?quote:Op maandag 21 februari 2011 02:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Leger eenheden van Tripoli hebben geschoten op eenheden van Benghazi.
Iig een eind rijden.quote:
Nog suggesties voor de openingspost?quote:Op maandag 21 februari 2011 02:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Iig een eind rijden.
Een slaap-smiley?quote:Op maandag 21 februari 2011 02:54 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Nog suggesties voor de openingspost?
Dat is de topic-titel, ik heb het over de eerste post. Zoals ook bij Egypte een mooie OP was.quote:
Zonde van de tijd, kan morgen afgelopen zijn. Zoek anders ff een mooi plaatje van demonstranten, net als de Egypte OP.quote:Op maandag 21 februari 2011 02:57 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Dat is de topic-titel, ik heb het over de eerste post. Zoals ook bij Egypte een mooie OP was.
Voor nu is ie mooi genoeg vind ik.quote:Op maandag 21 februari 2011 02:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zonde van de tijd, kan morgen afgelopen zijn. Zoek anders ff een mooi plaatje van demonstranten, net als de Egypte OP.
Vind ik ook. De Egypte OP heeft zich in de loop van de tijd vanzelf ontwikkeld. Libi lijkt wat sneller te gaan. Als het toch lang duurt komt het vanzelf wel, denk ik.quote:Op maandag 21 februari 2011 03:05 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Voor nu is ie mooi genoeg vind ik.
quote:Al Jazeera: Hussein Sadeq Al Misurati, Libyan Diplomat in Beijing live on air: Muamar Gaddafi has left Libya & departed to Venezuela
Is al een redelijk oud gerucht en Chavez heeft er al over gezegd dat het niet klopt, nu zegt dat niet alles, maar is waarschijnlijk niet waar.quote:Op maandag 21 februari 2011 03:20 schreef WammesWaggel het volgende:
http://api.twitter.com/#search?q=Venezuela
[..]
Best redelijk ja, maar wel zonder live beelden.quote:Op maandag 21 februari 2011 03:23 schreef KNAK het volgende:
Is dit via AlJazeera te volgen net als bij Egypte?
quote:Op maandag 21 februari 2011 03:24 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Best redelijk ja, maar wel zonder live beelden.
http://english.aljazeera.net/watch_now/
Klaar sowieso nog niet, schijnt leger te leger te zijn geweest in Benghazi en nu niet echt duidelijke machthebbers op de straat. Tripoli staat volgens de meeste berichten nog steeds vol.quote:Op maandag 21 februari 2011 03:30 schreef KNAK het volgende:
[..]
![]()
al 300 dood... dat gaat snel...
Dit zal geen gevalletje Egypte worden, mensen worden gewoon neergepaft,..en klaar is de demonstratie![]()
Gaat lekker in de regio daar. Is er naast Al Jazeera ander pers dat live verslag doet zodat we alles kunnen volgen?
Dat ook veelste koud heel het jaar in zo'n tent in zwitserland.quote:Op maandag 21 februari 2011 04:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Asiel danwel ballingschap in Zwitserland kan de clan van Khadaffi wel vergeten
Zou jij je eigen leven geven voor een revolutie?quote:Op maandag 21 februari 2011 07:49 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik heb niets tegen doden in een revolutie hoort erbij.
Als ik er in zou gelovenquote:Op maandag 21 februari 2011 07:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zou jij je eigen leven geven voor een revolutie?
Dat is inderdaad het enige positieve van de grote hoeveelheid doden.quote:Op maandag 21 februari 2011 07:49 schreef Daniel1976 het volgende:
CNN vertelde vannacht dat Khadaffi tegen alle verwachtingen in toch behoorlijk aan het wankelen is.
Dat is toch wel positief nieuws.
Ik heb niets tegen doden in een revolutie hoort erbij. Maar dan moet de revolutie wel slagen anders is het zinloos geweld geweest
Hij heeft een hele slechte relatie met de Saudi's.quote:Op maandag 21 februari 2011 08:17 schreef blazik1 het volgende:
Is die man dan niet welkom in Saudi-Arabie, net als Ben Ali?
Dat is balen voor hem, kon hij anders midden in de woestijn zijn tenje opzetten.quote:Op maandag 21 februari 2011 08:20 schreef Muridae het volgende:
[..]
Hij heeft een hele slechte relatie met de Saudi's.
Sneller vind ik wel meevallen, vooral gewelddadiger.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:39 schreef -jos- het volgende:
BreakingNews Drag to create a new widgetBreakingNews State TV headquarters in Tripoli attacked by Libya protesters, public buildings on fire, witnesses claim - AFP via Sky News
SultanAlQassemi Drag to create a new widgetSultanAlQassemi Al Arabiya: AFP: Libyan State TV building looted in Tripoli & public buildings torched
Dit gaat toch nog iets sneller dan in Egypte, zelfs staats TV al veroverd?
Welke prijs is dat? Want op beurs.nl staat: $102,71. Is jouw prijs niet de prijs in euro's?quote:
Dat zal Safske wel geweest zijn, of niet?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:28 schreef Muridae het volgende:
Die zonen van Gaddafi sporen ook niet.
Ik meen mij te herinneren dat eentje van hen "effekes" Beyonce liet overvliegen voor een priv concert.
Mooi overzicht van zn zonen.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat zal Safske wel geweest zijn, of niet?
Die houdt ervan om gigantische knalfeesten te houden in mondaine steden in Europa.
Dacht het niet, ik las het net in de tickertape van AJE.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Welke prijs is dat? Want op beurs.nl staat: $102,71. Is jouw prijs niet de prijs in euro's?
Nee er zijn altijd 2 prijzen. Sorry. Check http://www.oil-price.net/index.php?lang=nlquote:Op maandag 21 februari 2011 10:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dacht het niet, ik las het net in de tickertape van AJE.
Hannibal...quote:Op maandag 21 februari 2011 10:31 schreef Muridae het volgende:
[..]
Mooi overzicht van zn zonen.
http://www.guardian.co.uk(...)-colonel-gaddafi-son
WTI en Brent rude oil?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nee er zijn altijd 2 prijzen. Sorry. Check http://www.oil-price.net/index.php?lang=nl
De OP is helemaal niet dramatisch. Juist goed, overzichtelijk en niet afgeraffeld.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:35 schreef Achillius het volgende:
De OP is dramatisch, gebruik gewoon de tussenkopjes uit het topic van Egypte.
Past dus prima bij het onderwerp.quote:
Bron: De Stentorquote:Overheidsgebouwen Libi in brand
in de Libische hoofdstad Tripoli staat in brand, meldde een verslaggever van persbureau Reuters ter plaatse.
Bovendien hebben betogers in Tripoli volgens andere getuigen ook politiebureaus en lokale kantoren van de Volkscomits in brand gestoken. De hoofdkantoren van de staatstelevisie en staatsradio zijn volgens hen geplunderd.
De uitzendingen van de staatstelevisie en radio waren zondagavond stopgezet. Ze zijn maandagochtend hervat.
Die hadden ook wat vaker 'nee' moeten horen.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:31 schreef Muridae het volgende:
[..]
Mooi overzicht van zn zonen.
http://www.guardian.co.uk(...)-colonel-gaddafi-son
Mwa, die kwam ook uit tripoli, of nietquote:
quote:NSlayton: Saif #Gaddafi just blamed #Canada for chaos. I think that's the first time someone's blamed Canada for war outside of South Park. #libya
Carthago toen h. Idd. Daarom mijn reactie --->quote:Op maandag 21 februari 2011 10:56 schreef Zith het volgende:
[..]
Mwa, die kwam ook uit tripoli, of niet![]()
Had zelfs bijna Rome veroverd![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Conquests_of_Hannibal
Ohja klopt, niet tripoli maar Tunis (dicht bij tunis, ben er geweest).quote:Op maandag 21 februari 2011 10:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Carthago toen h. Idd. Daarom mijn reactie --->.
Toch lag dat meer in Tunesi.
Geband? Waar heb je het allemaal over man.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:00 schreef Zith het volgende:
[..]
Hoe lang is Ayramehr geband trouwens?
Ja ja doei, kloon gebande blablaquote:Op maandag 21 februari 2011 11:04 schreef Achillius het volgende:
[..]
Als je beter had gelezen, dan had je kunnen zien dat ik de naam van diegene waarnaar gesuggereerd werd noemde, op de wijze die deze persoon gespeld heeft. Dat dit fout is, kan ik ook niet weten, omdat ik deze persoon niet ken.
#feb17 en #libya geloof ikquote:Op maandag 21 februari 2011 11:07 schreef Ulpianus het volgende:
Wat is een goede hashtag voor Libi tweets?
Ik denk ook omdat de protesten op een gruwelijke manier behandeld worden, als een vriend of familielid op zo'n manier omkomt of gewond raakt sta je meestal de volgende dag als hardst te schreeuwen.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:07 schreef Zith het volgende:
Lijkt snel te gaan, misschien omdat Israel/EU/VS niet zoveel invloed hebben op de politiek daar en dus de dictator minder kunnen steunen.
quote:Telegraaf
ma 21 feb 2011, 11:10
Europeanen in Libi verschillend behandeld
PARIJS - Europese landen denken verschillend over de situatie van hun landgenoten in Libi. Frankrijk roept de circa 750 Fransen in Libi op het land te verlaten. Het land sluit ook de scholen die het beheert in Libi, meldde minister Laurent Wauquiez (Europese Zaken) maandag.
De Fransen hebben zelf circa dertig landgenoten gevacueerd uit de stad Benghazi. Daar zijn gewelddadige conflicten zijn tussen opstandelingen en regeringstroepen. Maar het Duitse ministerie van Buitenlandse Zaken vraagt de Duitsers alleen de regio rond Benghazi te mijden.
Daarentegen hebben Oostenrijk en Turkije al vliegtuigen gestuurd om landgenoten op te halen. Een Turks vliegtuig, dat een begin moest maken met het ophalen van drieduizend landgenoten, mocht echter niet landen in Benghazi. Het toestel moest leeg terugkeren. Een Oostenrijks vliegtuig wacht op Malta.
Nee, dat moet-ie niet, want dat wordt een monoloog tegen de oppositie.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:10 schreef yavanna het volgende:
AlArabiya_Eng Al Arabiya English
Libyan ex-govt spokesman: Gaddafi's son must start dialogue with opposition & hold talks on constitution http://www.alarabiya.net/english
mms://62.68.48.106/ljbc-livequote:Op maandag 21 februari 2011 11:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
breaking cnn: Protesters in Libyan capital ransack Libyan state television HQ, media reports quoting witnesses say.
Iemand hier die dit kan bevestigen? Iemand die naar livestreams kijkt van de staatsTV bv?
De wereld is groot.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Is er eigenlijk een Land wat Gadverdaffi asiel zou willen geven? Hij heeft in het MO niet bepaald vrienden.
Hugo Chavez.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Is er eigenlijk een Land wat Gadverdaffi asiel zou willen geven? Hij heeft in het MO niet bepaald vrienden.
Kan hier niet worden afgespeeld. Netwerkfout.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:18 schreef Muridae het volgende:
[..]
mms://62.68.48.106/ljbc-live
Dit moet de staatstelevisie zijn, kan iemand dit testen?
Nog een link :quote:Op maandag 21 februari 2011 11:18 schreef Muridae het volgende:
[..]
mms://62.68.48.106/ljbc-live
Dit moet de staatstelevisie zijn, kan iemand dit testen?
Hij heeft zoveel geld, hij kan zich zo overal vestigen, vermoed ik.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Hmm ja, dat kan betekenen dat het down is maar het kan ook 1001 andere oorzaken hebben.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:20 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Kan hier niet worden afgespeeld. Netwerkfout.
Zijn twee grote vrienden waren Tunesie en Egypte, maar hij kan nog steeds terecht in Afrika.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Hij ziet er op die foto uit als een Meth junkquote:
Die blijft bij mij zwart. Werkt het bij jou wel?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:20 schreef Muridae het volgende:
[..]
Nog een link :
http://www.wataneealkabeer.net/live/tv.php
Nope, ict boys van de Libische staatsTV zijn wellicht al reeds vertrokken.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:22 schreef Staal het volgende:
[..]
Die blijft bij mij zwart. Werkt het bij jou wel?
Zou goed zijn.quote:ChangeInLibya Confirmation that #gaddafi mercenaries who just tried to blow up a major oil field were captured and killed by tribes there #feb17
quote:annickrieux RT @jm111t: The EU & USA R only good 4 going after people TELLING THE TRUTH LIKE #ASSANGE & DOING BUSINESS WITH MASS MURDERERS! #egypt #libya #wikileaks
Dat zal ongetwijfeld wel. Zijn speech zoon heeft sowieso een gigantisch huis in Londen.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij heeft zoveel geld, hij kan zich zo overal vestigen, vermoed ik.
Hij heeft villa's in Europa ook, denk ik.
Hij zelf bezit 7,5% van Juventus, die club daarom geen fans heeft in Libiequote:Op maandag 21 februari 2011 11:56 schreef yavanna het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld wel. Zijn speech zoon heeft sowieso een gigantisch huis in Londen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |