Dat is inderdaad het enige positieve van de grote hoeveelheid doden.quote:Op maandag 21 februari 2011 07:49 schreef Daniel1976 het volgende:
CNN vertelde vannacht dat Khadaffi tegen alle verwachtingen in toch behoorlijk aan het wankelen is.
Dat is toch wel positief nieuws.
Ik heb niets tegen doden in een revolutie hoort erbij. Maar dan moet de revolutie wel slagen anders is het zinloos geweld geweest
Hij heeft een hele slechte relatie met de Saudi's.quote:Op maandag 21 februari 2011 08:17 schreef blazik1 het volgende:
Is die man dan niet welkom in Saudi-Arabie, net als Ben Ali?
Dat is balen voor hem, kon hij anders midden in de woestijn zijn tenje opzetten.quote:Op maandag 21 februari 2011 08:20 schreef Muridae het volgende:
[..]
Hij heeft een hele slechte relatie met de Saudi's.
Sneller vind ik wel meevallen, vooral gewelddadiger.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:39 schreef -jos- het volgende:
BreakingNews Drag to create a new widgetBreakingNews State TV headquarters in Tripoli attacked by Libya protesters, public buildings on fire, witnesses claim - AFP via Sky News
SultanAlQassemi Drag to create a new widgetSultanAlQassemi Al Arabiya: AFP: Libyan State TV building looted in Tripoli & public buildings torched
Dit gaat toch nog iets sneller dan in Egypte, zelfs staats TV al veroverd?
Welke prijs is dat? Want op beurs.nl staat: $102,71. Is jouw prijs niet de prijs in euro's?quote:
Dat zal Saïfske wel geweest zijn, of niet?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:28 schreef Muridae het volgende:
Die zonen van Gaddafi sporen ook niet.
Ik meen mij te herinneren dat eentje van hen "effekes" Beyonce liet overvliegen voor een privé concert.
Mooi overzicht van zn zonen.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat zal Saïfske wel geweest zijn, of niet?
Die houdt ervan om gigantische knalfeesten te houden in mondaine steden in Europa.
Dacht het niet, ik las het net in de tickertape van AJE.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Welke prijs is dat? Want op beurs.nl staat: $102,71. Is jouw prijs niet de prijs in euro's?
Nee er zijn altijd 2 prijzen. Sorry. Check http://www.oil-price.net/index.php?lang=nlquote:Op maandag 21 februari 2011 10:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dacht het niet, ik las het net in de tickertape van AJE.
Hannibal...quote:Op maandag 21 februari 2011 10:31 schreef Muridae het volgende:
[..]
Mooi overzicht van zn zonen.
http://www.guardian.co.uk(...)-colonel-gaddafi-son
WTI en Brent rude oil?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nee er zijn altijd 2 prijzen. Sorry. Check http://www.oil-price.net/index.php?lang=nl
De OP is helemaal niet dramatisch. Juist goed, overzichtelijk en niet afgeraffeld.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:35 schreef Achillius het volgende:
De OP is dramatisch, gebruik gewoon de tussenkopjes uit het topic van Egypte.
Past dus prima bij het onderwerp.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |