SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2011 15:07:45 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zou jij wel willen weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:10 schreef Tegan het volgende:
Ik denk adhv de spoilers van ep 100 dat BlairDat zou wel gaaf zijn. En er is volgens mij genoeg foreshadowing voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan & Chuck+ Monkey =
![]()
30 januari 2012quote:Op woensdag 30 november 2011 14:08 schreef Esje-lief het volgende:
Wanneer krijgen wij de 100ste aflevering eigenlijk?
quote:Op woensdag 30 november 2011 16:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
Aan de promo van volgende week te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:07 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]One Tree Hill spant de kroon. Ik denk in elk seizoen minstens 1xSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yep idd winterstopquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:46 schreef Crohnjurist het volgende:
Waar zullen ze toch die inspiratie vandaan gehaald hebben om paparazzi op een rijdende auto af te laten gaan. Oh wacht ik weet het al, Blair moet Prinses Diana voorstellen
Maar wel heftig einde, nu wil ik wel meteen weten hoe het afloopt, zeker met Chuck! Zal wel winterstop zijn zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder leek het inderdaad voor Nate bedoeld. Dat van die paparazzi vond ik op zich wel leuk gedaan. Het was overduidelijk dat er een ongeluk zou plaatsvinden, helemaal gezien de promo, maar nu was het wachten op het moment zelf. Wel weer totaal voorspelbaar dus.
En Dan moet een keer zijn gevoelens opbiechten aan Blair...serieus. Wel tof dat hij hun nu bij elkaar brengt en haar geluk voor zijn geluk plaatst maar ik zie ze zo graag samen!
Er is geen concrete uitleg voor. Wel speculatie, dus zet het even in spoilers.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:57 schreef Tegan het volgende:
Ik volgde dat telefoongesprek van Diana op het einde niet helemaal. Iemand die het voor me kan uitleggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |