Heb hem al live gezienquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:13 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hahaha geweldig toch! Die omschrijving op de site ook:
[..]
voorste vak in de alpha!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:13 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hahaha geweldig toch! Die omschrijving op de site ook:
[..]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:36 schreef julian6 het volgende:
Haha Omar Souleyman is baas
soort zanger rinus van het midden oosten
rest zal me aan me reet roesten
Whahahaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:36 schreef julian6 het volgende:
Ik denk dat de kans groot is dat ik er even ga kijkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:36 schreef julian6 het volgende:
Oh, wist niet eens dat ze in de alpha stonden. Heb ze vorig jaar gemist (en ik weet niet eens waaomquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:33 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze twee keer achter elkaar een dezelfde Alpha artiest uitnodigen
Alsjeblieft zeg, ik hoop een kans van 0. Als ze dan toch moeten komen zet ze dan ergens in de middag in de Grolsch.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:46 schreef ApperlooDude het volgende:
Hoe groot zou de kans zijn dat de Arctic Monkeys zouden komen?
(hoopt in stilte...)
Vorig jaar hadden ze ook heel veel van die winacties.. geloof niet dat veel van die artiesten ook op LL zijn gekomen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Uit Lowlands Mail:
Binnenkort nóg meer winacties voor o.a. The Gaslamp Killer op 18 maart in de Melkweg en Scouting for Girls (23 maart Paradiso, 24 maart Oosterpoort, 25 maart 013 en 26 maart Paard van Troje).
Ook 2 namen waar we op kunnen rekenen? Scouting For Girls wil ik ook welleens zien.
The Gaslamp Killer was mijn hoogtepunt van lowlands 2009, fucking vet was datquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Uit Lowlands Mail:
Binnenkort nóg meer winacties voor o.a. The Gaslamp Killer op 18 maart in de Melkweg en Scouting for Girls (23 maart Paradiso, 24 maart Oosterpoort, 25 maart 013 en 26 maart Paard van Troje).
Ook 2 namen waar we op kunnen rekenen? Scouting For Girls wil ik ook welleens zien.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:34 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
The Gaslamp Killer was mijn hoogtepunt van lowlands 2009, fucking vet was dat![]()
Hij wou om 5 uur ook gewoon nog doorgaan maar hij mocht niet
Prima plek toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:22 schreef bibliophile het volgende:
ik denk dat scouting for girls eerder op pinkpop zal staan
quote:One day, while a blonde was out driving her car, she ran into a truck.
The truck's driver made her pull over into a parking lot and get out of the car.
He took a piece of chalk and drew a circle on the pavement. He told her to stand in the middle and not leave the circle. Furious, he went over to her car and slashed the tires.
The blonde started laughing. This made the man angrier so he smashed her windshield. This time the blonde laughed even harder. Livid, the man broke all her windows and keyed her car. The blonde is now laughing hysterically, so the truck driver asks her what's so funny.
The blonde giggles and replies, "When you weren't looking, I stepped out of the circle three times!"
Effe binnen gestaan toen, niet echt mijn muziek, maar was wel gaaf, die gast z'n verschijning alleen al. Zo stond er een paar jaar geleden ook een gast in de X-Ray die draaide breakcore, echt een bak met teringherrie, maar hij stond zelf zo los te gaan met z'n dreads achter de draaitafels echt gaaf!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:34 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
The Gaslamp Killer was mijn hoogtepunt van lowlands 2009, fucking vet was dat![]()
Hij wou om 5 uur ook gewoon nog doorgaan maar hij mocht niet
Promo? DJ Producer?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Effe binnen gestaan toen, niet echt mijn muziek, maar was wel gaaf, die gast z'n verschijning alleen al. Zo stond er een paar jaar geleden ook een gast in de X-Ray die draaide breakcore, echt een bak met teringherrie, maar hij stond zelf zo los te gaan met z'n dreads achter de draaitafels echt gaaf!
Ken alleen de eerste track die hij doet en hij doet heel klein stukje Dirt of your sholder van Jay Zquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:38 schreef julian6 het volgende:
[..]
wist niet eens dat die gast dubstep maakte![]()
sicke tracks, ken jij de titels?
idd fucking geniaal hoe hij zelf los gaat!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Effe binnen gestaan toen, niet echt mijn muziek, maar was wel gaaf, die gast z'n verschijning alleen al. Zo stond er een paar jaar geleden ook een gast in de X-Ray die draaide breakcore, echt een bak met teringherrie, maar hij stond zelf zo los te gaan met z'n dreads achter de draaitafels echt gaaf!
Ze zijn op het podium trouwens wel enorm stijf, maar het klinkt wel geweldig (heb alleen de beelden gezien, hoop ze dit jaar ook te live te zien).quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Interpol klinkt tofDat wordt een mustsee.
Nee, draaide voor Promo, en het was toen Promo voor het eerst op Lowlands stond.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:55 schreef julian6 het volgende:
[..]
Promo? DJ Producer?
producer was erg sick vorig jaarhopelijk boeken ze dit jaar weer een hardcore/industrial dj.
Dat moet Bong-Ra geweest zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Nee, effe gespeurd het was Aaron Spectre, die overigens niet voor Promo draaide, wat ik wel dacht.quote:
Nope.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Vooral Interpol wil ik graag zien, is er ook al bekend op welke podia de acts staan?
Nee nog niet. Half augustus ongeveerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Vooral Interpol wil ik graag zien, is er ook al bekend op welke podia de acts staan?
Oke.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:18 schreef friekin_ het volgende:
Wombats, overgewaardeerd dertien in een dozijn bandje.
wow thanks! die 1e track zocht ik vooral.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:04 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Ken alleen de eerste track die hij doet en hij doet heel klein stukje Dirt of your sholder van Jay Znummer vanaf 4.30 ligt op het puntje van mijn tong.
[..]
idd fucking geniaal hoe hij zelf los gaat!
residentie orkest op vrijdag 14:00 in de alpha volgens dat teletekst bericht (ze openen het festival staat er)quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Als je het mij vraagt hebben ze de beste plaat van de afgelopen 10 jaar gemaaktquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Interpol klinkt tofDat wordt een mustsee.
Zijn eigen orkest op Lowlands?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:29 schreef Beaudelaire het volgende:
Het Residentie Orkest zal dit jaar Lowlands openen in de Alpha. Het orkest van Dmitri Sjostakovitsj zal de Tiende Symfonie uitvoeren.
Ik bedoelde het eigenlijk andersom.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn eigen orkest op Lowlands?
Hij draait zich vast om in z'n graf dan...
En welke is datquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:15 schreef Haunter het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt hebben ze de beste plaat van de afgelopen 10 jaar gemaakt
neem aan Turn on The bright lights, inderdaad een geweldig album, vooral de openerquote:
heb het album nu al voor de derde keer in 2 dagen opgezet en mijn god wat zijn de beide Obstacles toch onbegrijpelijk goedquote:Op zondag 27 februari 2011 12:11 schreef Haunter het volgende:
[..]
Turn On The Bright Lights inderdaad. Pareltje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:39 schreef vault_tec het volgende:
Dit zou het ook wel goed op lowlands doen... OFWGKTA.Dit zou fucking geniaal zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FREE EARLLife is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:39 schreef vault_tec het volgende:
Dit zou het ook wel goed op lowlands doen... OFWGKTA.Ik sla overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |