quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:31 schreef loezzzje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iew nee ik ben blij dat vanessa weg is, ik kon dat mens echt niet uitstaan.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:24 schreef loezzzje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iew nee ik ben blij dat vanessa weg is, ik kon dat mens echt niet uitstaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en dit is puur speculatie maar denkt er nog iemand anders dat die Charlie/Ivy nu verliefd gaat worden op Nate? Dat zal wel voorspelbaar zijn
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2011 09:55:56 ]
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]dacht ik idd ook. en diane wordt dan natuurlijk jaloers. btw hoe oud is elizabeth hurley eigenlijk? is die niet een jaar of 15 ouder dan chace, of zit ik er helemaal naast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en dit is puur speculatie maar denkt er nog iemand anders dat die Charlie/Ivy nu verliefd gaat worden op Nate? Dat zal wel voorspelbaar zijn
Ze is veel ouder ja. Ach, Nate houd wel van een oude vrouw...zie seizoen 2. Dan zal Diane inderdaad wel jaloers worden en dan gaat ze nog meer Ivy/Charlie chanteren waarna Nate erachter komt wie Ivy werkelijk is....en dat word allemaal goed gemaakt en dan werken ze samen tegen Diane. Zoietsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:26 schreef loezzzje het volgende:
[..]
dacht ik idd ook. en diane wordt dan natuurlijk jaloers. btw hoe oud is elizabeth hurley eigenlijk? is die niet een jaar of 15 ouder dan chace, of zit ik er helemaal naast?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en dit is puur speculatie maar denkt er nog iemand anders dat die Charlie/Ivy nu verliefd gaat worden op Nate? Dat zal wel voorspelbaar zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha idd zo voorspelbaar! ik heb het opgezocht, zij is 46, hij 26, scheelt dus 20 jaarquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ze is veel ouder ja. Ach, Nate houd wel van een oude vrouw...zie seizoen 2. Dan zal Diane inderdaad wel jaloers worden en dan gaat ze nog meer Ivy/Charlie chanteren waarna Nate erachter komt wie Ivy werkelijk is....en dat word allemaal goed gemaakt en dan werken ze samen tegen Diane. Zoiets
Ja dat was ook iets wat ik niet snapte.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waarom stak die ouwe taart van Nate die foto van Chuck's mams in de fik? Dat begreep ik dan weer niet.
Ik dacht ook dat zij dat zelf is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:13 schreef DeeBee het volgende:
Was ze dat niet zelf?
Dat was mijn theorie, dat ze het zelf was en verleden met Bart Bass heeft / Chuck's mum is...![]()
En dat met die psychiater leek mij 'toeval'...of ze is Gossip Girl!![]()
Wel aardige aflevering, Serena was eindelijk weer eens sympathiek toen ze toch aan zichzelf en Dan moest toegeven dat hij zoveel voor d'r betekent / betekende...
Op mij kwam het over dat ze dat stuk wou gaan gebruiken op haar website. Het origineel heeft ze nu vernietigd als mogelijk bewijsstuk. Zoiets. Ik denk niet dat ze Chuck's moeder is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tuurlijk was het geen toeval dat Chuck die shrink tegen kwam, dat was allemaal gepland door Louis. Cool dat die ook een evil side heeft, dat maakt het interessant.
Waarom stak die ouwe taart van Nate die foto van Chuck's mams in de fik? Dat begreep ik dan weer niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Blair is degene die trouwt in een royale familie dus natuurlijk gaat ze achter Blair's geheimen aan. Maar dat was alleen voor deze aflevering volgens mij ; in andere afleveringen ging het niet specifiek om informatie over Blair.
En als die vrouw echt Chucks moeder is of die vrouw van Bart zelf is, dan zou ze wel wat meer toe trekken naar Chuck. Maar uit niets van haar acties blijkt dat ze interesse heeft voor Chuck. Volgens mij was er gewoon iets in die Bart map dat Gossip Girl nog niet had gepost, en wat zij dus wil gaan posten. En daarom heeft ze die foto vernietigd als mogelijk bewijsstuk.
Ik ben wel benieuwd wat Gossip Girl gaat doen nu die Diane met haar aan het concureren gaat!
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2011 11:06:42 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Chuck herkende Diane dus. Wie zou ze zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus!
Volgens mij ook, het logo stond op de ruitquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:29 schreef Crohnjurist het volgende:
Volgens mij legde Chuck die ring terug bij de oorspronkelijke verkoper ervan. Maar goed ik kan het ook mis hebben, was niet heel duidelijk!
Volgens mij wist ze alleen dát er een opdracht was, niet dat dit met Nate was.quote:Vond het wel mooi hoe jaloers Diane was, terwijl ze wist dat het om een wedstrijd ging...
Helemaal mee eens, 4 seizoenen lang had ik echt niets met hem maar nu krijg ik elke keer een brok in mijn keel van zijn scenes, vooral die met de hond deed het hemquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik heb echt altijd een gruwelijke hekel gehad aan Chuck, maar die scene met Blair...ik heb zowaar met hem te doen en ik hoop echt dat ze die Prince nu een keer dumpt. Heb het wel gehad met hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En nu heb ik zo het vermoeden datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vond ik dus ook super vreemd! Ik vind het zowieso al een wonder dat ze engels spreken want ja het zijn wel fransenquote:Op woensdag 9 november 2011 15:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat ik ook storend vond vorige afleveringen, dat als de prins en zijn moeder en die zus onderling zijn, dat ze dan nog engels spreken
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:35 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook super vreemd! Ik vind het zowieso al een wonder dat ze engels spreken want ja het zijn wel fransen
Wanneer is de 100ste ep?Volgens mij is de 100e ep begin 2012. Het is ook al een paar weken bekend datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2011 16:43:50 ]![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:17 schreef loezzzje het volgende:
Ja maar zei hij niet iets van have we met before, you look so familiar. En toen zei zij iets van I would've remembered that.
Ik weet niet, het was heel vaag. Soort van foreshadowing? Vooral omdat ze die foto weer lieten zien in het 'previously' stukje in het begin.Ehm. Diana's foto die zat in Bart's file van de Van der Woodsens. Dus waarschijnlijk kent Chuck haar van toen hij een kind was. Maar Diana wil natuurlijk niet dat hij zich dat herinnert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:29 schreef Crohnjurist het volgende:
Volgens mij legde Chuck die ring terug bij de oorspronkelijke verkoper ervan. Maar goed ik kan het ook mis hebben, was niet heel duidelijk!
Vond het wel mooi hoe jaloers Diane was, terwijl ze wist dat het om een wedstrijd ging...
Ik heb echt gelachen om Blair met haar minions, echt weer lekker ouderwets scheming van Blair
Het was 100% zeker de winkel waar hij de ring voor de deur legde, ze hadden eerder ingezoemd op de ring en toen zag je diezelfde naam op het doosje staan. Winston oid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Plus verrassende spoiler van gisteren AlwaysHappy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja idd. Daarom ben ik benieuwd wie zij is.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ehm. Diana's foto die zat in Bart's file van de Van der Woodsens. Dus waarschijnlijk kent Chuck haar van toen hij een kind was. Maar Diana wil natuurlijk niet dat hij zich dat herinnert.![]()
Ah, tuurlijk! Daarom verbrande ze die foto. Zo simpel dat ik er niet echt aan had gedacht.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:48 schreef Tegan het volgende:
Ehm. Diana's foto die zat in Bart's file van de Van der Woodsens. Dus waarschijnlijk kent Chuck haar van toen hij een kind was. Maar Diana wil natuurlijk niet dat hij zich dat herinnert.![]()
edit: Nvm deze postScience adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Zo nou dat is wel een lekkere vent ja!!!quote:Op woensdag 9 november 2011 17:19 schreef Crohnjurist het volgende:
Ik vind de vader van Dan anders ook wel een lekker hapje... Beetje oud, maar ach hij heeft wel wat![]()
![]()
Eww nee. Maarja ik heb nooit iets met 'oude' mannen, ik vind die nooit aantrekkelijkquote:Op woensdag 9 november 2011 17:19 schreef Crohnjurist het volgende:
Ik vind de vader van Dan anders ook wel een lekker hapje... Beetje oud, maar ach hij heeft wel wat
Ik vind het ook altijd knap dat die ouders er allemaal zo jong uit zien. Ze hebben kinderen van 21 jaar maar zien er zelf uit als 35Heel realistisch
![]()
![]()
En dat terwijl de kinderen zelf er vaak ( vooral in de high-school dagen ) er veel ouder uitzien. Tieners worden dan gespeeld door twintigers, haha. Je ziet vrijwel bij geen enkele tiener-serie daadwerkelijk tieners die tieners spelen.![]()
Gelukkig, een gelijkgestemdequote:Op woensdag 9 november 2011 18:31 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zo nou dat is wel een lekkere vent ja!!!Dat kan! Het is niet heel realistisch nee, maar ach ik vind het niet erg hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 18:32 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Eww nee. Maarja ik heb nooit iets met 'oude' mannen, ik vind die nooit aantrekkelijk
Ik vind het ook altijd knap dat die ouders er allemaal zo jong uit zien. Ze hebben kinderen van 21 jaar maar zien er zelf uit als 35Heel realistisch
![]()
![]()
Ik denk dat het juist de bedoeling is dat die prins niet zo'n lekker ding is, zodat het contrast extra groot is tussen Blair die een prins trouwt met als enig doel: prinses worden, en de echte passie tussen Blair en Chuck (die nog altijd in de lucht hangt zo te zien).quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:41 schreef Starlie het volgende:
Die zogenaamde Prins mag lekker opzouten, heb het helemaal gehad met die gozer, als het nu nog een lekker ding was oke maar zelfs dat is hij niet (vind ik dan..)!![]()
Chuck vind ik eigenlijk helemaal niks hebben. Absoluut geen type waar ik op zou vallen. Helemaal niet met zijn stunten. Snap ook niet wat meiden of jongens in hem zien, maarja smaken verschillen gelukkig! En die prince is inderdaad zo stijf als ik weet niet wat.![]()
Ik ben al een paar dagen het album Light me Up van The Pretty Reckless aan het draaien. Hij is eigenlijk best goed. Taylor Momsen bevalt me als doorgedraaide rockchick een stuk beter dan als doorgedraaide kind-actrice.Spoilers!![]()
Ik heb de ep van gisteravond nog niet gezien maar spoilerpics van de 100ste ep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Owja en, Blair isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:43 schreef Tegan het volgende:
Ik heb de ep van gisteravond nog niet gezien maar spoilerpics van de 100ste ep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Owja en, Blair isIk heb hem al wel gezien.... Hij was wel oke... En BlairSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zag net nog wat spoilerfoto's op YouTube...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt op die foto's wel alsofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was wel een ok aflevering. Ik snap alleen niet waar Dan nou weer mee bezig is
Idd, Blair ziet er nog niet echt zwanger uit terwijl ze al wel een maand of 5 zwanger is toch? Misschien kleedt ze zich er idd wel naar. Raar feest waar iedereen was deze afleveringEn Diana werkt dus samen met opa Archibald, interesting.
Volgende week weer hopen op wat goede Chuck/Blair scenes. Die hond van Chuck is echt te schattig![]()
![]()
Dan schaamt zich dat zijn boek het zo slecht doet, hij komt niet eens opdagen bij signeersessies of zo?! Ik vind het maar zielig dat hij zich zo gedraagt, kom op zeg!
Dat gedoe rond Ivy/Charlie vond ik wel heel spannend deze aflevering. Ik ben wel benieuwd wat nou precies het doel is van Diane en opa Archibald. Wel heel apart dat hij zijn kleinzoon met een oudere vrouw laat seksen en haar er nog voor betaald ook
Dat feest was idd heel raar, vooral op het eind in die badkuip WTF?!![]()
Heel apart jaquote:Op woensdag 16 november 2011 10:55 schreef Crohnjurist het volgende:Wel heel apart dat hij zijn kleinzoon met een oudere vrouw laat seksen en haar er nog voor betaald ook
Dat feest was idd heel raar, vooral op het eind in die badkuip WTF?!
Idd, ik zat ook te kijken van wtf gebeurd daar in godsnaam
Tsja Dan, we kunnen niet allemaal succesboeken schrijven zoals Stephenie Meyerwat een watje zeg.
![]()
Idd haha.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:55 schreef Crohnjurist het volgende:
Dan schaamt zich dat zijn boek het zo slecht doet, hij komt niet eens opdagen bij signeersessies of zo?! Ik vind het maar zielig dat hij zich zo gedraagt, kom op zeg!
Dat gedoe rond Ivy/Charlie vond ik wel heel spannend deze aflevering. Ik ben wel benieuwd wat nou precies het doel is van Diane en opa Archibald. Wel heel apart dat hij zijn kleinzoon met een oudere vrouw laat seksen en haar er nog voor betaald ook
Dat feest was idd heel raar, vooral op het eind in die badkuip WTF?!![]()
Ik vind het zonde dat ze het boek van Dan hebben laten floppen. Gebeurt dat in het echt ook zo? Dat iedereen eerst lyrisch is en binnen een week niks meer?
Ze hadden er m.i. beter iets van kunnen maken dat hij of heel veel succes heeft en behoud, of dat hij het succes niet meer kan evenaren, of dat hij inderdaad een Zuckerberg wordt.
Het toneelstuk op het feest was over McBeth toch? Dat verklaard wellicht de badkuip!
Had Dorota nou door waarom Chuck Blair kuste? (Aangezien dat smsje, met thank you..?)
Overigens ben ik ook blij dat Serena (helaas maar tot deze afl.) even geen nieuwe lovers had.![]()
Ze hebben volgens mij in die film Zuckerberg slecht afgeschilderd omdat dat nou eenmaal beter verkoopt. Dat wilden ze met Dan ook doen.Spoilers!![]()
Dat het hem heel veel moeite heeft gekost om succesvol te worden terwijl dat eigenlijk vrij gemakkelijk ging?![]()
Wat ik eruit begreep is dat Dorotha aan Chuck had gevraagd haar te zoenen omdat Blair dan zou vinden dat Chuck niet veranderd is en ze dus echt de juiste keuze had gemaakt om met the Prince verder te gaan. Als hij haar niet gezoend zou hebben dan zou Blair inderdaad gedacht hebben dat hij toen goede veranderd is (wat hij ook uiteindelijk wel is) maar dan zou ze zijn gaan twijfelen over haar relatie met the Prince...quote:Op woensdag 16 november 2011 14:32 schreef Markeerstift het volgende:
Had Dorota nou door waarom Chuck Blair kuste? (Aangezien dat smsje, met thank you..?)![]()
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=zuckerberg%27d
En #3 van http://www.urbandictionary.com/define.php?term=zuckerberg .
Oeh, ik denk juist dat Jane dan de Zuckerberg wilde pullen. Of wellicht Dan toch ook een beetje.
![]()
Wat een tamme episode...
Die Liz Hurley mogen ze echt wel dumpen zeg... En echt de 'makkelijkste' manier om Nate weer in de aandacht te krijgen en ver weg van Serena dit: hem laten meeten met een vrouw in LA, die een bedrijf met tientallen werknemers opzet als dekmantel in NYC en vervolgens al een paar maanden lang allerlei schemes uithaalt...riiight.
Jack does it in real time...![]()
Nog een paar dingetjes over aflevering 100 van TVLine in spoilers inclusief de naam van de aflevering...:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2011 15:07:45 ]![]()
Zo, ep 8 zojuist gezien. Vond het begin niet veel aan, maar op het einde vond ik het wel weer wat beter te pruimen. Jammer dat ep 100 pas 30 januari uitgezonden gaat worden!![]()
Vooral het einde van deze ep vond ik persoonlijkmaargoed, er zullen ook mensen in een ander kamp zitten die dat minder vonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zou jij wel willen weten.![]()
Ik vond het ook wel een ok aflevering.
Rufus die aan Dan vroeg, hoe ging de rest van de tour? Volgens mij is hij niet eens terug geweest
Max die Ivy chanteert
En Chuck/BlairWat een onwijs irritant ventje is die Prince toch.
Ik zit me op te vreten over dat geheim van Diane, ik wil weten wat het is!![]()
Ik denk adhv de spoilers van ep 100 dat BlairSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:10 schreef Tegan het volgende:
Ik denk adhv de spoilers van ep 100 dat BlairDat zou wel gaaf zijn. En er is volgens mij genoeg foreshadowing voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan & Chuck+ Monkey =
![]()
![]()
Chuck
Ik maakte echt onbewust zo'n aaawhhh geluidje toen hij zei dat er geen dag voorbij zal gaan dat hij niet van Blair zou houden
Mijn vriend zat me namelijk echt zo aan te kijken van wat zie jij nu weer voor schattigs in beeld![]()
![]()
Spoiler over Blair's baby.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
30 januari 2012quote:Op woensdag 30 november 2011 14:08 schreef Esje-lief het volgende:
Wanneer krijgen wij de 100ste aflevering eigenlijk?![]()
Aan de promo van volgende week te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 16:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
Aan de promo van volgende week te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:07 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]One Tree Hill spant de kroon. Ik denk in elk seizoen minstens 1xSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nadat ze bij OTH afstudeerden van de middelbare school zijn er gelukkig minder auto ongelukken geweest...naast kidnappingen, harten die worden opgegeten, psychos enzo :p![]()
Waar zullen ze toch die inspiratie vandaan gehaald hebben om paparazzi op een rijdende auto af te laten gaan. Oh wacht ik weet het al, Blair moet Prinses Diana voorstellen
Maar wel heftig einde, nu wil ik wel meteen weten hoe het afloopt, zeker met Chuck! Zal wel winterstop zijn zeker?
[ Bericht 2% gewijzigd door Crohnjurist op 06-12-2011 14:53:52 ]![]()
Yep idd winterstopquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:46 schreef Crohnjurist het volgende:
Waar zullen ze toch die inspiratie vandaan gehaald hebben om paparazzi op een rijdende auto af te laten gaan. Oh wacht ik weet het al, Blair moet Prinses Diana voorstellen
Maar wel heftig einde, nu wil ik wel meteen weten hoe het afloopt, zeker met Chuck! Zal wel winterstop zijn zeker?, Maar zoals ik het zag, was het eigenlijk bedoeld voor Nate??
![]()
Chuck zal het denk ik wel overleven hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder leek het inderdaad voor Nate bedoeld. Dat van die paparazzi vond ik op zich wel leuk gedaan. Het was overduidelijk dat er een ongeluk zou plaatsvinden, helemaal gezien de promo, maar nu was het wachten op het moment zelf. Wel weer totaal voorspelbaar dus.
En Dan moet een keer zijn gevoelens opbiechten aan Blair...serieus. Wel tof dat hij hun nu bij elkaar brengt en haar geluk voor zijn geluk plaatst maar ik zie ze zo graag samen!![]()
Ik volgde dat telefoongesprek van Diana op het einde niet helemaal. Iemand die het voor me kan uitleggen?![]()
Dat einde
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Er is geen concrete uitleg voor. Wel speculatie, dus zet het even in spoilers.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:57 schreef Tegan het volgende:
Ik volgde dat telefoongesprek van Diana op het einde niet helemaal. Iemand die het voor me kan uitleggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: