Wat een finale

Echt geweldig!
Voor het eerst dat ik me kan herinneren vond ik Chuck eindelijk eens leuk en zijn scenes met Blair waren gewoon epic, vond het verhaal echt heel goed gelopen voor hen

Uiteindelijk dus toch de Prince...maar met die zwangerschap-test ( ik ga er van uit dat het van Blair is want van wie kan Serena nou zwanger zijn? ) zal ze wel weer met Chuck geconfronteerd worden want ik gok zo dat het zijn kind is. Maar dat zou aan de andere kant weer te makkelijk zijn...kan natuurlijk ook zijn van de moeder van Blair or Dorota zelf ( dat ze het daarom ook opruimt ).
Het telefoongesprek tussen Vanessa en Dan vond ik eigenlijk super gedaan ; met dat boek. Blijkbaar had hij goede dingen geschreven over Blair aangezien Vanessa zij dat ze het niet over Serena had...en het feit dat Vanessa het boek inleverde en naar Spanje vertrok....oh, the drama!
Laatste scene tussen Blair + Dan = geweldig

Zo lief samen. Accepteer dat ze niet als koppel samen komen maar blij dat ze goede vrienden zijn!
Charlie....die zag ik echt totaal niet aankomen. Ik had echt een WTF moment. Ik snapte al niet dat Georgina (

) al beweerde dat ze nooit aan de medicijnen was geweest...maar toen die scene met haar zogenaamde moeder...leuke bom
Georgina + ( naam kwijt, dus ik noem haar even Charlie [ Edit = oja Ivy! ] ) = gonna be great I guess

Eric en Dan
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2011 20:04:17 ]