quote:Op maandag 21 februari 2011 15:03 schreef Symphonic het volgende:
Hier is het wel goed, best lekker weer ook, alleen heeft de griep mij in haar macht, dat is wel weer erg jammer...
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je dan toch ergens ziek moet zijn....
beterschap symp
Als je je ziek meldt bij je werkgever, dan zou je in elk geval geen vakantie-uren moeten inleveren... Is anders ook zo zondequote:Op maandag 21 februari 2011 15:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat noemen ze vakantiestress/ziek ofzo
ja precies, maar uhm je kan dat niet echt controleren he?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je je ziek meldt bij je werkgever, dan zou je in elk geval geen vakantie-uren moeten inleveren... Is anders ook zo zonde
Ik was mod ten tijde van opengaan, dus kreeg automatisch toegang.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb het niet en door deze reacties ook niet de behoefte
dat moet de werkgever zelf maar regelenquote:Op maandag 21 februari 2011 15:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja precies, maar uhm je kan dat niet echt controleren he?
ik ken het, dan kom je tot rust en word je ziekquote:Op maandag 21 februari 2011 15:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb het nou nooit eens als ik gewoon moet werken
Het lijkt voorbestemd aan vakanties...
Precies, en dan kun je die uren een andere keer weer opnemen. Je werkgever kan dan alleen wel vragen om een verklaring van een artsquote:Op maandag 21 februari 2011 15:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je je ziek meldt bij je werkgever, dan zou je in elk geval geen vakantie-uren moeten inleveren... Is anders ook zo zonde
Dat is ook de enige reden waarom ik toegang heb. Ik doe er verder niks mee...quote:Op maandag 21 februari 2011 15:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was mod ten tijde van opengaan, dus kreeg automatisch toegang.
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ken het, dan kom je tot rust en word je ziek![]()
schijnt iets met stress te maken te hebben.
net zoals hoofdpijn aan het begin van de vakantie
_o- dat is wel een goede woord keuzequote:Op maandag 21 februari 2011 15:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is ook de enige reden waarom ik toegang heb. Ik doe er verder niks mee...
[sub]Ik typte eerst 'ik kom er nooit' maar met dat forum klinkt dat weer zo raar![]()
.
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat noemen ze vakantiestress/ziek ofzo
vrijetijdsziektequote:Op maandag 21 februari 2011 15:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er was een woord voor maar ik kan het niet meer vinden
Zoiets heet vertrouwenquote:Op maandag 21 februari 2011 15:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja precies, maar uhm je kan dat niet echt controleren he?
ik heb nog een week of 4 van vorig jaar over, en dit jaar heb ik ook alweer een week verzameld.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kijk maar wat je doetquote:Op maandag 21 februari 2011 15:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb nog een week of 4 van vorig jaar over, en dit jaar heb ik ook alweer een week verzameld.
quote:
Hoiquote:Op maandag 21 februari 2011 15:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bent veilig overWat naar van de griep
Beterschap
absoluutquote:Op maandag 21 februari 2011 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kijk maar wat je doetDoe in elk geval rustig aan kee?
geniet maar gewoon van ja rustquote:Op maandag 21 februari 2011 15:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb nog een week of 4 van vorig jaar over, en dit jaar heb ik ook alweer een week verzameld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |