hem kreeg ik destijds na zijn eerste project een brief thuis om me te bedanken voor alles wat hij van me geleerd had met daarbij een mooie cd. Nu even snel bijgepraat over de actualiteit en daarvan viel eerst z'n mond open en daarna was dat kennelijk aanleiding om me de nodige complimenten te doen.
Ik was zijn 'baasje' maar hij was al ouder dan ik. Concurrentie van jongere en goedkopere vakgenoten en het daarom ontbreken van continuïteit in inkomsten heeft er voor gezorgd dat hij gestopt is. Destijds had hij een hypotheek en een kind op komst.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat leuk. Maar als jij hem hebt opgeleid, hoe komt hij dan nu achter zo'n loket terecht?
Snap ik. Hopelijk is hij zo ook een beetje gelukkig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was zijn 'baasje' maar hij was al ouder dan ik. Concurrentie van jongere en goedkopere vakgenoten en het daarom ontbreken van continuïteit in inkomsten heeft er voor gezorgd dat hij gestopt is. Destijds had hij een hypotheek en een kind op komst.
Ik had de indruk van wel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Snap ik. Hopelijk is hij zo ook een beetje gelukkig.
Heksen hebben ogen in hun rug, die kunnen naar twee schermen tegelijk kijken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Series volgen? We hebben toch Secret Story?
nee die is leuk, nu seizoen 3 speelt zich af in Amsterdam-Zuidquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Series volgen? We hebben toch Secret Story?
hahahaha volg het wel maar toch ook weer niet, vind er gewoon nog steeds weinig aan terwijl ik me er best op verheugd had.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Heksen hebben ogen in hun rug, die kunnen naar twee schermen tegelijk kijken.
Ik had me er ook zo op verheugd. Vind het wel dapper dat je dan toch nog streamverslagen schrijft.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha volg het wel maar toch ook weer niet, vind er gewoon nog steeds weinig aan terwijl ik me er best op verheugd had.
ja alleen als ik kijk, dan heb ik wat te doen hahha maar echt valt bitter tegen, al blijft Sofietje me favorietje maar er zitten gewoon geen leuke mensen in dat huis.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had me er ook zo op verheugd. Vind het wel dapper dat je dan toch nog streamverslagen schrijft.
Ze zijn nu de drank aan het verdienen in een popquiz met muziek uit hun jeugd, een jaar of twee oud dus. Ik zei het al in de COS: het lijkt allemaal niet erg gedoseerd te gaan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:53 schreef Disana het volgende:
Oh dat klinkt lekker ingewikkeld, het is dus alles of niets bij de makers. Ben benieuwd dan of ze het in de uitzending (van morgen, neem ik aan) goed uit kunnen leggen. Ik heb mijn twijfels.
Heks, ik heb de streams best wel lang aan staan, en soms probeer ik erin te komen door wat mee te lezen in het forum. Toch wil het maar niet echt lukken.
En dat ze vanavond mogen gaan zuipen vind ik ook niet echt veelbelovend. Dat hebben we al zo vaak gezien in BB.
Nou nou nou, wat origineel allemaal. Ach het is ook niet zo heel erg, maar ik vraag me af wat je nou helemaal aan spannends uit deze mensen kunt trekken. Maar goed, ik snap wel dat sommigen boobies en gevoos willen zien.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zijn nu de drank aan het verdienen in een popquiz met muziek uit hun jeugd, een jaar of twee oud dus. Ik zei het al in de COS: het lijkt allemaal niet erg gedoseerd te gaan.
Ze hebben net gejuicht alsof Oranje toch wereldkampioen is geworden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou nou nou, wat origineel allemaal. Ach het is ook niet zo heel erg, maar ik vraag me af wat je nou helemaal aan spannends uit deze mensen kunt trekken. Maar goed, ik snap wel dat sommigen boobies en gevoos willen zien.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:09 schreef remlof het volgende:
Wie heeft dat Secret Story trouwens gewonnen?
Dat is nog geheim.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:09 schreef remlof het volgende:
Wie heeft dat Secret Story trouwens gewonnen?
En het ging er om welk team 10 luxe-producten uit de winkel, het lijkt wel AVRO's Wie-kent-kwis, mag halen. Om het even lijkt me.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:10 schreef Disana het volgende:
Oh ja, nu zie ik de happy snappy momenten in de caps van markvanrinsum.
Jij kan je toch overal inpluggenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:14 schreef Laysa het volgende:
StA ik bij de supermarkt....is mn accu van de auto leeg
quote:
quote:
Vis startenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Ja dat ik mn auto de supermarkt of de viskraam in duw en dan vraag of ze ff kunnen kickstarten met de kassa
Die doen dood ook niet zoveel.quote:
Ow jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die doen dood ook niet zoveel.
Nope.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:54 schreef Toverheks het volgende:
nog maar een keertje HEEFT IEMAND AL WAT VAN MOOTIE GEHOORD????
Die kikkerlikker komt wel boven waterquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:54 schreef Toverheks het volgende:
nog maar een keertje HEEFT IEMAND AL WAT VAN MOOTIE GEHOORD????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |