Nee, dat moet-ie niet, want dat wordt een monoloog tegen de oppositie.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:10 schreef yavanna het volgende:
AlArabiya_Eng Al Arabiya English
Libyan ex-govt spokesman: Gaddafi's son must start dialogue with opposition & hold talks on constitution http://www.alarabiya.net/english
mms://62.68.48.106/ljbc-livequote:Op maandag 21 februari 2011 11:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
breaking cnn: Protesters in Libyan capital ransack Libyan state television HQ, media reports quoting witnesses say.
Iemand hier die dit kan bevestigen? Iemand die naar livestreams kijkt van de staatsTV bv?
De wereld is groot.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Is er eigenlijk een Land wat Gadverdaffi asiel zou willen geven? Hij heeft in het MO niet bepaald vrienden.
Hugo Chavez.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Is er eigenlijk een Land wat Gadverdaffi asiel zou willen geven? Hij heeft in het MO niet bepaald vrienden.
Kan hier niet worden afgespeeld. Netwerkfout.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:18 schreef Muridae het volgende:
[..]
mms://62.68.48.106/ljbc-live
Dit moet de staatstelevisie zijn, kan iemand dit testen?
Nog een link :quote:Op maandag 21 februari 2011 11:18 schreef Muridae het volgende:
[..]
mms://62.68.48.106/ljbc-live
Dit moet de staatstelevisie zijn, kan iemand dit testen?
Hij heeft zoveel geld, hij kan zich zo overal vestigen, vermoed ik.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Hmm ja, dat kan betekenen dat het down is maar het kan ook 1001 andere oorzaken hebben.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:20 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Kan hier niet worden afgespeeld. Netwerkfout.
Zijn twee grote vrienden waren Tunesie en Egypte, maar hij kan nog steeds terecht in Afrika.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Hij ziet er op die foto uit als een Meth junkquote:
Die blijft bij mij zwart. Werkt het bij jou wel?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:20 schreef Muridae het volgende:
[..]
Nog een link :
http://www.wataneealkabeer.net/live/tv.php
Nope, ict boys van de Libische staatsTV zijn wellicht al reeds vertrokken.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:22 schreef Staal het volgende:
[..]
Die blijft bij mij zwart. Werkt het bij jou wel?
Zou goed zijn.quote:ChangeInLibya Confirmation that #gaddafi mercenaries who just tried to blow up a major oil field were captured and killed by tribes there #feb17
quote:annickrieux RT @jm111t: The EU & USA R only good 4 going after people TELLING THE TRUTH LIKE #ASSANGE & DOING BUSINESS WITH MASS MURDERERS! #egypt #libya #wikileaks
Dat zal ongetwijfeld wel. Zijn speech zoon heeft sowieso een gigantisch huis in Londen.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij heeft zoveel geld, hij kan zich zo overal vestigen, vermoed ik.
Hij heeft villa's in Europa ook, denk ik.
Hij zelf bezit 7,5% van Juventus, die club daarom geen fans heeft in Libiequote:Op maandag 21 februari 2011 11:56 schreef yavanna het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld wel. Zijn speech zoon heeft sowieso een gigantisch huis in Londen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |