quote:Elizabeth Hurley wordt 'Gossip Girl'
De britse actrice Elizabeth Hurley is te zien in het aankomende 5de seizoen van Gossip Girl, dat in september van start gaat. En ze gaat het leven van iedereen in de serie veranderen.
Producers Stephanie Savage en Joshua Safran omschrijven de rol van Hurley als "een sexy, slimme en self-made mediamagnaat met wie door iedereen rekening mee gehouden wordt". De naam van haar karakter is Diana Payne en ze zal in meerdere afleveringen te zien zijn. Savage: "Diana's entree in de Upper East Side zal het leven van alle karakters voorgoed veranderen, inclusief en in het bijzonder dat van de Gossip Girl zelf"
http://nosoap.nl/index.ph(...)ssip-girl&Itemid=161
Bron: NoSoap.nl
Ze waren dus op qua verhaallijnen. Hopelijk gaat het allemaal toch een keer ergens naartoe.quote:
Meer Nate, zo te zien?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
http://uk.eonline.com/new(...)et_excited_we/261901
Filmpje van seizoen 5...ziet er best wel aardig uitBlair
Waarom denk je dat? Dorota wist het gewoon omdat ze die test had gevonden en heeft gecoverd voor Blairquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nou, premiere gezien en vond hem eigenlijk zeer tegenvallen. De verhaallijnen van Chuck,Nate en Serena kan me eigenlijk geen bal schelen.
Als je de aflevering niet hebt gezien nog...niet verder lezen!!
Blair dus toch degene die zwanger is net als Dorota. Niet bepaald onverwachts dus. En dan zal Chuck, geheel voorspelbaar uiteraard de vader zijn. Of ze moet het off-screen met Dan hebben gedaan maar dat denk ik toch niet, haha. En de Prince zal gewoon te makkelijk zijn.
Vanessa heeft Dan's boek laten publiceren en haar adres in Barcelona gegeven voor de check. Je krijg altijd een voorschot, en dat voorschot van 10k heeft Vanessa dus weer naar Dan gestuurd. Het boek komt dus binnekort uit... Daarnaast heeft Vanessa een hoofdstuk anoniem naar een tijdschrift gestuurd, en daar vonden ze het zo goed dat ze het wilden publiceren. Toen kwam er iemand naar Dan dat hij iets had gelezen dat op Dan's schrijfstijl leek bij dat tijdschrift op de redactie. En toen heeft Dan net op tijd dat hoofdstuk tegengehouden van publicatie in dat tijdschrift. Het boek moet hij alleen dus nog maar tegenhouden...quote:Blair's scene met Dan was leuk al eindigde de scene niet super. Waarom zegt hij haar niet gewoon hoe hij zich voelt? En heeft die Prince nou het hele verhaal tegengehouden of alleen maar 1 hoofdstuk? Vond het een beetje vaag eerlijk gezegd. Ik zou willen dat Blair de tekst over haar gewoon kon zien, maar ik heb zon gevoel dat Blair nooit te weten komt dat hij gevoelens voor haar heeft.
Ivy/Charlie...tja, had ik wat meer van verwacht na hoe S4 was geeindigd ( naar het nummer van Georgina kijkend ). Maar benieuwd hoe dat gaat lopen.
Al met al teleurstellende opening
Ah dan had ik het toch goed bedacht. Thanks voor de uitleg!quote:Op woensdag 28 september 2011 13:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Dorota wist het gewoon omdat ze die test had gevonden en heeft gecoverd voor Blair.
[..]
Vanessa heeft Dan's boek laten publiceren en haar adres in Barcelona gegeven voor de check. Je krijg altijd een voorschot, en dat voorschot van 10k heeft Vanessa dus weer naar Dan gestuurd. Het boek komt dus binnekort uit... Daarnaast heeft Vanessa een hoofdstuk anoniem naar een tijdschrift gestuurd, en daar vonden ze het zo goed dat ze het wilden publiceren. Toen kwam er iemand naar Dan dat hij iets had gelezen dat op Dan's schrijfstijl leek bij dat tijdschrift op de redactie. En toen heeft Dan net op tijd dat hoofdstuk tegengehouden van publicatie in dat tijdschrift. Het boek moet hij alleen dus nog maar tegenhouden...
quote:While there was some confusion as to whether or not Dorota was covering for Blair, executive producer Josh Safran confirms that everyone's favorite housekeeper is "actually pregnant." The father of Dorota's child is obviously no mystery (what up, Vanya?!),
Stom dat Dorota ook zwanger is. Dat hele grappige zwangere hulp hebben we al gehad.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ah dan had ik het toch goed bedacht. Thanks voor de uitleg!
Dorota is ook gewoon pregnant hoor. Dat lieten ze al duidelijk merken in de aflevering zelf wat mij betreft, maar daarnaast is het ook bevestigd bij [bron] Eonline :
[..]
Blair wil Chuck. Chuck wil Blair. Blair wil Chuck niet. Ze willen elkaar allebei. Ze spelen spelletjes. Komt wat tussen. Doen alsof ze zonder elkaar kunnen. Komen bij elkaar. Gaat uit. Etc, etc.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:53 schreef Tegan het volgende:
Maar nooit identiek met dezelfde persoon.
Lol, hier moest ik om lachen. Ik vraag me ook steeds af waarom ik nog kijk, maar er is iets aan de serie waardoor ik het maar niet kan laten vallen..en sowieso laat ik niet gauw series vallen die ik volg. Ben je toch benieuwd hoe het allemaal afloopt. Maar momenteel zijn Dan en Blair nog de enige lichtpuntjes maar de schrijvers zien maar niet in dat ze hun gewoon even samen moeten laten komen. Winnen ze weer wat kijkers.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik begin me een beetje de pberends van het Gossip Girl topic te voelen. Maar ik kan echt weinig positiefs zeggen over deze serie.
euh, wtf komt zij uit '65quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:37 schreef Blistering het volgende:
Elizabeth Hurley mag sowieso meer screentime krijgen, wát een vrouw is dat zeg.
En die laatste scene, ultra cute!
Dat dusquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dit was een van mijn favoriete afleveringen ooit. Hij was echt goed! Zo zielig voor DanBlair weet nu in ieder geval wel hoe hij over haar denkt..
Voelde wel meer als een seizoensopening eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wanneer gaat louis eens weg, hij irriteert me echt mateloos.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:49 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wanneer gaat louis eens weg, hij irriteert me echt mateloos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2011 15:16:46 ]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich is het sowieso wel dubieus om een vaderschapstest te doen als je zwanger bent, niet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:31 schreef loezzzje het volgende:
en waarom bewaard blair die brief met de uitslag dan en keek ze er zo raar naar?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:31 schreef loezzzje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iew nee ik ben blij dat vanessa weg is, ik kon dat mens echt niet uitstaan.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:24 schreef loezzzje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iew nee ik ben blij dat vanessa weg is, ik kon dat mens echt niet uitstaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en dit is puur speculatie maar denkt er nog iemand anders dat die Charlie/Ivy nu verliefd gaat worden op Nate? Dat zal wel voorspelbaar zijn
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2011 09:55:56 ]
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]dacht ik idd ook. en diane wordt dan natuurlijk jaloers. btw hoe oud is elizabeth hurley eigenlijk? is die niet een jaar of 15 ouder dan chace, of zit ik er helemaal naast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en dit is puur speculatie maar denkt er nog iemand anders dat die Charlie/Ivy nu verliefd gaat worden op Nate? Dat zal wel voorspelbaar zijn
Ze is veel ouder ja. Ach, Nate houd wel van een oude vrouw...zie seizoen 2. Dan zal Diane inderdaad wel jaloers worden en dan gaat ze nog meer Ivy/Charlie chanteren waarna Nate erachter komt wie Ivy werkelijk is....en dat word allemaal goed gemaakt en dan werken ze samen tegen Diane. Zoietsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:26 schreef loezzzje het volgende:
[..]
dacht ik idd ook. en diane wordt dan natuurlijk jaloers. btw hoe oud is elizabeth hurley eigenlijk? is die niet een jaar of 15 ouder dan chace, of zit ik er helemaal naast?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en dit is puur speculatie maar denkt er nog iemand anders dat die Charlie/Ivy nu verliefd gaat worden op Nate? Dat zal wel voorspelbaar zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha idd zo voorspelbaar! ik heb het opgezocht, zij is 46, hij 26, scheelt dus 20 jaarquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ze is veel ouder ja. Ach, Nate houd wel van een oude vrouw...zie seizoen 2. Dan zal Diane inderdaad wel jaloers worden en dan gaat ze nog meer Ivy/Charlie chanteren waarna Nate erachter komt wie Ivy werkelijk is....en dat word allemaal goed gemaakt en dan werken ze samen tegen Diane. Zoiets
Ja dat was ook iets wat ik niet snapte.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waarom stak die ouwe taart van Nate die foto van Chuck's mams in de fik? Dat begreep ik dan weer niet.
Ik dacht ook dat zij dat zelf is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:13 schreef DeeBee het volgende:
Was ze dat niet zelf?
Dat was mijn theorie, dat ze het zelf was en verleden met Bart Bass heeft / Chuck's mum is...![]()
En dat met die psychiater leek mij 'toeval'...of ze is Gossip Girl!![]()
Wel aardige aflevering, Serena was eindelijk weer eens sympathiek toen ze toch aan zichzelf en Dan moest toegeven dat hij zoveel voor d'r betekent / betekende...
Op mij kwam het over dat ze dat stuk wou gaan gebruiken op haar website. Het origineel heeft ze nu vernietigd als mogelijk bewijsstuk. Zoiets. Ik denk niet dat ze Chuck's moeder is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tuurlijk was het geen toeval dat Chuck die shrink tegen kwam, dat was allemaal gepland door Louis. Cool dat die ook een evil side heeft, dat maakt het interessant.
Waarom stak die ouwe taart van Nate die foto van Chuck's mams in de fik? Dat begreep ik dan weer niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Blair is degene die trouwt in een royale familie dus natuurlijk gaat ze achter Blair's geheimen aan. Maar dat was alleen voor deze aflevering volgens mij ; in andere afleveringen ging het niet specifiek om informatie over Blair.
En als die vrouw echt Chucks moeder is of die vrouw van Bart zelf is, dan zou ze wel wat meer toe trekken naar Chuck. Maar uit niets van haar acties blijkt dat ze interesse heeft voor Chuck. Volgens mij was er gewoon iets in die Bart map dat Gossip Girl nog niet had gepost, en wat zij dus wil gaan posten. En daarom heeft ze die foto vernietigd als mogelijk bewijsstuk.
Ik ben wel benieuwd wat Gossip Girl gaat doen nu die Diane met haar aan het concureren gaat!
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2011 11:06:42 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Chuck herkende Diane dus. Wie zou ze zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus!
Volgens mij ook, het logo stond op de ruitquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:29 schreef Crohnjurist het volgende:
Volgens mij legde Chuck die ring terug bij de oorspronkelijke verkoper ervan. Maar goed ik kan het ook mis hebben, was niet heel duidelijk!
Volgens mij wist ze alleen dát er een opdracht was, niet dat dit met Nate was.quote:Vond het wel mooi hoe jaloers Diane was, terwijl ze wist dat het om een wedstrijd ging...
Helemaal mee eens, 4 seizoenen lang had ik echt niets met hem maar nu krijg ik elke keer een brok in mijn keel van zijn scenes, vooral die met de hond deed het hemquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik heb echt altijd een gruwelijke hekel gehad aan Chuck, maar die scene met Blair...ik heb zowaar met hem te doen en ik hoop echt dat ze die Prince nu een keer dumpt. Heb het wel gehad met hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En nu heb ik zo het vermoeden datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |