SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Ow, dat is netjes. Niet zo ranzig of snel-herstellendquote:Op maandag 21 februari 2011 17:43 schreef wonderer het volgende:
Dat ranzige mannetje. Dat ie dat niet had moeten zeggen enzo.
Ik heb het nét gedaan voor jequote:Op maandag 21 februari 2011 17:48 schreef skunkasaur het volgende:
Aaah wonderer wat doe je nu kan ik mijn post niet meer editen
Ook echt drie seconden te laat
Sorryquote:Op maandag 21 februari 2011 17:48 schreef skunkasaur het volgende:
Aaah wonderer wat doe je nu kan ik mijn post niet meer editen
Ook echt drie seconden te laat
Ik wist het, dat ik iemand vergat. Maar ik had wel allerlei andere meets in mijn hoofd waar ik jou ook gezien heb. Of zelfs speciaal voor jou ben gekomenquote:
Ja, strange... Zal ongetwijfeld een dieperliggende filosofische achtergrond hebben die bij nadere beschouwing heel logisch is, maar ik kan er niets op bedenkenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:52 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het ook zo'n stom iets, dat je je posts niet meer kan aanpassen als een topic dicht is...
En dat meld je nu pas?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:10 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ben al lekker de hele dag een LOTR marathon aan het houden. Met kaartje en achtergrondinformatie erbij op bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Dat is aan jullie, daar ga ik niet over.quote:
Mijn reactie is nog steeds effectiefquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Omg. Daar gaat portie haver met cum #3 voor vandaag.
Ik wil kapsalon...
Niet overheen.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat is aan jullie, daar ga ik niet over.
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:36 schreef Vanyel het volgende:
Ranzige vrouwtjes wel welkom hier?Je bent een stommer Vanyel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ontbijt en lunch is voor de lijn. Dit is gewoon gemakzuchtquote:Op maandag 21 februari 2011 18:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat dat alleen ontbijt en lunch was?.
Ik ga straks nog wel lekker een bak fruitsalade maken denk ik.
Want DIT IS GEEN LEVEN!!!!!I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
.... haver met... wat?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Omg. Daar gaat portie haver met cum #3 voor vandaag.
Ik wil kapsalon...
Now, this is a story all about howquote:Op maandag 21 februari 2011 18:31 schreef Tha_Erik het volgende:
PIPPIN: I didn't think it would end this way.
GANDALF: End? No, the journey doesn't end here. Death is just another path, one that we all must take. The grey rain-curtain of this world rolls back, and all turns to silver glass, and then you see it.
PIPPIN: What? Gandalf? See what?
GANDALF: White shores, and beyond, a far green country under a swift sunrise.
PIPPIN: Well, that isn't so bad.
GANDALF: No. No, it isn't.
Cum! nomnomnomnomnomnom.quote:
Ik heb eik ook liever dat je haar zelf houdtquote:Op maandag 21 februari 2011 18:44 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou je bijna mijn kind aanbieden om mee af te vallen, maar ik hou haar toch eigenlijk liever zelf.
Yoghurtquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb eik ook liever dat je haar zelf houdt
Volgens mij is dat 'm niet.quote:
Kan ook. Maar dit is het nummer dat ik in mijn hoofd kreeg.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:55 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik heb een Disney associatie, eik.
Ja die. PRECIES DIE.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:31 schreef Tha_Erik het volgende:
PIPPIN: I didn't think it would end this way.
GANDALF: End? No, the journey doesn't end here. Death is just another path, one that we all must take. The grey rain-curtain of this world rolls back, and all turns to silver glass, and then you see it.
PIPPIN: What? Gandalf? See what?
GANDALF: White shores, and beyond, a far green country under a swift sunrise.
PIPPIN: Well, that isn't so bad.
GANDALF: No. No, it isn't.
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:03 schreef skunkasaur het volgende:
ERIK EN BAKFIETS
SITTING IN A TREE
KAY AI ES ES AI EN GEE
THEN COMES LOVE
THEN COMES MARRIAGE...
oh wacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:19 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ook, maar ik was voor dat meisje met die bril.MarionSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ze was goed ja. Van mij mocht die kalende man (Jonathan?) wel weg toen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Marion is er uitquote:Op maandag 21 februari 2011 19:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Masterchef Australië zo'n heerlijk programma.
Oh, net 5 maar het is al klaarquote:
Johquote:
Je meent het!quote:
Dat heeft zo'n comment toch niet nodig?quote:
Jawel, want ik denk dan dat je onnozel reageertquote:Op maandag 21 februari 2011 20:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat heeft zo'n comment toch niet nodig?
quote:
Ik reageert NOOIT onnozelquote:Op maandag 21 februari 2011 20:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jawel, want ik denk dan dat je onnozel reageert
dandybleu kwam langsquote:Op maandag 21 februari 2011 21:28 schreef kanovinnie het volgende:
Hebben jullie last van ranzige mannetjes?
Och, 1 van de dorpsgekken. Als 't te erg wordt moeten jullie gewoon even een TR plaatsen (topic staat meestal toch in myat omdat ik jullie centraal zetquote:
meestal redden de ranzige vrouwen het hier wel om ze weg te jagenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Och, 1 van de dorpsgekken. Als 't te erg wordt moeten jullie gewoon even een TR plaatsen (topic staat meestal toch in myat omdat ik jullie centraal zet) of in het FB topic posten
Ik heb liever dat ik of een andere mod er wat van zegt, dan dat mensen hier gigantisch lopen te schelden enzoquote:Op maandag 21 februari 2011 22:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
meestal redden de ranzige vrouwen het hier wel om ze weg te jagen
Sjow, uit eten geweest.. Erg gezellig.
En heb netjes alles betaald ondanks dat ik erg vuil werd aangekeken toen ik dat deed
never schelden..... Sarcasm is more fun!!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ik of een andere mod er wat van zegt, dan dat mensen hier gigantisch lopen te schelden enzo
Ik zou het vast niet moeten zeggen, maar ik heb net in 10 minuten 4 stroopwafels naar binnen geduwdquote:
Wel zeggen juist; erkenning is de eerste stap naar de oplossing van het probleemquote:Op maandag 21 februari 2011 23:17 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou het vast niet moeten zeggen, maar ik heb net in 10 minuten 4 stroopwafels naar binnen geduwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Het zijn hier geen weerloze angstige huisvrouwen.
Goed omdat te weten! Het huilende leger van lesbiennes valt alle mannen van FOK! aan die hier posten!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik pinkte een klein showbiztraantje weg bij Love and other drugs.
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wel zeggen juist; erkenning is de eerste stap naar de oplossing van het probleem
(was het lekker??)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas kan ik alleen faxen via de mail dus dat gaat niet lukken, sorry.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Crapquote:Op maandag 21 februari 2011 23:29 schreef Vanyel het volgende:
Helaas kan ik alleen faxen via de mail dus dat gaat niet lukken, sorry.
Och, stroopwafels zijn niet mijn drug of choice, dus daar kan ik mee leven!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zou het vast niet moeten zeggen, maar ik heb net in 10 minuten 4 stroopwafels naar binnen geduwd
*boks*quote:Op maandag 21 februari 2011 23:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Crap
Dan ga ik maar een bakje yoghurt met muesli eten
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 04:44 schreef wonderer het volgende:
Ik zou zeggen, drink wat water, maar dan word je straks weer wakker omdat je moet plassen. Catch-22!
Yep, ik ben net klaar dus ik duik erinquote:Op dinsdag 22 februari 2011 06:54 schreef lezzer het volgende:
Ah, een nachtelijke ruksessie zie ik wel
Rise (hihi) and shine
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 04:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb nu een goed gesprek met poes
"zij kon het evangeliseren niet laten"quote:
Een gesprek met de poes én posten op FOK! at the same time? Wow, dat is nog eens multitaskenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 07:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat dachten jullie trouwens dat ik bedoelde met...
[Ik heb nu een goed gesprek met poes]
Oh... ik heb iets heel anders gedroomd andersquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:04 schreef Bakfiets. het volgende:
Hallo rukkertjes.Ik droomde dat lezzer me in elkaar sloeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ik had een plaatje van haar in m'n dagboekquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:51 schreef Vanyel het volgende:
Hmm, ik zie de clip van Listen to your heart en weet meteen weer waarom ik haar van Roxette vroegah zo lekker vond.
Nog steeds eigenlijk (in de clip dan).
Dat die man zo lang in de kast heeft kunnen zittenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:14 schreef lezzer het volgende:
Voor er echt helemaal niemand meer iets van snapt:
Ikke ikke!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn zus had een tijdje iets met het neefje van Wim Sonneveld. Wie wil me aanraken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:
Ik heb een besluit in hun policy aangevochten en ik heb nu al twee keer geen brief van hun gekregen, terwijl ze hem wel gestuurd hebben, zodat ik veel tijd heb verdaan met wachten tot ik die brief een keer kreeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |