Hier is het HELDERBLAUWquote:Op maandag 21 februari 2011 14:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat scheelt maar 60 kilometer
quote:
Al heb ik het al de hele dag koudquote:
Dan komen we je warm sandwichenquote:Op maandag 21 februari 2011 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Al heb ik het al de hele dag koud
Ik heb ook niet echt warm ofzo hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Knuffelquote:Op maandag 21 februari 2011 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Hier ookquote:
misschien was het maar goed dat ik er niet bij was toen.....quote:
Hoiquote:Op maandag 21 februari 2011 14:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier ook
Maar wel heeeeeeeeeel koud
Ik doe niet aan hoi-posts hoorquote:
LL was gesandwiched hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 14:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
misschien was het maar goed dat ik er niet bij was toen.....
hier probeert de zon erdoor te komenquote:
Missquote:Op maandag 21 februari 2011 14:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier ook
je had er makkelijk bij gekund hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 14:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
misschien was het maar goed dat ik er niet bij was toen.....
Nietes, want ik mocht er niet meer bijquote:Op maandag 21 februari 2011 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je had er makkelijk bij gekund hoor
Mijn Vespaatjequote:Op maandag 21 februari 2011 14:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier ook
Wa ene verrekte mongol, gij kut!quote:Op maandag 21 februari 2011 14:23 schreef TheFamousMan het volgende:
Pff, de jeugd van tegenwoordig, fiets ik door m'n straat, loopt m'n achterbuurjongetje van 7 langs, noemt ie me zonder aanleiding 'Hé, kankerhomo!' en gooit ie een bal naar m'n kop en rolt over de grond van het lachen.
Wat voor buurt woon jij?quote:Op maandag 21 februari 2011 14:23 schreef TheFamousMan het volgende:
Pff, de jeugd van tegenwoordig, fiets ik door m'n straat, loopt m'n achterbuurjongetje van 7 langs, noemt ie me zonder aanleiding 'Hé, kankerhomo!' en gooit ie een bal naar m'n kop en rolt over de grond van het lachen.
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je had er makkelijk bij gekund hoor
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nietes, want ik mocht er niet meer bij
Een puber die klaagt over de jeugd van tegenwoordig. Veel gekker moet het toch niet wordenquote:Op maandag 21 februari 2011 14:23 schreef TheFamousMan het volgende:
Gewoon een hele normale buurt, vooral mensen van middelbare leeftijd zonder kids, zeker geen tokkie buurt ofzo.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een puber die klaagt over de jeugd van tegenwoordig. Veel gekker moet het toch niet worden.
OkOk, de koters van tegenwoordig?quote:Op maandag 21 februari 2011 14:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een puber die klaagt over de jeugd van tegenwoordig. Veel gekker moet het toch niet worden.
daar hoor jij toch ook bij?quote:Op maandag 21 februari 2011 14:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
OkOk, de koters van tegenwoordig?
Neee, ik sta daar nog ónder.quote:
Heyquote:Op maandag 21 februari 2011 14:37 schreef RockNijntje het volgende:
wat een hel is school als je ziek bent
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:37 schreef RockNijntje het volgende:
laters MPGquote:Op maandag 21 februari 2011 14:24 schreef MPG het volgende:
Naar afspraak. Tot later lieve kijkbuiskindertjes![]()
Hoiquote:Op maandag 21 februari 2011 14:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hey
Ben je toch ziek geworden?
Dat je snel maar weer beter bent
Oh meisjequote:Op maandag 21 februari 2011 14:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoi
Ja niet zo'n beetje ook![]()
Ik ga dalijk denk ik even slapen, hoop dat dat werkt
Lekker slapen danquote:Op maandag 21 februari 2011 14:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoi
Ben al thuis, we hadden maar tot en met het 6equote:
beterschap rockyquote:Op maandag 21 februari 2011 14:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoi
werk ook hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 14:37 schreef RockNijntje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:44 schreef pgrferrari het volgende:
Tetten.jij heb toch kpd toegang? ga daar eens je seksuele frustraties uiten ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2011 14:45:15 ]
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:44 schreef RockNijntje het volgende:
toch maar proberen te slapen nu
Doei(die mond van
moet andersom)
Soms mag dat hier.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij heb toch kpd toegang? ga daar eens je seksuele frustraties uiten ofzo
slaap zequote:Op maandag 21 februari 2011 14:44 schreef RockNijntje het volgende:
Doei(die mond van
moet andersom)
KPD daar word ik echt niet warm van. (ja ik heb toegang )quote:Op maandag 21 februari 2011 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij heb toch kpd toegang? ga daar eens je seksuele frustraties uiten ofzo
trustequote:Op maandag 21 februari 2011 14:44 schreef RockNijntje het volgende:
Doei(die mond van
moet andersom)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |