abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juli 2011 @ 14:42:15 #161
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_99111210
quote:
Elizabeth Hurley wordt 'Gossip Girl'

De britse actrice Elizabeth Hurley is te zien in het aankomende 5de seizoen van Gossip Girl, dat in september van start gaat. En ze gaat het leven van iedereen in de serie veranderen.

Producers Stephanie Savage en Joshua Safran omschrijven de rol van Hurley als "een sexy, slimme en self-made mediamagnaat met wie door iedereen rekening mee gehouden wordt". De naam van haar karakter is Diana Payne en ze zal in meerdere afleveringen te zien zijn. Savage: "Diana's entree in de Upper East Side zal het leven van alle karakters voorgoed veranderen, inclusief en in het bijzonder dat van de Gossip Girl zelf"

http://nosoap.nl/index.ph(...)ssip-girl&Itemid=161

Bron: NoSoap.nl
  woensdag 6 juli 2011 @ 16:41:29 #162
206322 Seam
Pillz-E
pi_99116183
quote:
4s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:42 schreef planethugo het volgende:

[..]

Ze waren dus op qua verhaallijnen. Hopelijk gaat het allemaal toch een keer ergens naartoe.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_99126210
Zal wel weer een love interest worden voor Nate / Chuck. Enige reden waarom ik het nieuwe kans ga kijken is voor Blair / Dan, en Eric's karakter al zal die niet zo heel veel voorkomen met zn nieuwe serie '' Revenge''.
pi_100489463
Connor Paolo says his Gossip Girl gig is over

Hij heeft er blijkbaar genoeg van...jammer aangezien hij een van de interessantste personages was...zwaar onderschat door schrijvers en nauwelijks goede verhalen voor hem geschreven dus gelijk heeftie. Zn karakter had toch altijd al een hekel aan al het drama van zijn familie, dus past wel bij Eric :)
pi_100532262
Ik vond de finale kut. Kijk alleen nog maar voor Dan Humphrey O+ Hoop dat zijn boek storyline wat wordt dit seizoen.
pi_101642674
http://uk.eonline.com/new(...)et_excited_we/261901

Filmpje van seizoen 5...ziet er best wel aardig uit :) Blair _O_
pi_101655231
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 19:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
http://uk.eonline.com/new(...)et_excited_we/261901

Filmpje van seizoen 5...ziet er best wel aardig uit :) Blair _O_
Meer Nate, zo te zien? :)
pi_101662169
haha love Nate

'who are you?'
he's chuck bass! :')
pi_102433280
Nou, premiere gezien en vond hem eigenlijk zeer tegenvallen. De verhaallijnen van Chuck,Nate en Serena kan me eigenlijk geen bal schelen.

Als je de aflevering niet hebt gezien nog...niet verder lezen!!

Blair dus toch degene die zwanger is net als Dorota. Niet bepaald onverwachts dus. En dan zal Chuck, geheel voorspelbaar uiteraard de vader zijn. Of ze moet het off-screen met Dan hebben gedaan maar dat denk ik toch niet, haha. En de Prince zal gewoon te makkelijk zijn.

Blair's scene met Dan was leuk al eindigde de scene niet super. Waarom zegt hij haar niet gewoon hoe hij zich voelt? En heeft die Prince nou het hele verhaal tegengehouden of alleen maar 1 hoofdstuk? Vond het een beetje vaag eerlijk gezegd. Ik zou willen dat Blair de tekst over haar gewoon kon zien, maar ik heb zon gevoel dat Blair nooit te weten komt dat hij gevoelens voor haar heeft.

Ivy/Charlie...tja, had ik wat meer van verwacht na hoe S4 was geeindigd ( naar het nummer van Georgina kijkend ). Maar benieuwd hoe dat gaat lopen.

Al met al teleurstellende opening
  dinsdag 27 september 2011 @ 22:38:51 #170
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_102460408
Hmm tja... mwah....

Nate, Chuck en Serena boeien mij ook niet... Het accent van Blair haar prins irriteert me, al is hij wel lief voor haar. Maar ondanks dat hij lief is voor haar zie ik haar het liefst met Dan maar dat zal wel nooit gaan gebeuren!

Zat nog een foutje in het overzichtsshot van NY, je zag de Twin Towers nog staan :')

Ben wel benieuwd wat die vrouw (Elizabeth Hurley) van plan is met Nate, iemand wil hem erin luizen heb ik het idee!!
pi_102460526
Er moet altijd iemand erin geluist worden uiteraard daarzo :P Maar als het betekent dat Nate eindelijk eens een verhaallijn krijgt...dan is het goed nieuws.
pi_102476057
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 12:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nou, premiere gezien en vond hem eigenlijk zeer tegenvallen. De verhaallijnen van Chuck,Nate en Serena kan me eigenlijk geen bal schelen.

Als je de aflevering niet hebt gezien nog...niet verder lezen!!

Blair dus toch degene die zwanger is net als Dorota. Niet bepaald onverwachts dus. En dan zal Chuck, geheel voorspelbaar uiteraard de vader zijn. Of ze moet het off-screen met Dan hebben gedaan maar dat denk ik toch niet, haha. En de Prince zal gewoon te makkelijk zijn.
Waarom denk je dat? Dorota wist het gewoon omdat ze die test had gevonden en heeft gecoverd voor Blair O+ .
quote:
Blair's scene met Dan was leuk al eindigde de scene niet super. Waarom zegt hij haar niet gewoon hoe hij zich voelt? En heeft die Prince nou het hele verhaal tegengehouden of alleen maar 1 hoofdstuk? Vond het een beetje vaag eerlijk gezegd. Ik zou willen dat Blair de tekst over haar gewoon kon zien, maar ik heb zon gevoel dat Blair nooit te weten komt dat hij gevoelens voor haar heeft.

Ivy/Charlie...tja, had ik wat meer van verwacht na hoe S4 was geeindigd ( naar het nummer van Georgina kijkend ). Maar benieuwd hoe dat gaat lopen.

Al met al teleurstellende opening
Vanessa heeft Dan's boek laten publiceren en haar adres in Barcelona gegeven voor de check. Je krijg altijd een voorschot, en dat voorschot van 10k heeft Vanessa dus weer naar Dan gestuurd. Het boek komt dus binnekort uit... Daarnaast heeft Vanessa een hoofdstuk anoniem naar een tijdschrift gestuurd, en daar vonden ze het zo goed dat ze het wilden publiceren. Toen kwam er iemand naar Dan dat hij iets had gelezen dat op Dan's schrijfstijl leek bij dat tijdschrift op de redactie. En toen heeft Dan net op tijd dat hoofdstuk tegengehouden van publicatie in dat tijdschrift. Het boek moet hij alleen dus nog maar tegenhouden...
pi_102476336
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:51 schreef Tegan het volgende:

[..]

Waarom denk je dat? Dorota wist het gewoon omdat ze die test had gevonden en heeft gecoverd voor Blair O+ .

[..]

Vanessa heeft Dan's boek laten publiceren en haar adres in Barcelona gegeven voor de check. Je krijg altijd een voorschot, en dat voorschot van 10k heeft Vanessa dus weer naar Dan gestuurd. Het boek komt dus binnekort uit... Daarnaast heeft Vanessa een hoofdstuk anoniem naar een tijdschrift gestuurd, en daar vonden ze het zo goed dat ze het wilden publiceren. Toen kwam er iemand naar Dan dat hij iets had gelezen dat op Dan's schrijfstijl leek bij dat tijdschrift op de redactie. En toen heeft Dan net op tijd dat hoofdstuk tegengehouden van publicatie in dat tijdschrift. Het boek moet hij alleen dus nog maar tegenhouden...
Ah dan had ik het toch goed bedacht. Thanks voor de uitleg!

Dorota is ook gewoon pregnant hoor. Dat lieten ze al duidelijk merken in de aflevering zelf wat mij betreft, maar daarnaast is het ook bevestigd bij [bron] Eonline :
quote:
While there was some confusion as to whether or not Dorota was covering for Blair, executive producer Josh Safran confirms that everyone's favorite housekeeper is "actually pregnant." The father of Dorota's child is obviously no mystery (what up, Vanya?!),
pi_102478964
Wat een saaie aflevering zeg. Enige indrukwekkende zijn nu de shots van NY/LA en Elizabeth Hurdurley.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_102483222
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:00 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ah dan had ik het toch goed bedacht. Thanks voor de uitleg!

Dorota is ook gewoon pregnant hoor. Dat lieten ze al duidelijk merken in de aflevering zelf wat mij betreft, maar daarnaast is het ook bevestigd bij [bron] Eonline :

[..]

Stom dat Dorota ook zwanger is. Dat hele grappige zwangere hulp hebben we al gehad.

Hoezo verhaallijnen recyclen.
pi_102483293
GG heeft nooit anders gedaan dan verhaallijnen recyclen.
pi_102483475
Maar nooit identiek met dezelfde persoon.
  woensdag 28 september 2011 @ 17:54:45 #179
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_102483507
Ja, dit was idd een slechte premiere van een nieuw seizoen :N
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_102483745
quote:
11s.gif Op woensdag 28 september 2011 17:53 schreef Tegan het volgende:
Maar nooit identiek met dezelfde persoon.
Blair wil Chuck. Chuck wil Blair. Blair wil Chuck niet. Ze willen elkaar allebei. Ze spelen spelletjes. Komt wat tussen. Doen alsof ze zonder elkaar kunnen. Komen bij elkaar. Gaat uit. Etc, etc.

Zelfde met Serena/Dan/Nate.

i.t.t. eerdere WB series ( Everwood, Gilmore Girls, mindere mate het nog draaiende OTH, Dawsons Creek, etc ) vinden ze het nodig om verhaallijnen constant te herhalen en ze elke aflevering weer van iemand anders te laten houden. Compleet unrealistisch.
pi_102483975
Nouja een constante love story is iets anders. Beetje zoals Ross & Rachel in Friends.

Dit is gewoon weer Dorota die zwanger is.
pi_102499154
Een van de weinig leuke vooruitzichten van deze serie is dat Dorotha en Blair samen naar zwangerschapsyoga gaan :+ .
Spoilers!
  donderdag 29 september 2011 @ 00:57:30 #183
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102500825
Echt lachwekkend slecht :') .
2000 light years from home
pi_102506231
Ik begin me een beetje de pberends van het Gossip Girl topic te voelen. Maar ik kan echt weinig positiefs zeggen over deze serie.
Spoilers!
pi_102507315
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 10:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik begin me een beetje de pberends van het Gossip Girl topic te voelen. Maar ik kan echt weinig positiefs zeggen over deze serie.
Lol, hier moest ik om lachen. Ik vraag me ook steeds af waarom ik nog kijk, maar er is iets aan de serie waardoor ik het maar niet kan laten vallen..en sowieso laat ik niet gauw series vallen die ik volg. Ben je toch benieuwd hoe het allemaal afloopt. Maar momenteel zijn Dan en Blair nog de enige lichtpuntjes maar de schrijvers zien maar niet in dat ze hun gewoon even samen moeten laten komen. Winnen ze weer wat kijkers.
pi_102691517
Vond m wat beter dan de vorige maar nog steeds niet het einde. Dan en Blair houden de serie nog levend voor mij en hun laatste scene was gewoon super cute O+ Ik had alleen graag gezien dat Dan een keer open zou zijn naar Blair over zijn gevoelens...maar ik vrees dat dat niet gaat gebeuren. Zal ook wel wat op te bedenken zijn dat Blair dat boek niet leest. Die hele royale familie van Lois kan me niks boeien verder.

Charlie/Ivy situatie was wel ok, maar dat Serena niet door haar leugens heen kijkt...zucht.

Nate was saai zoals bijna altijd maar hij krijgt tenminste wat screen-time. Chuck is al helemaal saai.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 23:58:37 #187
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102718162
Die Fransen praten superirritant.
2000 light years from home
pi_102718721
Ik moet nog steeds de nieuwe afleveringen kijken, maar zo te lezen mis ik niks :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_102747681
Elizabeth Hurley mag sowieso meer screentime krijgen, wát een vrouw is dat zeg.

En die laatste scene, ultra cute!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_102754432
quote:
99s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 20:37 schreef Blistering het volgende:
Elizabeth Hurley mag sowieso meer screentime krijgen, wát een vrouw is dat zeg.

En die laatste scene, ultra cute!
euh, wtf komt zij uit '65 :o _O_
  maandag 10 oktober 2011 @ 21:50:28 #191
125420 Starlie
pi_102934120
Heb de episode gister pas gezien maar het enige hoogtepunt was het moment tussen Blair en Dan, heeeeel lief kreeg er zelfs een brok van in mijn keel, softie die ik er ben ;)

Serena kan me totaaaaal niet meer boeien, sterker nog schrijf haar eruit en ik mis haar niet eens! De overdreven levensstijl van Chuck en Nate is ook wel een keer leuk geweest al kan er door Chuck zijn gebeuren wel een mooie vriendschap ontstaan tussen hem en Dan!!
pi_102964165
Laatste aflevering net gezien en hij was wel weer ok. Ben benieuwd wanneer dat boek van Dan precies uitkomt en word gelezen ( vooral Blair's reactie als ze hem al leest ). Oh, en ben ik de enige die het raar vond dat Blair nog naar die brief met de uitslag keek toen ze hem opborg? Zal ze hebben gelogen?

Verder vond ik de Charlie/Ivy verhaallijn deze keer wel wat leuker gedaan. En Dan/Blair waren weer leuk! Chuck met de pup was schattig op t eind! Verder was de aflevering vrij saai ; einde was wel ok..met al die mobiels. Ik dacht eerst dat dat hij Blairs mobiel ging lezen ( zwanger ) en Dans mobiel ( zijn verhaal over zijn vrienden / boek ) ; maar mobiel bij Ivy is natuurlijk veel interessanter!

Promo van volgende week ziet er interessant uit!

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2011 19:18:05 ]
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:34:45 #193
125420 Starlie
pi_102978721
Zeker dat Blair zwanger is van Chuck!!!!
En Chuck met die hond op het einde :'( :'( :'( Ik hou het tegenwoordig niet meer droog aan het einde van GG :')

Waar kan ik de promo vinden?! Al gevonden!

[ Bericht 3% gewijzigd door Starlie op 11-10-2011 22:46:31 ]
pi_103108624
aww was een mooie aflevering. denk ok echt dat blair zwanger is van chuck zou ook wel een plot twist zijn. en chuck op het eind :'( :'( :'( :'(
pi_103229397
Dit was een van mijn favoriete afleveringen ooit. Hij was echt goed! Zo zielig voor Dan :( Blair weet nu in ieder geval wel hoe hij over haar denkt..

Voelde wel meer als een seizoensopening eigenlijk :)
pi_103229498
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 12:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dit was een van mijn favoriete afleveringen ooit. Hij was echt goed! Zo zielig voor Dan :( Blair weet nu in ieder geval wel hoe hij over haar denkt..

Voelde wel meer als een seizoensopening eigenlijk :)
Dat dus :)
pi_103234411
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wanneer gaat louis eens weg, hij irriteert me echt mateloos.
pi_103235368
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:49 schreef loezzzje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wanneer gaat louis eens weg, hij irriteert me echt mateloos.
SPOILER

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2011 15:16:46 ]
pi_103238467
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:13 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:02:52 #200
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_103242201
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:31 schreef loezzzje het volgende:
en waarom bewaard blair die brief met de uitslag dan en keek ze er zo raar naar?
Op zich is het sowieso wel dubieus om een vaderschapstest te doen als je zwanger bent, niet? ;)
KuikenGuppy
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:31:06 #201
125420 Starlie
pi_103257771
Arme Dan inderdaad, maar dat hij dat over zijn vader heeft geschreven is niet tof!!! Ook al bedoelde Dan het helemaal niet zo... Misschien dat hij nu wel een soort vriendschap met Chuck opbouwt.

Ik denk nog steeds dat Blair zwanger is van Chuck maar dat zijn reactie haar niet aanstond en dat ze daarom zei dat ze zwanger is van Louis. Maar aan de andere kant als Louis die vaderschapstest vind gaat hij zich natuurlijk wel afvragen waarom ze in vredesnaam die test heeft gedaan dan komt hij er vanzelf achter dat ze met Chuck naar bed is geweest, of zou ze toch ook met Dan naar bed zijn geweest ;)

Serena mag er van mij nu echt wel een keer uit!!
pi_103261675
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:31 schreef loezzzje het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_103262288
Ja, jullie hebben gelijk. Meestal als je zwanger bent hoef je geen vaderschapstest te doen, tenzij je meerdere schnabbels hebt/had :P

Ja die Louis zal niet blij zijn als hij daar achter komt! Hij zal het iig niet van Chuck horen, die spoort hun telkens aan om bij elkaar te zijn. Terwijl hij eigenlijk zelf Blair wil :'( Ik vind dat hondje zo lief he O+

SPOILER
pi_103263475
Natuurlijk word Louis boos^^

En idd, dat hondje is zo lief met Chuck :D

En ik wil het eigenlijk niet toegeven maar ik mis Vanessa wel een beetje...die had Dan tenminste wel gesteund.
pi_103267587
SPOILER
pi_103268283
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 08:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
SPOILER
SPOILER
Iew nee ik ben blij dat vanessa weg is, ik kon dat mens echt niet uitstaan.
pi_103268834
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 09:24 schreef loezzzje het volgende:

[..]

SPOILER
Iew nee ik ben blij dat vanessa weg is, ik kon dat mens echt niet uitstaan.
SPOILER
Oh, en dit is puur speculatie maar denkt er nog iemand anders dat die Charlie/Ivy nu verliefd gaat worden op Nate? Dat zal wel voorspelbaar zijn :P

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2011 09:55:56 ]
pi_103270862
Charlie Trout _O-
Spoilers!
pi_103272030
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 09:47 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

SPOILER
Oh, en dit is puur speculatie maar denkt er nog iemand anders dat die Charlie/Ivy nu verliefd gaat worden op Nate? Dat zal wel voorspelbaar zijn :P
dacht ik idd ook. en diane wordt dan natuurlijk jaloers. btw hoe oud is elizabeth hurley eigenlijk? is die niet een jaar of 15 ouder dan chace, of zit ik er helemaal naast?
pi_103272827
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:26 schreef loezzzje het volgende:

[..]

dacht ik idd ook. en diane wordt dan natuurlijk jaloers. btw hoe oud is elizabeth hurley eigenlijk? is die niet een jaar of 15 ouder dan chace, of zit ik er helemaal naast?
Ze is veel ouder ja. Ach, Nate houd wel van een oude vrouw...zie seizoen 2. Dan zal Diane inderdaad wel jaloers worden en dan gaat ze nog meer Ivy/Charlie chanteren waarna Nate erachter komt wie Ivy werkelijk is....en dat word allemaal goed gemaakt en dan werken ze samen tegen Diane. Zoiets :P
  woensdag 19 oktober 2011 @ 12:03:54 #211
125420 Starlie
pi_103273574
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 09:47 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_103273970
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:46 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ze is veel ouder ja. Ach, Nate houd wel van een oude vrouw...zie seizoen 2. Dan zal Diane inderdaad wel jaloers worden en dan gaat ze nog meer Ivy/Charlie chanteren waarna Nate erachter komt wie Ivy werkelijk is....en dat word allemaal goed gemaakt en dan werken ze samen tegen Diane. Zoiets :P
haha idd zo voorspelbaar! ik heb het opgezocht, zij is 46, hij 26, scheelt dus 20 jaar :P maar in de serie is hij iets van 21 volgens mij en ziij zal wel in de 30 moeten zijn. wat ze goed kan hebben!
pi_103296082
Eindelijk weer een goede episode! :D

Hoe Serena zich in de 'slachtoffer-rol' probeerde te persen was hilarisch, na al die onverantwoorde shit die ze gedaan heeft en hoe vaak ze Dan genaaid en teleurgesteld heeft... :P
Jack does it in real time...
pi_103547089
Leuke aflevering. Waardeer het dat Serena haar excuses aan bood aan Blair want ze was ronduit verwend bezig. Ook blij dat het enigzins goed is tussen haar en Dan. Geen Blair/Dan scene helaas :( En ben benieuwd waar dat Prince gebeuren naar toe gaat...en die psychiator...2 weken wachten nu :(
pi_103559868
Ja ik snapte die connectie tussen hun 2 niet echt. Chuck kwam haar toch tegen? Of weet Louis niet dat Chuck haar kent? En van de canadese promo word ik ook niet veel wijzer :P

2 weken :{
pi_103561880
Tuurlijk was het geen toeval dat Chuck die shrink tegen kwam, dat was allemaal gepland door Louis. Cool dat die ook een evil side heeft, dat maakt het interessant.

Waarom stak die ouwe taart van Nate die foto van Chuck's mams in de fik? Dat begreep ik dan weer niet.
Spoilers!
pi_103562141
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:24 schreef Lucky_Strike het volgende:

Waarom stak die ouwe taart van Nate die foto van Chuck's mams in de fik? Dat begreep ik dan weer niet.
Ja dat was ook iets wat ik niet snapte.

En ik ruik een Dan/Serena hereniging.
pi_103564734
Was ze dat niet zelf? :P

Dat was mijn theorie, dat ze het zelf was en verleden met Bart Bass heeft / Chuck's mum is... :)

En dat met die psychiater leek mij 'toeval'...of ze is Gossip Girl! 8-) :P

Wel aardige aflevering, Serena was eindelijk weer eens sympathiek toen ze toch aan zichzelf en Dan moest toegeven dat hij zoveel voor d'r betekent / betekende... :)
Jack does it in real time...
pi_103564909
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 23:13 schreef DeeBee het volgende:
Was ze dat niet zelf? :P

Dat was mijn theorie, dat ze het zelf was en verleden met Bart Bass heeft / Chuck's mum is... :)

En dat met die psychiater leek mij 'toeval'...of ze is Gossip Girl! 8-) :P

Wel aardige aflevering, Serena was eindelijk weer eens sympathiek toen ze toch aan zichzelf en Dan moest toegeven dat hij zoveel voor d'r betekent / betekende... :)
Ik dacht ook dat zij dat zelf is.
pi_103570572
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tuurlijk was het geen toeval dat Chuck die shrink tegen kwam, dat was allemaal gepland door Louis. Cool dat die ook een evil side heeft, dat maakt het interessant.

Op mij kwam het over dat ze dat stuk wou gaan gebruiken op haar website. Het origineel heeft ze nu vernietigd als mogelijk bewijsstuk. Zoiets. Ik denk niet dat ze Chuck's moeder is.

Dat met die shrink en Lois en Chuck....ik denk dat het wel toeval is dat die shrink nu Chuck kent..maar aan de andere kant is het allemaal wel heel toevallig.
pi_103572995
Ik dacht eerst dat ze het zelf was, toen dacht ik dat het Chuck's moeder was. Nou ben ik confused.

Waarom wil ze toch elke keer iets weten over Blair? Serena heeft meer skeletons in haar closet denk ik :')

Sjonge jonge zeg, nou weten we nog niet wat er in die brief van de arts staat. Of zou het kind wel van Louis zijn maar is hij heel boos dat ze een paternity test heeft laten doen?
pi_103574129
Hij is volgens mij kwader dat Blair de test moest laten doen. Want hij weet immers nog niet dat ze toen met Chuck geslapen heeft. Het kind
SPOILER
.

Blair is degene die trouwt in een royale familie dus natuurlijk gaat ze achter Blair's geheimen aan. Maar dat was alleen voor deze aflevering volgens mij ; in andere afleveringen ging het niet specifiek om informatie over Blair.

En als die vrouw echt Chucks moeder is of die vrouw van Bart zelf is, dan zou ze wel wat meer toe trekken naar Chuck. Maar uit niets van haar acties blijkt dat ze interesse heeft voor Chuck. Volgens mij was er gewoon iets in die Bart map dat Gossip Girl nog niet had gepost, en wat zij dus wil gaan posten. En daarom heeft ze die foto vernietigd als mogelijk bewijsstuk.

Ik ben wel benieuwd wat Gossip Girl gaat doen nu die Diane met haar aan het concureren gaat!

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2011 11:06:42 ]
pi_103574894
Ik weet dat er veel joden in Amerika wonen maar deze aflevering was wel heel erg storend joods eerlijk gezegd, onaangenaam afleidend.
pi_103779520
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 16:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
2 weken wachten nu :(
Oh nee! Dat is balen zeg :{
pi_104131263
Na een zeer saai begin van het seizoen begint het steeds beter te worden weer!
Ik heb echt altijd een gruwelijke hekel gehad aan Chuck, maar die scene met Blair...ik heb zowaar met hem te doen en ik hoop echt dat ze die Prince nu een keer dumpt. Heb het wel gehad met hem.

Alleen jammer dat ze Blair/Dan een beetje opgegeven hebben lijkt het wel...zelfs een vriendschap.
pi_104131517
Ja, ik had ook echt te doen met hem. Bij wie legde hij die ring neer, bij die dokter toch? Of bij Blair?

Oei promo voor volgende week

SPOILER
En Chuck herkende Diane dus. Wie zou ze zijn?
pi_104131703
Volgens mi had Chuck haar gezien in een van de eerste afleveringen ofzo ( In LA ). Maar kan het mis hebben.

Waar hij de ring neerlegde weet ik ook niet zeker. Zat ook echt te kijken van : ''hmm, herken ik iets van een gebouw ofzo :p ''. Leek nog het meest op het bureau van die dokter inderdaad.

Ik lees dit net van Watchwith Kristen ( betrouwbare bron ) :

SPOILER
Dat is
SPOILER
dus!
pi_104132176
Ja maar zei hij niet iets van have we met before, you look so familiar. En toen zei zij iets van I would've remembered that.

Ik weet niet, het was heel vaag. Soort van foreshadowing? Vooral omdat ze die foto weer lieten zien in het 'previously' stukje in het begin.

SPOILER
pi_104132866
Volgens mij legde Chuck die ring terug bij de oorspronkelijke verkoper ervan. Maar goed ik kan het ook mis hebben, was niet heel duidelijk!

Vond het wel mooi hoe jaloers Diane was, terwijl ze wist dat het om een wedstrijd ging...

Ik heb echt gelachen om Blair met haar minions, echt weer lekker ouderwets scheming van Blair _O_

SPOILER
pi_104132921
Kan best dat ze al eerder in het leven van Chuck heeft gezeten. Geen idee :P
  dinsdag 8 november 2011 @ 19:40:26 #231
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_104133442
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 november 2011 19:29 schreef Crohnjurist het volgende:
Volgens mij legde Chuck die ring terug bij de oorspronkelijke verkoper ervan. Maar goed ik kan het ook mis hebben, was niet heel duidelijk!
Volgens mij ook, het logo stond op de ruit ;)

quote:
Vond het wel mooi hoe jaloers Diane was, terwijl ze wist dat het om een wedstrijd ging...
Volgens mij wist ze alleen dát er een opdracht was, niet dat dit met Nate was.

Ik vind haar echt stom trouwens, irritante verhaallijn ook.
KuikenGuppy
  dinsdag 8 november 2011 @ 22:41:34 #232
125420 Starlie
pi_104143584
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 18:59 schreef AlwaysHappy het volgende:

Ik heb echt altijd een gruwelijke hekel gehad aan Chuck, maar die scene met Blair...ik heb zowaar met hem te doen en ik hoop echt dat ze die Prince nu een keer dumpt. Heb het wel gehad met hem.

Helemaal mee eens, 4 seizoenen lang had ik echt niets met hem maar nu krijg ik elke keer een brok in mijn keel van zijn scenes, vooral die met de hond deed het hem :'( Maar ook deze aflevering weer!

Het was wel duidelijk dat Chuck de ring terugbracht naar de juwelier.
Ben wel benieuwd wat Diana haar doel nu precies is...

Die zogenaamde Prins mag lekker opzouten, heb het helemaal gehad met die gozer, als het nu nog een lekker ding was oke maar zelfs dat is hij niet (vind ik dan..)!

De promo voor volgende week beloofd veel goeds!!!
pi_104143823
ik vind het ook geen lekker ding nee, en hij is vreselijk irritant. ik vind eigenlijk alleen Nate een lekker ding :P en Dan zijn kapsel is zo verschrikkelijk :')
pi_104144634
Nate is de enige man voor wie ik gay zou worden (en dat zeg ik als 100% hetero man :7), dus dat zegt genoeg.

Verder stijgende lijn in het niveau van GG.
pi_104145321
Ik ben gay maar Nate is de enige wie ik wel zie zitten :P Eric vond ik ook altijd wel leuk...niet zo'n model en zelfde leeftijd als mij :P Maar die Prince vind ik al helemaal niks.
pi_104146516
Die Prince heeft ook altijd dezelfde kleding aan naar mijn idee. En hij trekt altijd hetzelfde hoofd. Er zit echt helemaal niets in die gast, had gehoopt dat hij ook lekker zou gaan schemen met die shrink maar dat viel even vies tegen.
Spoilers!
pi_104164192
Ik wil gewoon weer chuck en blair ;(
pi_104164365
Wat ik ook storend vond vorige afleveringen, dat als de prins en zijn moeder en die zus onderling zijn, dat ze dan nog engels spreken :')
pi_104164414
Jezus die ene zin van Louis tegen die dokter buiten in de regen (waarom had hij geen paraplu of jas?!). Ik verstond er niets van. En na twee keer herkijken nog steeds maar half.
pi_104164476
Plus Vulture had een cameo O+ .

Verder geen noemenswaardige ep.

Het was al bekend dat de 100ste ep
SPOILER
En nu heb ik zo het vermoeden dat
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')