Je hebt gelijk dat het hoofddoekjes problematiek zich grotendeels voordoet in de randstad en niet daarbuiten. Maar we moeten er gewoon snel van af zoals we gelukkig al een tijdje van de doodstraf en foltering af zijn. Wat mij betreft kan er ook een extra verdrag getekend worden tegen de onderdrukking van de vrouw waarin hoofddoekjes in NL gebanned worden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:42 schreef golfer het volgende:
[..]
En die komen op grote schaal in Nederland voor?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:48 schreef LWD-Godius het volgende:
Je hebt gelijk dat het hoofddoekjes problematiek zich grotendeels voordoet in de randstad en niet daarbuiten. Maar we moeten er gewoon snel van af zoals we gelukkig al een tijdje van de doodstraf en foltering af zijn. Wat mij betreft kan er ook een extra verdrag getekend worden tegen de onderdrukking van de vrouw waarin hoofddoekjes in NL gebanned worden.
wel leuk om naar te kijken. thiemequote:Op donderdag 24 februari 2011 20:42 schreef Jac0bus het volgende:
Marianne Thieme in debat. Als dat maar goed gaat
Ja dit keer wel. Maar de media moet eens kappen met iedere scheet van Wilders te gebruiken.quote:
Laat hem eens infiltreren in Libië, dan kan hij eens met echt nieuws komen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:01 schreef Mores het volgende:
Ik kijk uit naar Stegeman, altijd wel leuke infiltraties
Waarom vind je dat hij fout is?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:09 schreef Mores het volgende:
Hij is zelf fout, wat een looser is die man toch
Om dat hij staat te draaikonten, kom uit voor je mening ipv dat gedraaiquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laat hem eens infiltreren in Libië, dan kan hij eens met echt nieuws komen.
[..]
Waarom vind je dat hij fout is?
Ik durf te wedden dat Henk Bleker dagelijks door zijn vrouw gemolesteerd wordt. Wat een mietje...quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:09 schreef Mores het volgende:
Hij is zelf fout, wat een looser is die man toch
Soberzo, CDAquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:42 schreef Eenskijken het volgende:
mijn stem gaat niet naar het cda 2 maart
quote:"Een tevreden roker is geen onruststoker"
Ja ik vond hem ook niet sterk, issie dronken ofzo? Stoned misschien? Hij keek zo ondeugend toen Timmermans het over joints had...quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:53 schreef venomsnake het volgende:
Jezus wat een dom figuur is die Blekere... Eerst zegt ie "Meneer Thieme", en net zegt ie dat het vandaag vrijdag is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |