SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ik had een plaatje van haar in m'n dagboekquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:51 schreef Vanyel het volgende:
Hmm, ik zie de clip van Listen to your heart en weet meteen weer waarom ik haar van Roxette vroegah zo lekker vond.
Nog steeds eigenlijk (in de clip dan).
Dat die man zo lang in de kast heeft kunnen zittenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:14 schreef lezzer het volgende:
Voor er echt helemaal niemand meer iets van snapt:
Ikke ikke!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn zus had een tijdje iets met het neefje van Wim Sonneveld. Wie wil me aanraken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:
Ik heb een besluit in hun policy aangevochten en ik heb nu al twee keer geen brief van hun gekregen, terwijl ze hem wel gestuurd hebben, zodat ik veel tijd heb verdaan met wachten tot ik die brief een keer kreeg.quote:
Ik val niet zo op flapoortjesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:35 schreef Bakfiets. het volgende:
Kutverzekeringen ook. Hier, voor jou.
Je mag die ene die op 6:16 links voor danst hebben.
Daar ben ik helemaal voor, maar als je me een danser aanbiedt, puur om zijn uiterlijk, moet ie wel aantrekkelijk zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:00 schreef Bakfiets. het volgende:
Flaporen gaan de wereld ooit nog overnemen. Dan zeg je dat niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |