Stom dat Dorota ook zwanger is. Dat hele grappige zwangere hulp hebben we al gehad.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ah dan had ik het toch goed bedacht. Thanks voor de uitleg!
Dorota is ook gewoon pregnant hoor. Dat lieten ze al duidelijk merken in de aflevering zelf wat mij betreft, maar daarnaast is het ook bevestigd bij [bron] Eonline :
[..]
Blair wil Chuck. Chuck wil Blair. Blair wil Chuck niet. Ze willen elkaar allebei. Ze spelen spelletjes. Komt wat tussen. Doen alsof ze zonder elkaar kunnen. Komen bij elkaar. Gaat uit. Etc, etc.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:53 schreef Tegan het volgende:
Maar nooit identiek met dezelfde persoon.
Lol, hier moest ik om lachen. Ik vraag me ook steeds af waarom ik nog kijk, maar er is iets aan de serie waardoor ik het maar niet kan laten vallen..en sowieso laat ik niet gauw series vallen die ik volg. Ben je toch benieuwd hoe het allemaal afloopt. Maar momenteel zijn Dan en Blair nog de enige lichtpuntjes maar de schrijvers zien maar niet in dat ze hun gewoon even samen moeten laten komen. Winnen ze weer wat kijkers.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik begin me een beetje de pberends van het Gossip Girl topic te voelen. Maar ik kan echt weinig positiefs zeggen over deze serie.
euh, wtf komt zij uit '65quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:37 schreef Blistering het volgende:
Elizabeth Hurley mag sowieso meer screentime krijgen, wát een vrouw is dat zeg.
En die laatste scene, ultra cute!
Dat dusquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dit was een van mijn favoriete afleveringen ooit. Hij was echt goed! Zo zielig voor DanBlair weet nu in ieder geval wel hoe hij over haar denkt..
Voelde wel meer als een seizoensopening eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wanneer gaat louis eens weg, hij irriteert me echt mateloos.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:49 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wanneer gaat louis eens weg, hij irriteert me echt mateloos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2011 15:16:46 ]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich is het sowieso wel dubieus om een vaderschapstest te doen als je zwanger bent, niet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:31 schreef loezzzje het volgende:
en waarom bewaard blair die brief met de uitslag dan en keek ze er zo raar naar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |