Lijkt het wel op ja! Hahahaquote:Op maandag 21 februari 2011 00:21 schreef intellectuele_user het volgende:
Zo te zien heeft Saif zijn vader vermoord en wil ie de macht overnemen
Nou.... Ik denk dat dat op geen enkele manier te prijzen is.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:22 schreef Monidique het volgende:
Ik mag mijzelf prijzen dat ik vier afleveringen Star Trek Voyager heb gekeken, begrijp ik?
FP:quote:Op maandag 21 februari 2011 00:22 schreef HiZ het volgende:
Zijn vader lult ook altijd net zolang tot iedereen in slaap valt.
Dan moeten de demonstranten nu de oliekraan dicht draaien.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:23 schreef bokaal het volgende:
Alleen olie verbindt de Libiërs // AJE:
[ afbeelding ]
Beetje vreemde uitspraak?
Dan heeft ie niet opgelet. Want in Egypte heeft dat dreigement niet gewerkt..quote:Op maandag 21 februari 2011 00:24 schreef tass het volgende:
Ayman tweet:'Seif #Gaddafi warns hundreds of thousands could die in post-Gaddafi violence #Libya with weapons and separation'
Net als Moebie die zei dat het land in chaos zou komen als hij weg zou gaan. Gewoon gekopieerd dus! Pfffff....
De revoluties EN de speeches zijn allemaal hetzelfde! Wie heeft dat script bedachtquote:Op maandag 21 februari 2011 00:24 schreef tass het volgende:
Ayman tweet:'Seif #Gaddafi warns hundreds of thousands could die in post-Gaddafi violence #Libya with weapons and separation'
Net als Moebie die zei dat het land in chaos zou komen als hij weg zou gaan. Gewoon gekopieerd dus! Pfffff....
En hier in het Westen komt Rutte dan even uitleggen dat we idd niet te vroeg moeten juichen...quote:Op maandag 21 februari 2011 00:24 schreef tass het volgende:
Zelfde als die andere dictators.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat zegt hij nou eigenlijk?? Kan me niet meer concentreren
... en dat moslims de macht kunnen overnemen.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En hier in het Westen komt Rutte dan even uitleggen dat we idd niet te vroeg moeten juichen...
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zelfde als die andere dictators.
Idd ja.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
... en dat moslims de macht kunnen overnemen.
Wou ik net zeggen. Die jongen doet zijn best om alles zo goed mogelijk te vertalen, maar het is Saif die zo slaapverwekkend is.quote:
Ik hoop het!!! Dan zijn we verlost van dat geouwehoer zeg!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:27 schreef remlof het volgende:
Ik verwacht nu echt dat ze elk moment die studio binnenvalen en hem wegslepen...
Hij begint ook een beetje te haperen met zijn vertaling. Kan het hem niet verwijten iigquote:Op maandag 21 februari 2011 00:27 schreef tass het volgende:
[..]
Wou ik net zeggen. Die jongen doet zijn best om alles zo goed mogelijk te vertalen, maar het is Saif die zo slaapverwekkend is.
Nog even en ik hoef geen slaapmiddel meer in te nemen zo!
Dat zou mooi zijnquote:Op maandag 21 februari 2011 00:27 schreef remlof het volgende:
Ik verwacht nu echt dat ze elk moment die studio binnenvalen en hem wegslepen...
Ik zat me al af te vragen waarom Obama wordt afgekapt totdat hij wat interessants te zeggen heeft maar deze kerel gewoon zijn gang mag gaan.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:27 schreef raistlin6 het volgende:
Ah we krijgen een lesje over zijn familiegeschiedenis. Dat is vast heel enerverend... Wat mij betreft schakelt Al Jazeera over op reclame of iets anders boeienders.
Het Westen neemt het over daar??quote:Op maandag 21 februari 2011 00:28 schreef raistlin6 het volgende:
Jeej er is nog een tweede scenario.
Ik ben bang dat er nog een 3e scenario ook is dan hoor...quote:Op maandag 21 februari 2011 00:28 schreef raistlin6 het volgende:
Jeej er is nog een tweede scenario.
Nee, hij krijgt 2 speeches, de volgende dictator wordt bij de 1ste weggesleept.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:27 schreef remlof het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |