Dat is ook zo...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat mannen jagers zijn natuurlijk
Kan je al bellenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:09 schreef Marrije het volgende:
Dees, wat een werk joh! Ben al vanaf 19 uur bezig met allemaal dingen te downloaden op mn pc om daar het filmpje van mn foon op te krijgen en af te spelen![]()
Maar tis gelukt.
Oh is ie er alquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb 'haar naam is Sarah uit', mooi boek. Meteen maar ff de film downloaden.
'avond
ja maar gebeld worden lukt nog niet echtquote:
En ploep weer een foto van je verbaasde gezichtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja maar gebeld worden lukt nog niet echtIk heb nu al 6 keer een telefoontje van mn man gemist omdat ik niet weet hoe ik moet opnemen. Gewoon op de groene cirkel drukken, dacht ik, dus niet. Zag ik dat je het kon slepen, staat OK links van die groene knop, dus ik dacht nou druk ik daarop, maar dat werkte dus ook niet. Maar volgens mij moet ik op de startknop drukken maar dat heb ik nog niet geprobeerd
Heb het niet gezien, maar ben het met je eens. Het is nog altijd de verantwoordelijkheid van de ouders lijkt me.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Je kunt natuurlijk als ouder ook gewoon geen niet-kinder-televee aanzetten als je kind nog wakker is. Maar men vindt blijkbaar dat die verantwoordelijkheid bij de media ligt en niet bij hen, ofzo.
Ach, komop, het journaal met de meest gruwelijke beelden van opstanden en rampen wordt ook de hele dag door uitgezonden en daar hoor je niemand over!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat had inderdaad beter niet op zo'n vroeg tijdstip gekund.
Waar download jij die?? Boek ken ik, was onder de indruk en wil nu ook graag de film zien. Maar wel met ned. ondertiteling.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb 'haar naam is Sarah uit', mooi boek. Meteen maar ff de film downloaden.
'avond
Het Journaal is dan ook om 20.00 uur. Hier gaat het om een programma dat voor die tijd is uitgezonden, en die tijd is gereserveerd voor familieprogramma's.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:36 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ach, komop, het journaal met de meest gruwelijke beelden van opstanden en rampen wordt ook de hele dag door uitgezonden en daar hoor je niemand over!
Nope, ff zoeken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:40 schreef spuitje het volgende:
Trouwens, ken je het boek "de middagvrouw". Die vond ik dus ook echt heel mooi! Aangrijpend..............
nou, het nieuws kijk ik ook vaak niet als mijn kindjes rondlopen, en af en toe erger ik me ook wel aan een reclame dat ik denk 'moet dat nou'. Maar inderdaad, dat is mijn eigen verantwoordelijkheid. Zapperdezap.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:36 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ach, komop, het journaal met de meest gruwelijke beelden van opstanden en rampen wordt ook de hele dag door uitgezonden en daar hoor je niemand over!
dat klinkt als de buitenvrouw van joost zwagermanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:40 schreef spuitje het volgende:
[..]
Trouwens, ken je het boek "de middagvrouw". Die vond ik dus ook echt heel mooi! Aangrijpend..............
He Pietje ga je donderdag naar de liveshow?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben nu een versie van usenet aan 't downloaden, hoop met NL ondertiteling. M'n frans is nooit goed geweest.
[..]
Nope, ff zoeken.
Ja ik heb het met nl sub's via tweakquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben nu een versie van usenet aan 't downloaden, hoop met NL ondertiteling. M'n frans is nooit goed geweest.
[..]
Nope, ff zoeken.
Ik zou mijn kinderen zeker niet de godganse dag tv laten kijkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:36 schreef spuitje het volgende:
[..]
Kijken? Geen idee verder, misschien wat mensen spreken daar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
He Pietje ga je donderdag naar de liveshow?![]()
Gert en Pietje naar de liveuitzending donderdag
wat gaan jullie daar doen?
dan gaat ik donderdag kijkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kijken? Geen idee verder, misschien wat mensen spreken daar.
Pietje lijkt op zn Avatarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dan gaat ik donderdag kijken![]()
gaan jullie wel effe zwaaien![]()
![]()
wat doe je aan? want ik weet niet hoe je eruit ziet en dan herken ik je misschien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |