SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Chuck herkende Diane dus. Wie zou ze zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij ook, het logo stond op de ruitquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:29 schreef Crohnjurist het volgende:
Volgens mij legde Chuck die ring terug bij de oorspronkelijke verkoper ervan. Maar goed ik kan het ook mis hebben, was niet heel duidelijk!
Volgens mij wist ze alleen dát er een opdracht was, niet dat dit met Nate was.quote:Vond het wel mooi hoe jaloers Diane was, terwijl ze wist dat het om een wedstrijd ging...
Helemaal mee eens, 4 seizoenen lang had ik echt niets met hem maar nu krijg ik elke keer een brok in mijn keel van zijn scenes, vooral die met de hond deed het hemquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik heb echt altijd een gruwelijke hekel gehad aan Chuck, maar die scene met Blair...ik heb zowaar met hem te doen en ik hoop echt dat ze die Prince nu een keer dumpt. Heb het wel gehad met hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En nu heb ik zo het vermoeden datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vond ik dus ook super vreemd! Ik vind het zowieso al een wonder dat ze engels spreken want ja het zijn wel fransenquote:Op woensdag 9 november 2011 15:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat ik ook storend vond vorige afleveringen, dat als de prins en zijn moeder en die zus onderling zijn, dat ze dan nog engels spreken
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:35 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook super vreemd! Ik vind het zowieso al een wonder dat ze engels spreken want ja het zijn wel fransen
Wanneer is de 100ste ep?Volgens mij is de 100e ep begin 2012. Het is ook al een paar weken bekend datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2011 16:43:50 ]![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:17 schreef loezzzje het volgende:
Ja maar zei hij niet iets van have we met before, you look so familiar. En toen zei zij iets van I would've remembered that.
Ik weet niet, het was heel vaag. Soort van foreshadowing? Vooral omdat ze die foto weer lieten zien in het 'previously' stukje in het begin.Ehm. Diana's foto die zat in Bart's file van de Van der Woodsens. Dus waarschijnlijk kent Chuck haar van toen hij een kind was. Maar Diana wil natuurlijk niet dat hij zich dat herinnert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:29 schreef Crohnjurist het volgende:
Volgens mij legde Chuck die ring terug bij de oorspronkelijke verkoper ervan. Maar goed ik kan het ook mis hebben, was niet heel duidelijk!
Vond het wel mooi hoe jaloers Diane was, terwijl ze wist dat het om een wedstrijd ging...
Ik heb echt gelachen om Blair met haar minions, echt weer lekker ouderwets scheming van Blair
Het was 100% zeker de winkel waar hij de ring voor de deur legde, ze hadden eerder ingezoemd op de ring en toen zag je diezelfde naam op het doosje staan. Winston oid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Plus verrassende spoiler van gisteren AlwaysHappy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja idd. Daarom ben ik benieuwd wie zij is.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ehm. Diana's foto die zat in Bart's file van de Van der Woodsens. Dus waarschijnlijk kent Chuck haar van toen hij een kind was. Maar Diana wil natuurlijk niet dat hij zich dat herinnert.![]()
Ah, tuurlijk! Daarom verbrande ze die foto. Zo simpel dat ik er niet echt aan had gedacht.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:48 schreef Tegan het volgende:
Ehm. Diana's foto die zat in Bart's file van de Van der Woodsens. Dus waarschijnlijk kent Chuck haar van toen hij een kind was. Maar Diana wil natuurlijk niet dat hij zich dat herinnert.![]()
edit: Nvm deze postScience adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Zo nou dat is wel een lekkere vent ja!!!quote:Op woensdag 9 november 2011 17:19 schreef Crohnjurist het volgende:
Ik vind de vader van Dan anders ook wel een lekker hapje... Beetje oud, maar ach hij heeft wel wat![]()
![]()
Eww nee. Maarja ik heb nooit iets met 'oude' mannen, ik vind die nooit aantrekkelijkquote:Op woensdag 9 november 2011 17:19 schreef Crohnjurist het volgende:
Ik vind de vader van Dan anders ook wel een lekker hapje... Beetje oud, maar ach hij heeft wel wat
Ik vind het ook altijd knap dat die ouders er allemaal zo jong uit zien. Ze hebben kinderen van 21 jaar maar zien er zelf uit als 35Heel realistisch
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: