Mijn oprechte excuses, was wat te gehaast.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:17 schreef horned_reaper het volgende:
De titel moet even aangepast worden!
Maar ik las er net al iets van ja.... het zou een flink grote brand zijn!
de rookwolken trekken met een naar het noordwesten waaiende wind over Santpoort, Velsen en IJmuiden heen. Kortom, raampjes gesloten houden.
Zou je ramen maar dichtdoen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:38 schreef braddofiel het volgende:
Hier in Velserbroek ook een gigantische rookwolk, hij begint steeds meer onze kant op te komen lijkt het
Straks is het hier eerder donker vrees ik..
Er volgen nog foto's nadat ik gedoucht heb
Jammer.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:38 schreef wolferl het volgende:
[..]
Rook drijft richting zuid-west dus.
Ik woon zelf in Zaandam, dichtbij westpoort.
Ik denk meer west dan zuid-west. Anders zou het hier overheen komen en de rook gaat nu meer richting Haarlem-Noord/Velserbroekquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:38 schreef wolferl het volgende:
[..]
De rookwolken trekken met een naar het noordwesten waaiende wind over Santpoort, Velsen en IJmuiden heen. Kortom, raampjes gesloten houden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:38 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zo hoog komt de rook nog niet momenteel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:48 schreef AlphaOmega het volgende:
Leuk plaatje, maar dat is de windrichting op grondniveau... in hogere luchtlagen kunnen de luchtstromen heel anders zijn...
Begint hier enorm naar rook te stinken, ook is de rook te zien boven mijn woning.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:40 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik denk meer west dan zuid-west. Anders zou het hier overheen komen en de rook gaat nu meer richting Haarlem-Noord/Velserbroek
Schijnt ook gewoon een normale opslag te zijn en niet iets chemisch ofzo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:55 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat vind ik nog meevallen (vergeleken met de Moerdijk brand).
Hoi plaatsgenootquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:38 schreef wolferl het volgende:
[..]
Het is nog niet brand meester he!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:55 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat vind ik nog meevallen (vergeleken met de Moerdijk brand).
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:27 schreef BasEnAad het volgende:
Oh ja, Amsterdam moet ook weer z'n eigen chemiebrandje hebben
Hij durft niet meer.quote:
Alleen Zaanstreek/Waterland, Amsterdam Amstelland zit nog op GRIP1.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:09 schreef IkWilbert het volgende:
We zitten in ieder geval op GRIP 2 op dit moment
klopt iddquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alleen Zaanstreek/Waterland, Amsterdam Amstelland zit nog op GRIP1.
Een beetje een duo-penotti brand dus!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:12 schreef Tinos85 het volgende:
Update brand in Havengebied Amsterdam: twee loodsen in brand. In de ene is rubber opgeslagen, in de ander cacao.
http://www.nu.nl/binnenla(...)ebied-amsterdam.html
Haal het vee binnen dan!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:17 schreef killerbee911 het volgende:
Die wolk komt recht over mijn huis![]()
Ja ja ben al bezigquote:
verpest het nou niet!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:19 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Grip 5 bestaat niet meer spuit 11
Vast niet, is toch niets aan de hand mensen...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:20 schreef Psy-freak het volgende:
contact ac
0101111 Brandweer Amsterdam Adviseur Gevaarlijke Stoffen 1
Iets gemeten?
Ah, ik herkende je nick al ergens van, Brandweerforum dusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:19 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Grip 5 bestaat niet meer spuit 11
Ik zag ze wel met vliegtuigjes door de rookwolk heen vliegen een paar keerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:20 schreef Psy-freak het volgende:
contact ac
Iets gemeten?
Door het recente koude weer zal er wel een warmere hogere luchtlaag zijn, en dan stijgt het niet lekker door...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:11 schreef tralalala het volgende:
Volgens mij blijft deze rookwolk laag? Die van Moerdijk ging tenminste gelijk de lucht in.
Natuurlijk meten ze niks. Dat zorgt all1 maar voor onrust. Je gelooft toch niet dat er in Moerdijk niks gevaarlijk is vrij gekomen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:20 schreef Psy-freak het volgende:
contact ac
Iets gemeten?
`quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Natuurlijk meten ze niks. Dat zorgt all1 maar voor onrust. Je gelooft toch niet dat er in Moerdijk niks gevaarlijk is vrij gekomen?
De gemeente Moerdijk of het dorp Moerdijk?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Natuurlijk meten ze niks. Dat zorgt all1 maar voor onrust. Je gelooft toch niet dat er in Moerdijk niks gevaarlijk is vrij gekomen?
Zo is hier dus ook geen gevaar voor de volksgezondheid.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:22 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
`
Nee man, bij chemie-pack is niets vrijgekomen joh.
Mierenneukertquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:23 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
De gemeente Moerdijk of het dorp Moerdijk?
Oooh, dus de adviseur gevaarlijke stoffen gaat de meetploeg vertellen dat er niets aan de hand is?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo is hier dus ook geen gevaar voor de volksgezondheid.
Zo iets.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:24 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Oooh, dus de adviseur gevaarlijke stoffen gaat de meetploeg vertellen dat er niets aan de hand is?
Nee joh, allemaal gezonde lucht.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:22 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
`
Nee man, bij chemie-pack is niets vrijgekomen joh.
Volgens mij zit er in de regio 020 geen industrie die een chemie-pack 2.0 brand kan veroorzaken, enkel een chemiepack 0.2.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:30 schreef Stephan1237 het volgende:
Vast al voorbij gekomen maar is dit chemie-pack 2.0 ?
Lol ja daar kijk ik al de hele tijd op vergeten hier te postenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:34 schreef Cobra4 het volgende:
Webcam in Heemskerk: www.meteostation.nl
quote:Antoin Peeters
Nee, ik ben niet onderweg naar de brand. Ik houd me vandaag bezig met kleding.
3 minutes ago from Twitter for BlackBerry®
Alweer een cacao brand, dat hebben ze toch al vaker gehad en krijgen ze heel moeilijk uit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:12 schreef Tinos85 het volgende:
Update brand in Havengebied Amsterdam: twee loodsen in brand. In de ene is rubber opgeslagen, in de ander cacao.
http://www.nu.nl/binnenla(...)ebied-amsterdam.html
Cacao en rubber in dit geval (dacht ik te lezen) en dat is alle 2 erg lastig te blussen en veroorzaakt dikke zwarte rook. Dat laatste is wel te zien natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Alweer een cacao brand, dat hebben ze toch al vaker gehad en krijgen ze heel moeilijk uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |