abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:31:06 #201
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_103257771
Arme Dan inderdaad, maar dat hij dat over zijn vader heeft geschreven is niet tof!!! Ook al bedoelde Dan het helemaal niet zo... Misschien dat hij nu wel een soort vriendschap met Chuck opbouwt.

Ik denk nog steeds dat Blair zwanger is van Chuck maar dat zijn reactie haar niet aanstond en dat ze daarom zei dat ze zwanger is van Louis. Maar aan de andere kant als Louis die vaderschapstest vind gaat hij zich natuurlijk wel afvragen waarom ze in vredesnaam die test heeft gedaan dan komt hij er vanzelf achter dat ze met Chuck naar bed is geweest, of zou ze toch ook met Dan naar bed zijn geweest ;)

Serena mag er van mij nu echt wel een keer uit!!
pi_103261675
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:31 schreef loezzzje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103262288
Ja, jullie hebben gelijk. Meestal als je zwanger bent hoef je geen vaderschapstest te doen, tenzij je meerdere schnabbels hebt/had :P

Ja die Louis zal niet blij zijn als hij daar achter komt! Hij zal het iig niet van Chuck horen, die spoort hun telkens aan om bij elkaar te zijn. Terwijl hij eigenlijk zelf Blair wil :'( Ik vind dat hondje zo lief he O+

SPOILER
pi_103263475
Natuurlijk word Louis boos^^

En idd, dat hondje is zo lief met Chuck :D

En ik wil het eigenlijk niet toegeven maar ik mis Vanessa wel een beetje...die had Dan tenminste wel gesteund.
pi_103267587
SPOILER
pi_103268283
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 08:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
SPOILER
SPOILER
Iew nee ik ben blij dat vanessa weg is, ik kon dat mens echt niet uitstaan.
pi_103268834
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 09:24 schreef loezzzje het volgende:

[..]

SPOILER
Iew nee ik ben blij dat vanessa weg is, ik kon dat mens echt niet uitstaan.
SPOILER
Oh, en dit is puur speculatie maar denkt er nog iemand anders dat die Charlie/Ivy nu verliefd gaat worden op Nate? Dat zal wel voorspelbaar zijn :P

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2011 09:55:56 ]
pi_103270862
Charlie Trout _O-
Spoilers!
pi_103272030
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 09:47 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

SPOILER
Oh, en dit is puur speculatie maar denkt er nog iemand anders dat die Charlie/Ivy nu verliefd gaat worden op Nate? Dat zal wel voorspelbaar zijn :P
dacht ik idd ook. en diane wordt dan natuurlijk jaloers. btw hoe oud is elizabeth hurley eigenlijk? is die niet een jaar of 15 ouder dan chace, of zit ik er helemaal naast?
pi_103272827
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:26 schreef loezzzje het volgende:

[..]

dacht ik idd ook. en diane wordt dan natuurlijk jaloers. btw hoe oud is elizabeth hurley eigenlijk? is die niet een jaar of 15 ouder dan chace, of zit ik er helemaal naast?
Ze is veel ouder ja. Ach, Nate houd wel van een oude vrouw...zie seizoen 2. Dan zal Diane inderdaad wel jaloers worden en dan gaat ze nog meer Ivy/Charlie chanteren waarna Nate erachter komt wie Ivy werkelijk is....en dat word allemaal goed gemaakt en dan werken ze samen tegen Diane. Zoiets :P
  woensdag 19 oktober 2011 @ 12:03:54 #211
125420 Starlie
pi_103273574
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 09:47 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_103273970
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:46 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ze is veel ouder ja. Ach, Nate houd wel van een oude vrouw...zie seizoen 2. Dan zal Diane inderdaad wel jaloers worden en dan gaat ze nog meer Ivy/Charlie chanteren waarna Nate erachter komt wie Ivy werkelijk is....en dat word allemaal goed gemaakt en dan werken ze samen tegen Diane. Zoiets :P
haha idd zo voorspelbaar! ik heb het opgezocht, zij is 46, hij 26, scheelt dus 20 jaar :P maar in de serie is hij iets van 21 volgens mij en ziij zal wel in de 30 moeten zijn. wat ze goed kan hebben!
pi_103296082
Eindelijk weer een goede episode! :D

Hoe Serena zich in de 'slachtoffer-rol' probeerde te persen was hilarisch, na al die onverantwoorde shit die ze gedaan heeft en hoe vaak ze Dan genaaid en teleurgesteld heeft... :P
Jack does it in real time...
pi_103547089
Leuke aflevering. Waardeer het dat Serena haar excuses aan bood aan Blair want ze was ronduit verwend bezig. Ook blij dat het enigzins goed is tussen haar en Dan. Geen Blair/Dan scene helaas :( En ben benieuwd waar dat Prince gebeuren naar toe gaat...en die psychiator...2 weken wachten nu :(
pi_103559868
Ja ik snapte die connectie tussen hun 2 niet echt. Chuck kwam haar toch tegen? Of weet Louis niet dat Chuck haar kent? En van de canadese promo word ik ook niet veel wijzer :P

2 weken :{
pi_103561880
Tuurlijk was het geen toeval dat Chuck die shrink tegen kwam, dat was allemaal gepland door Louis. Cool dat die ook een evil side heeft, dat maakt het interessant.

Waarom stak die ouwe taart van Nate die foto van Chuck's mams in de fik? Dat begreep ik dan weer niet.
Spoilers!
pi_103562141
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:24 schreef Lucky_Strike het volgende:

Waarom stak die ouwe taart van Nate die foto van Chuck's mams in de fik? Dat begreep ik dan weer niet.
Ja dat was ook iets wat ik niet snapte.

En ik ruik een Dan/Serena hereniging.
pi_103564734
Was ze dat niet zelf? :P

Dat was mijn theorie, dat ze het zelf was en verleden met Bart Bass heeft / Chuck's mum is... :)

En dat met die psychiater leek mij 'toeval'...of ze is Gossip Girl! 8-) :P

Wel aardige aflevering, Serena was eindelijk weer eens sympathiek toen ze toch aan zichzelf en Dan moest toegeven dat hij zoveel voor d'r betekent / betekende... :)
pi_103564909
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 23:13 schreef DeeBee het volgende:
Was ze dat niet zelf? :P

Dat was mijn theorie, dat ze het zelf was en verleden met Bart Bass heeft / Chuck's mum is... :)

En dat met die psychiater leek mij 'toeval'...of ze is Gossip Girl! 8-) :P

Wel aardige aflevering, Serena was eindelijk weer eens sympathiek toen ze toch aan zichzelf en Dan moest toegeven dat hij zoveel voor d'r betekent / betekende... :)
Ik dacht ook dat zij dat zelf is.
pi_103570572
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tuurlijk was het geen toeval dat Chuck die shrink tegen kwam, dat was allemaal gepland door Louis. Cool dat die ook een evil side heeft, dat maakt het interessant.

Op mij kwam het over dat ze dat stuk wou gaan gebruiken op haar website. Het origineel heeft ze nu vernietigd als mogelijk bewijsstuk. Zoiets. Ik denk niet dat ze Chuck's moeder is.

Dat met die shrink en Lois en Chuck....ik denk dat het wel toeval is dat die shrink nu Chuck kent..maar aan de andere kant is het allemaal wel heel toevallig.
pi_103572995
Ik dacht eerst dat ze het zelf was, toen dacht ik dat het Chuck's moeder was. Nou ben ik confused.

Waarom wil ze toch elke keer iets weten over Blair? Serena heeft meer skeletons in haar closet denk ik :')

Sjonge jonge zeg, nou weten we nog niet wat er in die brief van de arts staat. Of zou het kind wel van Louis zijn maar is hij heel boos dat ze een paternity test heeft laten doen?
pi_103574129
Hij is volgens mij kwader dat Blair de test moest laten doen. Want hij weet immers nog niet dat ze toen met Chuck geslapen heeft. Het kind
SPOILER
.

Blair is degene die trouwt in een royale familie dus natuurlijk gaat ze achter Blair's geheimen aan. Maar dat was alleen voor deze aflevering volgens mij ; in andere afleveringen ging het niet specifiek om informatie over Blair.

En als die vrouw echt Chucks moeder is of die vrouw van Bart zelf is, dan zou ze wel wat meer toe trekken naar Chuck. Maar uit niets van haar acties blijkt dat ze interesse heeft voor Chuck. Volgens mij was er gewoon iets in die Bart map dat Gossip Girl nog niet had gepost, en wat zij dus wil gaan posten. En daarom heeft ze die foto vernietigd als mogelijk bewijsstuk.

Ik ben wel benieuwd wat Gossip Girl gaat doen nu die Diane met haar aan het concureren gaat!

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2011 11:06:42 ]
pi_103574894
Ik weet dat er veel joden in Amerika wonen maar deze aflevering was wel heel erg storend joods eerlijk gezegd, onaangenaam afleidend.
pi_103779520
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 16:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
2 weken wachten nu :(
Oh nee! Dat is balen zeg :{
pi_104131263
Na een zeer saai begin van het seizoen begint het steeds beter te worden weer!
Ik heb echt altijd een gruwelijke hekel gehad aan Chuck, maar die scene met Blair...ik heb zowaar met hem te doen en ik hoop echt dat ze die Prince nu een keer dumpt. Heb het wel gehad met hem.

Alleen jammer dat ze Blair/Dan een beetje opgegeven hebben lijkt het wel...zelfs een vriendschap.
pi_104131517
Ja, ik had ook echt te doen met hem. Bij wie legde hij die ring neer, bij die dokter toch? Of bij Blair?

Oei promo voor volgende week

SPOILER
En Chuck herkende Diane dus. Wie zou ze zijn?
pi_104131703
Volgens mi had Chuck haar gezien in een van de eerste afleveringen ofzo ( In LA ). Maar kan het mis hebben.

Waar hij de ring neerlegde weet ik ook niet zeker. Zat ook echt te kijken van : ''hmm, herken ik iets van een gebouw ofzo :p ''. Leek nog het meest op het bureau van die dokter inderdaad.

Ik lees dit net van Watchwith Kristen ( betrouwbare bron ) :

SPOILER
Dat is
SPOILER
dus!
pi_104132176
Ja maar zei hij niet iets van have we met before, you look so familiar. En toen zei zij iets van I would've remembered that.

Ik weet niet, het was heel vaag. Soort van foreshadowing? Vooral omdat ze die foto weer lieten zien in het 'previously' stukje in het begin.

SPOILER
pi_104132866
Volgens mij legde Chuck die ring terug bij de oorspronkelijke verkoper ervan. Maar goed ik kan het ook mis hebben, was niet heel duidelijk!

Vond het wel mooi hoe jaloers Diane was, terwijl ze wist dat het om een wedstrijd ging...

Ik heb echt gelachen om Blair met haar minions, echt weer lekker ouderwets scheming van Blair _O_

SPOILER
pi_104132921
Kan best dat ze al eerder in het leven van Chuck heeft gezeten. Geen idee :P
  dinsdag 8 november 2011 @ 19:40:26 #231
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_104133442
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 november 2011 19:29 schreef Crohnjurist het volgende:
Volgens mij legde Chuck die ring terug bij de oorspronkelijke verkoper ervan. Maar goed ik kan het ook mis hebben, was niet heel duidelijk!
Volgens mij ook, het logo stond op de ruit ;)

quote:
Vond het wel mooi hoe jaloers Diane was, terwijl ze wist dat het om een wedstrijd ging...
Volgens mij wist ze alleen dát er een opdracht was, niet dat dit met Nate was.

Ik vind haar echt stom trouwens, irritante verhaallijn ook.
KuikenGuppy
  dinsdag 8 november 2011 @ 22:41:34 #232
125420 Starlie
pi_104143584
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 18:59 schreef AlwaysHappy het volgende:

Ik heb echt altijd een gruwelijke hekel gehad aan Chuck, maar die scene met Blair...ik heb zowaar met hem te doen en ik hoop echt dat ze die Prince nu een keer dumpt. Heb het wel gehad met hem.

Helemaal mee eens, 4 seizoenen lang had ik echt niets met hem maar nu krijg ik elke keer een brok in mijn keel van zijn scenes, vooral die met de hond deed het hem :'( Maar ook deze aflevering weer!

Het was wel duidelijk dat Chuck de ring terugbracht naar de juwelier.
Ben wel benieuwd wat Diana haar doel nu precies is...

Die zogenaamde Prins mag lekker opzouten, heb het helemaal gehad met die gozer, als het nu nog een lekker ding was oke maar zelfs dat is hij niet (vind ik dan..)!

De promo voor volgende week beloofd veel goeds!!!
pi_104143823
ik vind het ook geen lekker ding nee, en hij is vreselijk irritant. ik vind eigenlijk alleen Nate een lekker ding :P en Dan zijn kapsel is zo verschrikkelijk :')
pi_104144634
Nate is de enige man voor wie ik gay zou worden (en dat zeg ik als 100% hetero man :7), dus dat zegt genoeg.

Verder stijgende lijn in het niveau van GG.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_104145321
Ik ben gay maar Nate is de enige wie ik wel zie zitten :P Eric vond ik ook altijd wel leuk...niet zo'n model en zelfde leeftijd als mij :P Maar die Prince vind ik al helemaal niks.
pi_104146516
Die Prince heeft ook altijd dezelfde kleding aan naar mijn idee. En hij trekt altijd hetzelfde hoofd. Er zit echt helemaal niets in die gast, had gehoopt dat hij ook lekker zou gaan schemen met die shrink maar dat viel even vies tegen.
Spoilers!
pi_104164192
Ik wil gewoon weer chuck en blair ;(
pi_104164365
Wat ik ook storend vond vorige afleveringen, dat als de prins en zijn moeder en die zus onderling zijn, dat ze dan nog engels spreken :')
pi_104164414
Jezus die ene zin van Louis tegen die dokter buiten in de regen (waarom had hij geen paraplu of jas?!). Ik verstond er niets van. En na twee keer herkijken nog steeds maar half.
pi_104164476
Plus Vulture had een cameo O+ .

Verder geen noemenswaardige ep.

Het was al bekend dat de 100ste ep
SPOILER
En nu heb ik zo het vermoeden dat
SPOILER
pi_104165803
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 15:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat ik ook storend vond vorige afleveringen, dat als de prins en zijn moeder en die zus onderling zijn, dat ze dan nog engels spreken :')
Dat vond ik dus ook super vreemd! Ik vind het zowieso al een wonder dat ze engels spreken want ja het zijn wel fransen :P

Wanneer is de 100ste ep?

SPOILER
pi_104166065
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2011 16:35 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Dat vond ik dus ook super vreemd! Ik vind het zowieso al een wonder dat ze engels spreken want ja het zijn wel fransen :P

Wanneer is de 100ste ep?

SPOILER
Volgens mij is de 100e ep begin 2012. Het is ook al een paar weken bekend dat
SPOILER
SPOILER

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2011 16:43:50 ]
pi_104166305
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 19:17 schreef loezzzje het volgende:
Ja maar zei hij niet iets van have we met before, you look so familiar. En toen zei zij iets van I would've remembered that.

Ik weet niet, het was heel vaag. Soort van foreshadowing? Vooral omdat ze die foto weer lieten zien in het 'previously' stukje in het begin.

SPOILER
Ehm. Diana's foto die zat in Bart's file van de Van der Woodsens. Dus waarschijnlijk kent Chuck haar van toen hij een kind was. Maar Diana wil natuurlijk niet dat hij zich dat herinnert.
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 november 2011 19:29 schreef Crohnjurist het volgende:

Ik heb echt gelachen om Blair met haar minions, echt weer lekker ouderwets scheming van Blair _O_

SPOILER
Het was 100% zeker de winkel waar hij de ring voor de deur legde, ze hadden eerder ingezoemd op de ring en toen zag je diezelfde naam op het doosje staan. Winston oid.
pi_104166361
Plus verrassende spoiler van gisteren AlwaysHappy.
SPOILER
pi_104167244
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 16:48 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ehm. Diana's foto die zat in Bart's file van de Van der Woodsens. Dus waarschijnlijk kent Chuck haar van toen hij een kind was. Maar Diana wil natuurlijk niet dat hij zich dat herinnert.
Ja idd. Daarom ben ik benieuwd wie zij is.
pi_104167499
Ik vind de vader van Dan anders ook wel een lekker hapje... Beetje oud, maar ach hij heeft wel wat O-)
pi_104168961
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 16:48 schreef Tegan het volgende:

Ah, tuurlijk! Daarom verbrande ze die foto. Zo simpel dat ik er niet echt aan had gedacht.
pi_104169828
edit: Nvm deze post
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 9 november 2011 @ 18:31:29 #249
125420 Starlie
pi_104170183
quote:
7s.gif Op woensdag 9 november 2011 17:19 schreef Crohnjurist het volgende:
Ik vind de vader van Dan anders ook wel een lekker hapje... Beetje oud, maar ach hij heeft wel wat O-)
Zo nou dat is wel een lekkere vent ja!!! :D
pi_104170236
quote:
7s.gif Op woensdag 9 november 2011 17:19 schreef Crohnjurist het volgende:
Eww nee. Maarja ik heb nooit iets met 'oude' mannen, ik vind die nooit aantrekkelijk :')

Ik vind het ook altijd knap dat die ouders er allemaal zo jong uit zien. Ze hebben kinderen van 21 jaar maar zien er zelf uit als 35 :') Heel realistisch :P
pi_104170481
En dat terwijl de kinderen zelf er vaak ( vooral in de high-school dagen ) er veel ouder uitzien. Tieners worden dan gespeeld door twintigers, haha. Je ziet vrijwel bij geen enkele tiener-serie daadwerkelijk tieners die tieners spelen.
pi_104170782
Ja, bij oth dan. Seizoen 1 moesten ze 16 voorstellen maar volgens mij waren ze allemaal 22 of 23 :')
pi_104180753
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2011 18:31 schreef Starlie het volgende:

[..]

Zo nou dat is wel een lekkere vent ja!!! :D
Gelukkig, een gelijkgestemde :D
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2011 18:32 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Eww nee. Maarja ik heb nooit iets met 'oude' mannen, ik vind die nooit aantrekkelijk :')

Ik vind het ook altijd knap dat die ouders er allemaal zo jong uit zien. Ze hebben kinderen van 21 jaar maar zien er zelf uit als 35 :') Heel realistisch :P
Dat kan! Het is niet heel realistisch nee, maar ach ik vind het niet erg hoor O-)
  woensdag 9 november 2011 @ 22:20:54 #254
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_104182541
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 22:41 schreef Starlie het volgende:
Die zogenaamde Prins mag lekker opzouten, heb het helemaal gehad met die gozer, als het nu nog een lekker ding was oke maar zelfs dat is hij niet (vind ik dan..)!
Ik denk dat het juist de bedoeling is dat die prins niet zo'n lekker ding is, zodat het contrast extra groot is tussen Blair die een prins trouwt met als enig doel: prinses worden, en de echte passie tussen Blair en Chuck (die nog altijd in de lucht hangt zo te zien).
KuikenGuppy
pi_104185118
Chuck vind ik eigenlijk helemaal niks hebben. Absoluut geen type waar ik op zou vallen. Helemaal niet met zijn stunten. Snap ook niet wat meiden of jongens in hem zien, maarja smaken verschillen gelukkig! En die prince is inderdaad zo stijf als ik weet niet wat.
pi_104191896
Chuck is ook totaal mijn type niet. Ik vind hem wel heel leuk maar aantrekkelijk, nee. En Dan tsja :')
pi_104197414
Ik ben al een paar dagen het album Light me Up van The Pretty Reckless aan het draaien. Hij is eigenlijk best goed. Taylor Momsen bevalt me als doorgedraaide rockchick een stuk beter dan als doorgedraaide kind-actrice.
Spoilers!
pi_104419490
Ik heb de ep van gisteravond nog niet gezien maar spoilerpics van de 100ste ep.

SPOILER
Owja en, Blair is
SPOILER
  dinsdag 15 november 2011 @ 23:12:26 #259
125420 Starlie
pi_104420946
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:43 schreef Tegan het volgende:
Ik heb de ep van gisteravond nog niet gezien maar spoilerpics van de 100ste ep.

SPOILER
Owja en, Blair is
SPOILER
Ik heb hem al wel gezien.... Hij was wel oke... En Blair
SPOILER
Zag net nog wat spoilerfoto's op YouTube...

SPOILER
Lijkt op die foto's wel alsof
SPOILER
pi_104421830
SPOILER
pi_104423430
SPOILER
pi_104427040
Het was wel een ok aflevering. Ik snap alleen niet waar Dan nou weer mee bezig is :?

Idd, Blair ziet er nog niet echt zwanger uit terwijl ze al wel een maand of 5 zwanger is toch? Misschien kleedt ze zich er idd wel naar. Raar feest waar iedereen was deze aflevering :') En Diana werkt dus samen met opa Archibald, interesting.

Volgende week weer hopen op wat goede Chuck/Blair scenes. Die hond van Chuck is echt te schattig O+
pi_104428883
Dan schaamt zich dat zijn boek het zo slecht doet, hij komt niet eens opdagen bij signeersessies of zo?! Ik vind het maar zielig dat hij zich zo gedraagt, kom op zeg!

Dat gedoe rond Ivy/Charlie vond ik wel heel spannend deze aflevering. Ik ben wel benieuwd wat nou precies het doel is van Diane en opa Archibald. Wel heel apart dat hij zijn kleinzoon met een oudere vrouw laat seksen en haar er nog voor betaald ook :')

Dat feest was idd heel raar, vooral op het eind in die badkuip WTF?!
pi_104429164
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2011 10:55 schreef Crohnjurist het volgende:Wel heel apart dat hij zijn kleinzoon met een oudere vrouw laat seksen en haar er nog voor betaald ook :')

Heel apart ja :')

Idd, ik zat ook te kijken van wtf gebeurd daar in godsnaam :')

Tsja Dan, we kunnen niet allemaal succesboeken schrijven zoals Stephenie Meyer :') wat een watje zeg.
pi_104433667
Dat feest was bij een artshow blijkbaar.

http://www.nytimes.com/20(...).html?pagewanted=all
pi_104433759
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2011 10:55 schreef Crohnjurist het volgende:
Dan schaamt zich dat zijn boek het zo slecht doet, hij komt niet eens opdagen bij signeersessies of zo?! Ik vind het maar zielig dat hij zich zo gedraagt, kom op zeg!

Dat gedoe rond Ivy/Charlie vond ik wel heel spannend deze aflevering. Ik ben wel benieuwd wat nou precies het doel is van Diane en opa Archibald. Wel heel apart dat hij zijn kleinzoon met een oudere vrouw laat seksen en haar er nog voor betaald ook :')

Idd haha.
pi_104435675
Ik vind het zonde dat ze het boek van Dan hebben laten floppen. Gebeurt dat in het echt ook zo? Dat iedereen eerst lyrisch is en binnen een week niks meer?
Ze hadden er m.i. beter iets van kunnen maken dat hij of heel veel succes heeft en behoud, of dat hij het succes niet meer kan evenaren, of dat hij inderdaad een Zuckerberg wordt.

Het toneelstuk op het feest was over McBeth toch? Dat verklaard wellicht de badkuip!

Had Dorota nou door waarom Chuck Blair kuste? (Aangezien dat smsje, met thank you..?)

Overigens ben ik ook blij dat Serena (helaas maar tot deze afl.) even geen nieuwe lovers had.
pi_104436236
Wat betekent dat nu weer. Een Zuckerberg worden? Of to pull a Zuckerberg?
pi_104437620
Die ene die facebook heeft bedacht heet toch zo? Geen flauw idee waarom dat 'pull a zuckerberg'.
pi_104437793
Ja dat weet ik. Maar wat die uitdrukking verder betekent?
pi_104437991
Ze hebben volgens mij in die film Zuckerberg slecht afgeschilderd omdat dat nou eenmaal beter verkoopt. Dat wilden ze met Dan ook doen.
Spoilers!
pi_104438127
Dat het hem heel veel moeite heeft gekost om succesvol te worden terwijl dat eigenlijk vrij gemakkelijk ging?
pi_104439004
Denk meer als iemand die profiteert van anderen. In Dan's geval van zijn vrienden.
Spoilers!
  woensdag 16 november 2011 @ 16:02:09 #274
125420 Starlie
pi_104439098
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:32 schreef Markeerstift het volgende:

Had Dorota nou door waarom Chuck Blair kuste? (Aangezien dat smsje, met thank you..?)

Wat ik eruit begreep is dat Dorotha aan Chuck had gevraagd haar te zoenen omdat Blair dan zou vinden dat Chuck niet veranderd is en ze dus echt de juiste keuze had gemaakt om met the Prince verder te gaan. Als hij haar niet gezoend zou hebben dan zou Blair inderdaad gedacht hebben dat hij toen goede veranderd is (wat hij ook uiteindelijk wel is) maar dan zou ze zijn gaan twijfelen over haar relatie met the Prince...
pi_104439207
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=zuckerberg%27d

En #3 van http://www.urbandictionary.com/define.php?term=zuckerberg .

Oeh, ik denk juist dat Jane dan de Zuckerberg wilde pullen :P. Of wellicht Dan toch ook een beetje.
pi_104441102
Ja, dat klinkt idd wel als Jane & Dan ja.
pi_104457111
Wat een tamme episode... :')

Die Liz Hurley mogen ze echt wel dumpen zeg... En echt de 'makkelijkste' manier om Nate weer in de aandacht te krijgen en ver weg van Serena dit: hem laten meeten met een vrouw in LA, die een bedrijf met tientallen werknemers opzet als dekmantel in NYC en vervolgens al een paar maanden lang allerlei schemes uithaalt...riiight. :')
pi_104587481
Nog een paar dingetjes over aflevering 100 van TVLine in spoilers inclusief de naam van de aflevering...:

SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2011 15:07:45 ]
pi_104671616
Zo, ep 8 zojuist gezien. Vond het begin niet veel aan, maar op het einde vond ik het wel weer wat beter te pruimen. Jammer dat ep 100 pas 30 januari uitgezonden gaat worden! ;(

Vooral het einde van deze ep vond ik persoonlijk O+ maargoed, er zullen ook mensen in een ander kamp zitten die dat minder vonden :P

SPOILER
Dat zou jij wel willen weten.
pi_104704084
Ik vond het ook wel een ok aflevering.

Rufus die aan Dan vroeg, hoe ging de rest van de tour? Volgens mij is hij niet eens terug geweest :')

Max die Ivy chanteert _O_

En Chuck/Blair O+ Wat een onwijs irritant ventje is die Prince toch.

Ik zit me op te vreten over dat geheim van Diane, ik wil weten wat het is!
pi_104704182
Ik denk adhv de spoilers van ep 100 dat Blair
SPOILER
pi_104704295
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 00:10 schreef Tegan het volgende:
Ik denk adhv de spoilers van ep 100 dat Blair
SPOILER
Dat zou wel gaaf zijn. En er is volgens mij genoeg foreshadowing voor.

Dan & Chuck _O_ + Monkey = O+
pi_105000527
Chuck O+

Ik maakte echt onbewust zo'n aaawhhh geluidje toen hij zei dat er geen dag voorbij zal gaan dat hij niet van Blair zou houden O+

Mijn vriend zat me namelijk echt zo aan te kijken van wat zie jij nu weer voor schattigs in beeld :')
pi_105004951
Spoiler over Blair's baby.

SPOILER
pi_105006008
Wanneer krijgen wij de 100ste aflevering eigenlijk?
Be brave. Be kind.
pi_105006879
Deze week was #96. Eind januari ongeveer dus.
pi_105007228
thanks..
Be brave. Be kind.
pi_105009929
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 14:08 schreef Esje-lief het volgende:
Wanneer krijgen wij de 100ste aflevering eigenlijk?
30 januari 2012
pi_105011970
Aan de promo van volgende week te zien
SPOILER
  woensdag 30 november 2011 @ 18:07:42 #290
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_105014702
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 16:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
Aan de promo van volgende week te zien
SPOILER
SPOILER
_O-
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_105014923
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 18:07 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

SPOILER
_O-
One Tree Hill spant de kroon. Ik denk in elk seizoen minstens 1x _O-
pi_105016601
Nadat ze bij OTH afstudeerden van de middelbare school zijn er gelukkig minder auto ongelukken geweest...naast kidnappingen, harten die worden opgegeten, psychos enzo :p
pi_105019981
Ohja toen dat hart werd opgegeten, ik moest zo lachen _O-
pi_105252565
Waar zullen ze toch die inspiratie vandaan gehaald hebben om paparazzi op een rijdende auto af te laten gaan. Oh wacht ik weet het al, Blair moet Prinses Diana voorstellen :')
Maar wel heftig einde, nu wil ik wel meteen weten hoe het afloopt, zeker met Chuck! Zal wel winterstop zijn zeker?

[ Bericht 2% gewijzigd door Crohnjurist op 06-12-2011 14:53:52 ]
  dinsdag 6 december 2011 @ 14:59:12 #295
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_105253013
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:46 schreef Crohnjurist het volgende:
Waar zullen ze toch die inspiratie vandaan gehaald hebben om paparazzi op een rijdende auto af te laten gaan. Oh wacht ik weet het al, Blair moet Prinses Diana voorstellen :')
Maar wel heftig einde, nu wil ik wel meteen weten hoe het afloopt, zeker met Chuck! Zal wel winterstop zijn zeker?
Yep idd winterstop :Y, Maar zoals ik het zag, was het eigenlijk bedoeld voor Nate??
pi_105256008
Chuck zal het denk ik wel overleven hoor.
SPOILER
En verder leek het inderdaad voor Nate bedoeld. Dat van die paparazzi vond ik op zich wel leuk gedaan. Het was overduidelijk dat er een ongeluk zou plaatsvinden, helemaal gezien de promo, maar nu was het wachten op het moment zelf. Wel weer totaal voorspelbaar dus.

En Dan moet een keer zijn gevoelens opbiechten aan Blair...serieus. Wel tof dat hij hun nu bij elkaar brengt en haar geluk voor zijn geluk plaatst maar ik zie ze zo graag samen!
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:14:40 #297
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_105256133
Wat een einde! :o
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_105260972
Ik volgde dat telefoongesprek van Diana op het einde niet helemaal. Iemand die het voor me kan uitleggen?
pi_105264171
Dat einde :'(
pi_105264478
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2011 17:57 schreef Tegan het volgende:
Ik volgde dat telefoongesprek van Diana op het einde niet helemaal. Iemand die het voor me kan uitleggen?
Er is geen concrete uitleg voor. Wel speculatie, dus zet het even in spoilers.
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')