quote:Op maandag 21 februari 2011 15:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik moet wel zeggen:
Zack & Cody
Ned's Survival Gids
eensquote:Op maandag 21 februari 2011 22:50 schreef Lakitu het volgende:
Haten op Ned's Survival Gids![]()
misselijkmakend
Terechte klachtquote:Op maandag 21 februari 2011 22:50 schreef Lakitu het volgende:
misselijkmakend
Dit. Ned heeft mij door de brugklas heen gesleept.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:50 schreef Lakitu het volgende:
misselijkmakend
Ik draag de kroon met trots.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Lakitu-posts die altijd door minstens 8 mensen worden gequote. Teveel e-status vriend.
Dat komt niet door zijn e-status maar doordat zijn posts pure waarheid bevatten.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Lakitu-posts die altijd door minstens 8 mensen worden gequote. Teveel e-status vriend.
Dat sowieso.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:02 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dat komt niet door zijn e-status maar doordat zijn posts pure waarheid bevatten.
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:50 schreef Lakitu het volgende:
misselijkmakend
my kingquote:
Daar heb ik toch echt zo'n hekel aan.quote:
Preciesquote:Op maandag 21 februari 2011 23:44 schreef leRomein het volgende:
Alles met nasynchronisatie
We zitten godverdomme niet in Duitsland.
ik zei precies hetzelfde een paar posts eerderquote:Op maandag 21 februari 2011 22:56 schreef Otis2.0 het volgende:
de nasynchronisatie is baas, en je raakt nooit in de war, er zijn maar 20 mensen in heel nederland die nasynchroniserenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:38 schreef Hondenbrokken het volgende:
Ned's Survivalgids heb ik nog nooit gezien. Als ze het een keer willen uitzenden zonder nasynchronisatie wil ik er best naar kijken.
quote:
Verschrikkelijk programma is dat.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:50 schreef Lakitu het volgende:
misselijkmakend
Zo klopt het voor mij! Ook al heb ik het soms wel met enig vermaak gevolgd, beugelbekkie was/is gewoon 99%kut en 1% vermakelijk...quote:Op maandag 21 februari 2011 14:24 schreef Juminelle het volgende:
Ik mis Bobby's world en Beugelbekkie
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:50 schreef Lakitu het volgende:
Niet haten op Ned's Survival Gids![]()
misselijkmakend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |