Ik niet. Dat wordt echt een ongelovelijke chaosquote:Op maandag 21 februari 2011 23:02 schreef Smoofie het volgende:
Dus....wie hoopt er op een revolutie in china
Och, 30mm anti-tank munitie richt aardig wat schade aan. Google: Collateral Murder.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:53 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Ja, is jouw plaatje.
Dit is wel bevestiging van bommen denk, de brandwonden zijn van een schaal die ik niet verwacht van kogels. Ook niet groot kaliber.
Ook waar.. Slaat wellicht ook nergens op.. Toch voel ik het zoquote:
Ja maar de Chinese regering moet echt is opkankeren, dat is pas onderdrukking zeg.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:02 schreef Cudles het volgende:
[..]
Ik niet. Dat wordt echt een ongelovelijke chaos
Je hoeft niet te hopen. Is onvermijdelijk. De wereld is fundamenteel verandert.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:02 schreef Smoofie het volgende:
Ik geloof daar niet in, Chinezen zijn veel te onderdanig.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:02 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:02 schreef Muridae het volgende:
25.000 turken zitten nu vast in Libie...
Hou het op boos.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nogmaals, die menselijke resten kan ik wel tegen. Dat er niets gedaan wordt om het te stoppen maakt me echt heel boos, verdrietig en depressief bijna
En nog steeds roepen dat het buitenlanders zijn......omg. En hij ontkent, dat het leger iets heeft uitgevoerd in Benghazi.....quote:Op maandag 21 februari 2011 23:03 schreef rakotto het volgende:
Op AJA: Telefonist zegt er zijn geen bombardementen.
Het is toch lastig, Hong Kong is gewoon vrij, de chinesen kunnen dus achter dingen komen. In het binnenland is alles gewist over de demonstraties in de 80' etc.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:03 schreef alors het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet in, Chinezen zijn veel te onderdanig.
omdat heel Europa boter op zijn hoofd heeft.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:59 schreef en_door_slecht het volgende:
Echt schandalig hoe onze 'leiders' leiderschap tonen. Zo'n Rosenthal moest zich toch in stukken schamen, gaat leuteren ove 100 Hollanders.
Waarom kan die laffe Rutte niet gewoon aangeven dat Berlusconi niet meet welkom is in NL omdat hij een oorlogsmisdadiger als Gadaffi steunt?
Dat kun je wel concluderen alvast idd...quote:Op maandag 21 februari 2011 23:03 schreef Dekatria het volgende:
Khadaffi gaat dus inderdaad zeggen dattie aanblijft en doorgaat.
Nee Mali, wel de Donald Duck lezenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:03 schreef Ryan3 het volgende:
Tsjaad is solidair..
Daarin ligt toch Timboektoe?
Kan die daar naar toe.
omg daar weet ik het ook vanquote:Op maandag 21 februari 2011 23:05 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee Mali, wel de Donald Duck lezen.
Maar is wel min of meer bevestiging dat ie naar Tsjaad is vertrokken dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |