Ik zit soms op het Ogrish forum, dit is nieuw helaas.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:53 schreef YazooW het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit echt is ? Internet staat vol met die "gore" shit, kan best een oud plaatje zijn waar ze nu het label Libie op plakken. Als dat regime daar zo graag hun volk wilt ombrengen doen ze dat toch simpelweg met een kogel? Deze mensen zijn gewoon vakkundig opengesneden en alles lijkt het wel...
Pff, dat was vast bedoeld als grapje wat verwijst naar de toespraak van het zwaard van de islam gisteren, muts.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat, iemand kwam weer met zo'n anti-jood reactie, slaat nergens op.
16 man tegelijk maximaal ik ben er al uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja ik weet genoeg, ik ga niet klikken heowel dat altijd heel verleidelijk is op een of andere manier, Met slechts 1 muisklik weet ik het. Maar ik weet dat ik enorm spijt ga krijgen want ik kan echt niet tegen die shitquote:
Zwak zooitje, allemaal.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:55 schreef -jos- het volgende:
Hier alle 'veroordelingen' van de o zo invloedrijke EU
http://www.nu.nl/buitenla(...)-optreden-libie.html
China zou zich nog kunnen onthouden van stemmen, in principe heeft Irak ook no-fly zones gekregen om de Sjiieten en Koeweit te beschermen tegen luchtaanvallen van Saddam, en de VS mocht deze bekrachtigen door Iraakse vliegtuigen uit de lucht te schieten. Maar goed, toen had Saddam zich natuurlijk al schuldig gemaakt aan oorlog met een ander land.quote:
Ja maar ja maar ja maar als er vluchtelingen komen dan wordt Geertje boos hè...quote:Op maandag 21 februari 2011 22:55 schreef t-8one het volgende:
die journalist op nieuwsuur heeft het over een stam van gadaffi, gutver.
[..]
Wat een kneuzenregering hebben we ook, houdt dan gewoon je bek dicht ipv weer angst te gaan verspreiden over de rug van mensen die in nood zijn.
Belangrijk is de schaal van de brandwonden; zoek maar op dat gebeurt niet zo erg met kogels.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:56 schreef Muridae het volgende:
[..]
Ik zit soms op het Ogrish forum, dit is nieuw helaas.
Zoek maar foto's van mensen die beschoten zijn met 50 .cal machinegeweren.
In de bijna alle gevallen zitten de ledematen er niet meer aan.
De chinese regering is echt hatelijk, daar mag ook een bom op vallen met alle regeringsleden in het gebouw.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:58 schreef speknek het volgende:
[..]
China zou zich nog kunnen onthouden van stemmen, in principe heeft Irak ook no-fly zones gekregen om de Sjiieten en Koeweit te beschermen tegen luchtaanvallen van Saddam, en de VS mocht deze bekrachtigen door Iraakse vliegtuigen uit de lucht te schieten. Maar goed, toen had Saddam zich natuurlijk al schuldig gemaakt aan oorlog met een ander land.
Ik acht VN ingrijpen niet heel waarschijnlijk, door China inderdaad.
Ik ga ook niet klikken, ik kan me voorstellen dat het ernstige shit is...quote:Op maandag 21 februari 2011 22:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Mja ik weet genoeg, ik ga niet klikken heowel dat altijd heel verleidelijk is op een of andere manier, Met slechts 1 muisklik weet ik het. Maar ik weet dat ik enorm spijt ga krijgen want ik kan echt niet tegen die shit
Dan wordt Geertje boos, begrijp dat nou...quote:Op maandag 21 februari 2011 22:59 schreef en_door_slecht het volgende:
Echt schandalig hoe onze 'leiders' leiderschap tonen. Zo'n Rosenthal moest zich toch in stukken schamen, gaat leuteren ove 100 Hollanders.
Waarom kan die laffe Rutte niet gewoon aangeven dat Berlusconi niet meet welkom is in NL omdat hij een oorlogsmisdadiger als Gadaffi steunt?
Ik had persoonlijk ook liever een krachtige veroordeling gezien, maar waarschijnlijk heeft Rosenthal politiek goed gehandeld. Ze moeten nog steeds die 100 man er morgen vandaan te zien halen natuurlijk zonder dat ze neergeschoten worden. Zodra je die weg gehaald hebt kun je losgaan.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:55 schreef t-8one het volgende:
die journalist op nieuwsuur heeft het over een stam van gadaffi, gutver.
[..]
Wat een kneuzenregering hebben we ook, houdt dan gewoon je bek dicht ipv weer angst te gaan verspreiden over de rug van mensen die in nood zijn.
Zo is het toch altijd geweest?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nogmaals, die menselijke resten kan ik wel tegen. Dat er niets gedaan wordt om het te stoppen maakt me echt heel boos, verdrietig en depressief bijna
Om tegen je regering te zeggen dat ze moeten stoppen met het steunen van dictaturen. Ik geloof dat we erg ons best doen om handel te drijven met China.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:52 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Christus waarom klik ik daarop!
Tsja, zo blijft het wel een interne revolutie. Wel beter voor eenheid van het land zullen we maar denken.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:58 schreef speknek het volgende:
[..]
China zou zich nog kunnen onthouden van stemmen, in principe heeft Irak ook no-fly zones gekregen om de Sjiieten en Koeweit te beschermen tegen luchtaanvallen van Saddam, en de VS mocht deze bekrachtigen door Iraakse vliegtuigen uit de lucht te schieten. Maar goed, toen had Saddam zich natuurlijk al schuldig gemaakt aan oorlog met een ander land.
Ik acht VN ingrijpen niet heel waarschijnlijk, door China inderdaad.
Dan moet je niet beginnen over een 'vluchtelingenstroom'quote:Op maandag 21 februari 2011 23:01 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik had persoonlijk ook liever een krachtige veroordeling gezien, maar waarschijnlijk heeft Rosenthal politiek goed gehandeld. Ze moeten nog steeds die 100 man er morgen vandaan te zien halen natuurlijk zonder dat ze neergeschoten worden. Zodra je die weg gehaald hebt kun je losgaan.
Natuurlijk zijn voor onze regering onze mensen belangrijker dan mensen van een ander land.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:59 schreef en_door_slecht het volgende:
Zo'n Rosenthal moest zich toch in stukken schamen, gaat leuteren ove 100 Hollanders.
Zo hoort het ook.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn voor onze regering onze mensen belangrijker dan mensen van een ander land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |