Ze zijn nu de drank aan het verdienen in een popquiz met muziek uit hun jeugd, een jaar of twee oud dus. Ik zei het al in de COS: het lijkt allemaal niet erg gedoseerd te gaan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:53 schreef Disana het volgende:
Oh dat klinkt lekker ingewikkeld, het is dus alles of niets bij de makers. Ben benieuwd dan of ze het in de uitzending (van morgen, neem ik aan) goed uit kunnen leggen. Ik heb mijn twijfels.
Heks, ik heb de streams best wel lang aan staan, en soms probeer ik erin te komen door wat mee te lezen in het forum. Toch wil het maar niet echt lukken.
En dat ze vanavond mogen gaan zuipen vind ik ook niet echt veelbelovend. Dat hebben we al zo vaak gezien in BB.
Nou nou nou, wat origineel allemaal. Ach het is ook niet zo heel erg, maar ik vraag me af wat je nou helemaal aan spannends uit deze mensen kunt trekken. Maar goed, ik snap wel dat sommigen boobies en gevoos willen zien.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zijn nu de drank aan het verdienen in een popquiz met muziek uit hun jeugd, een jaar of twee oud dus. Ik zei het al in de COS: het lijkt allemaal niet erg gedoseerd te gaan.
Ze hebben net gejuicht alsof Oranje toch wereldkampioen is geworden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou nou nou, wat origineel allemaal. Ach het is ook niet zo heel erg, maar ik vraag me af wat je nou helemaal aan spannends uit deze mensen kunt trekken. Maar goed, ik snap wel dat sommigen boobies en gevoos willen zien.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:09 schreef remlof het volgende:
Wie heeft dat Secret Story trouwens gewonnen?
Dat is nog geheim.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:09 schreef remlof het volgende:
Wie heeft dat Secret Story trouwens gewonnen?
En het ging er om welk team 10 luxe-producten uit de winkel, het lijkt wel AVRO's Wie-kent-kwis, mag halen. Om het even lijkt me.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:10 schreef Disana het volgende:
Oh ja, nu zie ik de happy snappy momenten in de caps van markvanrinsum.
Jij kan je toch overal inpluggenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:14 schreef Laysa het volgende:
StA ik bij de supermarkt....is mn accu van de auto leeg
quote:
quote:
Vis startenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Ja dat ik mn auto de supermarkt of de viskraam in duw en dan vraag of ze ff kunnen kickstarten met de kassa
Die doen dood ook niet zoveel.quote:
Ow jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die doen dood ook niet zoveel.
Nope.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:54 schreef Toverheks het volgende:
nog maar een keertje HEEFT IEMAND AL WAT VAN MOOTIE GEHOORD????
Die kikkerlikker komt wel boven waterquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:54 schreef Toverheks het volgende:
nog maar een keertje HEEFT IEMAND AL WAT VAN MOOTIE GEHOORD????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |