Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
OPSPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een fijn nieuwsquote:Op maandag 21 februari 2011 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
Operatie is geslaagd en mijn mama die ligt op de uitslaapkamer
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]je bent nog lang niet van je moeder af
Jaquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
Operatie is geslaagd en mijn mama die ligt op de uitslaapkamer
Ik nietquote:Op maandag 21 februari 2011 13:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaZou ie veilig aangekomen zijn in Portugal, iemand nog iets gehoord?
Niks ghoordquote:Op maandag 21 februari 2011 13:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaZou ie veilig aangekomen zijn in Portugal, iemand nog iets gehoord?
[..]Fijn
wokquote:
friemelquote:
bosquote:
marijkequote:
Natuurlijkquote:Op maandag 21 februari 2011 13:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG, kun jij even innen namens mij?.
hier nietquote:
Hier in Eindhoven anders welquote:
Ja, wel lekker hier nu (zit in Woensel-Zuid)quote:
Lekker toch?quote:
Ja, is ook.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Lekker toch?
Geniet er nou eens van. Dat eeuwige gespam is ook niet je van het.
Das hier niet zo ver vandaanquote:Op maandag 21 februari 2011 14:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, wel lekker hier nu (zit in Woensel-Zuid)
Het is bijna woensdagquote:Op maandag 21 februari 2011 14:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, is ook.
Is het al woensdag of weekend?
boeit niet, hier is het vakantiequote:Op maandag 21 februari 2011 14:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, is ook.
Is het al woensdag of weekend?
Dankquote:Op maandag 21 februari 2011 13:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik zal een factuur opstellen.
Lijkt mij een faire deal.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank.
Ik stel dan voor dat we de inkomsten eerlijk delen!
Ik weet niet waar jij nu bent, maar kan goed. Ik ben van hier uit in ca 15 minuten lopen in het stadscentrumquote:Op maandag 21 februari 2011 14:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Das hier niet zo ver vandaan. Half uurtje lopen?
Ik zit nu op het TU-terreinquote:Op maandag 21 februari 2011 14:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij nu bent, maar kan goed. Ik ben van hier uit in ca 15 minuten lopen in het stadscentrum
Ik denk ook maar een kwartiertje lopen. Woon bijna aan de rondweg tegen over de FOntys Rachelsmolenquote:
Oow, ja, dat red ik inderdaad wel in een kwartiertje denk ikquote:Op maandag 21 februari 2011 14:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk ook maar een kwartiertje lopen. Woon bijna aan de rondweg tegen over de FOntys Rachelsmolen
dat scheelt maar 60 kilometerquote:
Hier is het HELDERBLAUWquote:Op maandag 21 februari 2011 14:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat scheelt maar 60 kilometer
quote:
Al heb ik het al de hele dag koudquote:
Dan komen we je warm sandwichenquote:Op maandag 21 februari 2011 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Al heb ik het al de hele dag koud
Ik heb ook niet echt warm ofzo hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Knuffelquote:Op maandag 21 februari 2011 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Hier ookquote:
misschien was het maar goed dat ik er niet bij was toen.....quote:
Hoiquote:Op maandag 21 februari 2011 14:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier ook
Maar wel heeeeeeeeeel koud
Ik doe niet aan hoi-posts hoorquote:
LL was gesandwiched hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 14:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
misschien was het maar goed dat ik er niet bij was toen.....
hier probeert de zon erdoor te komenquote:
Missquote:Op maandag 21 februari 2011 14:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier ook
je had er makkelijk bij gekund hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 14:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
misschien was het maar goed dat ik er niet bij was toen.....
Nietes, want ik mocht er niet meer bijquote:Op maandag 21 februari 2011 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je had er makkelijk bij gekund hoor
Mijn Vespaatjequote:Op maandag 21 februari 2011 14:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier ook
Wa ene verrekte mongol, gij kut!quote:Op maandag 21 februari 2011 14:23 schreef TheFamousMan het volgende:
Pff, de jeugd van tegenwoordig, fiets ik door m'n straat, loopt m'n achterbuurjongetje van 7 langs, noemt ie me zonder aanleiding 'Hé, kankerhomo!' en gooit ie een bal naar m'n kop en rolt over de grond van het lachen.
Wat voor buurt woon jij?quote:Op maandag 21 februari 2011 14:23 schreef TheFamousMan het volgende:
Pff, de jeugd van tegenwoordig, fiets ik door m'n straat, loopt m'n achterbuurjongetje van 7 langs, noemt ie me zonder aanleiding 'Hé, kankerhomo!' en gooit ie een bal naar m'n kop en rolt over de grond van het lachen.
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je had er makkelijk bij gekund hoor
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nietes, want ik mocht er niet meer bij
Een puber die klaagt over de jeugd van tegenwoordig. Veel gekker moet het toch niet wordenquote:Op maandag 21 februari 2011 14:23 schreef TheFamousMan het volgende:
Gewoon een hele normale buurt, vooral mensen van middelbare leeftijd zonder kids, zeker geen tokkie buurt ofzo.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een puber die klaagt over de jeugd van tegenwoordig. Veel gekker moet het toch niet worden.
OkOk, de koters van tegenwoordig?quote:Op maandag 21 februari 2011 14:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een puber die klaagt over de jeugd van tegenwoordig. Veel gekker moet het toch niet worden.
daar hoor jij toch ook bij?quote:Op maandag 21 februari 2011 14:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
OkOk, de koters van tegenwoordig?
Neee, ik sta daar nog ónder.quote:
Heyquote:Op maandag 21 februari 2011 14:37 schreef RockNijntje het volgende:
wat een hel is school als je ziek bent
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:37 schreef RockNijntje het volgende:
laters MPGquote:Op maandag 21 februari 2011 14:24 schreef MPG het volgende:
Naar afspraak. Tot later lieve kijkbuiskindertjes![]()
Hoiquote:Op maandag 21 februari 2011 14:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hey
Ben je toch ziek geworden?
Dat je snel maar weer beter bent
Oh meisjequote:Op maandag 21 februari 2011 14:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoi
Ja niet zo'n beetje ook![]()
Ik ga dalijk denk ik even slapen, hoop dat dat werkt
Lekker slapen danquote:Op maandag 21 februari 2011 14:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoi
Ben al thuis, we hadden maar tot en met het 6equote:
beterschap rockyquote:Op maandag 21 februari 2011 14:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoi
werk ook hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 14:37 schreef RockNijntje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:44 schreef pgrferrari het volgende:
Tetten.jij heb toch kpd toegang? ga daar eens je seksuele frustraties uiten ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2011 14:45:15 ]
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:44 schreef RockNijntje het volgende:
toch maar proberen te slapen nu
Doei(die mond van
moet andersom)
Soms mag dat hier.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij heb toch kpd toegang? ga daar eens je seksuele frustraties uiten ofzo
slaap zequote:Op maandag 21 februari 2011 14:44 schreef RockNijntje het volgende:
Doei(die mond van
moet andersom)
KPD daar word ik echt niet warm van. (ja ik heb toegang )quote:Op maandag 21 februari 2011 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij heb toch kpd toegang? ga daar eens je seksuele frustraties uiten ofzo
trustequote:Op maandag 21 februari 2011 14:44 schreef RockNijntje het volgende:
Doei(die mond van
moet andersom)
ik heb het niet en door deze reacties ook niet de behoeftequote:Op maandag 21 februari 2011 14:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
KPD daar word ik echt niet warm van. (ja ik heb toegang )
ja savonds ofzoquote:Op maandag 21 februari 2011 14:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Soms mag dat hier.![]()
Zal het voortaan wel op een andere tijd doen
Ben er tot vanmiddag al een tijd niet geweest maar goed.. soms kom je wel eens wat leuks tegen...quote:Op maandag 21 februari 2011 14:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja savonds ofzo
[..]
Ben er tot vanmiddag al een tijd niet geweest maar goed.. soms kom je wel eens wat leuks tegen...
Ja somsquote:Op maandag 21 februari 2011 14:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar soms kan jij het ook waarderen
Oh drmquote:Op maandag 21 februari 2011 14:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat daarom
[..]
die smiley
[..]
geweldig
als je dan toch ergens ziek moet zijn....quote:Op maandag 21 februari 2011 15:03 schreef Symphonic het volgende:
Hier is het wel goed, best lekker weer ook, alleen heeft de griep mij in haar macht, dat is wel weer erg jammer...
Dat is wel jammerquote:Op maandag 21 februari 2011 15:03 schreef Symphonic het volgende:
Hier is het wel goed, best lekker weer ook, alleen heeft de griep mij in haar macht, dat is wel weer erg jammer...
Je bent veilig overquote:Op maandag 21 februari 2011 15:03 schreef Symphonic het volgende:
ik heb het nou nooit eens als ik gewoon moet werkenquote:Op maandag 21 februari 2011 15:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je dan toch ergens ziek moet zijn....
beterschap symp
Hey Symquote:Op maandag 21 februari 2011 15:03 schreef Symphonic het volgende:
symquote:
Dat noemen ze vakantiestress/ziek ofzoquote:Op maandag 21 februari 2011 15:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb het nou nooit eens als ik gewoon moet werken
Het lijkt voorbestemd aan vakanties...
trevquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:03 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je dan toch ergens ziek moet zijn....
beterschap symp
Als je je ziek meldt bij je werkgever, dan zou je in elk geval geen vakantie-uren moeten inleveren... Is anders ook zo zondequote:Op maandag 21 februari 2011 15:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat noemen ze vakantiestress/ziek ofzo
ja precies, maar uhm je kan dat niet echt controleren he?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je je ziek meldt bij je werkgever, dan zou je in elk geval geen vakantie-uren moeten inleveren... Is anders ook zo zonde
Ik was mod ten tijde van opengaan, dus kreeg automatisch toegang.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb het niet en door deze reacties ook niet de behoefte
dat moet de werkgever zelf maar regelenquote:Op maandag 21 februari 2011 15:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja precies, maar uhm je kan dat niet echt controleren he?
ik ken het, dan kom je tot rust en word je ziekquote:Op maandag 21 februari 2011 15:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb het nou nooit eens als ik gewoon moet werken
Het lijkt voorbestemd aan vakanties...
Precies, en dan kun je die uren een andere keer weer opnemen. Je werkgever kan dan alleen wel vragen om een verklaring van een artsquote:Op maandag 21 februari 2011 15:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je je ziek meldt bij je werkgever, dan zou je in elk geval geen vakantie-uren moeten inleveren... Is anders ook zo zonde
Dat is ook de enige reden waarom ik toegang heb. Ik doe er verder niks mee...quote:Op maandag 21 februari 2011 15:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was mod ten tijde van opengaan, dus kreeg automatisch toegang.
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ken het, dan kom je tot rust en word je ziek![]()
schijnt iets met stress te maken te hebben.
net zoals hoofdpijn aan het begin van de vakantie
_o- dat is wel een goede woord keuzequote:Op maandag 21 februari 2011 15:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is ook de enige reden waarom ik toegang heb. Ik doe er verder niks mee...
[sub]Ik typte eerst 'ik kom er nooit' maar met dat forum klinkt dat weer zo raar![]()
.
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat noemen ze vakantiestress/ziek ofzo
vrijetijdsziektequote:Op maandag 21 februari 2011 15:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er was een woord voor maar ik kan het niet meer vinden
Zoiets heet vertrouwenquote:Op maandag 21 februari 2011 15:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja precies, maar uhm je kan dat niet echt controleren he?
ik heb nog een week of 4 van vorig jaar over, en dit jaar heb ik ook alweer een week verzameld.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kijk maar wat je doetquote:Op maandag 21 februari 2011 15:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb nog een week of 4 van vorig jaar over, en dit jaar heb ik ook alweer een week verzameld.
quote:
Hoiquote:Op maandag 21 februari 2011 15:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bent veilig overWat naar van de griep
Beterschap
absoluutquote:Op maandag 21 februari 2011 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kijk maar wat je doetDoe in elk geval rustig aan kee?
geniet maar gewoon van ja rustquote:Op maandag 21 februari 2011 15:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb nog een week of 4 van vorig jaar over, en dit jaar heb ik ook alweer een week verzameld.
Die ga ik zometeen ook maar eens houden.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:31 schreef wel.o.k het volgende:
tijd voor operatie stofwolk
[ afbeelding ]
de kudde mag weer naar huis![]()
Hoi vanaf mijn niet zo luie bureaustoelquote:
lekker op tijdquote:Op maandag 21 februari 2011 15:31 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
pics van je stoel?quote:
stof ze wokquote:Op maandag 21 februari 2011 15:31 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
toekquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi vanaf mijn niet zo luie bureaustoel
Vanavond ofzo. Nu te moequote:
Lekker joppie sjipsquote:Op maandag 21 februari 2011 15:37 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik vind die patatje jopie ships helemaal niet zo speciaal eigenlijk, smaakt meer naar mosterd-ui ofzo
Interessant hè?
Ik heb m'n dingie aangepastquote:Op maandag 21 februari 2011 15:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
![]()
alles goed huisdier van Toek en Muck?
[..]
Vanavond ofzo. Nu te moe
Ik kreeg er gruwelijk magzuur vanquote:Op maandag 21 februari 2011 15:37 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik vind die patatje jopie ships helemaal niet zo speciaal eigenlijk, smaakt meer naar mosterd-ui ofzo
Interessant hè?
gaafquote:Op maandag 21 februari 2011 15:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb m'n dingie aangepast![]()
Hier alles wel okMet jou dan lieverd
Leef je weer wat meer?
heb ze niet geproefd...quote:Op maandag 21 februari 2011 15:39 schreef pgrferrari het volgende:
Die andere 2 smaken waren niet lekker
je hebt deze week vakantie he?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
gaaf
Nee eigk niethele rechterkant van mijn hoofd is pijnlijk maar met pijnstillers wel te overleven. Heb Muck haar stoel in elkaar gezet en verder vooral puin geruimd
flesquote:
Dat krijg ik van Pringles. Dus hoe lekker ze ook zijn, ik probeer ze te weerstaanquote:Op maandag 21 februari 2011 15:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kreeg er gruwelijk magzuur van![]()
Ik eet het niet meer
Er zijn af en toe pareltjes te vindenquote:Op maandag 21 februari 2011 14:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is dan ook vreselijk overrated.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:38 schreef LovelyLady het volgende:
ik vind joppie saus helemaal niet zo lekker eigenlijk
ja doe ik ook maar moet wel af hierquote:Op maandag 21 februari 2011 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je hebt deze week vakantie he?
lekker rustig aan doen
ik dus ook nietquote:Op maandag 21 februari 2011 15:38 schreef LovelyLady het volgende:
ik vind joppie saus helemaal niet zo lekker eigenlijk
snap ikquote:Op maandag 21 februari 2011 15:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja doe ik ook maar moet wel af hier
laminaat is af, TV staat op zijn plek. De tafel is er, mijn luie stoel en paar kasten en Muckkleding e.d. is bezorgd door PNP bezorgservice.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kluskoning.
Vordert het weer een beetje?
ik vind het wel lekker, maar inderdaad krijg je er maagzuur vanquote:Op maandag 21 februari 2011 15:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kreeg er gruwelijk magzuur van![]()
Ik eet het niet meer
koenquote:
Goed bezig dusquote:Op maandag 21 februari 2011 15:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
laminaat is af, TV staat op zijn plek. De tafel is er, mijn luie stoel en paar kasten en Muckkleding e.d. is bezorgd door PNP bezorgservice.
Doe voorzichtig mopquote:Op maandag 21 februari 2011 15:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
gaaf
Nee eigk niethele rechterkant van mijn hoofd is pijnlijk maar met pijnstillers wel te overleven. Heb Muck haar stoel in elkaar gezet en verder vooral puin geruimd
ik wel.. van augurkenquote:Op maandag 21 februari 2011 15:45 schreef TheFamousMan het volgende:
ik krijg heulegoar nergens maagzuur van eigenlijk
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Welkom in Baarn. Blijf gewoon hier, het is hier fantastisch![]()
[ afbeelding ]![]()
kerelquote:
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]![]()
hej Vakantiemanquote:
Ik doe rustig schatquote:Op maandag 21 februari 2011 15:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe voorzichtig mopMoet ik anders nog komen helpen van de week?
Hoiquote:Op maandag 21 februari 2011 15:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
hej Vakantieman
[..]
Ik doe rustig schatWeet niet of je kan helpen, zal eens met Muck overleggen ok?
Nederlanders klagen toch nooit joh, man, gekquote:Op maandag 21 februari 2011 15:49 schreef TheFamousMan het volgende:
Zegt het feit dat [KLB] het één na grootste forum van FOK is, iets over de Nederlander zelf?
Is goedquote:Op maandag 21 februari 2011 15:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jep, drukdrukdruk vandaag, dus weinig Foktijd
Meisje!quote:Op maandag 21 februari 2011 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nederlanders klagen toch nooit joh, man, gek
Ja! OMG ja!quote:Op maandag 21 februari 2011 15:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Meisje!![]()
Ik moet jou zo spreken vanavond
Over die sms
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
Hoi andere schatjes, ik ben te druk om kusjes aan iedereen apart te geven, dus hier:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hihi, malliequote:Op maandag 21 februari 2011 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
Hoi andere schatjes, ik ben te druk om kusjes aan iedereen apart te geven, dus hier:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Suikerbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebquote:Op maandag 21 februari 2011 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jij ook eenquote:Op maandag 21 februari 2011 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die voor mijn waren zijn aangekomenquote:Op maandag 21 februari 2011 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik neem er gelijk een boel van in beslagquote:Op maandag 21 februari 2011 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat dat MSN smiley praat is. Dit is MSN niet. Dit is Fok!quote:
Tot later Liebchenquote:Op maandag 21 februari 2011 15:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Naar huisOf eigenlijk naar ouders, lekker makkelijk met eten
Tot later allemaal
eet smakelijkquote:Op maandag 21 februari 2011 15:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot later allemaal
dat schiet opquote:Op maandag 21 februari 2011 15:48 schreef MPG het volgende:
Dan heb je een half uur gesprek gehad, en ben je nog niets wijzer.
laters marijkequote:Op maandag 21 februari 2011 15:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot later allemaal
Ja, nou, zeg dat welquote:
barretje :wquote:Op maandag 21 februari 2011 15:55 schreef Barretje80 het volgende:
Hoi!
Doei!
* Barretje80 heeft zo een gesprek met de general manager en is daar rete nerveus over :s
Waarom werkt dat niet ?
nee ik zit op de Toektopquote:Op maandag 21 februari 2011 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zit jij op je mobiel te FOK!ken en wilde je 'later' typen?
drift ze vraaiequote:Op maandag 21 februari 2011 15:58 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
* pgrferrari gaat maar eens naar huis driften
Het zal wel garpig bedoeld zijn van die rottedammert.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, en ik maar denken dat je autocorrect goed bezig was.
met werkquote:Op maandag 21 februari 2011 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoi STje
Waar ben je zo druk mee?
Weer een dienst geruild ofzoquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Het zal wel garpig bedoeld zijn van die rottedammert.
enquote:
dat is wel prettig voor de centjesquote:Op maandag 21 februari 2011 16:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
enwintersport
vakantie
![]()
dus ik werk extra
Wintersportquote:Op maandag 21 februari 2011 16:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
enwintersport
vakantie
![]()
dus ik werk extra
lekker hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Wintersport![]()
Vakantie![]()
Te duur![]()
Extra werken![]()
Extra verdienen![]()
Hier pas over twee weken vakantie... Maar dan ook wel een echt een toffe vakantie waar ik gewoon nu al heel erg naar uitkijk
![]()
...
doe je goedquote:Op maandag 21 februari 2011 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Komend weekend zit ik in Hannover in een hotelletje
Lekker hoor!quote:Op maandag 21 februari 2011 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
jij welquote:Op maandag 21 februari 2011 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
jaquote:Op maandag 21 februari 2011 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is wel prettig voor de centjes
ik zit thuis met de hele familiequote:Op maandag 21 februari 2011 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
het gaat wel goed eigenlijkquote:Op maandag 21 februari 2011 16:20 schreef suikertaartje het volgende:
LL, hoe is het met je sippe ziek?
verhaardagquote:Op maandag 21 februari 2011 16:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zit thuis met de hele familie
iets met jarig of was het nou harig zijn
In de lente en de herfstquote:Op maandag 21 februari 2011 16:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
verhaardag
Drie dagen van nationale Rui
idd sneeuwquote:Op maandag 21 februari 2011 16:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
laat de rest maar lekker in de sneeuw zitten hoor, dan neem ik de extra centjes wel
ik wilde de /.me in een spoiler zetten.. DAT werkte nietquote:Op maandag 21 februari 2011 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat dat MSN smiley praat is. Dit is MSN niet. Dit is Fok!
inderdaad.... ik ga pas in juli, dus nog een dikke 4 maandenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohjaaa nog een half jaar wachten..
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik wilde de /.me in een spoiler zetten.. DAT werkte niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
* Barretje80 doet d'r oogjes dicht en bedenkt dat ze op een bedje in de zon ligt, met een heerlijke cocktail op het tafeltje naast d'r en een goed boek in de andere handquote:Op maandag 21 februari 2011 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohjaaa nog een half jaar wachten..
ja en ik in augustus pas pfff maar wel 2 wekenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad.... ik ga pas in juli, dus nog een dikke 4 maanden
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]thuis lukt het ook wel.. deze comp wil dat geloof ik niet echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
gewoon ff de kachel opstoken tot 28 gradenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 doet d'r oogjes dicht en bedenkt dat ze op een bedje in de zon ligt, met een heerlijke cocktail op het tafeltje naast d'r en een goed boek in de andere hand![]()
Ik verwacht niet dat er dit jaar een zomervakantie in zitquote:Op maandag 21 februari 2011 16:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad.... ik ga pas in juli, dus nog een dikke 4 maanden
ja dat zou ik ook wel graag willen maar tot nu toe ..quote:Op maandag 21 februari 2011 16:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat er dit jaar een zomervakantie in zit. Misschien een festivalletje, maar zelfs dat is nog uiterst twijfelachtig
...
pff.. het is hier wel warm genoeg..quote:Op maandag 21 februari 2011 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gewoon ff de kachel opstoken tot 28 graden![]()
Indian summer! das bij jou om de hoek!quote:Op maandag 21 februari 2011 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dat zou ik ook wel graag willen maar tot nu toe ..
/me weet wel dat het in een sub niet werkt.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik wilde de /.me in een spoiler zetten.. DAT werkte niet
Samen een festival doen danquote:Op maandag 21 februari 2011 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dat zou ik ook wel graag willen maar tot nu toe ..
mpg kan het welquote:Op maandag 21 februari 2011 16:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
[me=DaMart] weet wel dat het in een sub niet werkt.[/me]
preciesquote:Op maandag 21 februari 2011 16:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
verhaardag
Drie dagen van nationale Rui
In een sub kan ik het ook niet. Alhoewel, ik ZOU het in elkaar kunnen prutsenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mpg kan het wel
edit. sub is niet Spoiler![]()
Ja dat is waarquote:Op maandag 21 februari 2011 16:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Indian summer! das bij jou om de hoek!
*DaMart kan dat op die manier ook.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:31 schreef MPG het volgende:
[..]
In een sub kan ik het ook niet. Alhoewel, ik ZOU het in elkaar kunnen prutsen...
Het is jammer dat ZandvoortAlive er niet meer is dit jaar... dat was altijd wel gezellig. Gratis muziekfestival op het strand.quote:
Nerdquote:
Waylon!quote:Op maandag 21 februari 2011 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat is waar
maar hmm zulke toffe artiesten komen er ook weer niet
alhoewel waylon
hoe is het weer daar vakantieganger??quote:
Wat nou?quote:
watte??quote:Op maandag 21 februari 2011 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat nou?
Mart en ik hebben gewoon 1337 h4ckz0r skilzz![]()
weinig bijzonders (geen zin om linkje op t zoeken)quote:Op maandag 21 februari 2011 16:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Waylon!
wie komen er eigenlijk nog meer??
* Barretje80 gaat dit jaar geloof ik weer naar Dance valley, MayDay(al is dat geen festival) en vast nog wel een feest/festival
wat moet er gehackord wordenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat nou?
dat vind ik altijsd zooo massaalquote:Op maandag 21 februari 2011 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
weinig bijzonders (geen zin om linkje op t zoeken)
Ik wil wel naar Rock Am Ring.. maar dat gaat em niet worden... te ver weg en kinderen kunnen we echt niet 3 dagen kwijt bij pa of ma
ja ik ook maar wel gewoon echt de line up waar van ik zegquote:Op maandag 21 februari 2011 16:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat vind ik altijsd zooo massaal
Joepiequote:Op maandag 21 februari 2011 16:43 schreef summer2bird het volgende:
Even een vriendin gebeld en reservering gemacht. Morgen naar de film
het weerquote:Op maandag 21 februari 2011 16:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hoe is het weer daar vakantieganger??
is lekker wel, een graad of 17 en regelmatig zon, alleen ben ik zelf niet lekker, dat is dan wel weer een beetje jammer....quote:Op maandag 21 februari 2011 16:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hoe is het weer daar vakantieganger??
Preciesquote:Op maandag 21 februari 2011 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat nou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies.
Whatzefak is een font-tag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Neequote:
mweh.. das wsl alle spanning die er uit komt.. gewoon laten komen .. dan ben je er ook weer vanafquote:Op maandag 21 februari 2011 16:45 schreef Symphonic het volgende:
is lekker wel, een graad of 17 en regelmatig zon, alleen ben ik zelf niet lekker, dat is dan wel weer een beetje jammer....
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies.
Dat weet ik. Hele tpoics in comic sans zetten is tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
ik voel iets aankomen....quote:Op maandag 21 februari 2011 16:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat weet ik. Hele tpoics in comic sans zetten is tof.
eerste topique in de topiquelijst: Seksquote:
Ken ik nietquote:
Ik heb sowieso het zomerparkfeest bij ons in de stadquote:Op maandag 21 februari 2011 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ik ook maar wel gewoon echt de line up waar van ik zeg![]()
![]()
Verder ken ik maar weinig kleine festivalletjes die ik echt leuk vind eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |