Waar? wat? Wanneer?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:39 schreef Bartholomaeus het volgende:
It seems Kaddhafi is going to speak on tv
Ik voorspel iets met: drugs, ik ben leider, buitenlanders, al jazeera, ga naar huis.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:39 schreef Bartholomaeus het volgende:
Dat mogen ze volgens mij niet eens volgens EU- en NAVO-verdragen.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:38 schreef SoldMayor het volgende:
Wtf is dat toch met die buitenlandse militairen?
Kan me toch niet voorstellen dat fucking italie daar troepen naar toe heeft gestuurd.
Shit ik wou nog voor 01.00u slapen vandaagquote:Op maandag 21 februari 2011 22:41 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Fuck nee. Ik wil vroeg slapen vanavond.
Ze hebben geen huizen meer.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:41 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Ik voorspel iets met: drugs, ik ben leider, buitenlanders, al jazeera, ga naar huis.
israelquote:Op maandag 21 februari 2011 22:41 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Ik voorspel iets met: drugs, ik ben leider, buitenlanders, al jazeera, ga naar huis.
Stond op IRC Chat en die had het van twitter of zo.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waar? wat? Wanneer?
En toch niet weer Saïfske het Zwaard van de Islam...?
"I'm fully in control of the situation"quote:Op maandag 21 februari 2011 22:39 schreef Bartholomaeus het volgende:
Met Egypte was het authentiek.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:39 schreef YazooW het volgende:
[..]
Anonymous wordt weer eens misbruikt...
De 'eckte' anonymous zou natuurlijk nooit sites van Libie gaan aanvallen omdat het totaal nutteloos is, ze zouden eerder de VN oid aanvallen omdat ze niks doen.
Wat is trouwens het nut om achter een proxy te gaan? Bang dat Khaddafi dalijk voor je deur staat?
also. DDOS vanachter een proxy betekent dat je jezelf DDOSt
Ja, zonder enige voorbereiding, zomaar op een zomerse morgen dachten ze, "We gaan het doen!"quote:Op maandag 21 februari 2011 22:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
LogistiekGast, de Franse, Italiaanse en de USA 5th fleet zit er in de buurt. Alleen zomaar bombarderen kan natuurlijk niet. Deden ze wel in Irak.
Denk het ook, ik denk dat er ook niets gaat veranderen aan de situatie vannacht, behalve nog veel meer doden...quote:Op maandag 21 februari 2011 22:41 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Het gaat een lange nacht worden.
En de Canadeze, zionistische joden zijn op dit moment je dochter aan het verkrachten. Dus daarom bombarderen we ze.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:41 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Misschien heeft hij er wel zooi opgeslagen liggen waarvan niemand het bestaan mag weten? Snel kapot bombarderen zodat niemand het ook ooit zal weten.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:42 schreef Bartholomaeus het volgende:
AJA: seif el islam says that the bombardments were intended to hit explosive depots
nieuwsuur bevestigd,quote:Op maandag 21 februari 2011 22:39 schreef Bartholomaeus het volgende:
quote:
quote:
Ow jaquote:Op maandag 21 februari 2011 22:42 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
En de Canadeze, zionistische joden zijn op dit moment je dochter aan het verkrachten. Dus daarom bombarderen we ze.
Ik moet gelukkig woensdag pas weer aan de slag...quote:Op maandag 21 februari 2011 22:42 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Shit ik wou nog voor 01.00u slapen vandaag
Egyptocracy AJA: Saif #Gaddafi admits airstrikes hitting #Tripoli and #Benghazi, but they were targeting ammunition stores. #Libya #Feb17quote:Op maandag 21 februari 2011 22:43 schreef yavanna het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Breaking BBC Arabic: Libyan State TV carries statement from Saif Al Islam Gaddafi denying that military aircrafts have bombed Tripoli #Libya
Weten we nog niet, dit keer word de geschiedenis live voor onze ogen geschreven. En de slotzin is nog een raadsel voor iedereen.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:43 schreef -Datdus- het volgende:
Hoe zal deze periode genoemd worden in de geschiedenisboeken over 50 jaar?
Ik hoop de Vierde Golf.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:43 schreef -Datdus- het volgende:
Hoe zal deze periode genoemd worden in de geschiedenisboeken over 50 jaar?
Dan moet het wel waar zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:44 schreef t-8one het volgende:
[..]
nieuwsuur bevestigd,
of leest hier mee.
Er was eerder vanmiddag al het bericht dat hij legerbases en munitie depots bombardeerde, om te voorkomen dat de wapens 'verkeerd' terecht zouden komen...quote:Op maandag 21 februari 2011 22:43 schreef YazooW het volgende:
[..]
Misschien heeft hij er wel zooi opgeslagen liggen waarvan niemand het bestaan mag weten? Snel kapot bombarderen zodat niemand het ook ooit zal weten.
Hij heeft het al beweerd hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 22:44 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ow ja, Joden/VS/Israel , dit is geen Tunesië/Egypte.....
Jah, maar blijkbaar hebben de Libiërs dit niet begrepen, dus ff nog een keer bevestigen.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:45 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Hij heeft het al beweerd hoor
Nuja, we zullen straks wel de waarheid horen.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:44 schreef -jos- het volgende:
[..]
Egyptocracy AJA: Saif #Gaddafi admits airstrikes hitting #Tripoli and #Benghazi, but they were targeting ammunition stores. #Libya #Feb17
Dit wordt natuurlijk zwaar tegengesproken door de 2 piloten in Malta.
Mijn gevoel zegt dat ze het nu op dit moment vooral zelf moeten oplossen en dat er alleen enorme politieke druk moet zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zoals ik zei: ik KEN het internationale recht wel een beetje.. Desalniettemin vertelt mijn gevoel me nu iets anders. Noem me naief, noem me een watje
Welke depots? Eigen depotsquote:Op maandag 21 februari 2011 22:42 schreef Bartholomaeus het volgende:
AJA: seif el islam says that the bombardments were intended to hit explosive depots
quote:ROME (MarketWatch) -- Italian securities regulator Consob said Friday that the Libyan Investment Authority holds a 2.01% stake in Finmeccanica SpA , Italy's biggest defense and aerospace company by revenue.
Consob said LIA, which is Libya's sovereign wealth fund, reached that stake size Monday. Under Italian securities regulation, shareholders have to inform Consob of their stakes when they reach a 2% level.
Libya has a large stake in Italian bank UniCredit SpA (UCG.MI) and has said it also holds shares in Eni SpA (E 50.30, +0.19, +0.38%) , the country's largest energy company based on market value.
Hij deed een klein liedje over dat Gadaffi nu aan de beurt is, zo schokkend of walgelijk was het niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:46 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag maar wat zei hij?
Een beetje een zachtaardig liedje zingen over Gadhaffi dat ie even wat rustiger aan moet doen omdat ie anders ook in coma valt.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:46 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag maar wat zei hij?
Ah we hebben ze overtroffen.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:48 schreef Dekatria het volgende:
Italiaanse BuZa minister doet een Ruttetje
Zou toch wel stoer zijn, het Egyptische leger dat even Democratie komt brengen.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:49 schreef BObNL het volgende:
Misschien grijpt Egypte deze kans wel om Libie over te nemen
Zei hij dat echt?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:49 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ah we hebben ze overtroffen.
Rosenthal: "Prioriteit is nu om vluchtelingenstromen te voorkomen."
Sneu, heel sneuquote:Op maandag 21 februari 2011 22:49 schreef t-8one het volgende:
Ohw, europa maakt zich druk om enge moslims en vluchtelingen
Jep.quote:
Ja, maar dan moet eerst de VN veiligheidsraad het eens worden over een resolutie voor een no-fly zone.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:47 schreef Cudles het volgende:
Kan de VN niet met straaljagers de vliegtuigen van het leger uit de lucht te schieten, zodat die van Libië stoppen mensen te bombarderen.
Ik snap dat Libië zelfbeschikkingsrecht heeft, maar dit is gewoon massamoord op weerloze burgers.
ja triest maken geen zorgen om die doden maar meer om iets nutteloosquote:Op maandag 21 februari 2011 22:49 schreef t-8one het volgende:
Ohw, europa maakt zich druk om enge moslims en vluchtelingen
WTF???quote:Op maandag 21 februari 2011 22:49 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Dan zijn de rapen helemaal gaar.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:50 schreef Ryan3 het volgende:
Die Italiaanse minister over het Islamitische emiraat Benghazi hoor, dat vindt hij gevaarlijk....
Zou best nog kunnen hoor dat ze Italianen in de strijd tegen de bevolking hebben geworpen...
De Italianen kunnen op dit moment echt niet de oliedollars van Khadaffi missen,quote:Op maandag 21 februari 2011 22:50 schreef Ryan3 het volgende:
Die Italiaanse minister over het Islamitische emiraat Benghazi hoor, dat vindt hij gevaarlijk....
Zou best nog kunnen hoor dat ze Italianen in de strijd tegen de bevolking hebben geworpen...
Kijkquote:Op maandag 21 februari 2011 22:49 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Wil China zeker niet?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:50 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet eerst de VN veiligheidsraad het eens worden over een resolutie voor een no-fly zone.
Ik dacht dat het een grapje was van iemand hier. Ben er serieus even sprakeloos van.quote:
"Bent u opzoek naar democratie? Bel dan het Egyptische leger op xxxxxx"quote:Op maandag 21 februari 2011 22:49 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Zou toch wel stoer zijn, het Egyptische leger dat even Democratie komt brengen.
Christus waarom klik ik daarop!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:51 schreef -Datdus- het volgende:
Even een heel nsfw linkje... En dan durft dat beest ook nog bombardementen te ontkennen.![]()
![]()
https://twitter.com/#!/TheTruthNetwork/status/39786801832923136
Jeuzus, ik had heel wat verwacht, maar dit is toch wel een nieuwe dimensie...quote:Op maandag 21 februari 2011 22:51 schreef -Datdus- het volgende:
Even een heel nsfw linkje... En dan durft dat beest ook nog bombardementen te ontkennen.![]()
![]()
Oost-Libie staat wel bekend als vrij extremistisch, meeste buitenlandse terroristen in Irak zijn ook Libiers.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:50 schreef Ryan3 het volgende:
Dat is een goede omschrijving ja... een Ruttetje.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:48 schreef Dekatria het volgende:
Italiaanse BuZa minister doet een Ruttetje
Zwaar kaliber geschut, bommen brengen meer schade aan de rest van het lichaam door schrepnel.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:51 schreef -Datdus- het volgende:
![]()
Is dit met de mensen doormidden? Ik ga niet kijken nl.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:52 schreef superworm het volgende:
[..]
Jeuzus, ik had heel wat verwacht, maar dit is toch wel een nieuwe dimensie...
Jep, spijt van dat ik daarop heb geklikt.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:52 schreef yavanna het volgende:
[..]
Is dit met de mensen doormidden? Ik ga niet kijken nl.
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:48 schreef raistlin6 het volgende:
Ik ga even wat eten klaarzetten en een pot thee zetten. Me even voorbereiden op minimaal een uur naar een uiting van psychoses luisteren.
Heb er ook zin in. Waarschijnlijk zal ie wel wat opium gerookt hebben, daar wordt ie rustig van.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:47 schreef Cudles het volgende:
Kan de VN niet met straaljagers de vliegtuigen van het leger uit de lucht te schieten, zodat die van Libië stoppen mensen te bombarderen.
Ik snap dat Libië zelfbeschikkingsrecht heeft, maar dit is gewoon massamoord op weerloze burgers.
Wie zegt dat dit echt is ? Internet staat vol met die "gore" shit, kan best een oud plaatje zijn waar ze nu het label Libie op plakken. Als dat regime daar zo graag hun volk wilt ombrengen doen ze dat toch simpelweg met een kogel? Deze mensen zijn gewoon vakkundig opengesneden en alles lijkt het wel...quote:Op maandag 21 februari 2011 22:51 schreef -Datdus- het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |