quote:andremeganck #sporza #rutadelsol- Johnny Hoogerland gisteren gevallen - zal dan toch starten in de rit vandaag- terug prachtig weer in Spanje -
idem voor de "zitvakproblemen" van Leukemansquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:24 schreef Leatherface het volgende:
Blijkbaar zijn de knieproblemen van Breschel minder erg dan gevreesd
Mooi, hopelijk kan hij zich op tijd in vorm rijden voor de April klassiekers.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:24 schreef Leatherface het volgende:
Blijkbaar zijn de knieproblemen van Breschel minder erg dan gevreesd:
http://www.cyclingnews.co(...)as-serious-as-feared
Maar voor de voorjaarklassiekers hoef je zijn naam niet op te schrijven (d.w.z., niet als kanshebber).quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:24 schreef Leatherface het volgende:
Blijkbaar zijn de knieproblemen van Breschel minder erg dan gevreesd:
http://www.cyclingnews.co(...)as-serious-as-feared
Voor mij hoeft zo'n toevoeging niet, eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:34 schreef Chielus het volgende:
Geen inspiratie voor een TopicTitel??
Ik snap alleen niet dat Qatar een ronde organiseert, als je de beelden van dat land ziet heeft dat bij mij er in ieder geval voor gezorgd dat ik nooit naar dat land op vakantie wil. Wat een treurige kale boel. Ze zouden eigenlijk alleen sportevenementen moeten doen waar ze gewoon af en toe plaatjes van de prachtige moderne architectuur tonen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:37 schreef rubbereend het volgende:
Oman had tenminste nog een berg, Qatar is zo vlak als een biljartlakenIk denk dat de ronde van Oman in de toekomst nog best eens een geinige ronde kan gaan worden
Zou Ballan deze winter misschien weer eens hebben leren fietsen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:24 schreef SuikerVuist het volgende:
Sagan wint 1e etappe Ronde van Sardinië. Ballan is 2e.
Spanje is natuurlijk ook veel verwaarloosde dorre troep.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:22 schreef VreemdeEend het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet dat Qatar een ronde organiseert, als je de beelden van dat land ziet heeft dat bij mij er in ieder geval voor gezorgd dat ik nooit naar dat land op vakantie wil. Wat een treurige kale boel. Ze zouden eigenlijk alleen sportevenementen moeten doen waar ze gewoon af en toe plaatjes van de prachtige moderne architectuur tonen.
Verder: nog maar een paar nachtjes tot de echte opening van het seizoen
Ik vond Oman op sommige plekken best wel mooi ogen eigenlijk, vergeleken bij Qatar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:37 schreef rubbereend het volgende:
Oman had tenminste nog een berg, Qatar is zo vlak als een biljartlakenIk denk dat de ronde van Oman in de toekomst nog best eens een geinige ronde kan gaan worden
Is een stuk leuker om naar te kijken ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:06 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik vond Oman op sommige plekken best wel mooi ogen eigenlijk, vergeleken bij Qatar.
Komt toch uit een erg Belgisch stukje Frankrijk al zal dat reden niet zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:27 schreef SuikerVuist het volgende:
Weet iemand hoe Cédric Vasseur commentator voor de RTBF geworden is? Opmerkelijke keuze om voor een niet-Waal te kiezen.
quote:WK wielrennen 2015 in Oman, Canada of VS
Er zijn drie kandidaten voor de organisatie van het WK wielrennen in 2015: Oman, de Canadese stad Québec en de Amerikaanse stad Richmond. De UCI had vorig jaar gezegd dat alleen kandidaturen van buiten Europa in aanmerking kwamen voor 2015. De beslissing valt in september.
Zou wel luk zijn als Ballan weer eens een goed voorjaar kan fietsenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:26 schreef VreemdeEend het volgende:
[..]
Zou Ballan deze winter misschien weer eens hebben leren fietsen?
En de foto:quote:Werd Jodts bestolen?
Wie gooide volgens u als eerste zijn wiel over de streep? De man met de witte trui links op de foto, Sven Jodts, of die jongen in de groengele trui van Europcar, Saïd Haddou? De UCI-wedstrijdjury gaf de Fransman de zege, maar toen hadden ze deze foto van de slotrit van Bessèges nog niet gezien. '
Ik denk dat het duidelijk is', stelde ploegleider Walter Planckaert van Topsport Vlaanderen-Mercator Verzekeringen. 'Jodts won. Ik heb klacht neergelegd bij de Italiaanse voorzitter van de wedstrijdjury.'
En wat denkt Jodts er zelf van, de neoprof die begin februari aan zijn eerste wedstrijden in Frankrijk toe was? 'We spurtten toen met vier op een lijn. Ze zeggen dat je voelt als je gewonnen hebt, maar niemand van ons wist het toen. Ze hebben me gezegd dat ik nog een maand geduld moet hebben. Het zou leuk zijn indien ik alsnog krijg waar ik eventueel recht op heb, maar het gevoel is toch anders wanneer je een maand later hoort dat je gewonnen hebt.'
Zijn ploegleider Walter Planckaert stelde het scherper: 'Kreeg hij waar hij volgens de foto recht op had, dan was Jodts de allereerste Belgische winnaar van het seizoen, en niet Tom Boonen in Qatar. Dat scheelt publicitair toch een slok op de borrel.'
Kersverse vader Jodts rijdt de Omloop noch Kuurne. Hij is zaterdag in de Beverbeek Classic aan de slag.
Zou tijd worden. Voor de ploeg die ze hebben heeft BMC het in 2010 verre van waargemaakt. Vier zeges (2x Evans, 2x Burghardt) en een pak ereplaatsen waarvan Evans ook nog eens het merendeel voor zijn rekening heeft genomen. Terwijl ze wel in alle grote koersen uitgenodigd waren. Ben benieuwd naar dit jaar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:26 schreef VreemdeEend het volgende:
[..]
Zou Ballan deze winter misschien weer eens hebben leren fietsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |