ik heb het niet en door deze reacties ook niet de behoeftequote:Op maandag 21 februari 2011 14:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
KPD daar word ik echt niet warm van. (ja ik heb toegang )
ja savonds ofzoquote:Op maandag 21 februari 2011 14:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Soms mag dat hier.![]()
Zal het voortaan wel op een andere tijd doen
Ben er tot vanmiddag al een tijd niet geweest maar goed.. soms kom je wel eens wat leuks tegen...quote:Op maandag 21 februari 2011 14:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
KPD daar word ik echt niet warm van. (ja ik heb toegang )
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja savonds ofzo
[..]
Ben er tot vanmiddag al een tijd niet geweest maar goed.. soms kom je wel eens wat leuks tegen...
Ja somsquote:Op maandag 21 februari 2011 14:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar soms kan jij het ook waarderen
Oh drmquote:Op maandag 21 februari 2011 14:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat daarom
[..]
die smiley
[..]
geweldig
als je dan toch ergens ziek moet zijn....quote:Op maandag 21 februari 2011 15:03 schreef Symphonic het volgende:
Hier is het wel goed, best lekker weer ook, alleen heeft de griep mij in haar macht, dat is wel weer erg jammer...
Dat is wel jammerquote:Op maandag 21 februari 2011 15:03 schreef Symphonic het volgende:
Hier is het wel goed, best lekker weer ook, alleen heeft de griep mij in haar macht, dat is wel weer erg jammer...
Je bent veilig overquote:Op maandag 21 februari 2011 15:03 schreef Symphonic het volgende:
ik heb het nou nooit eens als ik gewoon moet werkenquote:Op maandag 21 februari 2011 15:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je dan toch ergens ziek moet zijn....
beterschap symp
Hey Symquote:Op maandag 21 februari 2011 15:03 schreef Symphonic het volgende:
symquote:
Dat noemen ze vakantiestress/ziek ofzoquote:Op maandag 21 februari 2011 15:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb het nou nooit eens als ik gewoon moet werken
Het lijkt voorbestemd aan vakanties...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |