abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104131517
Ja, ik had ook echt te doen met hem. Bij wie legde hij die ring neer, bij die dokter toch? Of bij Blair?

Oei promo voor volgende week

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Chuck herkende Diane dus. Wie zou ze zijn?
pi_104131703
Volgens mi had Chuck haar gezien in een van de eerste afleveringen ofzo ( In LA ). Maar kan het mis hebben.

Waar hij de ring neerlegde weet ik ook niet zeker. Zat ook echt te kijken van : ''hmm, herken ik iets van een gebouw ofzo :p ''. Leek nog het meest op het bureau van die dokter inderdaad.

Ik lees dit net van Watchwith Kristen ( betrouwbare bron ) :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is
SPOILER
dus!
pi_104132176
Ja maar zei hij niet iets van have we met before, you look so familiar. En toen zei zij iets van I would've remembered that.

Ik weet niet, het was heel vaag. Soort van foreshadowing? Vooral omdat ze die foto weer lieten zien in het 'previously' stukje in het begin.

SPOILER
pi_104132866
Volgens mij legde Chuck die ring terug bij de oorspronkelijke verkoper ervan. Maar goed ik kan het ook mis hebben, was niet heel duidelijk!

Vond het wel mooi hoe jaloers Diane was, terwijl ze wist dat het om een wedstrijd ging...

Ik heb echt gelachen om Blair met haar minions, echt weer lekker ouderwets scheming van Blair _O_

SPOILER
pi_104132921
Kan best dat ze al eerder in het leven van Chuck heeft gezeten. Geen idee :P
  dinsdag 8 november 2011 @ 19:40:26 #231
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_104133442
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 november 2011 19:29 schreef Crohnjurist het volgende:
Volgens mij legde Chuck die ring terug bij de oorspronkelijke verkoper ervan. Maar goed ik kan het ook mis hebben, was niet heel duidelijk!
Volgens mij ook, het logo stond op de ruit ;)

quote:
Vond het wel mooi hoe jaloers Diane was, terwijl ze wist dat het om een wedstrijd ging...
Volgens mij wist ze alleen dát er een opdracht was, niet dat dit met Nate was.

Ik vind haar echt stom trouwens, irritante verhaallijn ook.
KuikenGuppy
  dinsdag 8 november 2011 @ 22:41:34 #232
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_104143584
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 18:59 schreef AlwaysHappy het volgende:

Ik heb echt altijd een gruwelijke hekel gehad aan Chuck, maar die scene met Blair...ik heb zowaar met hem te doen en ik hoop echt dat ze die Prince nu een keer dumpt. Heb het wel gehad met hem.

Helemaal mee eens, 4 seizoenen lang had ik echt niets met hem maar nu krijg ik elke keer een brok in mijn keel van zijn scenes, vooral die met de hond deed het hem :'( Maar ook deze aflevering weer!

Het was wel duidelijk dat Chuck de ring terugbracht naar de juwelier.
Ben wel benieuwd wat Diana haar doel nu precies is...

Die zogenaamde Prins mag lekker opzouten, heb het helemaal gehad met die gozer, als het nu nog een lekker ding was oke maar zelfs dat is hij niet (vind ik dan..)!

De promo voor volgende week beloofd veel goeds!!!
pi_104143823
ik vind het ook geen lekker ding nee, en hij is vreselijk irritant. ik vind eigenlijk alleen Nate een lekker ding :P en Dan zijn kapsel is zo verschrikkelijk :')
pi_104144634
Nate is de enige man voor wie ik gay zou worden (en dat zeg ik als 100% hetero man :7), dus dat zegt genoeg.

Verder stijgende lijn in het niveau van GG.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_104145321
Ik ben gay maar Nate is de enige wie ik wel zie zitten :P Eric vond ik ook altijd wel leuk...niet zo'n model en zelfde leeftijd als mij :P Maar die Prince vind ik al helemaal niks.
pi_104146516
Die Prince heeft ook altijd dezelfde kleding aan naar mijn idee. En hij trekt altijd hetzelfde hoofd. Er zit echt helemaal niets in die gast, had gehoopt dat hij ook lekker zou gaan schemen met die shrink maar dat viel even vies tegen.
Spoilers!
pi_104164192
Ik wil gewoon weer chuck en blair ;(
pi_104164365
Wat ik ook storend vond vorige afleveringen, dat als de prins en zijn moeder en die zus onderling zijn, dat ze dan nog engels spreken :')
pi_104164414
Jezus die ene zin van Louis tegen die dokter buiten in de regen (waarom had hij geen paraplu of jas?!). Ik verstond er niets van. En na twee keer herkijken nog steeds maar half.
pi_104164476
Plus Vulture had een cameo O+ .

Verder geen noemenswaardige ep.

Het was al bekend dat de 100ste ep
SPOILER
En nu heb ik zo het vermoeden dat
SPOILER
pi_104165803
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 15:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat ik ook storend vond vorige afleveringen, dat als de prins en zijn moeder en die zus onderling zijn, dat ze dan nog engels spreken :')
Dat vond ik dus ook super vreemd! Ik vind het zowieso al een wonder dat ze engels spreken want ja het zijn wel fransen :P

Wanneer is de 100ste ep?

SPOILER
pi_104166065
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2011 16:35 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Dat vond ik dus ook super vreemd! Ik vind het zowieso al een wonder dat ze engels spreken want ja het zijn wel fransen :P

Wanneer is de 100ste ep?

SPOILER
Volgens mij is de 100e ep begin 2012. Het is ook al een paar weken bekend dat
SPOILER
SPOILER

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2011 16:43:50 ]
pi_104166305
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 19:17 schreef loezzzje het volgende:
Ja maar zei hij niet iets van have we met before, you look so familiar. En toen zei zij iets van I would've remembered that.

Ik weet niet, het was heel vaag. Soort van foreshadowing? Vooral omdat ze die foto weer lieten zien in het 'previously' stukje in het begin.

SPOILER
Ehm. Diana's foto die zat in Bart's file van de Van der Woodsens. Dus waarschijnlijk kent Chuck haar van toen hij een kind was. Maar Diana wil natuurlijk niet dat hij zich dat herinnert.
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 november 2011 19:29 schreef Crohnjurist het volgende:

Ik heb echt gelachen om Blair met haar minions, echt weer lekker ouderwets scheming van Blair _O_

SPOILER
Het was 100% zeker de winkel waar hij de ring voor de deur legde, ze hadden eerder ingezoemd op de ring en toen zag je diezelfde naam op het doosje staan. Winston oid.
pi_104166361
Plus verrassende spoiler van gisteren AlwaysHappy.
SPOILER
pi_104167244
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 16:48 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ehm. Diana's foto die zat in Bart's file van de Van der Woodsens. Dus waarschijnlijk kent Chuck haar van toen hij een kind was. Maar Diana wil natuurlijk niet dat hij zich dat herinnert.
Ja idd. Daarom ben ik benieuwd wie zij is.
pi_104167499
Ik vind de vader van Dan anders ook wel een lekker hapje... Beetje oud, maar ach hij heeft wel wat O-)
pi_104168961
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 16:48 schreef Tegan het volgende:

Ah, tuurlijk! Daarom verbrande ze die foto. Zo simpel dat ik er niet echt aan had gedacht.
pi_104169828
edit: Nvm deze post
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 9 november 2011 @ 18:31:29 #249
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_104170183
quote:
7s.gif Op woensdag 9 november 2011 17:19 schreef Crohnjurist het volgende:
Ik vind de vader van Dan anders ook wel een lekker hapje... Beetje oud, maar ach hij heeft wel wat O-)
Zo nou dat is wel een lekkere vent ja!!! :D
pi_104170236
quote:
7s.gif Op woensdag 9 november 2011 17:19 schreef Crohnjurist het volgende:
Eww nee. Maarja ik heb nooit iets met 'oude' mannen, ik vind die nooit aantrekkelijk :')

Ik vind het ook altijd knap dat die ouders er allemaal zo jong uit zien. Ze hebben kinderen van 21 jaar maar zien er zelf uit als 35 :') Heel realistisch :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')