Eerder topics:quote:Protesten in Libië breiden uit
BENGHAZI - Benghazi, de tweede stad van Libië, was zondag opnieuw het toneel van grove gewelddadigheden. Zeker vijftig mensen zijn om het leven gekomen en tweehonderd anderen raakten gewond.
Dat meldde het persbureau Reuters op basis van informatie van de arts, die de intensive care-afdeling leidt van het belangrijkste ziekenhuis Al-Jalae in Benghazi.
Habib al-Obaidi sprak van een ''ware tragedie''. De sterfgevallen werden volgens hem geregistreerd tussen drie uur 's middags en kwart over negen 's avonds. De helft van de gewonden verkeert volgens de arts in zeer kritieke toestand.
De doden zouden vrijwel allemaal zijn gevallen als gevolg van schotwonden. In Benghazi is een opstand uitgebroken tegen het bewind van Muammar Kaddafi. De dictator laat geen middel onbenut om zijn bijna 42 jaar durende bewind te handhaven.
Steun revolutie
De Libische dictator Muammar Kaddafi moet het voortaan stellen zonder een belangrijke politieke steunpilaar. Abdel Moneim al-Honi, de permanente afgevaardigde van Libië binnen de Arabische Liga, maakte zondag bekend dat hij zijn functie neerlegt en voortaan ''de revolutie'' in zijn land steunt.
''Ik heb mijn ontslag ingediend uit protest tegen de daden van onderdrukking en geweld tegen demonstranten en ik treed toe tot de gelederen van de revolutie'', aldus de topdiplomaat tegen verslaggevers in Caïro. Het hoofdkantoor van de Arabische Liga is gevestigd in de hoofdstad van Egypte.
Het besluit van al-Honi brengt Kaddafi in een nog lastiger parket, aangezien Libië op dit moment het roterend voorzitterschap van de pan-Arabische organisatie bekleedt.
Tripoli
Voor het eerst is de Libische hoofdstad Tripoli het toneel van demonstraties tegen het bewind van Muammar Kaddafi. Dat meldden de Britse omroep BBC en de Arabische nieuwszender al-AJazeera zondagavond op basis van ooggetuigen.
De BBC maakte melding van betogingen op zeker vier plaatsen. De veiligheidsdiensten en andere aanhangers van Kaddafi zouden met scherp schieten op de activisten, die op hun beurt terug proberen te vechten. Volgens al-Jazeera doen er ongeveer drieduizend mensen mee aan de protesten.
In de afgelopen dagen werd er vooral tegen Kaddafi's regime geprotesteerd in het oosten van Libië. Daar is zijn machtsbasis minder sterk dan in de westelijk gelegen hoofdstad Tripoli.
© ANP
Opgenomen, hij kan toch niet tegelijkertijd schieten?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:59 schreef Aloulou het volgende:
zijn zoon live nu ! op staats tv en al jazeera arabic live
Tuurlijk wel, het is een zoon van De Gids.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Opgenomen, hij kan toch niet tegelijkertijd schieten?
Hij heeft meerdere zonenquote:Op maandag 21 februari 2011 00:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zal zijn andere zoon wel zijn dan....quote:Op maandag 21 februari 2011 00:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dit is Saif Al-Islam, zo slecht is die kerel niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Chille handgebaartjes ook, alsof ie een joint doorpasst.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:02 schreef rakotto het volgende:
Wel een pimp, hij zit onderuit gezakt.Wat een baas.
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
"Elementen" blablabla we lossen het op. Blijf rustig, alles komt goed.
Hij heeft ook een praatkick. Hij mag van mij ter zake komen.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:03 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Chille handgebaartjes ook, alsof ie een joint doorpasst.
De NAVO to the rescue: ze hebben tientallen mensen gedood in Afghanistanquote:Op maandag 21 februari 2011 00:04 schreef danos het volgende:
Wanneer gaat de Navo/UN ingrijpen is mijn enige vraag.
Wanneer gaan wij onze regering verantwoordelijk houden?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:04 schreef danos het volgende:
Wanneer gaat de Navo/UN ingrijpen is mijn enige vraag.
Net als zijn vader dusquote:Op maandag 21 februari 2011 00:06 schreef Achillius het volgende:
Een zeer slechte maar vooral amateuristische speech van de zoon van Kadaffi, nu op Al Jazeera.
Wat een baas.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:06 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Had liever zijn broer zien spreken.
[ afbeelding ]
De protestanten lopen altijd met de oude vlag rond:quote:Op maandag 21 februari 2011 00:06 schreef bokaal het volgende:
Ik wou net zeggen, waarom hangt er geen Libische vlag op de achtergrond. Maar ik snap wel waarom, dit is hem:
[ afbeelding ]
Ja maar hij vertelt toch de waarheid zegt ie zelf?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:07 schreef remlof het volgende:
Maar die 'foreign elements' had z'n vader toch zelf ingehuurd?
Neequote:Op maandag 21 februari 2011 00:08 schreef bokaal het volgende:
Nog meer mensen met problemen met de AJE stream? Ik moet regelmatig op Play klikken.
Nee, net 1 stottertje, verder gaat het goed.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:08 schreef bokaal het volgende:
Nog meer mensen met problemen met de AJE stream? Ik moet regelmatig op Play klikken.
Nu niet, eerder gaf hij wat problemen. Soms helpt van browser wisselen.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:08 schreef bokaal het volgende:
LOLquote:Op maandag 21 februari 2011 00:09 schreef bokaal het volgende:
"De media overdrijft" // AJE:
[ afbeelding ]
Net zoals Chavez' 'Aló Presidente', een talkshow van 11:00 tot 17:00. Elke zondag.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:09 schreef rakotto het volgende:
WTF man, hij is erger dan Ahmed Shafik van Egypte.![]()
![]()
Moppen op egyptische twitter:
Zeinobia Zeinobia
I fear that this guy will speak for hours just like his dad !!
5 minutes ago
En toch is het zoquote:Op maandag 21 februari 2011 00:09 schreef bokaal het volgende:
"De media overdrijft" // AJE:
[ afbeelding ]
En met haar samen naar deze enorm lange toespraak kijken zal vast ook niet haar idee zijn van goed bestede tijd!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:10 schreef raistlin6 het volgende:
Jezus ik heb m'n vriendin beloofd even bij haar te komen hangen na de speech, is vast niet haar bedoeling dat dat 2 uur duurt
Dat verklaart waarom hij zweverig is.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:13 schreef Ryan3 het volgende:
Saif is the president of the Libyan National Association for Drugs and Narcotics Control (DNAG).
Vandaar dat hij denkt dat de demonstanten drugs hadden genomen wrs...
Natuurlijk niet. Saif is een real life troll.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:14 schreef HiZ het volgende:
mijn god zeg gaat ie ook nog iets zeggen ?
En dat zonder script! Verhalen vertellen is ook een kunst.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:14 schreef HiZ het volgende:
mijn god zeg gaat ie ook nog iets zeggen ?
Dat heeft-ie van zijn vader... als die een toespraak houdt duurt dat ook uren... reken er maar op dat deze gozer nog niet snel klaar is met zijn toespraak hoor...quote:Op maandag 21 februari 2011 00:14 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom hij zweverig is.
Je kunt inderdaad beter wachten op de samenvatting.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:13 schreef raistlin6 het volgende:
Pff, oke dag saif, ik trek dit nu even niet, die praatkick van die gozer. Tot zo weer.
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:13 schreef rakotto het volgende:
faisalreem Reem Al Faisal
by Zeinobia@
@Zeinobia if he speaks long enough we might see him pulled off the set )
Alsjeblieft niet zeg. Nu wel, Birma niet, of die ook? China? Nou ja, Servië was wel aan de beurt. Saoedi-Arabië of alleen als ze niet bij ons horen? Gewoon: niet. Ik snap de reden wel.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het zou nu wel helpen als de US wat precisiebombardementen uitvoerde. Maar dat doen ze vast niet.
Het is dat het zo triest is allemaal, maar kijken naar deze man doet je eigenlijk bijna in lachen uitbarsten!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:15 schreef Staal het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad beter wachten op de samenvatting.
Het is bijna niet vol te houden.
Italië: Italië is niet de Arabische wereld.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:16 schreef rakotto het volgende:
Mubarak: Egypte is geen Tunesie
Saif: Libie is geen Egypte
Algerije: Algerije is geen Libie
Leuke feit: Wisten jullie dat hij de baas was van Juventus?
Nederland: We zijn Italië niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Italië: Italië is niet de Arabische wereld.
Ik heb vanavond een aangrijpende film gekeken over Argentinie.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:17 schreef tass het volgende:
[..]
Het is dat het zo triest is allemaal, maar kijken naar deze man doet je eigenlijk bijna in lachen uitbarsten!
Sjonge ik dacht dat ik kon ouwehoeren, maar deze man is mij echt de baas hoor. Wat een gek
Lijkt het wel op ja! Hahahaquote:Op maandag 21 februari 2011 00:21 schreef intellectuele_user het volgende:
Zo te zien heeft Saif zijn vader vermoord en wil ie de macht overnemen
Nou.... Ik denk dat dat op geen enkele manier te prijzen is.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:22 schreef Monidique het volgende:
Ik mag mijzelf prijzen dat ik vier afleveringen Star Trek Voyager heb gekeken, begrijp ik?
FP:quote:Op maandag 21 februari 2011 00:22 schreef HiZ het volgende:
Zijn vader lult ook altijd net zolang tot iedereen in slaap valt.
Dan moeten de demonstranten nu de oliekraan dicht draaien.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:23 schreef bokaal het volgende:
Alleen olie verbindt de Libiërs // AJE:
[ afbeelding ]
Beetje vreemde uitspraak?
Dan heeft ie niet opgelet. Want in Egypte heeft dat dreigement niet gewerkt..quote:Op maandag 21 februari 2011 00:24 schreef tass het volgende:
Ayman tweet:'Seif #Gaddafi warns hundreds of thousands could die in post-Gaddafi violence #Libya with weapons and separation'
Net als Moebie die zei dat het land in chaos zou komen als hij weg zou gaan. Gewoon gekopieerd dus! Pfffff....
De revoluties EN de speeches zijn allemaal hetzelfde! Wie heeft dat script bedachtquote:Op maandag 21 februari 2011 00:24 schreef tass het volgende:
Ayman tweet:'Seif #Gaddafi warns hundreds of thousands could die in post-Gaddafi violence #Libya with weapons and separation'
Net als Moebie die zei dat het land in chaos zou komen als hij weg zou gaan. Gewoon gekopieerd dus! Pfffff....
En hier in het Westen komt Rutte dan even uitleggen dat we idd niet te vroeg moeten juichen...quote:Op maandag 21 februari 2011 00:24 schreef tass het volgende:
Zelfde als die andere dictators.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat zegt hij nou eigenlijk?? Kan me niet meer concentreren
... en dat moslims de macht kunnen overnemen.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En hier in het Westen komt Rutte dan even uitleggen dat we idd niet te vroeg moeten juichen...
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zelfde als die andere dictators.
Idd ja.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
... en dat moslims de macht kunnen overnemen.
Wou ik net zeggen. Die jongen doet zijn best om alles zo goed mogelijk te vertalen, maar het is Saif die zo slaapverwekkend is.quote:
Ik hoop het!!! Dan zijn we verlost van dat geouwehoer zeg!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:27 schreef remlof het volgende:
Ik verwacht nu echt dat ze elk moment die studio binnenvalen en hem wegslepen...
Hij begint ook een beetje te haperen met zijn vertaling. Kan het hem niet verwijten iigquote:Op maandag 21 februari 2011 00:27 schreef tass het volgende:
[..]
Wou ik net zeggen. Die jongen doet zijn best om alles zo goed mogelijk te vertalen, maar het is Saif die zo slaapverwekkend is.
Nog even en ik hoef geen slaapmiddel meer in te nemen zo!
Dat zou mooi zijnquote:Op maandag 21 februari 2011 00:27 schreef remlof het volgende:
Ik verwacht nu echt dat ze elk moment die studio binnenvalen en hem wegslepen...
Ik zat me al af te vragen waarom Obama wordt afgekapt totdat hij wat interessants te zeggen heeft maar deze kerel gewoon zijn gang mag gaan.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:27 schreef raistlin6 het volgende:
Ah we krijgen een lesje over zijn familiegeschiedenis. Dat is vast heel enerverend... Wat mij betreft schakelt Al Jazeera over op reclame of iets anders boeienders.
Het Westen neemt het over daar??quote:Op maandag 21 februari 2011 00:28 schreef raistlin6 het volgende:
Jeej er is nog een tweede scenario.
Ik ben bang dat er nog een 3e scenario ook is dan hoor...quote:Op maandag 21 februari 2011 00:28 schreef raistlin6 het volgende:
Jeej er is nog een tweede scenario.
Nee, hij krijgt 2 speeches, de volgende dictator wordt bij de 1ste weggesleept.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:27 schreef remlof het volgende:
0:47quote:Op maandag 21 februari 2011 00:29 schreef raistlin6 het volgende:
Oké klein poultje. Ik zet in op 0.52 uur als het moment dat ie stopt met brabbelen.
Nee hoor, dat wordt 01.05 ben ik bang!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:29 schreef raistlin6 het volgende:
Oké klein poultje. Ik zet in op 0.52 uur als het moment dat ie stopt met brabbelen.
Zouden ze dat erger vinden dan martelingen?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:29 schreef Drifter__ het volgende:
Wat zegt ie nou net, het westen zal jullie komen bezetten ofzo ?
Jij bent optimistisch.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:29 schreef raistlin6 het volgende:
http://www.nu.nl/wetenschap/2447254/xtc-heeft-geen-negatieve-invloed-brein.htmlquote:
quote:AMSTERDAM – Het gebruik van xtc leidt niet tot cognitieve schade. Dat hebben Amerikaanse wetenschappers vastgesteld na een grootschalig onderzoek onder gebruikers van de drug.
Hij gaat zo van voren af aan weer even samenvatten.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is 'ie al klaar?? Begint er op te lijken..
quote:Gaddafi boycotts summit over short speech time!
(Agencies)
21 November 2005
TUNIS Libyan Leader Muammar Gaddafi has boycotted the World Summit on Information Society (WSIS), which concluded here on Friday as a protest against the short period of time given to him to address the summit.
96 minuten!!quote:Gaddafi UN Speech: 5 Arguments Inside His Rant
24 Sep 2009 ... Libyan leader Muammar al-Gaddafi's 96-minute speech at the United Nations General Assembly Wednesday has been called "rambling," "long" and ...
61 minuten!!quote:Muammar Gaddafi dominates with long speech at first visit to General Assembly
Muammar Gaddafi berated the West in an hour and a half minute speech at the United Nations, in New York, where the Libyan leader was only scheduled to speak for 15 minutes.
Ze dachten laten we even duidelijkheid geven wat er aan de hand is met de zender, er waren allemaal mensen aan het bellen dat ze hun abonnement op gingen zeggen!quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:35 schreef tass het volgende:
[..]
Ze dachten laten we even duidelijkheid geven wat er aan de hand is met de zender, er waren allemaal mensen aan het bellen dat ze hun abonnement op gingen zeggen!
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:35 schreef intellectuele_user het volgende:
[ afbeelding ]
"Wat kan mijn zoon slap lullen zeg" *is trots op zijn zoon en pinkt traantje weg*
Precies, zie Fidelquote:Op maandag 21 februari 2011 00:34 schreef HiZ het volgende:
Dit krijg je als niemand ooit tegen je durft te zeggen dat het wel mooi is geweest.
Ramses II zijn mummie ziet er nog beter uitquote:Op maandag 21 februari 2011 00:35 schreef intellectuele_user het volgende:
[ afbeelding ]
"Wat kan mijn zoon slap lullen zeg" *is trots op zijn zoon en pinkt traantje weg*
Wrs denkt hij eerder zoiets van: nou nou die saif gaat ook lekker snel zeg...quote:Op maandag 21 februari 2011 00:35 schreef intellectuele_user het volgende:
[ afbeelding ]
Goed idee.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:37 schreef Smoofie het volgende:
Er zou nou iemand naar binnen moeten lopen, Allahu ackbar roepen, en zichzelf opblazen imo.
Asjeblieft wel ja, kan me voorstellen nu dat het land in protest is.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:37 schreef Smoofie het volgende:
Er zou nou iemand naar binnen moeten lopen, Allahu ackbar roepen, en zichzelf opblazen imo.
Bijna 40 minuten al.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:37 schreef tass het volgende:
[..]
Asjeblieft wel ja, kan me voorstellen nu dat het land in protest is.
Wij kijken nu een halfuur, het land moet dit al 40 jaar aan horen!
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:37 schreef HiZ het volgende:
Begrijp ik nou goed dat het grote Libische leger in Bengazi is verslagen door 100 oproerkraaiers?
Hoop toch echt dat de mensen daar het gewend zijn en niet bang worden. Hij zit ze echt angst aan te praten. Het begon nog wel redelijk met het fouten toegeven maar ja, hij bleef maar angst inboezemen.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:37 schreef tass het volgende:
[..]
Asjeblieft wel ja, kan me voorstellen nu dat het land in protest is.
Wij kijken nu een halfuur, het land moet dit al 40 jaar aan horen!
lol! succes daarmeequote:Op maandag 21 februari 2011 00:39 schreef raistlin6 het volgende:
Oké even kijken wat ik er voor de frontpage van kan maken.
Dat had ik 1 februari al door, waar was je al die tijd?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:38 schreef Monidique het volgende:
In iets meer dan een maand tijd drie (ik ben even optimistisch) dictators in Noord-Afrika weg. Het woord hiervoor is zonder overdrijven: revolutionair.
Jazeker. Dan gaan we het nog een keer luisteren en er een boekje van maken voor op de WC.quote:
Wie is de volgende?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:42 schreef intellectuele_user het volgende:
Maand 1: 1 dictator weg
Maand 2: 2 dictators
En in maart 3!
is dit multipul choice vraag?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:42 schreef intellectuele_user het volgende:
Maand 1: 1 dictator weg
Maand 2: 2 dictators
En in maart 3!
Hier, terughoudend zijnde. En ik durf te zeggen dat dat 1 februari nog niet duidelijk was. Jawel, er was iets revolutionairs gebeurd, absoluut, maar niet zoals wat er drie weken later aan de hand is.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat had ik 1 februari al door, waar was je al die tijd?
Bahrein en Jemenquote:Op maandag 21 februari 2011 00:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wie is de volgende?
Iran? Yemen? Bahrein?
Ik vond van wel. Zullen we terugzoeken in de Egypte-reeks?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hier, terughoudend zijnde. En ik durf te zeggen dat dat 1 februari nog niet duidelijk was. Jawel, er was iets revolutionairs gebeurt, absoluut, maar niet zoals wat er drie weken later aan de hand is.
Ik geloof je zo.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vond van wel. Zullen we terugzoeken in de Egypte-reeks?
Nee alleen dat wij hun olie zouden inpikken samen met de US.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:45 schreef raistlin6 het volgende:
Had Saif nou ook nog Europa bedreigd met betrekking tot olie of zo? Het duizelt me echt door die gast.
"Ben Ali in coma vlucht uit Saoedi-Arabië nadat een einde is gekomen aan de Al Saoed dictatuur"quote:Op maandag 21 februari 2011 00:46 schreef HiZ het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer the evil Kingdom of Saudi Arabia in beweging gaat komen. Ik zou me rotlachen als die verrotte Saud familie het land uitgetrapt zou worden.
Zij komen ook aan de beurt.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:46 schreef HiZ het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer the evil Kingdom of Saudi Arabia in beweging gaat komen. Ik zou me rotlachen als die verrotte Saud familie het land uitgetrapt zou worden.
1848 all over again.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:44 schreef HiZ het volgende:
Het is wel een fascinerend jaar dat 2011.
Hopelijk niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
1848 all over again.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Revolutiejaar_1848
In Iran heerst er inderdaad diepe rust.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:48 schreef quirigua het volgende:
Press tv, is die van Iran ? Goeie oefening voor ze, als t daar ook mis gaat![]()
Ditquote:Op maandag 21 februari 2011 00:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
1848 all over again.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Revolutiejaar_1848
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:50 schreef Smoofie het volgende:
HOpelijk, in het midden-oosten en China mag van mij een burgeroorlog ontstaan.
Geert schijt in zijn broek en kan vannacht niet slapen. Saif el-Islam in zijn nachtmerrie: "ISLAMIC EMIRATE IN THE MEDITERRANEAN MUWAHAHAHAHA"quote:Op maandag 21 februari 2011 00:48 schreef quirigua het volgende:
Overigens : wat kan die Saif LULLEN ,zeg ! Beter dan Rutte en Verhagen samen. Hele klus voor Geert om hem te matchen.
Hij loopt zelf over?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:38 schreef rakotto het volgende:
Beste libiers, we staan naast jullie in deze strijd.
Ik sla mezelf nog liever knock-out. Maar wel bedankt hoor.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:00 schreef bokaal het volgende:
Voor wie niet in slaap kan komen vannacht. Hier nog een keer de hele speech van Saif El Islam Khadaffi:
(...)
Goya !! Dat schilderij in Prado, Madrid >quote:Op maandag 21 februari 2011 00:52 schreef AryaMehr het volgende:
Laten we dan in ieder geval hopen dat al deze revoluties hun eigen kinderen straks ook niet opeten.
Of lees gewoon (een deel van) de tekst hier:quote:Op maandag 21 februari 2011 01:00 schreef bokaal het volgende:
Voor wie niet in slaap kan komen vannacht. Hier nog een keer de hele speech van Saif El Islam Khadaffi:
Dezelfde als een paar uur terug of gaan ze als bosjes nu ze het schip zien zinken?quote:Op maandag 21 februari 2011 01:07 schreef remlof het volgende:
Abdulla_AlAthba
#Libya ambasddor in #India just called #BBCArabic and resgined for the mass crimes against ppl in Libya.
15 minutes ago
Die eerdere was ambassadeur in China, zie http://twitter.com/#!/search/%23libya%20ambassadorquote:Op maandag 21 februari 2011 01:10 schreef yavanna het volgende:
[..]
Dezelfde als een paar uur terug of gaan ze als bosjes nu ze het schip zien zinken?
Een anderquote:Op maandag 21 februari 2011 01:10 schreef yavanna het volgende:
[..]
Dezelfde als een paar uur terug of gaan ze als bosjes nu ze het schip zien zinken?
Je bedoelt die van een paar honderd of die van enkele tientallen?quote:Op maandag 21 februari 2011 01:14 schreef Ryan3 het volgende:
De bronnen mbt het aantal slachtoffers in Benghazi eerder vandaag zijn volgens het US state department iig wel credible... aldus CNN.
Die van de honderden, dus niet wat ons Saïfske zei, 84 doden en 14 in het westen.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:15 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Je bedoelt die van een paar honderd of die van enkele tientallen?
Ik doelde niet op die stoner, ik doelde op de 50 die Reuters en het AP meldden, maar oké enkele honderden it is, hoewel ik een Amerikaans ministerie ook niet echt betrouwbaar acht qua nieuws uit Libiëquote:Op maandag 21 februari 2011 01:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die van de honderden, dus niet wat ons Saïfske zei, 84 doden en 14 in het westen.
[Upd] Libië: Veel doden bij chaos demonstratiesquote:Op maandag 21 februari 2011 01:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Is hij nou al zo goed als opgestapt of niet? Heb geen zin om die speech van opa Bakkebaard te kijken maar het lijkt me sterk dat ze nu zomaar opgeven na al het eerdere geweld?
Die heeft dat van reuters wrs.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:17 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik doelde niet op die stoner, ik doelde op de 50 die Reuters en het AP meldden, maar oké enkele honderden it is, hoewel ik een Amerikaans ministerie ook niet echt betrouwbaar acht qua nieuws uit Libië
Ah mooi.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Die eerdere was ambassadeur in China, zie http://twitter.com/#!/search/%23libya%20ambassador
Daar verschijnen ook vanzelf de volgende
Ik ben ook wel benieuwd, want ineens stopt het met berichtgeving hieromtrent, lijkt het...quote:Op maandag 21 februari 2011 01:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Is hij nou al zo goed als opgestapt of niet? Heb geen zin om die speech van opa Bakkebaard te kijken maar het lijkt me sterk dat ze nu zomaar opgeven na al het eerdere geweld?
Lol die gooi ik ook even op de fp in de reacties.quote:
Volgens mij zegt hij een geheime verborgen boodschap in gebarentaal. Iemand die gebarentaal kan hierquote:
Niet mijn caps btw, kwam het tegen op Twitter.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:19 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Lol die gooi ik ook even op de fp in de reacties.
Ik doe hem ook niet in een nieuwsbericht, gewoon in de reacties. Dank je voor de waarschuwing though.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:21 schreef yavanna het volgende:
[..]
Niet mijn caps btw, kwam het tegen op Twitter.
Hij is trending inderdaad. Ik ga me nog even in half stonede bui vermaken met die tweets en dan lekker slapen. Morgen vanaf eind van de ochtend weer nieuws schrijven.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:26 schreef yavanna het volgende:
Grappig ook hoe mensen uit allerlei landen zo'n beetje hetzelfde op zijn speech reageren.![]()
f Saif's speech was a TV show, it shld be called "EXTREME Pontificating" #Libya #Gaddafi via @AJEnglish http://aje.me/fDiL71
#drugsInGaddafisStach should be trending instead of Saif Gaddafi
I guess Seif Gaddafi is the best thing that happened to #theGuyBehindOmarSuleiman
enz
Enjoyse nog en truste voor straks.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:32 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Hij is trending inderdaad. Ik ga me nog even in half stonede bui vermaken met die tweets en dan lekker slapen. Morgen vanaf eind van de ochtend weer nieuws schrijven.
Na Tunesie en Egypte zal geen van de regimes deze opstanden nog onderschatten. Het is erop of eronder voor hen.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:39 schreef horned_reaper het volgende:
het is weer goed mis daar![]()
En Libië lijkt een nog iets hardere hand te gebruiken dan Egypte!
Ik zit nu full screen te kijken en hij zegt in het begin letterlijk dat de speech onvoorbereid is, maar hij kijkt echt veel naar het blaadje, verder is de speech voor lie to me-fans (zoals ik) echt superleuk om te kijken, en dat is niet overdrevenquote:Op maandag 21 februari 2011 01:44 schreef raistlin6 het volgende:
En nu ben ik helemaal stoned en ga ik kijken of ik Saif nu beter kan volgen.
Alleen in deel 1 al voldoende vermaak.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:48 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik zit nu full screen te kijken en hij zegt in het begin letterlijk dat de speech onvoorbereid is, maar hij kijkt echt veel naar het blaadje, verder is de speech voor lie to me-fans (zoals ik) echt superleuk om te kijken, en dat is niet overdreven
tijd voor een volgende joint , dan kom je niet meer bij manquote:Op maandag 21 februari 2011 01:48 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Alleen in deel 1 al voldoende vermaak.
Wat een gast is het ook zegquote:Op maandag 21 februari 2011 02:30 schreef yavanna het volgende:
khalidalkhalifa 6 months ago in #Libya http://moby.to/cz4bn8
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |