Naja, ze is mooi maar we moeten het niet overdrijven natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:04 schreef Tegan het volgende:
Meeste vrouwen hebben niet zo'n perfect lichaam AlwaysHappy.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:42 schreef Seam het volgende:
Jailbait![]()
Overigens wel triest hoe ze dit allemaal doet. Die band is ook te slecht voor woorden.
quote:Elizabeth Hurley wordt 'Gossip Girl'
De britse actrice Elizabeth Hurley is te zien in het aankomende 5de seizoen van Gossip Girl, dat in september van start gaat. En ze gaat het leven van iedereen in de serie veranderen.
Producers Stephanie Savage en Joshua Safran omschrijven de rol van Hurley als "een sexy, slimme en self-made mediamagnaat met wie door iedereen rekening mee gehouden wordt". De naam van haar karakter is Diana Payne en ze zal in meerdere afleveringen te zien zijn. Savage: "Diana's entree in de Upper East Side zal het leven van alle karakters voorgoed veranderen, inclusief en in het bijzonder dat van de Gossip Girl zelf"
http://nosoap.nl/index.ph(...)ssip-girl&Itemid=161
Bron: NoSoap.nl
Ze waren dus op qua verhaallijnen. Hopelijk gaat het allemaal toch een keer ergens naartoe.quote:
Meer Nate, zo te zien?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
http://uk.eonline.com/new(...)et_excited_we/261901
Filmpje van seizoen 5...ziet er best wel aardig uitBlair
Waarom denk je dat? Dorota wist het gewoon omdat ze die test had gevonden en heeft gecoverd voor Blairquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nou, premiere gezien en vond hem eigenlijk zeer tegenvallen. De verhaallijnen van Chuck,Nate en Serena kan me eigenlijk geen bal schelen.
Als je de aflevering niet hebt gezien nog...niet verder lezen!!
Blair dus toch degene die zwanger is net als Dorota. Niet bepaald onverwachts dus. En dan zal Chuck, geheel voorspelbaar uiteraard de vader zijn. Of ze moet het off-screen met Dan hebben gedaan maar dat denk ik toch niet, haha. En de Prince zal gewoon te makkelijk zijn.
Vanessa heeft Dan's boek laten publiceren en haar adres in Barcelona gegeven voor de check. Je krijg altijd een voorschot, en dat voorschot van 10k heeft Vanessa dus weer naar Dan gestuurd. Het boek komt dus binnekort uit... Daarnaast heeft Vanessa een hoofdstuk anoniem naar een tijdschrift gestuurd, en daar vonden ze het zo goed dat ze het wilden publiceren. Toen kwam er iemand naar Dan dat hij iets had gelezen dat op Dan's schrijfstijl leek bij dat tijdschrift op de redactie. En toen heeft Dan net op tijd dat hoofdstuk tegengehouden van publicatie in dat tijdschrift. Het boek moet hij alleen dus nog maar tegenhouden...quote:Blair's scene met Dan was leuk al eindigde de scene niet super. Waarom zegt hij haar niet gewoon hoe hij zich voelt? En heeft die Prince nou het hele verhaal tegengehouden of alleen maar 1 hoofdstuk? Vond het een beetje vaag eerlijk gezegd. Ik zou willen dat Blair de tekst over haar gewoon kon zien, maar ik heb zon gevoel dat Blair nooit te weten komt dat hij gevoelens voor haar heeft.
Ivy/Charlie...tja, had ik wat meer van verwacht na hoe S4 was geeindigd ( naar het nummer van Georgina kijkend ). Maar benieuwd hoe dat gaat lopen.
Al met al teleurstellende opening
Ah dan had ik het toch goed bedacht. Thanks voor de uitleg!quote:Op woensdag 28 september 2011 13:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Dorota wist het gewoon omdat ze die test had gevonden en heeft gecoverd voor Blair.
[..]
Vanessa heeft Dan's boek laten publiceren en haar adres in Barcelona gegeven voor de check. Je krijg altijd een voorschot, en dat voorschot van 10k heeft Vanessa dus weer naar Dan gestuurd. Het boek komt dus binnekort uit... Daarnaast heeft Vanessa een hoofdstuk anoniem naar een tijdschrift gestuurd, en daar vonden ze het zo goed dat ze het wilden publiceren. Toen kwam er iemand naar Dan dat hij iets had gelezen dat op Dan's schrijfstijl leek bij dat tijdschrift op de redactie. En toen heeft Dan net op tijd dat hoofdstuk tegengehouden van publicatie in dat tijdschrift. Het boek moet hij alleen dus nog maar tegenhouden...
quote:While there was some confusion as to whether or not Dorota was covering for Blair, executive producer Josh Safran confirms that everyone's favorite housekeeper is "actually pregnant." The father of Dorota's child is obviously no mystery (what up, Vanya?!),
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |