Johquote:
Je meent het!quote:
Dat heeft zo'n comment toch niet nodig?quote:
Jawel, want ik denk dan dat je onnozel reageertquote:Op maandag 21 februari 2011 20:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat heeft zo'n comment toch niet nodig?
quote:
Ik reageert NOOIT onnozelquote:Op maandag 21 februari 2011 20:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jawel, want ik denk dan dat je onnozel reageert
dandybleu kwam langsquote:Op maandag 21 februari 2011 21:28 schreef kanovinnie het volgende:
Hebben jullie last van ranzige mannetjes?
Och, 1 van de dorpsgekken. Als 't te erg wordt moeten jullie gewoon even een TR plaatsen (topic staat meestal toch in myat omdat ik jullie centraal zetquote:
meestal redden de ranzige vrouwen het hier wel om ze weg te jagenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Och, 1 van de dorpsgekken. Als 't te erg wordt moeten jullie gewoon even een TR plaatsen (topic staat meestal toch in myat omdat ik jullie centraal zet) of in het FB topic posten
Ik heb liever dat ik of een andere mod er wat van zegt, dan dat mensen hier gigantisch lopen te schelden enzoquote:Op maandag 21 februari 2011 22:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
meestal redden de ranzige vrouwen het hier wel om ze weg te jagen
Sjow, uit eten geweest.. Erg gezellig.
En heb netjes alles betaald ondanks dat ik erg vuil werd aangekeken toen ik dat deed
never schelden..... Sarcasm is more fun!!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ik of een andere mod er wat van zegt, dan dat mensen hier gigantisch lopen te schelden enzo
Ik zou het vast niet moeten zeggen, maar ik heb net in 10 minuten 4 stroopwafels naar binnen geduwdquote:
Wel zeggen juist; erkenning is de eerste stap naar de oplossing van het probleemquote:Op maandag 21 februari 2011 23:17 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou het vast niet moeten zeggen, maar ik heb net in 10 minuten 4 stroopwafels naar binnen geduwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Het zijn hier geen weerloze angstige huisvrouwen.
Goed omdat te weten! Het huilende leger van lesbiennes valt alle mannen van FOK! aan die hier posten!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik pinkte een klein showbiztraantje weg bij Love and other drugs.
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wel zeggen juist; erkenning is de eerste stap naar de oplossing van het probleem
(was het lekker??)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas kan ik alleen faxen via de mail dus dat gaat niet lukken, sorry.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Crapquote:Op maandag 21 februari 2011 23:29 schreef Vanyel het volgende:
Helaas kan ik alleen faxen via de mail dus dat gaat niet lukken, sorry.
Och, stroopwafels zijn niet mijn drug of choice, dus daar kan ik mee leven!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zou het vast niet moeten zeggen, maar ik heb net in 10 minuten 4 stroopwafels naar binnen geduwd
*boks*quote:Op maandag 21 februari 2011 23:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Crap
Dan ga ik maar een bakje yoghurt met muesli eten
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 04:44 schreef wonderer het volgende:
Ik zou zeggen, drink wat water, maar dan word je straks weer wakker omdat je moet plassen. Catch-22!
Yep, ik ben net klaar dus ik duik erinquote:Op dinsdag 22 februari 2011 06:54 schreef lezzer het volgende:
Ah, een nachtelijke ruksessie zie ik wel
Rise (hihi) and shine
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 04:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb nu een goed gesprek met poes
"zij kon het evangeliseren niet laten"quote:
Een gesprek met de poes én posten op FOK! at the same time? Wow, dat is nog eens multitaskenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 07:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat dachten jullie trouwens dat ik bedoelde met...
[Ik heb nu een goed gesprek met poes]
Oh... ik heb iets heel anders gedroomd andersquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:04 schreef Bakfiets. het volgende:
Hallo rukkertjes.Ik droomde dat lezzer me in elkaar sloeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |