Jammer.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:38 schreef wolferl het volgende:
[..]
Rook drijft richting zuid-west dus.
Ik woon zelf in Zaandam, dichtbij westpoort.
Ik denk meer west dan zuid-west. Anders zou het hier overheen komen en de rook gaat nu meer richting Haarlem-Noord/Velserbroekquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:38 schreef wolferl het volgende:
[..]
De rookwolken trekken met een naar het noordwesten waaiende wind over Santpoort, Velsen en IJmuiden heen. Kortom, raampjes gesloten houden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:38 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zo hoog komt de rook nog niet momenteel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:48 schreef AlphaOmega het volgende:
Leuk plaatje, maar dat is de windrichting op grondniveau... in hogere luchtlagen kunnen de luchtstromen heel anders zijn...
Begint hier enorm naar rook te stinken, ook is de rook te zien boven mijn woning.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:40 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik denk meer west dan zuid-west. Anders zou het hier overheen komen en de rook gaat nu meer richting Haarlem-Noord/Velserbroek
Schijnt ook gewoon een normale opslag te zijn en niet iets chemisch ofzo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:55 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat vind ik nog meevallen (vergeleken met de Moerdijk brand).
Hoi plaatsgenootquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:38 schreef wolferl het volgende:
[..]
Het is nog niet brand meester he!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:55 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat vind ik nog meevallen (vergeleken met de Moerdijk brand).
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:27 schreef BasEnAad het volgende:
Oh ja, Amsterdam moet ook weer z'n eigen chemiebrandje hebben
Hij durft niet meer.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |