En het CDA maar denken dat ze herkenbaarder moeten zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
En natuurlijk gauw duidelijk dat ie conform de cda-traditie totaal niet op zijn woord te vertrouwen is.
en vanavond is Bart er weerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:23 schreef Jac0bus het volgende:
Ik mag dat laconieke gedrag van Bleker wel, in tegenstelling tot anderen hier. Weer iets anders dan tetterende politici.
Vanavond Bart Chabot weer. Ik vond hem heel tof maar ik heb hem nou al zó vaak gezien bij P&W dat ik hem nu heel irritant vind.
Heb ik eigenlijk uitzendingen gemist of heeft Chabot het na die operatie of de aankondiging daarvan nooit meer over die tumor gehad?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:22 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en vanavond is Bart er weer
"De Arabische wereld". Alsof het een groot saamhorig continent is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:33 schreef golfer het volgende:
Laatste bekendgemaakte gast:
Thomas Erdbrink
Iran-correspondent over de onrust in de Arabische wereld.
Erdbrink woont al jaren in Teheran en is getrouwd met een Iraanse vrouw.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:39 schreef Specularium het volgende:
"De Arabische wereld". Alsof het een groot saamhorig continent is.
Weer zo'n nikszeggend pratend hoofd die uiteindelijk stiekem ook afhankelijk is van
twitter of facebook voor de echte ontwikkelingen, maar dat is natuurlijk niet journalistiek verantwoord dus dan is het beter Captain Hindsight te spelen in zo'n show die gevuld moet worden.
Is een jaar afwachten, dus daar ga je niet een jaar over 'doorzeuren'quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk uitzendingen gemist of heeft Chabot het na die operatie of de aankondiging daarvan nooit meer over die tumor gehad?
Het kon toen volgens hem alleen maar mis of mis gaan.
Blijkbaar ben jij niet waardevol voor Nederland, ga maar gauw een spuitje halen bij het CDA.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Beste Henk Kamp, als van werk naar werk blijkbaar heel makkelijk is, waarom heb ik dan nog steeds geen nieuwe baan?
Ik snap er ook geen reet van. Als je dan toch over voetbal gaat praten, praat dan liever over Ajax, PSV en Twente die allemaal door zijn in de EL of zoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:45 schreef vivelafete het volgende:
Is dit nou een nuttig onderwerp?
De voetbalkwaliteiten van een zoon van Kadhafi
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:37 schreef Fingon het volgende:
[..]
Blijkbaar ben jij niet waardevol voor Nederland, ga maar gauw een spuitje halen bij het CDA.
P&W en journalistiek is anno 2011 ook ver te zoekenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:43 schreef borisz het volgende:
Iedereen die nu een scheet in Libie heeft gelaten komt bij PenW?
Je mist weinig inderdaad. De uitzending van eergisteren heb ik ook helemaal overgeslagen... althans, ik wilde 'm terugkijken, maar ik kon geen interessant items vindenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:27 schreef golfer het volgende:
Alweer nauwelijks reacties, dus alweer niet echt iets gemist?
deze week maar 1x een uitzending bekeken, ze worden steeds oninteressanter.![]()
Oh, was dat die Midden Oosten-"deskundige"... die kwam uitleggen dat jongeren tegenwoordig ook mobieltjes en internet hebben... man man man...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:34 schreef borisz het volgende:
Erbrink was nog wel aardig en Chabot tja weinig nieuws. Kamp had niks zinnigs en Hamberg =
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:33 schreef pberends het volgende:
ik zie liever Bessems of Wester met een interessante analyse ipv dat constant jolige gedoe.
Voor goede politieke analyses kun je tegenwoordig nota bene beter overschakelen naar DWDD, als Rottenberg, De Vries en De Hond weer een discussie hebbenquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:54 schreef vaasinbloem het volgende:
Goede herinnering om niet op VVD te stemmen, allemaal gladde alen. Altijd doen of ze alles voor de meerderheid doen. En iedereen trapt erin.
Ja, en Jort Kelder als tafelheer.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:13 schreef pberends het volgende:
Voor goede politieke analyses kun je tegenwoordig nota bene beter overschakelen naar DWDD, als Rottenberg, De Vries en De Hond weer een discussie hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |