IRL hebben die 2 dan ook wat samenquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:09 schreef Chule het volgende:
Neh, vind Nate maar een sukkeltje dat alles doorvertelt. Soort mannelijke Vanessa.
In het echt heeft ze toch met Ed (Chuck)?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:07 schreef Blistering het volgende:
[..]
IRL hebben die 2 dan ook wat samen
Hmm, nu je het zegtquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:21 schreef Starlie het volgende:
[..]
In het echt heeft ze toch met Ed (Chuck)?
Ik geloof dat dat uit was. Ze was vreemdgegaan. Daarna was het weer aan, nu is het uit. Geloof ik.quote:
Ik denk van Blair. En dat het van Chuck is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:24 schreef Cherrytomaatje het volgende:
Van wie zou die zwangerschapstest zijn? Van Blair of Serena?
Dat zou te makkelijk zijn...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:29 schreef kv26 het volgende:
[..]
Ik denk van Blair. En dat het van Chuck is.
Ik had ook verwacht dat ze op het moment dat ze elkaars hand vast hielden gespot zouden worden en dat er een blast zou worden gestuurd zodat de Prince zou merken dat Blair voor Chuck had gekozen...maar de schrijvers waren alles behalve voorspelbaar eigenlijk deze finale.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:50 schreef Burdie het volgende:
Ik wil alvast dat het nieuwe seizoen begint, vond het zo spannend!!!
Die zwangerschapstest, say what?!
Ik vond ook voor het eerst ooit Blair & Chuck stom samen, behalve op die barmitzwa. Ik verbaas me er nog over dat ze niet 'spotted' zijn daar, ze waren zo nadrukkelijk aanwezig...
Volgens mij is haar contract juist met een seizoen verlengd bij Gossip Girl.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:20 schreef Tegan het volgende:
Ivy mag van mij wel helemaal wegblijven. Ben wel benieuwd wat er dan is met de echte Charlie...
I knowquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mij is haar contract juist met een seizoen verlengd bij Gossip Girl..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron : TVLine
Hij was 16x te zien in seizoen 4...12 afleveringen in seizoen 1....volgend jaar is hij toch echt veel minder te zien door zijn nieuwe serie.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:52 schreef Tegan het volgende:
Eric is even vaak te zien volgend jaar als altijd. Zes eps per seizoen...
Die Charlie is gewoon een goede actricequote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:50 schreef Markeerstift het volgende:
Ik denk dat die test van Blair is maar dat ze niet de tijd had om de uitslag te bekijken of iets dergelijks.
Wat ik me dan afvraag, als heel Charlie fake was, hoe lang heeft ze daar dan met een helder en nuchter hoofd in dat raam gestaan? Dat is toch gek? Ook hoe ze was toen eigenlijk iedereen het feest al had verlaten, best gek/ of het personage zelf is een goede actrice die goed in haar rol zit (niet de actrice maar Charlie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:27 schreef Tegan het volgende:
NSFW!NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
het zijn toch ook siliconen? ik dacht iig dat ze een boobjob had gehad .. ze heeft ook aan haar neus laten sleutelenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:17 schreef Starlie het volgende:
En dan gaat ze zelf nog ontkennen dat ze het is![]()
Aan haar boobies kun je het zien dat ze het is vind ik, lijken wel een soort van siliconen!
O geen idee joh of ze siliconen heeft, ging er eigenlijk vanuit dat ze echt waren totdat ik de foto's zag, toen begon ik te twijfelen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het zijn toch ook siliconen? ik dacht iig dat ze een boobjob had gehad .. ze heeft ook aan haar neus laten sleutelen
Geen enkele vrouw heeft van nature zulke tietenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:04 schreef Starlie het volgende:
[..]
O geen idee joh of ze siliconen heeft, ging er eigenlijk vanuit dat ze echt waren totdat ik de foto's zag, toen begon ik te twijfelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |