Het CDA staat dan ook niet voor niets voor Charlatans, Debielen en Achterlijken...quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:53 schreef venomsnake het volgende:
Jezus wat een dom figuur is die Blekere... Eerst zegt ie "Meneer Thieme", en net zegt ie dat het vandaag vrijdag is.
Ja hij ziet er ook wel uit als iemand met Alzheimerquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:53 schreef venomsnake het volgende:
Jezus wat een dom figuur is die Blekere... Eerst zegt ie "Meneer Thieme", en net zegt ie dat het vandaag vrijdag is.
Dat zou Dion Graus ook zeggen, en terecht...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:13 schreef Fingon het volgende:
[..]
Ja hij ziet er ook wel uit als iemand met Alzheimer
nope. P&W valt laatste tijd erg tegen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:00 schreef golfer het volgende:
Teruggelezen en aan het geringe aantal inhoudelijke reacties van vandaag alweer niet veel gemist dus?
Hij komt op mij vaak over als iemand die te vaak met zijn hoofd in een paardenreetquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik vond hem ook niet sterk, issie dronken ofzo? Stoned misschien? Hij keek zo ondeugend toen Timmermans het over joints had...
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:13 schreef Fingon het volgende:
[..]
Ja hij ziet er ook wel uit als iemand met Alzheimer
Mag ze samen met Henk Bleker naar dezelfde GGZ-instelling. Ik wens de doktoren alvast succes...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:01 schreef Specularium het volgende:
Nee dan deze, typerend, een klein meisje dat haar zin niet krijgt.
[ afbeelding ]
En het CDA maar denken dat ze herkenbaarder moeten zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
En natuurlijk gauw duidelijk dat ie conform de cda-traditie totaal niet op zijn woord te vertrouwen is.
en vanavond is Bart er weerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:23 schreef Jac0bus het volgende:
Ik mag dat laconieke gedrag van Bleker wel, in tegenstelling tot anderen hier. Weer iets anders dan tetterende politici.
Vanavond Bart Chabot weer. Ik vond hem heel tof maar ik heb hem nou al zó vaak gezien bij P&W dat ik hem nu heel irritant vind.
Heb ik eigenlijk uitzendingen gemist of heeft Chabot het na die operatie of de aankondiging daarvan nooit meer over die tumor gehad?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:22 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en vanavond is Bart er weer
"De Arabische wereld". Alsof het een groot saamhorig continent is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:33 schreef golfer het volgende:
Laatste bekendgemaakte gast:
Thomas Erdbrink
Iran-correspondent over de onrust in de Arabische wereld.
Erdbrink woont al jaren in Teheran en is getrouwd met een Iraanse vrouw.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:39 schreef Specularium het volgende:
"De Arabische wereld". Alsof het een groot saamhorig continent is.
Weer zo'n nikszeggend pratend hoofd die uiteindelijk stiekem ook afhankelijk is van
twitter of facebook voor de echte ontwikkelingen, maar dat is natuurlijk niet journalistiek verantwoord dus dan is het beter Captain Hindsight te spelen in zo'n show die gevuld moet worden.
Is een jaar afwachten, dus daar ga je niet een jaar over 'doorzeuren'quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk uitzendingen gemist of heeft Chabot het na die operatie of de aankondiging daarvan nooit meer over die tumor gehad?
Het kon toen volgens hem alleen maar mis of mis gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |