Ja dit keer wel. Maar de media moet eens kappen met iedere scheet van Wilders te gebruiken.quote:
Laat hem eens infiltreren in Libië, dan kan hij eens met echt nieuws komen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:01 schreef Mores het volgende:
Ik kijk uit naar Stegeman, altijd wel leuke infiltraties
Waarom vind je dat hij fout is?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:09 schreef Mores het volgende:
Hij is zelf fout, wat een looser is die man toch
Om dat hij staat te draaikonten, kom uit voor je mening ipv dat gedraaiquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laat hem eens infiltreren in Libië, dan kan hij eens met echt nieuws komen.
[..]
Waarom vind je dat hij fout is?
Ik durf te wedden dat Henk Bleker dagelijks door zijn vrouw gemolesteerd wordt. Wat een mietje...quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:09 schreef Mores het volgende:
Hij is zelf fout, wat een looser is die man toch
Soberzo, CDAquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:42 schreef Eenskijken het volgende:
mijn stem gaat niet naar het cda 2 maart
quote:"Een tevreden roker is geen onruststoker"
Ja ik vond hem ook niet sterk, issie dronken ofzo? Stoned misschien? Hij keek zo ondeugend toen Timmermans het over joints had...quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:53 schreef venomsnake het volgende:
Jezus wat een dom figuur is die Blekere... Eerst zegt ie "Meneer Thieme", en net zegt ie dat het vandaag vrijdag is.
Het CDA staat dan ook niet voor niets voor Charlatans, Debielen en Achterlijken...quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:53 schreef venomsnake het volgende:
Jezus wat een dom figuur is die Blekere... Eerst zegt ie "Meneer Thieme", en net zegt ie dat het vandaag vrijdag is.
Ja hij ziet er ook wel uit als iemand met Alzheimerquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:53 schreef venomsnake het volgende:
Dat zou Dion Graus ook zeggen, en terecht...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:13 schreef Fingon het volgende:
[..]
Ja hij ziet er ook wel uit als iemand met Alzheimer
nope. P&W valt laatste tijd erg tegen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:00 schreef golfer het volgende:
Teruggelezen en aan het geringe aantal inhoudelijke reacties van vandaag alweer niet veel gemist dus?
Hij komt op mij vaak over als iemand die te vaak met zijn hoofd in een paardenreetquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik vond hem ook niet sterk, issie dronken ofzo? Stoned misschien? Hij keek zo ondeugend toen Timmermans het over joints had...
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:13 schreef Fingon het volgende:
[..]
Ja hij ziet er ook wel uit als iemand met Alzheimer
Mag ze samen met Henk Bleker naar dezelfde GGZ-instelling. Ik wens de doktoren alvast succes...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:01 schreef Specularium het volgende:
Nee dan deze, typerend, een klein meisje dat haar zin niet krijgt.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |