Waar? wat? Wanneer?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:39 schreef Bartholomaeus het volgende:
It seems Kaddhafi is going to speak on tv
Ik voorspel iets met: drugs, ik ben leider, buitenlanders, al jazeera, ga naar huis.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:39 schreef Bartholomaeus het volgende:
Dat mogen ze volgens mij niet eens volgens EU- en NAVO-verdragen.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:38 schreef SoldMayor het volgende:
Wtf is dat toch met die buitenlandse militairen?
Kan me toch niet voorstellen dat fucking italie daar troepen naar toe heeft gestuurd.
Shit ik wou nog voor 01.00u slapen vandaagquote:Op maandag 21 februari 2011 22:41 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Fuck nee. Ik wil vroeg slapen vanavond.
Ze hebben geen huizen meer.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:41 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Ik voorspel iets met: drugs, ik ben leider, buitenlanders, al jazeera, ga naar huis.
israelquote:Op maandag 21 februari 2011 22:41 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Ik voorspel iets met: drugs, ik ben leider, buitenlanders, al jazeera, ga naar huis.
Stond op IRC Chat en die had het van twitter of zo.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waar? wat? Wanneer?
En toch niet weer Saïfske het Zwaard van de Islam...?
"I'm fully in control of the situation"quote:Op maandag 21 februari 2011 22:39 schreef Bartholomaeus het volgende:
Met Egypte was het authentiek.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:39 schreef YazooW het volgende:
[..]
Anonymous wordt weer eens misbruikt...
De 'eckte' anonymous zou natuurlijk nooit sites van Libie gaan aanvallen omdat het totaal nutteloos is, ze zouden eerder de VN oid aanvallen omdat ze niks doen.
Wat is trouwens het nut om achter een proxy te gaan? Bang dat Khaddafi dalijk voor je deur staat?
also. DDOS vanachter een proxy betekent dat je jezelf DDOSt
Ja, zonder enige voorbereiding, zomaar op een zomerse morgen dachten ze, "We gaan het doen!"quote:Op maandag 21 februari 2011 22:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
LogistiekGast, de Franse, Italiaanse en de USA 5th fleet zit er in de buurt. Alleen zomaar bombarderen kan natuurlijk niet. Deden ze wel in Irak.
Denk het ook, ik denk dat er ook niets gaat veranderen aan de situatie vannacht, behalve nog veel meer doden...quote:Op maandag 21 februari 2011 22:41 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Het gaat een lange nacht worden.
En de Canadeze, zionistische joden zijn op dit moment je dochter aan het verkrachten. Dus daarom bombarderen we ze.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:41 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Misschien heeft hij er wel zooi opgeslagen liggen waarvan niemand het bestaan mag weten? Snel kapot bombarderen zodat niemand het ook ooit zal weten.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:42 schreef Bartholomaeus het volgende:
AJA: seif el islam says that the bombardments were intended to hit explosive depots
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |