Ik ook niet, maar wel leuk voor de hebquote:
Ik zag net iets soortgelijks in het gammakrantje maar je zal wel at anders bedoelenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:53 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
En deze zijn heel makkelijk
Ik dacht dat het een puzzel was.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:55 schreef Deisyy het volgende:
Dat zijn qr-codes, een soort van streepjescodes. Met bijvoorbeel de app Shopsavy kan je deze code inscannen vanaf je beeldscherm, waardoor je makkelijk dingen, bijvoorbeeld andere apps op je telefoon kan installeren.
zomg, zo verdien je geen smartphone gewoon. Je had tegen jezelf in bescherming genomen moeten wordenquote:
Ik zit hem op internet te bekijken, maar dat is zeker een andere folder, want ik zie niets wat op een qr code lijkt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zag net iets soortgelijks in het gammakrantje maar je zal wel at anders bedoelen
Ja!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
zomg, zo verdien je geen smartphone gewoon. Je had tegen jezelf in bescherming genomen moeten worden!
Ik dacht idd ook dat ik de n00b wasquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
zomg, zo verdien je geen smartphone gewoon. Je had tegen jezelf in bescherming genomen moeten worden!
Tuurlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!
Kent Apple dit principe ook dan?
En wat is het voordeel tov gewoon apps downloaden? Dat doe ik trouwens nog amper met mijn iPhone. Want iPad.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:00 schreef Deisyy het volgende:
Tuurlijk![]()
http://itunes.apple.com/n(...)one/id368494609?mt=8
Ik vind het makkelijke ervan dat als ik op met mijn laptop op internet een leuk appie tegenkom met een qr code erbij, ik alleen maar hoef in te scannen en hoppa, hij staat op mijn foon.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat is het voordeel tov gewoon apps downloaden? Dat doe ik trouwens nog amper met mijn iPhone. Want iPad.
Duidelijk!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het makkelijke ervan dat als ik op met mijn laptop op internet een leuk appie tegenkom met een qr code erbij, ik alleen maar hoef in te scannen en hoppa, hij staat op mijn foon.
Wat is er stoer aan?quote:
Weet je hoe starwars, een puzzel inscannen die Cc niet eens kan oplossenquote:
Ik heb heel weinig ruimtelijk inzicht, dus dat zegt niks.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Weet je hoe starwars, een puzzel inscannen die Cc niet eens kan oplossen.
Ik bedoelde dat je eten al klaar wasquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou...na een kwartier is mijn bord wel leeg hoor...met een gewone avondmaaltijd..
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je eten al klaar was
Wat kostte dat nu?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Ja....is toch zo klaar, erdeppels met speklappies en boontjes
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat kostte dat nu?
Edit: Vraag het voor Pietje
Ik wilde net vragen waar SGS voor staat, maar dat heb ik zelf nog kunnen bedenken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:59 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat Marrije eerst maar eens moet gaan kijken hoe haar SGS werkt en dan komt ze vanzelf achter de leuke en makkeiljke dingen.
Ja daarom, je had toch allemaal van die 1 euro boodschappen of zo?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
geen idee zat bij de weekboodschappen in
Op het dak?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:37 schreef Marrije het volgende:
dus ik fiddel daar vanavond wel mee verder.
Ja maar dat was alleen dit keer de boontjes met de appelmoes...de aardappels en de speklapjes waren geen 1 euro....ik denk dat ik alles bij elkaar hier een maaltijd had voor...3,50 á 4 euroquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja daarom, je had toch allemaal van die 1 euro boodschappen of zo?
Ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!
Kent Apple dit principe ook dan?
Heb je weer iets teveel gesnoept van de morfine?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat kon mijn oude foon ook. Maar hier heb je niet zoveel te scannen.
Ik had ook op mijn oude foon zo'n lezer en dan kreeg je aan de hand van je scan van een streepjescode of zo'n vierkantje een poppetje met allerlei vaardigheden. Nou, mijn uncle ben's magnetron-rijst gaf een beestje en die had mieterse krachten.
* proestquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je weer iets teveel gesnoept van de morfine?
Dat was ooit een heuse trend!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je weer iets teveel gesnoept van de morfine?
Wat doe jij dan precies? De tekst of de lay-out of beide? Waarmee werk je dan? Windows of Apple?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:54 schreef Copycat het volgende:
Ik ga maar eens bedenken wat ik wil eten. Ben bezig met een brochure voor een restaurant en dat werkt op mijn smaakpapillen.
Je anus is wat anders dan een fontanel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:55 schreef Coos het volgende:
Ik ga straks een roti halen.![]()
Morgenochtend een brandend fontanelletje.
De copy. Word!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat doe jij dan precies? De tekst of de lay-out of beide? Waarmee werk je dan? Windows of Apple?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je anus is wat anders dan een fontanel.
Want?quote:
Hoeveel mensen van 58 ken jij met een fontanel??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |